Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey

Recommended Posts

nu se aprinde daca numai intrerupe din cand in cand. Fisa nu era moarta complet. El a facut 200 de km de cand a devenit clar pentru el, cine stie de cand avea problema. Se acumuleaza in timp si .... asta e rezultatul. In sfarsit astea sunt discutii nesfarsite.

Ce vroiam eu sa spun e ca sunt niste masini cu totul speciale din punctul de vedere al intretinerii, si mai ales cea preventiva.

De asta vorbeam si in alt topic, un M cu multi km il cam distrugi, nu e o masina de mers la piata daca tii la ea si vrei sa te bucuri de ea cat mai mult timp. Nu sunt facute pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

nu se aprinde daca numai intrerupe din cand in cand. Fisa nu era moarta complet. El a facut 200 de km de cand a devenit clar pentru el, cine stie de cand avea problema. Se acumuleaza in timp si .... asta e rezultatul. In sfarsit astea sunt discutii nesfarsite.

Ce vroiam eu sa spun e ca sunt niste masini cu totul speciale din punctul de vedere al intretinerii, si mai ales cea preventiva.

De asta vorbeam si in alt topic, un M cu multi km il cam distrugi, nu e o masina de mers la piata daca tii la ea si vrei sa te bucuri de ea cat mai mult timp. Nu sunt facute pentru asta.

 

 

adica in fiecare zi moare cate un pic ? se uzeaza ca o femeie virgina? come on! sunt masini de forja nu sunt CHIAR atat de sensibile nu? ma gandesc ca nu ar mai fi avut sucesul pe care l-au avut...

 

m5board.com sunt de alta parere

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

problema e ca nu prea ai cum sa alegi unul. Daca nu ai mers nicodata cu un model identic si de care esti absolut sigur ca e in mintile lui e foarte greu sa iti dai seama de diferentele subtile care denota probleme incipiente care sunt foarte costisitor de remediat.

Dus la diagnostic unde ? mergi la AB ? daca nu ai noroc de cineva care se pricepe...

Link to comment
Share on other sites

nu se aprinde daca numai intrerupe din cand in cand. Fisa nu era moarta complet. El a facut 200 de km de cand a devenit clar pentru el, cine stie de cand avea problema. Se acumuleaza in timp si .... asta e rezultatul. In sfarsit astea sunt discutii nesfarsite.

Ce vroiam eu sa spun e ca sunt niste masini cu totul speciale din punctul de vedere al intretinerii, si mai ales cea preventiva.

De asta vorbeam si in alt topic, un M cu multi km il cam distrugi, nu e o masina de mers la piata daca tii la ea si vrei sa te bucuri de ea cat mai mult timp. Nu sunt facute pentru asta.

 

 

adica in fiecare zi moare cate un pic ? se uzeaza ca o femeie virgina? come on! sunt masini de forja nu sunt CHIAR atat de sensibile nu?

pai da dar dupa o "forja" sau mai multe mai mici ii faci o constatare ceva, pui laptopu' pe ea, o pui pe elevator....daca tot ii dai in gura dai si pe dedesubt :twoup:

Link to comment
Share on other sites

apoi masini de forja da doar nu vrei sa tina cat un motor de camion. Sunt rare M-urile care sar de 200k. km fara reparatii capitale. Cel putin generatia e34 e39. Nu stiu cum e la e60, dar sunt inca relativ recente .

 

Mergi cu masina ta si fa un tur de nurburing cu ea in forta , sa vedem ce mai ramane din ea...Daca mergi cum trebuie, pun pariu ca gumele le termini in 2 ture.

Articulatiile vor ceda in inca 3 si motorul daca e in stare buna in 2-3 luni maxim de la eveniment incep sa pice chestii prin el..

 

Cel putin in Europa de Vest, multi posesori de M merg cu ele la track day, ca altfel in afara de autobahn in Germania nu prea ai ce face cu el, eventual te mai alergi pe niste drumuri de tara, care poate fi fun, dar e foarte riscant.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
lasa ca si la mine, la M6, au picat o garamada de chestii, de la 30.000 km pana pe la 46.000, de mi s-a luat. Tot la AB am facut reparatiile, insa nu am avut chiar asa probleme cum are colegu' :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Cum @pole, in doar 16.000 de Km cat ai utilizat tu masina ai avut probleme cu masina si a trebuit sa schimbi chiar si niste piese la ea :twoup: ?

Vai, dar un M6 care costa atat te mult tine asa putin? Hotii! Reclama-i in germania, du-te la protectia consumatorului. Pai nici la loganul meu de 10.000 de euro nu am schimbat nimic in asa putini Km si trebuie sa schimbi la un M6?

Sper ca nu ai dat totusi pe piese mai mult decat da un posesor de 525 pe aceleasi piese :) .

Link to comment
Share on other sites

@DOMI pai asta am scris si eu, dupa un tur o duci la o constatare si stii ce ai de facut. de picat pica toate masinile, daca ar fi si cele de serie exploatatte ca M-urile cred ca cele de serie ar cade mult mai repede..

@paul;pai da dar pole nu cred ca a mers doar cu 130 km/h pe a1, poate cu 270 (zic si eu). cu un logan daca faci buc-pitesti la 160-170 km toata autostrada o segmentezi in pitesti....

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Cum @pole, in doar 16.000 de Km cat ai utilizat tu masina ai avut probleme cu masina si a trebuit sa schimbi chiar si niste piese la ea :twoup: ?

Vai, dar un M6 care costa atat te mult tine asa putin? Pai nici la loganul meu de 10.000 de euro nu am schimbat nimic in asa putini Km si trebuie sa schimbi la un M6?

Sper ca nu ai dat totusi pe piese mai mult decat da un posesor de 525 pe aceleasi piese :) .

 

n-am inteles nimic.

 

am schimbat 2 diferentiale, ambreiajul de 2 ori, ceva la cutie "modul" parca la smg, ambele faruri, inter-link-uri spate (ceva legat de suspensie), bucsi diferential, alte chestii suspensie fata, niste butoane din interior (cele pt reglaj lombar scaune st/dr), cel de pe usa pasager pt geam si nu imi mai amintesc acum. Asta pe langa chestii normale gen revizii, placute, discuri etc.... aaa si fel si fel de resoftari pentru fel si fel de erori dubioase.

 

care-i problema ? nu m-am plans de costuri. Asta e, mi-am asumat cheltuielile fara discutii, desi am avut si eu partea mea de scandal cu Automobile Bavaria.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Am glumit @pole. Unii useri au zis ca e hotie ca se strica asa repede un M si probabil au comparat preturile pieselor unui M cu cele ale masinilor detinute de ei :twoup: .

 

Nu vor sa inteleaga ca M-urile sunt masini frumoase si performante, dar nu sunt deloc ieftin de intretinut si chiar daca costa atat de mult nu sunt nici prea fiabile :) .

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ah, scuze si eu consider la fel.

 

o masina foarte performanta nu va fi niciodata una si fiabila. Pretul reflecta performanta si nu fiabilitatea.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

repede tu :twoup:

 

pai zau, la cate se aud de AB, nimeni de pe forum n-ar trebui sa mai calce acolo, mai ales cei cu masini serioase.

 

rezolvare actuala: sa ia un motor de pe dincolo, sa duca masina la BMW Niederlassung Munchen, pt ca la cat au tinut-o astia aici, pot sa o tina si aia, nu conteaza distanta, si garantat masina iese ca noua de-acolo, fara nervi, frustrari etc.

Link to comment
Share on other sites

La cati bani a zis omul ca i-au luat la AB ar trebui sa le puna o bomba....preturi aberant de mari...bani aruncati. Decat sa arunci banii cu roaba la AB si nici macar sa nu iti acorde o garantie mai bine o faci intr-un service de oameni normali cu preturi de pe planeta asta si iesi si mai castigat. Eu nu pot sa uit cum imi cereau la rep in iasi 30mil pe o revizie pe care in service la mine am facut-o cu 8 mil :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Ai perfecta dreptate, un motor de 6-7 litri american care are aceeasi putere ca unul de 4-5 litri european este mult mai putin solicitat. Merge relaxat si tine mult mai mult. Dar nu-l poti pune pe un M :twoup: .
Link to comment
Share on other sites

Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....

 

la cati bani ai cheltuit cu masina asta , sa pui pe un forum intrebari de genul asta pare destul de copilaresc , no offence , presupun ca poti intra intr-un service si efectua a constatare .

 

De acord cu tine,dar cand i-am zis d-lui Stroe de la AB a zis ca ei nu prea au treaba cu AC Schnitzer,ca nu stiu ce si nu am mai insistat....am zis sa caut reprezentanta Ac Schnitzer in Ro ,sa ma duc la ei sa vada exact ce si cum ,am gasit un site parca,o adresa de mail, am scris nu mi-a raspus nimeni nici in ziua de zi.

Nu era o problema stringenta si am lasat-o balta, dar pana la urma asa o sa fac...cand ma duc cu motorul fac si testul respectiv si asa rezolv si cu intrebarea copilareasca :twoup:

nu mai incerca sa iei legatura cu nimeni din romania pt AC Schnitzer, am incercat eu de cateva ori pt niste chestii banale (inclusiv prin AB care stiu sigur ca au adus diverse ACS in romania) si nu am rezolvat nimic, unele le-am rezolvat de prin US (de aici din RO) iar altele as fi putut sa le rezolv prin italia insa nu a mai trebuit. incearca sa vb cu dealeri AC S din tari mai civilizate :)

 

 

Am observat ca marci non-premium , calitatea servisarii este mult mai buna si prompta decat sa spunem la BMW, Audi Mercedes.

 

Deci nu e vorba de bani , ci de personal necalificat, de mecanici luati de la atelierele Dacia ( nu ca ar fi vreo problema) si pusi dintr-odata pe un BMW.

 

 

Eu de un singur service sunt multumit si nu ca vreau sa-i fac reclama: Tiriac Service pentru RRS.

eu stiu ca toate reprezentantelor sunt o apa si-un pamant, am auzit povesti de m-am luat cu mana de cap, si preturi de marca premium..

 

poate la marci non premium nici nu sunt asa complexe masinile si nu trebuie cine stie ce scoala in cazul asta merg si mecanicii de la fostele dacii.

Link to comment
Share on other sites

La cati bani a zis omul ca i-au luat la AB ar trebui sa le puna o bomba....preturi aberant de mari...bani aruncati.

Preturile de la AB mi s-au parut chiar rezonabile, dar tu faci aceeasi greseala si compari preturile de la un M cu cele de la masina ta.

 

In prima pagina e o proforma cu piesele de la BMW si cu PN. Compara-le cu preturile de pe realoem.com si o sa vezi ca nu sunt deloc mari. Repet, nu sunt mari raportate la preturile pieselor de M de oriunde din lume, nu la preturile de 525 !

 

In prezent, in SUA, un motor de M5 E39 - RECONDITIONAT, nu nou, costa 22.000 USD. Motoare noi nici nu mai sunt disponibile. Cam asa arata preturile de M.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic am dat cautare pe mobile,la noi sunt niste preturi la ei altele,altfel din 4 M5 E39 de pe autovit 3 au debitmetrele schimbate... dubios rau mai ales ca toate au pana in 150 mii km

 

Bănuiesc că nu este o surpriză pentru tine că se dau km ĂŽnapoi. :)

 

sunt masluite la nr de km, probabil ca o iei mai faci 5000 si pica tot, se pare ca tot M3 ramane varianta de luat in considerare, nu am auzit sa cada in halul asta cum se povesteste aici, singura chestie stiuta este vanos-ul...si diferentialul :twoup: dar exista kit-uri de reparatie pt vanos. Probabil de aia isi si mentine pretul atat de bine. Iti iei un M3 SMG II alb cu folii negre, sau galben mustar si jantele alea pe 19'', o evacuare si un soft si nu mai ai nevoie de altceva.

 

Şi M3 E46 pică.

O maşină de ĂŽnaltă performanţă nu se poate compara din punct de vedere al fiabilităţii cu o maşină normală.

De orice te saturi la un moment dat.

 

nu se aprinde daca numai intrerupe din cand in cand. Fisa nu era moarta complet. El a facut 200 de km de cand a devenit clar pentru el, cine stie de cand avea problema. Se acumuleaza in timp si .... asta e rezultatul. In sfarsit astea sunt discutii nesfarsite.

Ce vroiam eu sa spun e ca sunt niste masini cu totul speciale din punctul de vedere al intretinerii, si mai ales cea preventiva.

De asta vorbeam si in alt topic, un M cu multi km il cam distrugi, nu e o masina de mers la piata daca tii la ea si vrei sa te bucuri de ea cat mai mult timp. Nu sunt facute pentru asta.

 

Eu am avut probleme cu o fişă şi se aprindea check engine când mergeam tare.

Rămân la părerea mea că acel motor nu a picat doar din cauza unei fişe, era deja uzat, probabil că fusese exploatat foarte sportiv.

Mult mai plauzibil este ca ĂŽn trecut să fi mers cu un nivel scăzut de ulei, ceea ce a dus la uzură.

 

Este clar că sunt nişte maşini mai greu de ĂŽntreţinut.

 

Aici greşeşti.

La cum se circulă actual ĂŽn România, poţi merge şi cu Veyron dacă ai chef.

E chiar liber pe străzi, totul ţine de banii pe care-i ai.

Acel M5 roşu din pozele pe care le-am postat anterior era o maşină de zi cu zi.

Din '99 până ĂŽn 2009 a rezistat fără probleme ĂŽn traficul din Bucureşti şi la multe drumuri Bucureşti-Istanbul şi retur, totul ĂŽntr-un regim foarte sportiv.

Aşa că M5 E39 e o maşină rezistentă.

 

problema e ca nu prea ai cum sa alegi unul. Daca nu ai mers nicodata cu un model identic si de care esti absolut sigur ca e in mintile lui e foarte greu sa iti dai seama de diferentele subtile care denota probleme incipiente care sunt foarte costisitor de remediat.

Dus la diagnostic unde ? mergi la AB ? daca nu ai noroc de cineva care se pricepe...

 

M5-urile pot fi testate la fel ca orice altă maşină.

Poţi să verifici compresia, verifici ce erori electronice are, ĂŽţi dai seama cum a fost ĂŽntreţinut ĂŽn funcţie de proprietar.

Sunt sigur că poţi găsi M5-uri ĂŽn stare bună, ĂŽnsă nu sunt cele mai ieftine de pe mobile, adică cele de aproximativ 10 000 €.

Unul bun costă de la 14-15 000 € ĂŽn sus.

 

Mergi cu masina ta si fa un tur de nurburing cu ea in forta , sa vedem ce mai ramane din ea...Daca mergi cum trebuie, pun pariu ca gumele le termini in 2 ture.

Articulatiile vor ceda in inca 3 si motorul daca e in stare buna in 2-3 luni maxim de la eveniment incep sa pice chestii prin el..

 

Cel putin in Europa de Vest, multi posesori de M merg cu ele la track day, ca altfel in afara de autobahn in Germania nu prea ai ce face cu el, eventual te mai alergi pe niste drumuri de tara, care poate fi fun, dar e foarte riscant.

 

Din nou exagerezi.

Pneurile normal că pică, poate şi un rulment de la cardan, poate chiar diferenţial, ambreiajul, ĂŽnsă ĂŽn nici un caz nu se dezintegrează şi nici nu pică articulaţiile de la aşa ceva.

Articulaţiile pică de la drumuri proaste, nu de la un circuit cu un asfalt perfect.

Poate că pică aşa dacă te duci cu el la rally cross.

 

 

o masina foarte performanta nu va fi niciodata una si fiabila. Pretul reflecta performanta si nu fiabilitatea.

 

Corect.

Constat că mulţi se miră că un M5 ĂŽnghite mulţi bani la fel ca cei care se miră că o motocicletă sport consumă benzină ca o maşină şi are costuri de ĂŽntreţinere ridicate, nu ca un scuter.

 

Inutilă şi comparaţia cu motoarele americane.

Păi şi un tir merge fără probleme mult mai mulţi km decât un M5, la fel şi un troleu.

Asta ĂŽnseamnă că un tir e mai bun decât un M5?

 

Plus că nu văd la ce-l ajută pe iniţiatorul topicului toate aceste discuţii despre "ce şmecher aş fi fost eu ĂŽn locul tău", "ce proaste sunt M5-urile astea", de ce să fie rău când poate să fie bine?" etc.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

La ce sume te-ai invartit....Te-au furat gunoaiele alea pe fata, cu acordul tau...

 

Jante de 7000 de euro, ce naiba de jante pot costa atat? :twoup: :)

 

 

Jantele sunt Cargraphic pe 19",intradevar au fost 7000 cu tot cu anvelope daca nu ma insel,deci doar jantele ar trebui sa fi fost in jur de 5800.

Eu m-am mirat de pret, nu te-am pus pe tine la indoiala. Indradevar frumoase rau, insa la fel de scumpe :)

Link to comment
Share on other sites

La cati bani a zis omul ca i-au luat la AB ar trebui sa le puna o bomba....preturi aberant de mari...bani aruncati.

Preturile de la AB mi s-au parut chiar rezonabile, dar tu faci aceeasi greseala si compari preturile de la un M cu cele de la masina ta.

 

In prima pagina e o proforma cu piesele de la BMW si cu PN. Compara-le cu preturile de pe realoem.com si o sa vezi ca nu sunt deloc mari. Repet, nu sunt mari raportate la preturile pieselor de M de oriunde din lume, nu la preturile de 525 !

 

In prezent, in SUA, un motor de M5 E39 - RECONDITIONAT, nu nou, costa 22.000 USD. Motoare noi nici nu mai sunt disponibile. Cam asa arata preturile de M.

 

Pai paul eu nu ziceam neaparat de 525 vs m5 normal ca piesele sunt mult mai scumpe chiar si la un 3.5 sau 4.4 fata de un L6 sunt mult mai scumpe insa au adaos mare plus manopera foarte mare. De multe ori am cerut preturi la piese si manopera de la Rep din iasi si m-am crucit, ajungeam sa comand aceeasi piese originale de la mine din sv la preturi mult mai ieftine iar manopera pe ora la rep e intre 150-200lei pe ora pe cand la un service bun am avut manopere de 40lei/ora si am rezolvat la fel de bine problemele pe care le-am avut. Dar nici asta nu e pb eu am zis ca ar fi trebuit sa fie nervos deoarece omul a vrut sa fie un proprietar de M5 bun si sa mearga la reprezentanta sa rezolve problemele ba chiar a platit 18.000e pe un motor nou care dupa relativ putin timp s-a stricat si nu i s-a acordat garantia. Iar in al 2-lea rand mi se pare aberant sa i se spuna ca are probleme la bloc (parca asa am citit) fara sa desfaca motorul sa vada ce este in el :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pfff ziceau aici cativa colegi de "fragilitatea" unu model ///M,acu am vazut in reluare un episod Top Gear si testau un E60 M5 si zicea jeremy clarkson dupa ce a testat Stig masina ca la sfarsit toate becurile din bord erau aprinse :twoup:) plus ca inainte sa iasa Stig pe circuit a spart un diferential jeremy clarkson si a plecat cu ea remorcata :))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.