Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey

Recommended Posts

2. Nu ai exploatat masina corespunzator. (daca motorul poate avea un defect de fabricatie sau ceva de genul asta; restul pieselor schimbate nu mai poate fi coincidenta). Masina a fost exploatata un pic fortat. (nu pica si motorul si cutia si articulatiile din coincidenta).

3. Ai ales un model cu un motor impins la maxim (care era de asteptat ca se va strica des si va antrena si uzura prematura a altor piese).

 

Am specificat foarte clar de ce am schimbat cutia,nu a fost nici 0.1% vina mea sau datorita fortarii.....ci datorita mecanicilor AB....despre restul pieselor am specificat la fel cateva posturi mai sus ce si cum....nu are rost sa repet din doua in doua posturi.....in fine,daca ai citit pe sarite probabil de aia vii cu concluzia de mai sus.

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Chiar acum câteva minute am dat telefon la AB Otopeni ca sã mã programez pentru o geometrie.

Mi-au spus cĂŁ geometria costĂŁ ĂŽntre 2 Âşi 3 milioane.

Te-au vazut cu bani si de aia probabil, nu toata lumea are motor de 3500 cmc :twoup:

Pe mine m-au vazut mai amarat cu motor de doar 3000 cmc si m-au iertat cu doar 141 de lei. Cu TVA inseamna 168 de lei, adica exact 40 euro, dupa cum am zis. La banii astia nu merita sa te duci in alta parte.

 

Uite aici factura :

post-787-1277204292_thumb.jpg

Am facut geometria deoarece schimbasem niste articulatii la puntea spate si la puntea fata si volanul statea un pic inclinat.

 

Oricum, ce pret e ala intre 2 si 3 milioane? Mie mi-au zis din start cat ma costa manopera exact, fara alte intervale.

Link to comment
Share on other sites

am citit si eu primul post ... mama ce bataie de joc :twoup: imi pare rau ... dar si tu ai partea ta de vina ... te urcai in masina frate sau o puneai pe platforma si te duceai la MUNCHEN ...direct...cred ca scapai cu 30-40% din toti banii bagati in masina
Link to comment
Share on other sites

2. Nu ai exploatat masina corespunzator. (daca motorul poate avea un defect de fabricatie sau ceva de genul asta; restul pieselor schimbate nu mai poate fi coincidenta). Masina a fost exploatata un pic fortat. (nu pica si motorul si cutia si articulatiile din coincidenta).

3. Ai ales un model cu un motor impins la maxim (care era de asteptat ca se va strica des si va antrena si uzura prematura a altor piese).

 

Am specificat foarte clar de ce am schimbat cutia,nu a fost nici 0.1% vina mea sau datorita fortarii.....ci datorita mecanicilor AB....despre restul pieselor am specificat la fel cateva posturi mai sus ce si cum....nu are rost sa repet din doua in doua posturi.....in fine,daca ai citit pe sarite probabil de aia vii cu concluzia de mai sus.

 

Am mai intrebat mai sus dar te mai intreb odata,ai vazut diagrama pentru cilindrii aia buliti ,ce valori de compresie ai?ai incercat sa faci testul de compresie si in alt service?Pentru piesele schimbate ai primit ceva(gen diagnoza-acolo ar trebui sa apara Vanosul si ce au mai schimbat ei pe acolo nu stiu ce au ei la reprezentanta dar in mod normal pe orice tester mai rasarit ar trebui sa dea erori).Raman la parerea ca ai gresit avand incredere aproape oarba in reprezentanta

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

totusi a dus masina la o reprezentanta BMW, nu la service-ul de la colt. a zis ca e bine, e reprezentanta, a avut incredere in ei. timpul nu se da inapoi, daca avea acum masina buna dupa tot acest timp poate ca trecea cu vedera banii bagati, eu unul asa as fi facut!
Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie acel motor impins la maxim? maximul cui? a castigat atat de multe premii si este facut de divizia M nu? de ce exista atat de multi posesori care nu l-ar da pe modelul nou? etc etc

 

Premii in raport cu ce? Cu un motor de 1.9 SDI care merge 400.000 km daca pui ulei de ricin in el si 600-700.000 km daca pui ulei de motor si schimbi la 15.000?

 

Sau in comparatie cu alte motoare impinse la fel de mult?

Sau doar vrei sa ne contrazicem pe niste lucruri evidente din avion?

 

ai inteles gresit, cum sa compar acel motor cu 1.9 SDI? eu nu ma refeream ca a primit premii pentru numarul de KM ci pentru ceea ce reprezinta ea, se pare ca nu are rost sa ma contrazic cu tine ca nu vrei sa intelegi. nu am chef de ineptiile tale.Pacat ca ai ajuns la varsta asta si nu stii ce inseamna un m5. :twoup:

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

De ce tocmai la AB? dai 3 milioane degeaba pe o treaba pe care o poti rezolva cu 1 milion la un service ok. Daca ma intrebi pe mine AB Romania mi se par niste infecti, te face sa renunti la marca.

 

Paul spunea cã e ieftin, aºa cã m-am gândit sã mã duc acolo sã fac geometria, chiar am nevoie sã o fac.

 

DĂŁ-mi tu un exemplu de service ok unde poĂži face geometria cu 1 milion.

 

La Autosoft, ÂŞama Service Âşi Filaret costĂŁ 250 Ron.

 

Te-au vazut cu bani si de aia probabil, nu toata lumea are motor de 3500 cmc :twoup:

Pe mine m-au vazut mai amarat cu motor de doar 3000 cmc si m-au iertat cu doar 141 de lei. Cu TVA inseamna 168 de lei, adica exact 40 euro, dupa cum am zis. La banii astia nu merita sa te duci in alta parte.

 

Uite aici factura :

post-787-1277204292_thumb.jpg

Am facut geometria deoarece schimbasem niste articulatii la puntea spate si la puntea fata si volanul statea un pic inclinat.

 

Oricum, ce pret e ala intre 2 si 3 milioane? Mie mi-au zis din start cat ma costa manopera exact, fara alte intervale.

 

Nu m-au vĂŁzut, am dat un telefon. :)

Le-am spus cĂŁ am un seria 5 E39 Âşi vreau sĂŁ fac geometria.

Mi-au fĂŁcut legĂŁtura cu un "recepĂžioner" care mi-a spus cĂŁ mĂŁ costĂŁ ĂŽntre 2 Âşi 3 milioane.

L-am Întrebat cât costã exact ºi a zis cã nu ºtie sã-mi spunã.

Link to comment
Share on other sites

L-am ĂŽntrebat cât costă exact şi a zis că nu ştie să-mi spună.

si uite asa te fac sa mai treci pe la ei, totul frumos si bine :twoup: :)

la alte service-uri au tabelele de preturi afisate (in fuctie de tipul masinii si an)

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Mi-au fĂŁcut legĂŁtura cu un "recepĂžioner" care mi-a spus cĂŁ mĂŁ costĂŁ ĂŽntre 2 Âşi 3 milioane.

L-am Întrebat cât costã exact ºi a zis cã nu ºtie sã-mi spunã.

 

Reprezentanta lui peste prajit!! Cum e posibil sa nu stii cat costa anumite servicii la un service BMW!

La fel am patit si eu,am sunat sa intreb cat ma costa revizia(ulei si filtre) la AB Baneasa si habar nu aveau,mi-au spus :" in jur de...".Incredibil cat "profesionalism" ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ati avut voi ghinion, mie mi-au spus exact :twoup: .

 

Cred ca am facut cam mult offtopic aici, dintr-o problema tehnica am ajuns iar la discutii despre calitatea serviciilor reprezentantelor.

 

Ca sa nu-i aiurim si mai tare topicul, cred ca e mai bine sa mutam toate discutiile conexe intr-un topic legat de serviciile reprezentantelor si sa lasam acest topic strict pentru problema initiatorului.

Link to comment
Share on other sites

pfff ziceau aici cativa colegi de "fragilitatea" unu model ///M,acu am vazut in reluare un episod Top Gear si testau un E60 M5 si zicea jeremy clarkson dupa ce a testat Stig masina ca la sfarsit toate becurile din bord erau aprinse :twoup: ) plus ca inainte sa iasa Stig pe circuit a spart un diferential jeremy clarkson si a plecat cu ea remorcata :) )

 

... e greu sa recunoastem ca pe zi ce trece, standardele de calitate/fiabilitate scad... astfel masinile noi sunt incomparabil mai ne-fiabile...

 

aveam in complexul unde lucrez expuse masini, printre care un Duster si mai incolo un E90... ma uitam cu baubau la duster si tot gaseam imperfectiuni... capota inchisa putin asimetric, lufturi etc.... apoi am mers la E90 ... am pus mana pe manerul de la usa... juca stanga dreapta ca un zavor, capota la fel de asimetric inchisa... si nah... marca premium... asta-i trendu', asta-i directia!

Link to comment
Share on other sites

2. Nu ai exploatat masina corespunzator. (daca motorul poate avea un defect de fabricatie sau ceva de genul asta; restul pieselor schimbate nu mai poate fi coincidenta). Masina a fost exploatata un pic fortat. (nu pica si motorul si cutia si articulatiile din coincidenta).

3. Ai ales un model cu un motor impins la maxim (care era de asteptat ca se va strica des si va antrena si uzura prematura a altor piese).

 

Am specificat foarte clar de ce am schimbat cutia,nu a fost nici 0.1% vina mea sau datorita fortarii.....ci datorita mecanicilor AB....despre restul pieselor am specificat la fel cateva posturi mai sus ce si cum....nu are rost sa repet din doua in doua posturi.....in fine,daca ai citit pe sarite probabil de aia vii cu concluzia de mai sus.

 

Recunosc ca nu am citit decat primul post; dar sa citez de acolo:

 

"Pana acum un an jumate in afara de piese uzuale(bucse,discuri frana,placute,ambreiaj,etc), am mai schimbat la masina servo directie,punte spate,grupul de distribuitie pe spate,unitatea NAVI,destul de multe piese daca stam sa analizam( aviz celor ce vor sa cumpere un M5)"

 

Vrei sa-ti spun cate piese am schimbat eu la BMW-ul meu? Am tot istoricul. (e adevarat ca e serie 3 nu 5). Dar am 170.000 km.

Sunt prea multe piese ca sa fie coincidenta. (poate cutia si alte 2-3 or fi defecte de fabricatie sau vina AB).

 

Eu nu zic ca asta le da dreptul celor de la AB sa faca nasoale. Pana la urma pisele respective au fost schimbate pe banii tai.

Am avut si eu scandaluri cu reprezentanta Seat / VW din Bucuresti (nu mai dau exemple-am trecut cam pe la toate din Bucuresti). Stiu ca sunt multi handicapati (inclusiv ing. sef de service) - nu vorbesc de mecanici.

Cei buni dupa 1-2 ani cand au un portifoliu de clienti bunicel isi deschid service. Si reprezentantele angajeaza in locul acestora ucenici care abia au terminat un liceu si care lucreaza la masini de 80-90.000 euro.

Restul masei de mecanici sunt prea prosti sa isi faca portofoliul de clienti necesar pentru a trece la o afacere pe cont propriu si se muta de la o reprezentanta la alta ca e penurie de mecanici pe piata din Bucuresti.

 

Eu am iesit cu masina din garantie si merg la un fost inginer de la Porsche Bucuresti. Care a facut cursuri de specializare in Austria si le dadea clase si cand era angajat acolo. Cand stateam cu el de vorba sunau mecanicii din 5 in 5 minute ca nu stiau ce sa faca la masini.

Nu pot sa dau toate detaliile. Dar e nasol la reprezentantele din romania.

 

Trebuie gasit un om care sa stie cu ce se mananca masina ta. Fie el angajat la reprezentanta - fie particular.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

oricum ai da-o, cat e el de M5 la patrat, n-are cum sa inghita 35000 de euro in atat de putini km!!!! plus ca daca s-ar lua dupa "recomandarile" acestor "specialisti" ar mai baga intr-o luna inca vreo 20000 si garantat tot n-ar merge cum trebuie Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Pai daca aia in germania schimba un motor complet de la un furtun intepat - iti dai seama ca ai nostrii schimba si motorul si cutia de viteze...

Cu 30.000 euro iti cumparai inca 2 M5-uri 2001. Cu navi mare, piele, masaj in scaune, individual, xenon - garantie daca cumperi pe persoana fizica si esti neamt.

 

BerlinĂŁ, Vehicul second-hand

 

PreĂž:

13.850 EUR (PreĂž final)

(TVA nedeductibil)

Kilometraj:

227.000 km

Putere:

294 kW (400 CP)

Tip de combustibil:

BenzinĂŁ

EtichetĂŁ ecologicĂŁ:

4 (verde)

Consum mixt:

aprox. 13,9 l/100 km

Consum (urban):

aprox. 21,1 l/100 km

Consum (extraurban):

aprox. 9,8 l/100 km

Emisii CO2, combinat:

aprox. 336 g/km

Prima ĂŽnregistrare:

08/2001

NumĂŁrul proprietarilor vehiculului:

2

TapiĂžerie:

Piele integralĂŁ

Culoare tapiĂžerie:

Bej

Detalii suplimentare

SETURI DE CARACTERISTICI

ABS, Cuplaj pentru remorcĂŁ, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Faruri cu xenon, GaranĂžie, Geamuri electrice, Ănchidere centralizatĂŁ, Jante de aliaj, Manual de service, Regulator de vitezĂŁ, Scaune de piele, Scaune ĂŽncĂŁlzite electric, Senzori de parcare, ServodirecĂžie, Sistem de navigare, TrapĂŁ decapotabilĂŁ , Airbag-uri faÞã, lateral Âşi altele

DESCRIERE VEHICUL

 

Individual AusfĂźhrung (Limitierte Auflage)

Klavierlack Interieur

el. Heckrollo

verbesserter V8 Klang durch X-Pipe

el. Massage Sitze

el. LordosenstĂźtze

Autotelefon schnurlos

Klimaautomatik

3-Stufen Sitzheizung

SPORT Funktion

abnehmb. Anhängerkupplung (Zugkraft bis 1800 KG)

Navigationssystem Professional 16:9

TV Funktion

Klimakomfortfrontscheibe

18" M5 Alufelgen

Xenon-Scheinwerfer

Scheinwerferreinigungsanlage

KĂźhlfach in Fond

KopfstĂźtzen in Fond

Dachhimmel anthrazit/schwarz

Park-Distance-Control vorne+hinten

CD Wechsler 6 fach

DSP Soundsystem (Digital-Sound-Processing)

Armauflage in Leder

Mittelkonsole in Leder

Sonnenschutzrollos in Fond fĂźr die Seitenfenster

Doppelverglasung

Bordcomputer

Tempomat

Multifunktions-Sportlederlenkrad

el. Sitze

Memory

Aussenspiegel el. heranklappbar

DSC III

Innen u. Aussenspiegel autom. abblendend

Zusatzheizung

Nebelscheinwerfer

GaragentĂźrĂśffner

Autotelefon schnurlos

gepflegter Zustand

Link to comment
Share on other sites

@MateiBarbu Cam toata lumea i-a sugerat asta, dar cam tz, mai ales ca la un mail dat la Bmw Munchen, l-au trimis tot la AB. Pe vremea aia, cand a schimbat motorul, AB inca nu avea reputatia proasta, sau ma insel? //

 

Nu te trimite nimeni la AB daca iti faci programare la servisul Sucursalei BMW din MĂźnchen sau la orice alta sucursala / filiala din Germania. Te trimite la AB daca le trimiti mail la BMW generic ca ai o problema, ca se intampla nu stiu ce cu masina etc.. te indruma spre cea mai apropiata filiala BMW, este normal.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Pai daca aia in germania schimba un motor complet de la un furtun intepat - iti dai seama ca ai nostrii schimba si motorul si cutia de viteze...

Cu 30.000 euro iti cumparai inca 2 M5-uri 2001. Cu navi mare, piele, masaj in scaune, individual, xenon - garantie daca cumperi pe persoana fizica si esti neamt.

 

BerlinĂŁ, Vehicul second-hand

 

PreĂž:

13.850 EUR (PreĂž final)

(TVA nedeductibil)

Kilometraj:

227.000 km

 

 

Nu putem face socoteala chiar asa....o poti face acum dar sa nu uitam ca eu am luat masina in 2003 daca nu ma insel cand un M5 bun costa in jur de 30.000 euro si kilometrii pana in 100-120k. Masina pe care o prezinti tu mai sus are 227k km.Plus ca banii cheltuiti au fost platiti nu toti odata,mai pune la socoteala ca eu deja in primii doi ani ,ca sa arate masina cum arata ,am mai cheltuit bani pe jante,vopsire (schimbare culoare),difuser. Mai adauga ca masina are suspensie reglabila AC Schnitzer,Evacuare Ac Schnitzer,geamuri duble si o sa iti dai seama ca deja platisem,cheltuisem,"investisem" intr-o masina care totusi nu arata ca un M5 normal cum e asta de 13.850 euro ce il dai exemplu si despre care nu stim in ce stare e si cum se va prezenta motorul peste 2 luni.

Link to comment
Share on other sites

@MateiBarbu Cam toata lumea i-a sugerat asta, dar cam tz, mai ales ca la un mail dat la Bmw Munchen, l-au trimis tot la AB. Pe vremea aia, cand a schimbat motorul, AB inca nu avea reputatia proasta, sau ma insel? //

 

Nu te trimite nimeni la AB daca iti faci programare la servisul Sucursalei BMW din MĂźnchen sau la orice alta sucursala / filiala din Germania. Te trimite la AB daca le trimiti mail la BMW generic ca ai o problema, ca se intampla nu stiu ce cu masina etc.. te indruma spre cea mai apropiata filiala BMW, este normal.

 

 

Sunt de aceeasi parere...

 

oricum ai da-o, cat e el de M5 la patrat, n-are cum sa inghita 35000 de euro in atat de putini km!!!! plus ca daca s-ar lua dupa "recomandarile" acestor "specialisti" ar mai baga intr-o luna inca vreo 20000 si garantat tot n-ar merge cum trebuie

 

 

Nu sunt chiar asa putini km....vorbim totusi de 100k de km de cand am cumparat-o pana in prezent, in conditiile in care masina avea deja vre-o 115-118k atunci.

Link to comment
Share on other sites

putin off..fac o analogie ferrari-m5...

- cand a aparut scaglietti citisem ca are ambreajul garantat doar 200 de demaraje in forta;

- uleiul din cate stiu se schimba la 5000 km;

- enzo zicea ca un motor bun trebuie sa tina fix o cursa.nici mai mult,nici mai putin. daca s-a rupt in timpul cursei e prost, daca a rezistat mai mult inseamna ca s-au folosit materiale prea dure si prea grele si iar e prost.

 

unde bat..sunt masininarii care imping tehnologia la limita ei, cumva logic sa nu reziste cat una de duzina, nu trebuie sa ne miram ca se strica mai repede..modul in care se face business in romania lasa de dorit,asta am concluzionat, nu-ti ramane decat varianta vestica...spor!

Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca nu am citit decat primul post; dar sa citez de acolo:

 

"Pana acum un an jumate in afara de piese uzuale(bucse,discuri frana,placute,ambreiaj,etc), am mai schimbat la masina servo directie,punte spate,grupul de distribuitie pe spate,unitatea NAVI,destul de multe piese daca stam sa analizam( aviz celor ce vor sa cumpere un M5)"

 

Vrei sa-ti spun cate piese am schimbat eu la BMW-ul meu? Am tot istoricul. (e adevarat ca e serie 3 nu 5). Dar am 170.000 km.

Sunt prea multe piese ca sa fie coincidenta. (poate cutia si alte 2-3 or fi defecte de fabricatie sau vina AB).

 

No offense,nu putem compara ceea ce suporta un M5 cand il folosesti la capacitate maxima si un seria 3.....plus ca daca aveai seria 5 era acelasi lucru....seria 5 nu inseamna M5.....si eu am luat un E60 3.0d acum 3 ani,masina avea 98.000 km, am facut 70.000 de km cu el pana acum si am schimbat doar placute si o pereche de discuri parca....si nu stiu ce furtunas care s-a crapat....cam mare diferenta la cheltuieli,nu....dar mare diferenta si ca masini.

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Despre asta e vorba. Ca nu e normal sa le compari. Ca regula M5-ul se va strica mult mai repede si va fi mai greu de intretinut. (asta trebuia sa fie asumata din start)

Sunt 90% convins ca nu au fost conduse similar. Cunosc useri care la 6 luni-1 an schimba articulatiile si la E 60. Pana la urma asta e o dovada in plus ca nu fortezi masina la extrem. (cel putin nu E60-ul). La M5 nu bag mana in foc.

 

Modul in care masina este exploatata are o pondere covarsitoare in unele cazuri.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Am mai intrebat mai sus dar te mai intreb odata,ai vazut diagrama pentru cilindrii aia buliti ,ce valori de compresie ai?ai incercat sa faci testul de compresie si in alt service?Pentru piesele schimbate ai primit ceva(gen diagnoza-acolo ar trebui sa apara Vanosul si ce au mai schimbat ei pe acolo nu stiu ce au ei la reprezentanta dar in mod normal pe orice tester mai rasarit ar trebui sa dea erori).Raman la parerea ca ai gresit avand incredere aproape oarba in reprezentanta

 

Am vazut diagrama ,valorile erau mai mici in comparatie cu ceilalti cilindri dar din cate imi aduc eu aminte nu ceva era o diferenta enorma...nu mai tin minte raportul exact ca a trecut ceva timp de cand am vazut diagrama respectiva.

Poate m-am facut gresit inteles....au constatat compresia mai mica la pistoanele 2 si 3,problema la distributie,mi-au facut trei proforme dar inca nu am acceptat nici o proforma si nu am schimbat nici o piesa din proformele respective.repet ultima oara le-am zis sa imi puna motorul la loc si sa iau masina asa cum era cand am dus-o. Cei 200 de milioane pe care i-am platit in transe au fost pt revizia tehnica initiala,ceea ce au schimbat cand am dus masina acum un an jumate .Am specificat in primul post !

 

totusi a dus masina la o reprezentanta BMW, nu la service-ul de la colt. a zis ca e bine, e reprezentanta, a avut incredere in ei. timpul nu se da inapoi, daca avea acum masina buna dupa tot acest timp poate ca trecea cu vedera banii bagati, eu unul asa as fi facut!

 

EXACT...Ai prins ideea ! :twoup:

 

@MateiBarbu Cam toata lumea i-a sugerat asta, dar cam tz, mai ales ca la un mail dat la Bmw Munchen, l-au trimis tot la AB. Pe vremea aia, cand a schimbat motorul, AB inca nu avea reputatia proasta, sau ma insel? //

 

Pe vremea aia habar nu aveam ce reputatie are AB ,plus ca nici prin cap nu imi trecea sa ma duc in alta parte decat la reprezentanta. Am continuat sa ma duc la AB dupa ce prima oara au invocat ca nu imi schimba primul motor care a cazut pt ca am facut primul schimb de ulei la Filaret.Lucru absurd din pct meu de vedere. Apoi am continuat sa ma duc la AB ca sa nu pierd garantia la motorul nou...lucru care s-a dovedit fara rost....

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.