Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey

Recommended Posts

Am citit si eu tot pana acum.... Ce sa zic... Sper sa fie bine pana la urma!

1. Ca idee eu unu daca ar fi sa iau motor as face asa: as cauta o masina lovita usor (preferabil in UK sau Germania). Iau motoru de pe ea, restul vand la pret bun sau dezmembrez (daca este timp ca unii mai muncim). Sigur gasesti om sa il schimbe!!!

2. Daca ar fi sa repar pe asta de acum nu as mai merge aici! Germania e aproape si crede-ma ca sigur o diagnoza corecta vei primi din partea lor! Nu stiu ce preturi au exact dar din experienta ( am cumparat foarte multe piese de la BMW Koblenz) iti zic sunt mult mai mici ca aici... Ma refer la piese de schimb nu stiu de manopera ca nu a fost nevoie...

Iti urez multa bafta in continuare si tine-ne la curent!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu voi dar eu sunt fan inrait BMW insa e super enervanta treaba cu fiabilitatea...am 3 saptamani in care a bagat ~6000ron in masina si tot nu sunt multumit, piesele chiar si cele orginale se duc foarte repede si am fost nevoit sa imi schimb stilul de condus din unul agresiv in unul mosnegesc si vad ca tot pica piese la care nu te astepti....am fost si eu in service vai la mecanic renumit laudat de toti si m-a pus sa schimb debitmetru degeaba pt un simplu furtun de 30lei pt ca nu sunt in stare sa caste ochii si sa isi dea interesul asa ca am realizat ca tot cel mai bine e sa merg la un singur mecanic intr-un service simplu/mic pe care il cunosc si care isi da tot intresul sa imi rezolve problema nu sa ma programeze in zile sau saptamani ca vai doame ei sunt ocupati.

E39 la fiabilitate e belea daca insir aici piesele tampite(si nu numai) care le-am schimbat la masina se blocheaza forumul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E o maÂşinĂŁ veche, are 14 ani.

Eu de când am pus-o la punct nu am mai avut absolut nici o problemã.

Atunci când iei o maºinã sh trebuie sã ÎnÞelegi cã astfel de probleme pot apãrea.

DacĂŁ mergi agresiv plĂŁteÂşti, distracĂžia ĂŽntotdeauna costĂŁ.

Nu s-a inventat maÂşina care sĂŁ reziste oricĂŁrui abuz.

 

Reprezentanta lui peste prajit!! Cum e posibil sa nu stii cat costa anumite servicii la un service BMW!

La fel am patit si eu,am sunat sa intreb cat ma costa revizia(ulei si filtre) la AB Baneasa si habar nu aveau,mi-au spus :" in jur de...".Incredibil cat "profesionalism" ! :twoup:

 

Au angajat tot felul de oameni, unii mai pasionaĂži, alĂžii mai puĂžin.

Normal ar fi fost sĂŁ ĂŽntrebe pe cineva.

I-am Âşi spus cĂŁ aÂş vrea sĂŁ aflu ca sĂŁ pot veni Âşi mi-a spus cĂŁ nu are cum sĂŁ mĂŁ ajute.

 

pai mai bine te duci acolo unde a facut paul geometria :)

 

O sĂŁ mai caut.

Peste 150 Ron nu prea meritĂŁ o geometrie.

 

... e greu sa recunoastem ca pe zi ce trece, standardele de calitate/fiabilitate scad... astfel masinile noi sunt incomparabil mai ne-fiabile...

 

aveam in complexul unde lucrez expuse masini, printre care un Duster si mai incolo un E90... ma uitam cu baubau la duster si tot gaseam imperfectiuni... capota inchisa putin asimetric, lufturi etc.... apoi am mers la E90 ... am pus mana pe manerul de la usa... juca stanga dreapta ca un zavor, capota la fel de asimetric inchisa... si nah... marca premium... asta-i trendu', asta-i directia!

 

Capota probabil cĂŁ nu era reglatĂŁ ca lumea, e irelevant.

Eu am vĂŁzut multe maÂşini noi ĂŽn showroom-uri Âşi am rĂŁmas impresionat.

Un F10 e mai bine finisat la interior decât un E39.

La fel ºi un E92 faÞã de un E46 coupe.

Dacã lucrurile ar sta aºa cum spui tu, BMW ar avea mari probleme la vânzãri.

 

 

 

- enzo zicea ca un motor bun trebuie sa tina fix o cursa.nici mai mult,nici mai putin. daca s-a rupt in timpul cursei e prost, daca a rezistat mai mult inseamna ca s-au folosit materiale prea dure si prea grele si iar e prost.

 

Ăti dai seama cĂŁ asta e valabil pentru o maÂşinĂŁ de curse.

Link to comment
Share on other sites

Am citit tot.. Ce pot spune: inca o data mi s-a confirmat faptul ca in Romania nu merita sa ai o masina scumpa, indiferent de posibilitatile financiare pe care le ai.. Mereu vei plati premium pe servicii cel putin indoielnice si vei fi tratat cu dispret sau indiferenta chiar daca cheltui o gramada de bani la o reprezentanta premium..

In alta ordine de idei, eu te felicit pentru pasiunea ta si pentru hotararea de a tine masina indiferent de greutatile prin care trebuie sa treci pentru asta.

Ti-as sugera si eu, ca si ceilalti, sa faci o vizita cu ea in Germania sau Austria. Sau macar la MotorAG. Am vazut ca au review-uri bune de la clienti.

Trebuie sa recunosc ca cochetam si eu cu ideea de a achizitiona un M5 mai vechi E34 poate chiar E39. Insa dupa ce am citit si povestea ta, pe langa alte povesti triste despre fiabilitatea M5 si M3 am decis ca daca imi voi dori o masina puternica ma voi orienta spre alte marci.

 

In final, iti urez multa bafta in rezolvarea problemelor. Iti doresc sa te bucuri de masina cat mai repede posibil.

Link to comment
Share on other sites

Am citit tot.. Ce pot spune: inca o data mi s-a confirmat faptul ca in Romania nu merita sa ai o masina scumpa, indiferent de posibilitatile financiare pe care le ai.. Mereu vei plati premium pe servicii cel putin indoielnice si vei fi tratat cu dispret sau indiferenta chiar daca cheltui o gramada de bani la o reprezentanta premium..

 

Ora de manopera e aceeasi la un 116 si la un M5. Deci nu platesti ora de manopera premium la M5 si mai putin la serie 1. Ora de manopera e aceeasi.

Doar piesele difera ca pret.

Si nu vad de ce ar fi mai putin afectat de serviciile indoielnice cel cu serie 1. Poate pentru el este mai greu sa scoata 1000-2000 de euro decat este pentru un posesor de M5 10.000 euro.

 

Eu daca as avea M5 nu as fi mers cu el la reprezentanta in romania. Si nici nu as fi luat motor de la ei. Pentru asta chiar as fi mers in germania.

Pentru restul (as fi stat in romania) dar as fi gasit un inginer care sa stea langa mecanic pe tot parcursul lucrarii.

 

Eu asa procedez pentru o masina de mult mai putini bani. Am luat si eu tot felul de tepe pana sa ajung la aceasta concluzie.

Din fericire pe mai putini bani. Sunt deja la a 8-a masina fara sa le pun pe cele de firma.

Link to comment
Share on other sites

am citit, si ceea ce simti u pt masina am simtit si eu pt a mea,despartirea a fost crunta dupa primele 3 luni de la achizitie, acuma staa saraca in curte de un an si 3 luni, asta pt ca nu imi permit sa platesc taxa.. cine credea ca o sa vina vremurile astea, tinand cont ca de cand sunt si tatic , imi e aproape inposibil sa pun un ban deoparte, si totusi mi-e dor sa o conduc...., stiu ce senzaie iti da un bmw, indiferend ce e, 318, 320 330... m3, m5 e super senzatia, pacat ca mereu trebuie sa fie cineva sa strice tot, ca in cazul tau si al meu, sper sa auzim de bine din partea ta.. ca din partea mea.........nu prea curand cred, bafta! Edited by bmw_maniack
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
@Maimuta beata, acum ori repari masina, motor nou sau ce dracu iti trebuie, ori o dezmembrezi.... la modul obiectiv gen, ce atata poveste. Oricum, la cat a stat acolo, acum cred ca e un cazan si nu mai merita investit in dansa, mai ales ca nu mai ai bani.
Link to comment
Share on other sites

am citit, si ceea ce simti u pt masina am simtit si eu pt a mea,despartirea a fost crunta dupa primele 3 luni de la achizitie, acuma staa saraca in curte de un an si 3 luni, asta pt ca nu imi permit sa platesc taxa.. cine credea ca o sa vina vremurile astea, tinand cont ca de cand sunt si tatic , imi e aproape inposibil sa pun un ban deoparte, si totusi mi-e dor sa o conduc...., stiu ce senzaie iti da un bmw, indiferend ce e, 318, 320 330... m3, m5 e super senzatia, pacat ca mereu trebuie sa fie cineva sa strice tot, ca in cazul tau si al meu, sper sa auzim de bine din partea ta.. ca din partea mea.........nu prea curand cred, bafta!

tu esti tare de tot!

adica ai luat masina, te-ai dat 3 luni si acuma o ai la naftalina ca n-ai bani de taxa... tare...

cand ai cumparat masina nu te-ai gandit sa nu iei de toti banii?

Link to comment
Share on other sites

am citit, si ceea ce simti u pt masina am simtit si eu pt a mea,despartirea a fost crunta dupa primele 3 luni de la achizitie, acuma staa saraca in curte de un an si 3 luni, asta pt ca nu imi permit sa platesc taxa.. cine credea ca o sa vina vremurile astea, tinand cont ca de cand sunt si tatic , imi e aproape inposibil sa pun un ban deoparte, si totusi mi-e dor sa o conduc...., stiu ce senzaie iti da un bmw, indiferend ce e, 318, 320 330... m3, m5 e super senzatia, pacat ca mereu trebuie sa fie cineva sa strice tot, ca in cazul tau si al meu, sper sa auzim de bine din partea ta.. ca din partea mea.........nu prea curand cred, bafta!

tu esti tare de tot!

adica ai luat masina, te-ai dat 3 luni si acuma o ai la naftalina ca n-ai bani de taxa... tare...

cand ai cumparat masina nu te-ai gandit sa nu iei de toti banii?

frate, erau alte vremuri, si intre timp au aparut alte cheltuieli, sunt la facultate acum, platesc chirie, si plus de asta masina mea e un e 36 318 (pe care am dat 60 de mil, si taxa e 40, deci intelegi de ce nu am bani de taxa?) nu un m5 ca al baiatului,

SORRY de offtopic, da trebuia sa-i rasspund.

Link to comment
Share on other sites

@Maimuta beata, acum ori repari masina, motor nou sau ce dracu iti trebuie, ori o dezmembrezi.... la modul obiectiv gen, ce atata poveste. Oricum, la cat a stat acolo, acum cred ca e un cazan si nu mai merita investit in dansa, mai ales ca nu mai ai bani.

 

 

Da' ce rost are sa o dezmebrez si sa fac mizerie...mai bine astept toamna ca poate e recolta buna de prune si fac niste tuica cu ea...:twoup:

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

@Maimuta beata, acum ori repari masina, motor nou sau ce dracu iti trebuie, ori o dezmembrezi.... la modul obiectiv gen, ce atata poveste. Oricum, la cat a stat acolo, acum cred ca e un cazan si nu mai merita investit in dansa, mai ales ca nu mai ai bani.

 

 

Da' ce rost are sa o dezmebrez si sa fac mizerie...mai bine astept toamna ca poate e recolta buna de prune si fac niste tuica cu ea...:twoup:

 

Salut, pana la pagina 6 am citit fiecare postare, poate iti sunt de ajutor

Nasoala poveste, jumatate o stiam de mai demult, ce sa zic si eu am tot m5 e39 si iti recomand din inima mecanicul meu care imi este si prieten.Sa nu crezi ca fac chestia asta ca sa il ajut pe el, pur si simpu stiu m5 ul tau de cand eu doar visam la asa ceva si cred ca as turba in locul tau acum.

Si eu am avut experiente neplacute cu dealerii Bmw din Bucuresti si tocmai de aceea am ajuns la el.Candva credeam ca daca arata bine si e curat inauntru se lucreaza mai bine, nici o legatura cu adevarul.

Deasemena unii useri spuneau ca s62 ul este un motor firav.Motorul meu are 225.000 km.De cand este masina la mine, 2 ani, nu am avut nici o problema, cu revizii facute la 6000km, lasat uleiul sa ajunga la circa 75 de grade inainte sa incep sa o alerg.In afara de lucrurile astea 2, nici o restrictie

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut timp sa citesc toate posturile.

Nasoala poveste. La fel ca altii nu inteleg cum a crapat mai ales ca nu ai "forjat-o", stiu 320-uri chinuite zilnic, fara mila, care nu au crapat.

Eu stiu un mecanic foarte bun, dar problema e ca e in Arad, daca, cine stie cum, te gandesti la varianta asta, da-mi un PM.

Link to comment
Share on other sites

@Maimuta beata, acum ori repari masina, motor nou sau ce dracu iti trebuie, ori o dezmembrezi.... la modul obiectiv gen, ce atata poveste. Oricum, la cat a stat acolo, acum cred ca e un cazan si nu mai merita investit in dansa, mai ales ca nu mai ai bani.

 

 

Da' ce rost are sa o dezmebrez si sa fac mizerie...mai bine astept toamna ca poate e recolta buna de prune si fac niste tuica cu ea...:twoup:

pt ce sa o dezmembreze? daca nu are alta solutie mai bine o vinde asa....eu unul nu as suporta sa imi vad masina ca o vand pe bucati....

tu ai suporta?

Link to comment
Share on other sites

hai sa ii dam omului o mana de ajutor totusi nu sfaturi de genul "mai bine o dezmembrezi" . este o problema mecanica ce se poate rezolva pana la urma.nu este un capat de tara.Succes in rezolvarea problemei.Nu mai privii in spate.Ce a fost a fost acum concetreazate si rezolva problema pentru a te bucura in continuare de masina.Respect din partea mea ca si-a permis o asemnea masina.
Link to comment
Share on other sites

@Maimuta beata, acum ori repari masina, motor nou sau ce dracu iti trebuie, ori o dezmembrezi.... la modul obiectiv gen, ce atata poveste. Oricum, la cat a stat acolo, acum cred ca e un cazan si nu mai merita investit in dansa, mai ales ca nu mai ai bani.

 

 

Da' ce rost are sa o dezmebrez si sa fac mizerie...mai bine astept toamna ca poate e recolta buna de prune si fac niste tuica cu ea...:twoup:

pt ce sa o dezmembreze? daca nu are alta solutie mai bine o vinde asa....eu unul nu as suporta sa imi vad masina ca o vand pe bucati....

tu ai suporta?

 

Nu e cazul sa iei in serios ce a zis omu' ...probabil se plictisise de atat citit la topicul asta si a vrut sa fie un pic rautacios.....el stie mai bine....whatever.

 

@Maimuta beata, acum ori repari masina, motor nou sau ce dracu iti trebuie, ori o dezmembrezi.... la modul obiectiv gen, ce atata poveste. Oricum, la cat a stat acolo, acum cred ca e un cazan si nu mai merita investit in dansa, mai ales ca nu mai ai bani.

 

 

Da' ce rost are sa o dezmebrez si sa fac mizerie...mai bine astept toamna ca poate e recolta buna de prune si fac niste tuica cu ea...:)

 

Salut, pana la pagina 6 am citit fiecare postare, poate iti sunt de ajutor

Nasoala poveste, jumatate o stiam de mai demult, ce sa zic si eu am tot m5 e39 si iti recomand din inima mecanicul meu care imi este si prieten.Sa nu crezi ca fac chestia asta ca sa il ajut pe el, pur si simpu stiu m5 ul tau de cand eu doar visam la asa ceva si cred ca as turba in locul tau acum.

Si eu am avut experiente neplacute cu dealerii Bmw din Bucuresti si tocmai de aceea am ajuns la el.Candva credeam ca daca arata bine si e curat inauntru se lucreaza mai bine, nici o legatura cu adevarul.

Deasemena unii useri spuneau ca s62 ul este un motor firav.Motorul meu are 225.000 km.De cand este masina la mine, 2 ani, nu am avut nici o problema, cu revizii facute la 6000km, lasat uleiul sa ajunga la circa 75 de grade inainte sa incep sa o alerg.In afara de lucrurile astea 2, nici o restrictie

 

Merci,o sa te contactez sa iau nr de tel al mecanicului.....

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa dai o sansa acestui motor. Daca are 70.000 nu cred ca este cazul sa te gandesti la un motor nou. Trebuie facut bucatele si vazut ce este inauntru.

Nu e nava cosmica - sunt lucruri care pot fi inspectate vizual, masurate, verificate etc.

 

La renault la reprezentanta m-au pus sa schimb piese de 2000 euro pentru un fir intrerupt. Chestie patita nu auzita in stanga sau in dreapta.

Imi dadusera sa schimb computerul de gestiune al motorului si nu stiu ce parte electronica care actiona o tija. (tija asta lucra ca un soc automat - si masina nu mai pornea bine pentru ca acesta tija nu functiona)

Firul intrerupt a fost intre cele doua. Adica daca as fi dat 2000 euro si problema nu ar fi fost rezolvata.

 

Am dat de electrician la recomandarea unui mecanic care imi lucra la masina in afara reprezentantei. (lucra si la reprezentanta)

Electricianul plecase de la ei si lucra doar pe cont propriu.

Concluzie: cost piese zeri; pret manopera - vreo 4 ore. Cost sub 5% din ce au cerut la reprezentanta. Pana am vandut masina defectul nu a reaparut. (si am tinut-o inca 3 ani)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa dai o sansa acestui motor. Daca are 70.000 nu cred ca este cazul sa te gandesti la un motor nou. Trebuie facut bucatele si vazut ce este inauntru.

Nu e nava cosmica - sunt lucruri care pot fi inspectate vizual, masurate, verificate etc.

 

La renault la reprezentanta m-au pus sa schimb piese de 2000 euro pentru un fir intrerupt. Chestie patita nu auzita in stanga sau in dreapta.

Imi dadusera sa schimb computerul de gestiune al motorului si nu stiu ce parte electronica care actiona o tija. (tija asta lucra ca un soc automat - si masina nu mai pornea bine pentru ca acesta tija nu functiona)

Firul intrerupt a fost intre cele doua. Adica daca as fi dat 2000 euro si problema nu ar fi fost rezolvata.

 

Am dat de electrician la recomandarea unui mecanic care imi lucra la masina in afara reprezentantei. (lucra si la reprezentanta)

Electricianul plecase de la ei si lucra doar pe cont propriu.

Concluzie: cost piese zeri; pret manopera - vreo 4 ore. Cost sub 5% din ce au cerut la reprezentanta. Pana am vandut masina defectul nu a reaparut. (si am tinut-o inca 3 ani)

 

Nu vreau sa ma gandesc la un motor nou....asta a fost propunerea AB dupa ce au facut primele constatari...se pare ca asta e politica acolo...."orice ne depaseste sau nu putem rezolva trebuie inlocuit" .

 

Si eu sper sa nu fie atat de grava situatia cum au prezentat-o ei....dupma cum am mai zis,inainte sa duc masina la AB ,simptomele ca ceva nu e in regula erau ca masina avea un tremurat usor si nici nu mai tragea ca inainte,dar nu ceva semnificativ.

La distributie am inteles ca trebuiesc schimbate piese ,probabil nu atat de multe cate spune AB dar ce nu inteleg eu este de ce compresia mai mica la pistoanele 2 si 3 dupa 70k de km. Care poate fi explicatia? Si chiar la distribuitie,de ce a fost cazul sa cada anumite piese?Poate sa fie cauza ca nu a fost pusa bine la punct,sau daca nu era bine pusa la punct nu ar fi mers cum trebuie de la inceput!?

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Daca te pui in pielea lor - e firesc ce isi doresc: vor castiguri cat mai mari cu riscuri cat mai mici.

win-win situation; La o vanzarea unui motor tu iesi in pierdere maxim si service-ul are riscuri minime. El doar monteaza motorul (fara sa fie nevoie sa il puna la punct, fara sa regleze nimic); Daca ceva merge prost, e vinovata fabrica care a livrat un motor cu defect de fabricatie.

 

A mers fara apa motorul? S-a spart radiatorul sau nu a functionat pompa de apa? Sau pompa de ulei?

La vag la 90.000 se schimba distributia (e pe curea). E o operatiune de rutina - se demonteaza-monteaza totul la loc cu tot cu reglaje in cateva ore.

La VAG costa cateva sute de euro sa schimbi cureaua si toate rolele + pompa de apa. Pe lant e posibil sa fie un pic mai scump.

O constatare - tot asa se invarte pe la cateva sute de euro. Sa faca motorul bobitze in fata ta si sa masoare ce este bun de pastrat si ce nu este inauntru.

Link to comment
Share on other sites

........

ce nu inteleg eu este de ce compresia mai mica la pistoanele 2 si 3 dupa 70k de km.

........

este posibil ca una sau mai multe supape de la cilindrii 2/3 sa nu mai etanseze bine rezultand mers neregulat si compresie mica, dar cred ca am mai citit explicatia asta spusa de paul intr-un post pe la inceput

Link to comment
Share on other sites

Credca stiu despre care mecanic face referire lucian81v, intradevar e super meserias si are tot ce-i trebuie in materie de scule/aparatura. Repara doar motoare grele, Subaru, Honda. La el am vazut prima data motor Vankel desfacut de RX8 (cei de la reprezentanta Honda din B iau trimis motorul ca nu au mai stiut sa-l faca la loc) e bun tipul dar si scump. Face doar motoare din astea mai pretentioase, nu te duci la el cu Tdi ca te scoate afara.

Ai putea sa incerci sa iei legatura cu el, mai mult ca sigur ca te poate ajuta, asta daca se mai poate face ceva la acel motor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.