Jump to content

nu pot oprii motorul!


extazy

Recommended Posts

NU stiu ce s-a intamplat dar pur si simplu nu pot opri motorul! Functioneaza absolut tot doar ca sucesc de cheie si motorul nu vrea sa sa se opreasca!In pozitia oprit , ceasurile se inchid ,dar motorul nu se opreste.Am scos o sigurantza si asa am reusit sa il opresc, dar....cu motorul oprit si cu sigurantza pusa inapoi ,si cheia scoasa, borbul imi arata aprins exact ca in momentul in care pui contactul! :twoup: plus ca daca inchid usa......se stinge si bordul!Deci ? ce sa fie ? a mai patit cineva asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

da, eu am patit, dar infelu urmator. Am dat sa opresc motoru,nus-a oprit insa nici cheia nu mai mers miscata,doar scoasa din contact. Shoc si groaza, motoru ramane pornit. Bag in viteza ridic ambreiaju, moare motoru, contactu ramane pus. Am scos apoi borna, am repus borna, tot bordu se aprinde, imi face 1000 de draci, urc in casa deschid calculatoru si scriu topic aici, dau search pe google, ma documentez,la ora 11 noapte ziceai ca sunt hot in parcare, cu lanterna de pus pe cap bagat sub volan. Ideea e urmatoare: contactu angreneaza cumva o tija care intra intr-un modul elctronic, modulu asta are mai multe pozitii,le stie toata lumea, pozitia 1 ,2 motor. Acest modul electronic este in capatul contactului mecanic(butucul ala mare metalic de pe coloanade directie),este de plastic, rotund cam de 4-5 cm latime, prins in doua suruburi, se desfac aceste suruburisi se separa de partea mecanica. Ca sa nu mai stea contactu pus bagi frumos ourubelnita si cu un pic de grija ii dai un pas sau doi inapoi. Tot cu surubelnita poti sa o si pornesti, dar cu cheia bagat in contact daca ai cip in ea, altfel nu porneste. La mine ramasese blocata tija aia care intra in comutatorul electronic, am miscat de ea cu cheia aia gen papagal din trusa din portbagaj,siinainte si inapoi cand nu a mai mers inainte si la u moment dat a sarit la locul ei. S-a auzit sunetul pe care de obicei il ignoram, acela ce se aude odata cu miscarea pe care o face cheia cand opresti motorul, iese un pis in afara si snap, din acel moment am putut misca cheia in contact, am repus modulul electronic la loc si de atuncinu am mai avut nici o problema. Am citit pe diverse forumuri ca se intampla destul de des la pisicuta, sica te rup d ebani la service justificand ca au reconditionat butucul sau mai rau poate comandaaltu nou.

Sper ca am reusit sa ma fac inteles si spor l atreaba.

Link to comment
Share on other sites

Nu era din cauza la extazy cum a sugerat un coleg! :twoup: La mine nu merge imobilizatorul, sunt firele taiate , iar un + era legat de un alt plus ( habar nu am de ce dar cred ca din cauza ca acel cineva a taiat firele de la imobilizator si masina nu a mai vrut sa porneasca) deci! acel plus era legat de unul din plusurile de la contact cu o capsa dinaceia de prins fire fara sa le tai dar nu facea contact de fiecare data, adica pana acuma nu a facut contact ,ma rog pana aseara!Concluzia este ca acele 2 plusuri legate unul de altul imi dadeau curent la contact cjiar si cu cheia scoasa si de aia nu puteam sa opresc motorul! cheia era scoasa dar contactul avea + in continuare!aaaaaaaaaa si bordul se stingea cand inchideam usa eoarece acel plus buclucas era in directa legatura cu + releului de confort!
Link to comment
Share on other sites

Nu era din cauza la extazy cum a sugerat un coleg! :twoup: La mine nu merge imobilizatorul, sunt firele taiate , iar un + era legat de un alt plus ( habar nu am de ce dar cred ca din cauza ca acel cineva a taiat firele de la imobilizator si masina nu a mai vrut sa porneasca) deci! acel plus era legat de unul din plusurile de la contact cu o capsa dinaceia de prins fire fara sa le tai dar nu facea contact de fiecare data, adica pana acuma nu a facut contact ,ma rog pana aseara!Concluzia este ca acele 2 plusuri legate unul de altul imi dadeau curent la contact cjiar si cu cheia scoasa si de aia nu puteam sa opresc motorul! cheia era scoasa dar contactul avea + in continuare!aaaaaaaaaa si bordul se stingea cand inchideam usa eoarece acel plus buclucas era in directa legatura cu + releului de confort!

Colegul cred ca a facut o simpla gluma, nimic mai mult.

Prea repede va sifonati.

Link to comment
Share on other sites

eu am facut un scurt la plafoniera cand am vrut sa schimb un bec, apoi nu se mai oprea motorul. am bagat a 3-a, ridicat piciorul de pe ambreiaj si s-a oprit dar a ramas bordul ca si cum as fi avut contactul pus. am dat jos complet plafoniera , am refacut circuitul pe care il arsesem , si am putut sa opresc normal motorul :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma bucur ca am reusit sa rezolv!era seara si eram super nervos si numa de glume nu imi ardea! nici eu nu stiam ca au trecut cu macelaria pe la firele din bord, dar asta este am remediat probleme si acuma este ok! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.