Jump to content

probleme!nu trage,tremurat relanti,fum negru


kerosen

Recommended Posts

320d 136cp >>masina are urmatoarele problemele:

 

1.consum crescut de combustibil

2.fum negru pe accelerare dar numai atunci cand sunt la turatie joasa sub 2000rpm si bag pedala la fund,scoate mult fum,iar cand urca in ture nu mai scoate

3.cand apas acceleratia brusc,sa zicem ca sunt la 2500rpm,turometru nu urca,adika el da inapoi,scade,si apoi ia in ture,ca si cum da in nas

4.la pornire la rece scoate fum alb(numai pe moment scoate o darra de fum cenusiu sa spunem,nu e alb albaSTRUI)

5.motoru tremura la cald,portiere,usi,scaune interior,capota daca o deschid,si tot traseul tobei de esapament(nu am tampoane duse,racord flexibil schimbat)

6. daca merg cu masina la rece,dupa ce o pornesc imediat,se simte altfel,merge innecat

7.masina trage de abia pe la 2500rpm,nu trage de la 1800-2000rpm cum ar trebui

8.are lag in pedala,pedala nu e sensibila cum ar trebui sa fie,apas pedala,si apoi greu creste turatie

9.uneori scoate un zgomot in 3 pistoane

10.cred ca sa cam dus abreaju,inainte cand schimbam treptele smuncea pe schimbat acuma nu mai face asa,dupa 3500rpm o simt ca si cum scapa si iar prinde,iar cand bag a 5a la 140 sa terminat distractia sta acu acolo,urca iar sta,urca iar sta...si ma chinui juma de ora sa ajung la 180 sa zicem.....pleaca incet cu a 5a de pe loc

11.alta problema: masina agata uneori in treapta 1,in treapta 2a cand motoru e rece,cand apas acceleratia se misca schimbatoru,cand iau picioru nu se mai misca(probleme la timonerie?)

12.masina e ciudata,uneori trage cum trebuie,uneori nu trage deloc...

 

ce probleme ar putea avea,ce e de facut....ce ar trebui sa verific,m-ar ajuta cateva pareri...

 

la masina sau schimbat recent toate filtrele+epurator+ulei

Link to comment
Share on other sites

debitmetrul-nu

egr-nu

filtrul epurator-nu

turbo-nu

 

daca nu mergi la cineva cu tester si care se pricepe...nu rezolvi nimic !

in cateva ore o sa sintetizezi ca posibile cauze : injectoare-pompa-bujii-etc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu nu e normal sa bagi pedala la fund sub 2000 ture.

 

 

In primul rand verifica furtunele de vacum.

Incearca sa cureti supapa EGR, e plina de depuneri.

Pe admisie e un senzor, curata-l si pe acela.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

de mai sus furtunele 10, 11 si 12 (furtunul cumpara-l la metru, eu am dat 12ron/metru). Si orice alt furtun gros sau subtire care e crpat (copt de la caldura).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

de aici piesa 11 trebuie curatata (e plina de funingine intarita) si senzorul 17, la fel cu mizerie.

Daca tot faci astea poti sa schimbi si returul de la injectoare ca se poate sa fie si acele furtune coapte.

Incepe cu aceste curatari si schimburi si poate vezi vre-o imbunatatire. Mai ales daca furtunele sunt vechi (neschimbate niciodata ca la mine) si sunt crapate.

Pe urma poti sa treci la alte treburi mai importante.

ce am spus mai sus poti face singur. Vezi ca gasesti in DIY cum se curata supapa EGR. Si furtunele le poti schimba foarte usor.

Eu am schimbat sambata furtunele de vacum si masina e alta. Merge super. Nu mai are oscilatie la relantii, trage bine de pe la 1800 ture (te baga in scaun).

Nu mai scoate fum.

La partea cu ambreiajul nu ma bag ca nu stiu. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

egr este curatat,totul e oke,senzoru de admisie???,cand am desfacut EGR,se vedea in admisie ca e plina de depuneri...

 

sa iti mai zic,furtunele de la injectoare(retur) par a fi roase,cel putin partea aia textila pe unele parti is dea dreptu roase,adica nu mai e protectia aia....

am nevoie de un DIY cum curat senzoru de la admisie?,si o informatie de unde sa cumpar furtun?..ce marime ,ce grosime,si de unde as putea achizitiona?

 

1.deci furtune 10,11,12 ce e legatura cu turbo

2.senzor presiune admisie

3.furtune retur injectoare>>>astea trebuie luate cele originale nu?

 

nu am fost la tester inca,desi cam trebuie o sa ma duc saptamana asta,kit de ambreaj stiu eu ca e dus,cam asteas simptomele,am mai prajit unu(asta ar fi problema ca dupa 3500rpm patineaza,si dupa 150km/h se chinuie se urce,ca si cum scapa...)

Link to comment
Share on other sites

Daca zic eu bine, turbina e controlata de vacum (geometria variabila).

Daca furtunul de vacum (furtunele) sunt crapate nu prea mai functioneaza ok. Aer fals.

Deci au legatura.

Returul de la injectoare eu l-am schimbat cu furtun la metru (taiat de mine la lungime).

Furtunul pe care l-am cumparat eu era de fapt furtun de retur injectoare, dar in cazul meu (al nostru) e la fel si acela de vacum.

Nu stiu sa-ti spun acum ce furtun e, dar mai am in masina o bucatra si e scris pe el modelul.

Dar e exact ca acela original, cu panza pe el si la fel de gros ( si grosime totala si in carne, pereti).

Eu o sa verific furtunele peste cateva luni sa vad in ce stadiu sunt.

Daca nu sunt ok o sa le iau originale si gata. Desi ma indoiesc sa tina mai putin. Chiar era de calitate.

La senzorul de admisie parca era un DIY pe forum, dar e simplu.

Dai jos suportul de la filtrul de polen (4 suruburi) si ai acces la senzor.

Il desfaci, dai mufa jos si il cureti. Si pe senzor si canalul in care intra. Il pui la loc, atasezi mufa si gata.

Este situat exact in partea din spare a galeriei de admisie.

Spor la treaba.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

daca masina se duce in 200km/h ce probleme ar trebui sa fie excluse,cei drept prinde greu 200km/h din cauza ambreajului ca patineaza,ce ar trebui sa exclud ca defectiune la masina...?

 

ce probleme ar duce la faptu ca masina adeseori adica functioneaza cum ar trebui,si uneori e lesinata,lag in acceleratie ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
am pus masina pe tester,injectoru 1 cel cu mufa in el e problema,costa 13mil nou....de acolo e buba,te mai sfatuiesc sa anulezi EGR,si curatat senzor MAP de pe admisie,trage mai bine dar tot insuficient din cauza injectorului..

 

Ma poti ajuta cu o poza sau ceva sa pot sami dau seama cum sa curat AGR si senzorul ala de admisie. ms mult

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.