Jump to content

sfaturi achizitie 320d din Germania


johnesp

Recommended Posts

Salut,

 

Vreau sa merg in septembrie in Germania sa-mi iau un 320d din 2002-2003.As vrea sa dau maxim 12 000 eur acolo(valoarea masinii, fara taxe). Voi merge cu cineva care aduce masini la comanda, deci care se pricepe la asa ceva.

Cu toate astea, vreau sa stiu de la voi:

1. pt un BMW 320D de 150cp, care ar fi criteriile de alegere a respectivei

masini,referitor la caracteristici (nr de kilometri, de exemplu), optiuni, etc, in ordinea importantei lor?

2. La ce optiuni as putea sa renunt, in favoarea altora? De exemplu, mie mi se pare de bun simt sa ai clima si nu aer conditionat, un sistem audio cu CD si nu cu casetofon, oglinzi si scaune incalzite, etc. Au o importanta capitala DSC-ul sau ASR-ul?

3. cat de greu este sa conduci, mai ales iarna, o masina care nu are tractiune fata?

4. Ce alte sfaturi imi puteti da referitor la achizitia masinii?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa merg in septembrie in Germania sa-mi iau un 320d din 2002-2003.As vrea sa dau maxim 12 000 eur acolo(valoarea masinii, fara taxe). Voi merge cu cineva care aduce masini la comanda, deci care se pricepe la asa ceva.

Cu toate astea, vreau sa stiu de la voi:

1. pt un BMW 320D de 150cp, care ar fi criteriile de alegere a respectivei

masini,referitor la caracteristici (nr de kilometri, de exemplu), optiuni, etc,  in ordinea importantei lor?

2. La ce optiuni as putea sa renunt, in favoarea altora? De exemplu, mie mi se pare de bun simt sa ai clima si nu aer conditionat, un sistem audio cu CD si nu cu casetofon, oglinzi si  scaune incalzite, etc. Au o importanta capitala DSC-ul sau ASR-ul?

3. cat de greu este sa conduci, mai ales iarna, o masina care nu are tractiune fata?

4. Ce alte sfaturi imi puteti da referitor la achizitia masinii?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

117455[/snapback]

 

 

1. Conteaza f mult cum a fost intretinuta masina, unde s-a umblat cu ea, e de preferat sa iei o masina care a circulat pe autostrada si condusa de oameni mai de dupa varsta a 2-a :blink:

2. Legat de optionale e totul relativ .. depinde unde vei folosii masina.. asta ramane la alegerea ta.Modelele dupa 2002 din cate stiu eu au totate DSC.

3. Daca ai niste cauciucuri bune de iarna nu este greu deloc.

4. O parte din sfaturi le ai la punctu 1, altele nu imi vin acum in minte.

Link to comment
Share on other sites

1. la 12 000 nu poti sa ai prea multe pretentii. probabil o masina buna va avea pana in 150 000 km, fara zgarieturi, fara accident. optinile ar putea fi clima, incalzire in scaune, geamuri el, cd player, jante AL, eventual PDC si senzori ploaie/ lumini. nu vei gasi cu piele, trapa, navigatie, kit M.

 

2. depinde de gusturile tale .oricum nu vei gasi fara DSC :blink:

 

3. nu e chiar o problema. dar e mai greu uneori...

 

4.atentie la acte - carte service, EUR1, garantie ca nu a avut accident, eventual certificat TUV.

 

in general daca e de la un dealer serios, masina va fi pregatita de vanzare - cauciucuri noi, consumabile schimbate.

 

dar cred ca la 12 000 euro va trebui sa faci cateva compromisuri. nu stiu care iti sunt asteptarile...

Link to comment
Share on other sites

12000 eur net poate insemna aprox 14000 eur VAT Reclaimable; chiar crezi ca nu gasesc ceva decent la banii astia? mi-as dori sa fie pana in 150 000km, asta e clar...

scuza-mi impertinenta, dar chiar nu stiu ce cuprinde kitul M- te rog sa ma luminezi;

navigatia mi se pare un moft, atata vreme cat pot sa-mi din Romania kitul, separat(un palm+receptor GPS+software I-Go, de exemplu) - optiunea asta creste inutil pretul final

 

in sfarsit, sper sa fac o figura frumoasa la sf. lunii septembrie, in Germania si sa gasesc ce-mi doresc...

 

 

 

 

1. la 12 000 nu poti sa ai prea multe pretentii. probabil o masina buna va avea pana in 150 000 km, fara zgarieturi, fara accident. optinile ar putea fi clima, incalzire in scaune, geamuri el, cd player, jante AL, eventual PDC si senzori ploaie/ lumini. nu vei gasi cu piele, trapa, navigatie, kit M.

 

2. depinde de gusturile tale .oricum nu vei gasi fara DSC :blink:

 

3. nu e chiar o problema. dar e mai greu uneori...

 

4.atentie la acte - carte service, EUR1, garantie ca nu a avut accident, eventual certificat TUV.

 

in general daca e de la un dealer serios, masina va fi pregatita de vanzare - cauciucuri noi, consumabile schimbate.

 

dar cred ca la 12 000 euro va trebui sa faci cateva compromisuri.  nu stiu care iti sunt asteptarile...

117512[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

eu mi-as lua clima si xenon.... si scaune incalzite si pdc si cam ce am acum.....

 

referitor la tractiune spate iarna..... cu cauciucuri bune de iarna aproape ca nici nu simti diferenta .... cred ca e mai mult fun iarna... si datorita dscului e chiar floare la ureche.... ma refer aici sa nu mergi cu 160 iarna :).... crede-ma ca am fost iarna trecuta printr-o zapada de credeam ca nu trec.... si am reusit :blink: multumesc BMW :)

Link to comment
Share on other sites

chiar nu am avut nici o problemĂŁ iarna(bineĂŽnĂželes cu cauciucuri de iarnĂŁ).Âşi am fost pe la ĂžarĂŁ cu zĂŁpadĂŁ serioasĂŁ Âşi pante abrupte.

subscriu Âşi eu la chestia cu fun-ul(la viteze mici ĂŽnsĂŁ...)

când am luat maºina În decembrie, avea cauciucuri de varã ºi tot m-am descurcat(Însã doar din cauza dsc-ului :blink: )

Link to comment
Share on other sites

multumesc, mi-ati luat o piatra de pe inima referitor la conditiile de mers cu BMW-ul iarna... eu imi faceam mari probleme, mai ales ca era hilar vazand asta-iarna BMW-uri care nu erau in stare sa urce panta de la Semanatoarea catre Lujerului(catre linia lui 41)- probabil nu aveau cauciucuri de iarna, sau nu stiu...

 

 

referitor la optiuni, acum mi-e clar: clima, xenon, un sistem audio cu cd-player, incalzire in scaune, poate PDC....si cam atat , la 12 000 eur- sper sa fie sub 150 000km...

 

totusi, daca mai fac rost de inca 1000 eur, ce-as mai putea obtine in plus?

Link to comment
Share on other sites

multumesc, mi-ati luat o piatra de pe inima referitor la conditiile de mers cu BMW-ul iarna... eu imi faceam mari probleme, mai ales ca era hilar vazand asta-iarna BMW-uri care nu erau in stare sa urce panta de la Semanatoarea catre Lujerului(catre linia lui 41)- probabil nu aveau cauciucuri de iarna, sau nu stiu...

referitor la optiuni, acum mi-e clar: clima, xenon, un sistem audio cu cd-player, incalzire in scaune, poate PDC....si cam atat , la 12 000 eur- sper sa fie sub 150 000km...

 

totusi, daca mai fac rost de inca 1000 eur, ce-as mai putea obtine in plus?

117772[/snapback]

ceva senzori de ploaie, de lumina nu cred, cotiera centrala, si comenzi volan...scaune sport(ceea ce-mi doresc eu mult)daca ai noroc...

oricum la banii astia iei ceva frumos...dar daca vrei multe extras-uri, uita-te si dupa un motor pe benzina...la aceeasi bani (pe care vrei sa-i dai pe diesel) ai mai multe optionale...

Link to comment
Share on other sites

ceva senzori de ploaie, de lumina nu cred, cotiera centrala, si comenzi volan...scaune sport(ceea ce-mi doresc eu mult)daca ai noroc...

oricum la banii astia iei ceva frumos...dar daca vrei multe extras-uri, uita-te si dupa un motor pe benzina...la aceeasi bani (pe care vrei sa-i dai pe diesel) ai mai multe optionale...

117776[/snapback]

 

 

multumesc,

 

...pt informatii si pentru incurajare...si eu sper sa gasesc in Germania ceva frumos si fiabil- sa nu bag o gramada de bani in ea;

 

Referitor la motorul pe benzina, acum chiar stau si ma intreb daca topicul ar fi trebuit sa se numeasca "sfaturi achizitie 320i din Germania"...

Oameni buni, am citit tot ce s-a scris aici pe forum despre 320i versus 320d...

parerile sunt impartite... nu stiu ce sa fac !!!!

Eu inclin catre 320d...dar exista si varianta 320i (nu fac mai mult de 40-50 000 km pe an)

 

Spre rusinea mea, nu am condus nici 320d si nici 320i, ca sa pot avea o parere personala!

 

Cred ca s-au scris km de pagini despre 320i/320d...cu toate astea nu sunt hotarat... PLEASE HELP !!!

Link to comment
Share on other sites

3. cat de greu este sa conduci, mai ales iarna, o masina care nu are tractiune fata?

 

117455[/snapback]

 

N-am avut nici o treaba cu E34, cauciucuri de iarna, doar ABS. La franari se comporta excelent ABS-ul, iar la plecari de pe loc, mai cu simt artisitc :blink: Dar e ok. Am facut probe de frana brusca si tras de volan, pe poligon. Nu la viteza mare... mers incet, cum se merge iarna. Nu s-a dus drept cum m-as fi asteptat - a intrat in curba excelent. BMW e din start facut "pentru placerea de a conduce" - deci sa te astepti sa fie f usor de manevrat. Acum sa nu exagerezi. Auzi probabil in stanga si-n dreapta ca fuge de fund sau alte probleme. Pai depinde ce faci cu ea. E ca si cand ai zice "caterul asta nou m-a umplut de sange, pe cand cutitul vechi neascutit nu ma taia niciodata, oricat de tare il apasam pe vene" :)

 

Anyway, cu tractiune pe fatza, iarna, fara cauciucuri de iarna (Dacia, poftim) am intrat pe contrasens la cea mai mica atingere a pedalei de frana. M-am oprit pe trotoar dupa ce am dat drumu la frana s-o pot ghida cat de cat. Asa ca nu-l crede pe primul daciat care se uita la masina ta si zice "hmmm... tractiune pe spate... la iarna n-o scoti din garaj"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.