Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

bujii 520d e39


perpeleac

Recommended Posts

din cauza ca motorul porneste putin cam greu la rece,ma gandesc ca o bujie(sau mau multe)nu functioneaza

In primul rand vreau sa ma ajutati cum pot ajunge la bujii,pt. a le verifica.Asa mult trebuie demontat pt. a ajunge la ele??si in al doilea rand de care imi recomandati in caz de inlocuire.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

din cauza ca motorul porneste putin cam greu la rece,ma gandesc ca o bujie(sau mau multe)nu functioneaza

In primul rand vreau sa ma ajutati cum pot ajunge la bujii,pt. a le verifica.Asa mult trebuie demontat pt. a ajunge la ele??si in al doilea rand de care imi recomandati in caz de inlocuire.Multumesc

 

 

dai admisia jos scoti bujiile pe rand cu mare grija sa nu se rupa si le verifici la baterie daca sunt arse le poti inlocui cu unele BERU. bafta

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca au vreo treaba bujiile pe caldura asta

 

ele pornesc la o temperatura scazuta

 

si eu am 520d e39 si la fel porneste putin mai greu, am vb si cu alti colegi de pe forum care au aceeasi motorizare si la fel mi-au zis si ei

 

cred ca asa e motorul asta

 

daca tutusi porneste dubios de greu atunci poate fi altceva ( carbunii sau bendixul de la electromotr, bateria slaba )

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

ma gandesc ca poate fi de la bujii deoarece porneste greu(se invarte motoru de 5-6 ori la automat)doar dupa ce sta nepornita o perioada(o noapte,o zi,sau mai mult)dupa care porneste la sfert de cheie.Problema e ca nu face mereu asa,iar daca inainte sa o pornesc pun contactu de mai multe ori,porneste bine.

Acum problema e cum dau admisia jos,ca am desfacut suruburile dar nu prea vrea sa se miste deloc.

Link to comment
Share on other sites

la mine la fel face, cateodata porneste bine cateodata nu

 

 

nu vad ce treaba ar avea bujiile pe temperaturile astea

 

bujiile se incalzesc de pe la 7-8 grade in jos, so.........

 

daca pui contactul de mai multe ori si porneste bine atunci poate fi de la pompa de inalta sau joasa dar ma repet asa sunt motoarele de 2.0l la e39

 

intreaba mai multi posesori de e39 520d

 

o sa te chinui sa dai totul jos ca sa verifici bujiile si daca nu au fost schimbate sigur o sa gasesti cateva sau chiar toate prajite

 

o sa le schimbi si dupa o sa constati ca face la fel si ca nu este de acolo problema.

 

poti sa scoti releul pentru bujii si cauta in WDS care pini sunt pt bujii, cu un multimeter poti masura daca sunt ok asta ca sa nu dai jos galeria

 

poate varianta de mai sus e mai simpla, poate ne explica cum se verifica

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

de cand am inceput sa am problema asta am observat ca atunci cand pun contactul,martorul de la bujii sta f. putin aprins.Pana acu 2 saptamani statea mai mult,acu se stinge dupa 2 sec. maxim.Eu nu vreau sa ma apuc sa demontez ca sa verific bujiile.Vreau sa fac printr-o metoda cat mai simpla,si in caz de trebuiesc schimbat am sa dau adimisia jos.Da nu inteleg care e metoda aia asa simpla de verificare.Astept poate explica cineva :twoup:
Link to comment
Share on other sites

de cand am inceput sa am problema asta am observat ca atunci cand pun contactul,martorul de la bujii sta f. putin aprins.Pana acu 2 saptamani statea mai mult,acu se stinge dupa 2 sec. maxim.Eu nu vreau sa ma apuc sa demontez ca sa verific bujiile.Vreau sa fac printr-o metoda cat mai simpla,si in caz de trebuiesc schimbat am sa dau adimisia jos.Da nu inteleg care e metoda aia asa simpla de verificare.Astept poate explica cineva :twoup:

 

 

vad ca nu intelegi.

 

bujiile ajuta motorul sa porneasca mai usor doar in perioada anului cand sunt temperaturi scazute ( iarna sau la o temperatura de 7-8 grade in jos )

 

vara si cand sunt temperaturi ridicate adica peste 8-10 grade cu + nu au treaba bujiile cu pornirea motorului defapt ele NICI NU SE INCALZESC ( DELOC ).

 

cum sa iti explic ca nu au treaba bujiile cu pornirea mai grea a motorului in aceasta perioada a anului.

 

ca sa le verifici ori dai jos galeria si le pui pe baterie ori scoti releul pt bujii care se afla in partea dreapta sub capota ( sub filtrul pt AC ) si cauti in WDS care sunt pinii pentru fiecare bujie ( pinii de la releu ), 2000 diesel e motor in 4 cilindri deci 4 bujii, 4 pini de la releu.

 

cu un multimeter verifici daca ai continuitate ( plus pe pin la releu si minus la masa pe caroserie )

 

bafta

 

ps. nu cred ca merita sa schimbi acum bujiile, poate mai spre toamna. daca tot schimbi bujiile ar fi bine sa schimbi si releul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.