Jump to content

Inchidere centralizata telecomanda bmw e36


mihai vigariu

Recommended Posts

Salut,

Mi-am montat de cateva zile o inchidere centralizata cu telecomanda, practic modulul care sa dea comanda la inchiderea centralizata deja existenta.

Este un modul de la producatorul INCA PRO, cel cu cheia tip romb, copiata duoa modelul e46. Ma intereseaza sa aflu de la cei care si-au mai montat acest tip de inchidere, sau aorice alt tip daca se poate pastra optiunea de double locking la armare.

Ideea e ca atunci cand armez din telecomanda, masina se poate descuia folosind tijele de pe usi din interior, daca folosesc armare clasica, cu cheia, se armeaza double lock si nu se mai poate descuia din interior.

Imi amintesc ca s-a mai discutat despre acest tip de inchidere prin toamna trecuta insa nu am regasit postul.

 

Multam,

P.S. Recomand administratorilor un upgrade la modulul de cautare de pe forum. Este slab rau cel actual, indexeaza dupa data postari si dupa primul cuvant care-l gaseste in loc sa indexeze dupa numarul maxim de cuvinte care se potrivesc.

Link to comment
Share on other sites

Aici vorbim doar de E36 care s-au fabricat pana in 1994, doar ele au optiunea deadlock, doublelock sau cum ii mai spune.

 

Eu mi-am montat alarma singur si am observat asa:

 

Pt armare normala legi firul care iese din alarma la firul X din modulul masinii.

Pt armare deadlock legi firul care iese din alarma la firul Y din modulul masinii.

X si Y nu le stiu culorile pe dinafara, masina e in garaj cand ajung acolo ma uit la culori si vi le spun. Nu e complicat deloc.

 

Armare deadlock e f buna pt cei care au muzica in portbagaj, iti sparge masina dar nu-ti poate deschide usa/portbagaj sa ramai fara statie/woofer.

PS: aceasi problema cu search-ul o am si eu.

Link to comment
Share on other sites

Aici vorbim doar de E36 care s-au fabricat pana in 1994, doar ele au optiunea deadlock, doublelock sau cum ii mai spune.

 

Eu mi-am montat alarma singur si am observat asa:

 

Pt armare normala legi firul care iese din alarma la firul X din modulul masinii.

Pt armare deadlock legi firul care iese din alarma la firul Y din modulul masinii.

X si Y nu le stiu culorile pe dinafara, masina e in garaj cand ajung acolo ma uit la culori si vi le spun. Nu e complicat deloc.

 

Armare deadlock e f buna pt cei care au muzica in portbagaj, iti sparge masina dar nu-ti poate deschide usa/portbagaj sa ramai fara statie/woofer.

PS: aceasi problema cu search-ul o am si eu.

 

Anul de fabricatie al masinii mele este decembrie '95. Eu cand zic double locking ma refer la urmatorul aspect: Incui masina cu cheia si nu se mai deschide dinauntru. La mine portbagajul se incuie si se descuie odata cu restul masinii, insa daca portbagajul a fost incuiat anterior din cheie nu se descuie atunci cand descui din usile din fata.

Multumesc pt atentia acordata postului, astept indicatia legata de firele pt dead-lock. Apropo, sunt bucuros ca mi se inchid si geamurile si trapa cand o incui :twoup: .

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Tu ti-ai montat alarma sau ti-a montat-o cineva?

 

La mine tot din 95 masina din modulul de comanda al masinii pe un pin descuia si pe acelasi pin si inca 1 activati simultat incuia.Trebuia intercalata si o dioda acolo.Nu am pe calculatorul asta datele respective ca iti dadeam mai multe detalii.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Tu ti-ai montat alarma sau ti-a montat-o cineva?

 

La mine tot din 95 masina din modulul de comanda al masinii pe un pin descuia si pe acelasi pin si inca 1 activati simultat incuia.Trebuia intercalata si o dioda acolo.Nu am pe calculatorul asta datele respective ca iti dadeam mai multe detalii.

 

Este doar inchidere cu telecomanda, fara alarma. Montajul l-a facut o persoana care cunostea ce face(cel putin asa mi s-a parut mie), nu a folosit nici o dioda in schimb a folosit un releu(schimba sensul curentului, modulul telecomenzii dadea plus si pt ridicat geamuri necesita minus sau invers) pt a-mi ridica geamurile si trapa cand armez. Eu intreb daca se poate armadoublelock din telecomandapt ca ma gandesc ca nu cumva caracteristica double lock sa fie ceva mecanic, care sa intre in functiune numai la incuierea cu cheia.

Multam pt suport.

Link to comment
Share on other sites

Se poate arma double lock din telecomanda .La tine nu este legata calumea inchiderea. Ia spune cand incui din telecomanda se incuie si busonul la rezervor?

La e36 comenzile sunt pe +.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Se poate arma double lock din telecomanda .La tine nu este legata calumea inchiderea. Ia spune cand incui din telecomanda se incuie si busonul la rezervor?

La e36 comenzile sunt pe +.

 

Da ai dreptate, este legata prost, nu se inchide busonul din telecomanda. Ce este de facut? Stiu ca era un site unde gaseai scheme electrice ale masinii dar nu tin minte linkul. Poate gasesc ceva cu search pe google. Tu cum ai legat inchiderea?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Aici ai citit?

trecusem cu privirea prin ele. Am gasit astazi o informatie cum ca ar trebui pt double locking sa se dea comanda + pe pinul 4 si 17 in acelasi timp(pinii din mufa galbena de sub torpedou), din ce imiamintesc eu, cand mi-a instalat mie a dat decat pe17ptinchideresi pe 4 pt deschidere. Probabil ca trebuiesc dooua diode ca sa dai inchis si pe 4si sa si deschizi tot pe el. Mai asteptsfaturi de la "patiti" in aleinchiderilor.

Multam pt suport, chiar e de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Eu am modulul ZVM (91-94), comanda se face printr-un singur fir cu +. Este o singura mufa alba cu muuulte fire. (Sper sa fie astea firele, ca erau deja legate si n-am stat sa le mai masor, doar m-am uitat la ele)

 

Portocaliu - double lock.

Portocaliu cu galben - inchis normal.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Eu am modulul ZVM (91-94), comanda se face printr-un singur fir cu +. Este o singura mufa alba cu muuulte fire. (Sper sa fie astea firele, ca erau deja legate si n-am stat sa le mai masor, doar m-am uitat la ele)

 

Portocaliu - double lock.

Portocaliu cu galben - inchis normal.

AM cautat si eu pe forumurile bmw din afara si am vazut ca difera modulele, eu am ZKE cred, pentru ca e vorba de alta mufa, la tine este undeva in partea dreapta a torpedoului, deasupra boxei?

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa dai in acelasi timp comanda si pe pinul 4 si pe 17 ca sa o inchizi .De aia se foloseste dioda.Deci dioda intre pinul 4 si 17 si ai rezolvat problema.

Sper sa nu vb prostii cu pinii ,debia maine ajung acasa si pot sa iti dau schemele dupa care am lucrat eu .Sunt 2 tipuri de module :unul cu 3 mufe si unul cu o mufa.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa dai in acelasi timp comanda si pe pinul 4 si pe 17 ca sa o inchizi .De aia se foloseste dioda.Deci dioda intre pinul 4 si 17 si ai rezolvat problema.

Sper sa nu vb prostii cu pinii ,debia maine ajung acasa si pot sa iti dau schemele dupa care am lucrat eu .Sunt 2 tipuri de module :unul cu 3 mufe si unul cu o mufa.

exact asa am gasit si eu prin alte forumuri,insa cu doua diode, una pe unlock si una intre lock si unlock.

Link to comment
Share on other sites

Pai dioda pe unlock e inutila.Toata problema e sa separi unlock de lock pentru ca altfel se va incuia indiferent ce apesi .

TRUE, cred ca-mi iau un pistol de lipit si un multimetru si ma apuc de treaba, ca electricianu m-a convins, daca-l scoti un pic in afara lectiei pe care o stie, se pierde. Nu os avea experienta prea multa, dar o diploma de inginer si-o face treaba.

Link to comment
Share on other sites

Dioda trebuie lipita nu ai cei face.

Bun, stabiliram ca trebuie dioda acolo, dar de care. Gasisem pe un site recomandare pt dioda de 1A. La magazin cea mai mica dioda e de 2A. Am luat insa una de 6A ca asa mi-a recomandat vanzatorul pt auto. Tine 6 A si 600 de volti. Voi ce tip de dioda ati pus, pe asta scrie W6 si P600K.

Multam

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Dioda trebuie lipita nu ai cei face.

Bun, stabiliram ca trebuie dioda acolo, dar de care. Gasisem pe un site recomandare pt dioda de 1A. La magazin cea mai mica dioda e de 2A. Am luat insa una de 6A ca asa mi-a recomandat vanzatorul pt auto. Tine 6 A si 600 de volti. Voi ce tip de dioda ati pus, pe asta scrie W6 si P600K.

Multam

Gata , am rezolvat-o. Merge cu dioda pe care am prezentat-o mai sus, cica e dioda de semnalizare. Multzam fain pt sfaturi si sper sa mai fie si altora utila informatia.

Se poate inchide.

Link to comment
Share on other sites

prin bucuresti e cineva care se pricepe la asa ceva ? ca eu mi-am montat singur modulul respectiv de inchidere dar nu reusesc sa fac sa se inchida si geamurile din telecomanda, mentionez ca ele se ridica daca inchid cu chieia si tin pe inchis. iar faza cu double lock nu stiam de ea o sa vad daca am ca din telecomanda sigur nu se inchide doble lock ca eu mai inchid cand sunt in masina din telecomanda si se deschide de la manerul usii.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.