Jump to content

Seful pilotilor de incercare de la Toyota, mort intr-un accident


ionatan

Recommended Posts

Seful pilotilor de incercare de la Toyota, mort intr-un accident

 

Joi, 24 Iunie 2010

 

 

O veste trista pentru industria auto face inconjurul lumii, in aceste zile: Hiromu Naruse, seful pilotilor de incercare de la Toyota, si-a pierdut viata intr-un teribil accident petrecut in Germania, in apropierea celebrului circuit Nurburgring. Naruse, in varsta de 67 de ani, se afla la volanul unui Lexus LFA care s-a izbit frontal de un BMW in care se aflau doi piloti de incercare ai constructorului bavarez. Bilantul accidentului este dramatic: pilotul japonez si-a pierdut viata, iar cei doi ocupanti ai BMW-ului se afla in stare grava.

 

Hiromu Naruse era responsabil cu dezvoltarea noilor modele de la Toyota si se numara printre parintii spirituali ai noului supercar Lexus LFA. De asemenea, era soferul personal al boss-ului de la Toyota, Akio Toyoda. In ultimele zile, desfasura o sesiune de teste pe circuit, cu versiunea Lexus LFA Nurburgring Edition.

VIDEO:

http://www.rhein-zeitung.de/regionales_art...rid,102517.html

untitled.JPG

Edited by Mishoo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si am mai vazut unele commenturi: "pai bah, era normal ca supercarul sa se sifoneze mai rau, aia-i masina de pista, de viteza" :) :twoup:

 

in fine, nu e relevant 100% acest accident, dar ceva ceva tot spune...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Pai din ce sa il faca daca nu din plastic? Pai Ferrari si Lambo nu sunt tot din fibra? LFA este tot un supercar ca si toate celelalte facute evident, tot din "plastic". Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Pai n-ai cum, supercarurile astea trebuie sa fie usoare, uita-te la 850-ul de 2 tone ce performante jalnice are. Si ideea este ca masina sa fie cat mai casabila cu putinta, pentru ca asa absoarbe socul. Doar habitaclul trebuie sa ramana intact, restul se poate face pulbere.
Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei cei de la Toyota au anuntat deja ca vor sa scada pretul produselor lor fara a afecta pretul. Vor ca din 2013 sa aiba preturi apropiate de Hyunday si calitatea sa ramana de Toyota. Ori astfel de anunturi sunt strategii de marketing nimic mai mult. E clar ca un pret mai mic va afecta direct calitatea.
Link to comment
Share on other sites

Asta se-ntampla cand Toyota vrea sa play ball with the big boys si in loc sa foloseasca metal pune plastic...

Asta e un raspuns de genu: bmw e cea mai tare masina si nu mai exista alta la fel.

Cum s-a zis mai sus e discutabil si nu strict relevant.

Link to comment
Share on other sites

la cat costa lexus lfa si cat a durat sa fie facut nu cred ca suntem nici uni in masura sa spunem ca e de plastic ca la 350k+ sigur nu e plastic , si de asemenea dupa scandalul din am cu toyota fi sigur ca nu mai risca nimeni nici un fel de comprimis Edited by vlad1989
Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai. Va contraziceti ca-i supercar ca nu-i supercar dar un lucru e clar, fibra de carbon e cea mai buna varianta si daca aia din F1 pot, astia de ce nu pot? Fie el si supercar nu inseamna ca trebuie sa si mori in ea mai usor decat intr-un logan.

Asa, ne urcam direct pe motor si gata, da-i viteza.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai. Va contraziceti ca-i supercar ca nu-i supercar dar un lucru e clar, fibra de carbon e cea mai buna varianta si daca aia din F1 pot, astia de ce nu pot? Fie el si supercar nu inseamna ca trebuie sa si mori in ea mai usor decat intr-un logan.

Asa, ne urcam direct pe motor si gata, da-i viteza.

 

Nu a spus nimeni cĂŁ se presupune cĂŁ trebuie sĂŁ mori.

 

Pe de altĂŁ parte, cred cĂŁ Âştii foarte bine cĂŁ testele Euro NCAP sunt fĂŁcute la 64 km/h, cel puĂžin testul pentru impact frontal.

 

De la o anumitĂŁ vitezĂŁ, poĂži muri ĂŽn orice maÂşinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

De la o anumitĂŁ vitezĂŁ, poĂži muri ĂŽn orice maÂşinĂŁ.

 

la unele masini, acea viteza e mai mica, la altele mai mare ... asta-i diferenta

 

privind siguranta, personal, nu consider relevant 100% acest accident, dar ceva nu e la locul lui... inteleg ca-i rapida masina si trebuie sa fie usoara, dar accidentul se pare ca n-a fost la cine stie ce viteza...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Un accident este influenĂžat de foarte mulĂži factori, aÂşa cĂŁ este relativ.

Relativ, relativ dar in favoarea ta sa fie... asa faci in orice discutie :twoup:

 

@Rhaziel, tocmai asta e faza, se vede si in imagini ca Lexus-ul e mucificat iar BMW-ul cat de cat mai are ceva la partea din fata. E drept, unul are motorul acolo, altul nu mai are nimic dar motorul in spate/central.

Link to comment
Share on other sites

Ce haios ai fost cu afirmatia: "un amarat de BMW de 70.000 usd..."

 

Daca tot ai adus vorba de acel Lexus. Sunt sigur ca e o masina extraordinara dar dincolo de performantele ei tehnice deosebite, noi suntem oameni, nu roboti, nu percep cifre ci emotii. Emotiile vin dintr-un lucru foarte complex, compus dintr-o gramada de trairi, de cunostinte, informatii si istorioare. Asta inseamna istoria acelei marci, nume celebre in legatura cu acele marci si asa mai departe.

 

Din pacate asta e necazul care trebuie sa-l duca cu ele masinile japoneze.

Doar cat rostesti Ferrari, Porsche, Lamborghini, simti ceva. Daca zici Toyota sau Nissan... doar zici, nu te misca cu nimic ca alea nu au legatura cu cei mai mari piloti ai tuturor timpurilor si nici nu au in palmares curse si campionate celebre castigate.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

lexus lfa e o masina chiar foarte frumoasa si deasemena perfirmanta .... si sincer ma indoiesc ca cei din bmw sunt ok " la spital in stare grava " asa ca nu isi are sens o discutie de genu asta e de plastic nu e de plastic pe cand masina e din carbon http://www.lexus.com/LFA/

 

plus ca dupa un singur accident al unei masini nu te poti lua de unde nu stim noi ca ala nu era cu capu afara din masina si se credea caine ca deh e la a 2 a tinerete

 

e irelevant oricum acest incident nefericit

Link to comment
Share on other sites

Relativ, relativ dar in favoarea ta sa fie... asa faci in orice discutie :twoup:

 

@Rhaziel, tocmai asta e faza, se vede si in imagini ca Lexus-ul e mucificat iar BMW-ul cat de cat mai are ceva la partea din fata. E drept, unul are motorul acolo, altul nu mai are nimic dar motorul in spate/central.

 

Nu câºtig nimic dintr-o discuÞie ºi consider cã este normal sã-mi apãr punctul de vedere cu argumente.

Având În vedere cã aceste argumente nu pot fi contrazise din punct de vedere logic, nu vãd o problemã.

 

 

Ciupa, vezi ca aceiasi factori au influentat si E90-ul implicat si se pare ca el s-a prezentat mai bine

 

Sincer, mi se pare patetic si ar trebui sa abandoneze proiectul, pentru ca este predestinat esecului. Nimeni nu va da 400.000 usd pe o masina in care mori mai repede decat intr-un amarat de BMW de 70.000 usd...

 

E90 are motorul În faÞã.

Acel Lexus avea În faÞã doar un portbagaj, aºa cã este normal sã fie mai ºifonat.

Nu este patetic deloc Âşi ar trebui sĂŁ laÂşi ochelarii de cal.

PoÞi muri În absolut orice maºinã, iar tu numai la siguranÞã nu te gândeºti.

Conform logicii, practicii Âşi testelor efectuate, E34 nu este o maÂşinĂŁ sigurĂŁ, cel puĂžin nu conform standardelor actuale.

Pe de altĂŁ parte, tu o conduci cu plĂŁcere. Deci nu se rezumĂŁ totul la un accident.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.