Jump to content

Seful pilotilor de incercare de la Toyota, mort intr-un accident


ionatan

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai pe scurt , nu cred ca ar fi murit daca se afla intr-un ferrari sau lamborghini .

 

Pe ce te bazezi?

 

PoĂži muri ĂŽn absolut orice maÂşinĂŁ.

 

Uite un exemplu: http://www.motorauthority.com/blog/1028707...rari-enzo-crash

 

Asta Înseamnã cã gata, Ferrari-urile sunt niºte gunoaie, italienii sunt niºte homosexuali? Sau cã accidente se Întâmplã ºi cã nu conteazã valoarea maºinii?

Link to comment
Share on other sites

dar accidentul se pare ca n-a fost la cine stie ce viteza...

 

In viziunea ta pe pista de incercare se merge ca duminica la padure sau cum?

Vezi ca BMW-ul are parbrizul sarit si habitaclu deformat. La 60 km la ora (majoritatea crash testurilor se fac la aceasta viteza) nici la un clio nu se deforma parbrizul. Dar la o libarca de BMW.

 

Habitaclu la Lexus e mai putin deformat decat la BMW. Pilotul a respectat regulile de siguranta (a purtat centura) airbagurile au functionat.

Masinile aveau minim 100km in momentul impactului la cum arata.

 

Faptul ca ambii ocupanti ai BMW-ului sunt in stare critica este o confirmare in plus ca impactul s-a produs la viteza mare.

Link to comment
Share on other sites

MOTANULE, da-n viziunea ta, 100 la ora e viteza critica pentru acel supercar?

 

care-i faza cu parbrizul, ca tot n-am inteles... vorbim de parbrize acuma? are importanta cum e parbrizul daca pasagerii sunt in viata?

si din cate inteleg eu d-acolo, parbrizul ala a fost facut asa de catre pasagerul din bmw, uita-te la cum e spart...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Orice masina e proiectata sa reziste la impact, dar nici un producator nu a realizat inca masina capabila sa resiste la impact in conditii de performanta sportiva sau de viteza maxima.

 

Lucrurile sunt simple cand mergi cu anumita viteza te expui unor riscuri. Proprietarul unei masini sport isi asuma riscuri cand foloseste masina la un anumit regim. Pentru Lamborghini sau Ferrari accesoriile de siguranta sunt de decor in contextul unui accident la viteza mare.

 

Airbag-urile, centurile si celelalte sisteme de siguranta sunt proiectate sa atenueze socurile dar eficienta maxima este in jurul valorilor de test, aproximativ 60km/h viteza de impact.

 

Daca sistemele pasive ar fi atat de eficiente la viteze mari de impact banuiesc, ca si masinile de curse ar avea ceva sisteme obligatorii(airbag-uri si centuri pretensionate :twoup: ) dar se stie, in cazul unui impact la viteza mare, Dumnezeu cu mila.

Link to comment
Share on other sites

serios , acum fratilor chiar am ajuns toti sa fim mai destepti ca niste ingineri si ca toata firma toyota ???? e o masina care costa mai mult decat castiga un om normal intr-o viata si fiti siguri ca nimic nu a ramas la voia intamplarii in ea .....se poate muri si in hummer la 30 la ora cu putin ghinion

 

sa fim putin mai rationali ..

Edited by vlad1989
Link to comment
Share on other sites

MOTANULE, da-n viziunea ta, 100 la ora e viteza critica pentru acel supercar?

 

care-i faza cu parbrizul, ca tot n-am inteles... vorbim de parbrize acuma? are importanta cum e parbrizul daca pasagerii sunt in viata?

si din cate inteleg eu d-acolo, parbrizul ala a fost facut asa de catre pasagerul din bmw, uita-te la cum e spart...

 

Parbrizul e spart pentru ca habitaclu este deformat la greu - probail si pasagerul a dat in el dar este spart de la un capat la altul si cusca de siguranta deformata.

 

Smartul de exemplu are printre cele mai rezistente cutii de siguranta. Au dat la top gear cu el intr-un zid de beton la 100 km/h si parbrizul nu s-a spart. Neexistant zona de deformare la smart - restul ala fibrozat de capota cred ca are 30 cm - masuratorile facute la manechinule de test au aratat ca toti ocupantii ar fi murit desi habitaclul era neafectat. (leziuni interne)

 

Cu atat mai probabil mori daca se mai deformeaza si habitaclul. (mai intra o bucata de cutie sau de motor pe acolo si-ti reteaza picioarele).

Asta inseamna ca toate sitemele de siguranta au fost depasite si leziunile asupra pasagerilor sunt foarte probabil critice.

Link to comment
Share on other sites

Daca in locul lexus-ului era vre-un ferrari sau lamborghini , alta era situatia acum .

 

 

Pai ce e asa diferit, moartea e aceeasi, te ia si din Lexus si din Ferrari.

 

 

un pic sadic ......dar nu e la fel si intr-un Mercedes E klasse :)) era o reclama la E-ul nou in care sta moartea in dreapta cu coasa si respectivl sofer reuseste sa opreasca masina la timp....offff, nu gasesc vreclama respectiva acum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

un pic sadic ......dar nu e la fel si intr-un Mercedes E klasse :)) era o reclama la E-ul nou in care sta moartea in dreapta cu coasa si respectivl sofer reuseste sa opreasca masina la timp....offff, nu gasesc vreclama respectiva acum :twoup:

 

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Genială reclamă!

 

Anii de experienta in constructia de supercar-uri ale celor 2 marci spuse de mine .

 

Anii de experienţă nu au cum să desfiinţeze legile fizicii.

 

Orice masina e proiectata sa reziste la impact, dar nici un producator nu a realizat inca masina capabila sa resiste la impact in conditii de performanta sportiva sau de viteza maxima.

 

Lucrurile sunt simple cand mergi cu anumita viteza te expui unor riscuri. Proprietarul unei masini sport isi asuma riscuri cand foloseste masina la un anumit regim. Pentru Lamborghini sau Ferrari accesoriile de siguranta sunt de decor in contextul unui accident la viteza mare.

 

Airbag-urile, centurile si celelalte sisteme de siguranta sunt proiectate sa atenueze socurile dar eficienta maxima este in jurul valorilor de test, aproximativ 60km/h viteza de impact.

 

Daca sistemele pasive ar fi atat de eficiente la viteze mari de impact banuiesc, ca si masinile de curse ar avea ceva sisteme obligatorii(airbag-uri si centuri pretensionate :twoup: ) dar se stie, in cazul unui impact la viteza mare, Dumnezeu cu mila.

 

+1

 

Să gândim totuşi şi raţional.

 

Când faci accident cu peste 60 la oră, orice se poate ĂŽntâmpla.

 

Una este dacă ieşi ĂŽn decor la peste 100 la oră dar nu loveşti nimic şi alta este să intri ĂŽntr-o maşină sau ĂŽntr-un copac.

Ăntr-o asemenea situaţie, şansele de supravieţuire sunt reduse.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Se vede clar in filmare ca habitaclul Lexusului nu este foarte afectat. Sunt o multime de factori care pot influenta deznodamantul unui accident de genul asta, inclusiv varsta pilotului, altfel resimte un organism la 67 ani un de impact de genul asta. Din punctul meu de vedere comparatia cu Bmw-ul si faptul ca pasagerii acestuia au supravietuit nu are nici o relevanta.
Link to comment
Share on other sites

un pic sadic ......dar nu e la fel si intr-un Mercedes E klasse :() era o reclama la E-ul nou in care sta moartea in dreapta cu coasa si respectivl sofer reuseste sa opreasca masina la timp....offff, nu gasesc vreclama respectiva acum :)

 

yeeey, asta era :) deci, moartea e DIFERITA in Mercedes :twoup:

Link to comment
Share on other sites

un pic sadic ......dar nu e la fel si intr-un Mercedes E klasse :() era o reclama la E-ul nou in care sta moartea in dreapta cu coasa si respectivl sofer reuseste sa opreasca masina la timp....offff, nu gasesc vreclama respectiva acum :(

 

yeeey, asta era :) deci, moartea e DIFERITA in Mercedes :twoup:

da, in mercedes eu un EL, in alte masini e o EA....

oricum, bestiala si masina, si reclama :)

Link to comment
Share on other sites

GenialĂŁ reclamĂŁ!

 

Anii de experienta in constructia de supercar-uri ale celor 2 marci spuse de mine .

 

Anii de experienÞã nu au cum sã desfiinÞeze legile fizicii.

 

Orice masina e proiectata sa reziste la impact, dar nici un producator nu a realizat inca masina capabila sa resiste la impact in conditii de performanta sportiva sau de viteza maxima.

 

Lucrurile sunt simple cand mergi cu anumita viteza te expui unor riscuri. Proprietarul unei masini sport isi asuma riscuri cand foloseste masina la un anumit regim. Pentru Lamborghini sau Ferrari accesoriile de siguranta sunt de decor in contextul unui accident la viteza mare.

 

Airbag-urile, centurile si celelalte sisteme de siguranta sunt proiectate sa atenueze socurile dar eficienta maxima este in jurul valorilor de test, aproximativ 60km/h viteza de impact.

 

Daca sistemele pasive ar fi atat de eficiente la viteze mari de impact banuiesc, ca si masinile de curse ar avea ceva sisteme obligatorii(airbag-uri si centuri pretensionate :twoup: ) dar se stie, in cazul unui impact la viteza mare, Dumnezeu cu mila.

 

+1

 

Sã gândim totuºi ºi raÞional.

 

Când faci accident cu peste 60 la orã, orice se poate Întâmpla.

 

Una este dacĂŁ ieÂşi ĂŽn decor la peste 100 la orĂŁ dar nu loveÂşti nimic Âşi alta este sĂŁ intri ĂŽntr-o maÂşinĂŁ sau ĂŽntr-un copac.

Ăntr-o asemenea situaĂžie, Âşansele de supravieĂžuire sunt reduse.

 

 

Chiar crezi ca un om ajunge inger (sau dracusor,depinde de la caz la caz),in urma unui accident avand in momentul impactului doar viteza de 100km/h...Totusi vb de masini nu motociclete unde ai ca protectie doar casca de pe cap..

 

Eu am patit-o pe propria piele .Am avut un accident cu masina (e36),iar in momentul impactului acul vitezometrului indica aprox 120 km/h .Intradevar impactul a fost lateral,dar singurul lucru pe care l-am simtit a fost o zdruncitura nu foarte puternica.A fost de ajutor faptul ca m-am tinut foarte strans cu ambele maini de volan si impins cu piciorul in pedala de frana ( nici nu am avut centura pusa ).Pasagerul din dreapta avea centura pusa si a simtit doar cum s-a tensionat centura, nimic altceva .Probabil daca impactul era frontal situatia statea altfel,numai Dumnezeu stie ...

 

Din cate am inteles,e36 sta foarte prost la capitolul siguranta ..

Probabil se poate remedia acest defect,montand un roll cage sau un roll bar in masina.Din pacate dupa montarea unui astfel sistem de siguranta(destul de costisitor),masina nu va mai fi deloc practica ..

 

Si putin on topic.Sunt de parere ca nu masina a fost de vina pt decesul soferului din Lexus,omul avea o varsta destul de inaintata iar corpul lui nu a rezistat impactului ...R.I.P...

Link to comment
Share on other sites

Chiar crezi ca un om ajunge inger (sau dracusor,depinde de la caz la caz),in urma unui accident avand in momentul impactului doar viteza de 100km/h...Totusi vb de masini nu motociclete unde ai ca protectie doar casca de pe cap..

 

Eu am patit-o pe propria piele .Am avut un accident cu masina (e36),iar in momentul impactului acul vitezometrului indica aprox 120 km/h .Intradevar impactul a fost lateral,dar singurul lucru pe care l-am simtit a fost o zdruncitura nu foarte puternica.A fost de ajutor faptul ca m-am tinut foarte strans cu ambele maini de volan si impins cu piciorul in pedala de frana ( nici nu am avut centura pusa ).Pasagerul din dreapta avea centura pusa si a simtit doar cum s-a tensionat centura, nimic altceva .Probabil daca impactul era frontal situatia statea altfel,numai Dumnezeu stie ...

 

Din cate am inteles,e36 sta foarte prost la capitolul siguranta ..

Probabil se poate remedia acest defect,montand un roll cage sau un roll bar in masina.Din pacate dupa montarea unui astfel sistem de siguranta(destul de costisitor),masina nu va mai fi deloc practica ..

 

Si putin on topic.Sunt de parere ca nu masina a fost de vina pt decesul soferului din Lexus,omul avea o varsta destul de inaintata iar corpul lui nu a rezistat impactului ...R.I.P...

 

Da, cu siguranţă sunt şanse mari să mori ĂŽntr-un asemenea accident dacă impactul este frontal.

Da, vorbim de maşini, iar asta ĂŽnseamnă o falsă siguranţă după o viteză de 60-70 km/h.

 

Un impact lateral este mult mai dur faţă de unul frontal.

 

Un roll-cage nu creşte atât de mult siguranţa maşinii ĂŽn cazul oricărui accident, mai mult ĂŽn cazul unei răsturnări. D-aia se şi numeşte "roll cage".

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

D-aia se şi numeşte "roll cage".

pai da..roll-rol

cage-nicholas cage

rol de actor :twoup:

 

 

ce nu inteleg eu:cine nu trebuia sa fie acolo? impact frontal, pista nu este asa lata, deci......cine care cum unde? macar de mergeau in acelasi sens...deci care a fost de vina? cine a mers inpotriva acelor de ceasornic? :)

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

doar 100km/h?

 

100km/h este o viteza foarte mare

 

sunt convins ca la 100km/h impact frontal , ai sanse minime sa scapi in cea mai sigura masina posibila.poti sa pui ce roll-cage vrei.oprirea brusca te omoara

Daca asa sta treaba, de ce pilotii de raliu nu mor pe capete in urma accidentelor..Si aia chiar au viteze destul de mari cand lovesc un pom sau alt obstacol,rar cand circula doar cu 100km/h...

 

 

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.