Jump to content

vibratie schimbator E90/318d


vidoq

Recommended Posts

Are cineva idee daca e normal sa vibreze putin schimbatorul de viteze la 318d/ e90/ 122hp? Am fost cu masina la bavaria si la Motor AG pana acum si nu am intrebat nimic legat de asta, dar nici cei de acolo nu mi`au zis niciodata nimic [cum ca ar fi o problema]. Banuiesc ca foamea de la auto bavaria ar fi gasit imediat ceva de reparat la ea.

Masina are 78 000 km acum si o am de la 44500. Mentionez ca asa a facut de la inceput. In rest nu are nicio problema. Cutia e destul de "tzeapana", ca sa zic asa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La diesel e normal aproape la orice masina. La benzinare nu ar trebui sa se simta. La faza cu acceleratul si miscatul schimbatorului cativa mm, este absolut normal. Mai ales la masinile germane. Nu stiu de ce dar asta am observat la toate masinile pe care le-am avut. Si la Loganul prietenei se intampla la fel si e benzinar.
Link to comment
Share on other sites

Si eu m-am speriat la inceput, mai ales ca nu mai avusesem un BMW inainte. La fel cum m-am speriat si de faptul ca agata putin intr-a-ntaia si a doua, dar am inteles ca e o treaba "normala" la E90/E91. Chestie de obisnuinta.
Link to comment
Share on other sites

totusi e porcarie vibratul asta eu tind sa cred ca ceva bucsi de la cutia de viteze sunt duse

 

pisicii ma-sii, asa a facut de noua cica. se simte vibratia in pedala de ambreiaj daca tii piciorul moale asa pe ea si in schimbator. schimbatorul chiar se observa ca tremura putin daca e lumina afara.

 

de asemenea agata in treapta 1, dar rar. asta mi-au mai spus`o mai multi proprietari de e90 si nu m-am ingrijorat.

de cand am deschis postul am mai facut 2000 km si in afara de faptul ca mi s-a ars un bec la angel eyes (care am auzit ca e chinul facerii sa il schimbi), altceva nu a mai aparut. sper sa o tina tot asa.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la BMW Innovation, si am condus si un 320d (varianta special edition cica, cu mai multi cai, am uitat cati).

 

Dupa parerea mea, masina asta nu isi merita nici un ban. Nu vreau sa provoc nici un fel de disuctii, dar la un singur capitol mi-a placut mai mult decat e36-le, si anume directia. In rest, pentru mine e praf.

 

Masina avea 7000km la bord. Antifonarea e varza (am condus masini low-cost care nu vibrau si nu horcaiau asa). Schimbatorul e de tractor (vibreaza, agata, se aud treptele de viteza, si cand accelerezi sau decelerezi se misca cu totul la dreapta sau stanga.

 

Pedala de ambreiaj tremura groaznic cand o apesi putin.

 

Motorul in sine nu m-a impresionat cu nimic. Are un lag pronuntat la acceleratie, si nu e elastic deloc pe plaja de turatie. Faimosul 1.9 de la Vw e un motor mult mai reusit.

 

Ca sa concluzionez, nu as da banii nici o secunda pe un 320. Nici nou, nici sh.

 

 

 

Lucrurile stau cu totul diferit la motoarele in 6 cilindri diesel de la BMW, fata de care nu am decat o admiratie profunda. Dar, deh...alea sunt la alti bani.

Link to comment
Share on other sites

Cand conduci un benzinar si esti indragostit de el e normal sa ai pareri din astea. :twoup: Noi astia mai spalati pe creier cu 320d suntem...cum suntem. Stim cu totii ca sunt gaunoase, ca horcaie si ca baraie, dar ne plac. Iar la partea cu banii...ce sa zic, eu cred ca isi merita fiecare leut. Mai ales cand te uiti la consum. La tine cat e?
Link to comment
Share on other sites

Probabil n-ai citit cu atentie ce-am scris. NU fac comparatie intre BMW diesel si benzina, ci strict intre 320d si alte masini diesel din aceeasi categorie (sau chiar mai ieftine).

 

Dupa ce am condus golf 6 diesel (nou) si e90 320d (nou), imi pare rau sa spun dar golf-ul e o masina superioara din toate punctele de vedere, la mult mai putini bani.

 

Daca vroiam consum mic, evident ca imi luam diesel. Dar la ce sa-mi iau iau BMW atunci, sa platesc doar emblema ? In plus, si cu consumul asta e cam cu dus si-intors, pe ea scria mare ca mananca 4.1 la suta. Pe luna poate sau pe marte, dar nu pe pamant cand stai intrafic, si o calci, si o freci, si te mai si zguduie la creier.

 

A mea consuma 13, ca sa-ti raspund la intrebare.

 

 

 

320d mi-a provocat o senatie amara, de parca BMW ar fi zis "Hai nu mai comenta, ca oricum e cea mai bine vanduta masina, ce vrei acum, iti ajunge ca scrie BMW pe ea si lumea se uita la tine"

 

Si asta nu e doar senzatia. Am vorbit cu un tip de la BMW care era invitat, in varsta si foarte comunicativ, caruia i-am spus exact aceste lucruri, si a dat din cap zambind, si spunand ca asta e masina, si ca "asa face toate"

 

Foarte clar. Nu vi se pare ?

 

Emblema o vinde oricum. Alti producatori trebuie sa se agite mai mult, dar BMW nu considera necesar. Mi se pare inacceptabil sa dechizi usa la aceasta masina (care repet, nu e KIA) si sa ai certa senzatie ca urmeaza sa se rupa din balamale din cauza vibratiei, daca o mai lasi mult asa.

 

 

Ca sa nu mai vorbin de efficient dyamics, care e un bullshit enorm de marketing si care va mari costurile masinii pe termen lung.

 

 

Urmatoarea mea masina va fi un e92 benzina...2.2 sau 2.5. Asta ca fie clar ca nu sunt gigi contra, ci doar ma enerveaza anumite lucruri.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

Cred ca exagereti putin dar fiecare are dreptul la o parere. Mie nu-mi da nici o senzatie ca pica usa cand e cu motorul pornit si cu ea deschisa. In fine. Este galagioasa intr-adevar insa la interior nu se aude asa deranjant. Chiar deloc.
Link to comment
Share on other sites

Probabil n-ai citit cu atentie ce-am scris. NU fac comparatie intre BMW diesel si benzina, ci strict intre 320d si alte masini diesel din aceeasi categorie (sau chiar mai ieftine).

 

Dupa ce am condus golf 6 diesel (nou) si e90 320d (nou), imi pare rau sa spun dar golf-ul e o masina superioara din toate punctele de vedere, la mult mai putini bani.

 

Daca vroiam consum mic, evident ca imi luam diesel. Dar la ce sa-mi iau iau BMW atunci, sa platesc doar emblema ? In plus, si cu consumul asta e cam cu dus si-intors, pe ea scria mare ca mananca 4.1 la suta. Pe luna poate sau pe marte, dar nu pe pamant cand stai intrafic, si o calci, si o freci, si te mai si zguduie la creier.

 

A mea consuma 13, ca sa-ti raspund la intrebare.

 

 

 

320d mi-a provocat o senatie amara, de parca BMW ar fi zis "Hai nu mai comenta, ca oricum e cea mai bine vanduta masina, ce vrei acum, iti ajunge ca scrie BMW pe ea si lumea se uita la tine"

 

Si asta nu e doar senzatia. Am vorbit cu un tip de la BMW care era invitat, in varsta si foarte comunicativ, caruia i-am spus exact aceste lucruri, si a dat din cap zambind, si spunand ca asta e masina, si ca "asa face toate"

 

Foarte clar. Nu vi se pare ?

 

Emblema o vinde oricum. Alti producatori trebuie sa se agite mai mult, dar BMW nu considera necesar. Mi se pare inacceptabil sa dechizi usa la aceasta masina (care repet, nu e KIA) si sa ai certa senzatie ca urmeaza sa se rupa din balamale din cauza vibratiei, daca o mai lasi mult asa.

 

 

Ca sa nu mai vorbin de efficient dyamics, care e un bullshit enorm de marketing si care va mari costurile masinii pe termen lung.

 

 

Urmatoarea mea masina va fi un e92 benzina...2.2 sau 2.5. Asta ca fie clar ca nu sunt gigi contra, ci doar ma enerveaza anumite lucruri.

 

intr-adevar vibreaza cam tare motoarele diesel in 4 cilindri. in ceea ce priveste antifonarea, te cam inseli putin. in mers nu ai treaba. nici la 180 nu e vreun sunet deranjant in masina. e90 e chiar mai bine antifonata decat e60. aici chiar tin sa te contrazic

Link to comment
Share on other sites

Vorbesc cum vreau si am dreptul sa-mi spun parerea si anume ca tu, pe topic-ul asta, ai scris numai ineptii !!! Nici aia de le VW nu s-au gandit vreodata ca Golf-ul ar fi superior seriei 3. Nici nu ar avea cum, sunt din clase diferite. una e premium alta nu, etc !

 

Inca o data, excuse my french, dar nu mai scrie aberatii !

Link to comment
Share on other sites

Inafara de faptul ca poti scrie cum vrei atata timp cat nu ma insulti pe mine, explica coerent ce ai de zis.

 

Ce te deranjeaza ? Ca am spus parerea mea proasta despre 320d ? Ca am indraznit sa-l compar cu un golf care mi se pare mai reusit ? (cu toate ca teoretic seria 1 concureaza cu golf-ul)

 

Ce vrei sa zici ?

Link to comment
Share on other sites

On topic: E normal la diesel sa trepideze putin schimbatorul la relanti, mai ales la cele in 4 cilindri, iar la accelerare, la cuplul dezvoltat de diesel, e de asteptat ca ansamblul motor+cutie sa se miste putin in sens contrar sensului de rotatie ceea ce face ca si schimbatorul sa se miste. Si la mine la e46 320d face asemanator, daca as schimba tampoanele motor si cutie probabil s-ar mai diminua dar nu ar disparea.
Link to comment
Share on other sites

Sa gandesti de 2 ori inainte sa spui ceva ! Cum sa fie Golf-ul superior seriei 3 sau motorul 1.9 TDI de la VW mai reusit decat motorul 2.0 d de la BMW ? Nu sunt fan infocat BMW, sunt o gramada de alte masini mai bune si mai reusite, dar in niciun caz Golf-ul cu al sau 1.9 TDI.

 

Din intamplare, eu detin si un e90 2.0 d si un Golf 1.9 TDI. Tu parca nu detii niciuna dintre ele, deci, cu riscul de a ma repeta, comparatiile pe care le-ai facut sunt deplasate rau !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua ! Va intreb si eu ca necunoscator in legatura cu vibratiile din schimbator si usoara trapidatie din ambreiaj...daca se remapeaza motorul, oare dispare aceasta vibratie din pedala...poate si din schimbator ???

P.S. La BMW in Sibiu , cel de acolo mi-a ridicat masonul de la schimbator si nu se mai misca deloc schimbatorul....care sa fie cauza ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.