Jump to content

E 34 - 518 i


alin75

Recommended Posts

Sax cand am cumparat eu primul bmw tu te plimbai cu bicicleta ma si nu stiai decat pinionul mic si foia mare,asa ca taci omule din gura,nu poti da un sfat elementar,esti o umplutura aici pe acest forum,nu nu te poti contrazice in argumente clare,dar ce pot sa-ti cer tie,la mintea ta,si ca mai ma vait cateodata de anumite probleme ce tin de aceasta marca este datorita faptului ca mi sa cam luat de masinile vechi,asa ca prietene cand vei tine si intretine tu o masina veche de 21 de ani cum era e30 timp de aproape 4 ani, atunci sa mai vorbesti,ai luat 5-arul ala si acum nu mai sti cum sa scapi de el,sti ceva?nu ma intereseaza ce faci tu,dar mi se face sila cand vorbeste gura fara creier la tine,scuze pt off topic.
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare un pic ciudat...sa aibe un motor de 1.8 pe un facelift din '95 e34,daca era din '89 sau '90 mai ziceam dar asa.....,se poate sa fie motorul schimbat sau ma insel?stiu ca nemtii au renuntat la motorizarea asta mica pe e34 decand au inceput sa puna motoarele cu vanos,2.0 m50,2.5 vanos,etc....,adica sa fiu mai precis,stiam ca sa renuntat la aceasta motorizare mica de pe e34 din '92,cand cea mai mica motorizare de pe e34 era 2.0 m50.

vezi ca nu stii deloc bine..

a avut un prieten masina identica care a fost cumparata NOUA (nu 9 :twoup: ) direct de la AUTOMOBILE BAVARIA in anul 1995, adica ultimul an de fabricatie pt sedanul e34 si daca te intereseaza exista chiar si touring 518i e34

 

use google

 

 

Stiu ca nu esste asa de important,dar cum sta cu,consumul? nu este lenesa in depasiri?
din ce stiu consumul nu e cu mult mai mare fata de un 318 iar despre lenesa iti pot spune ca raportul la transmisie e asezat in asa fel incat masina sa se miste decent insa are limite in viteza maxima.
Link to comment
Share on other sites

Esti bolnav , ai nevoie urgenta de tratament .

 

Eu am luat masina mea si iti zic sigur ca nu o mai vand , cel putin in urmatorii 10 ani ! Am investit 2000 e numai in consumabile si imbunatatiri si mai investesc inca atat in ce mai e de facut. De ce sa te intereseze pe tine ce fac eu? Ai halucinatii ? Visezi cu ochii dechisi????

 

Tu nu ai bagat nici un leu in niciunda din cazanurile tale de masini si tot tu te plangi ca se strica una si alta. Esti o rusine pantru acest forum !

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

vezi ca nu stii deloc bine..

a avut un prieten masina identica care a fost cumparata NOUA (nu 9 ) direct de la AUTOMOBILE BAVARIA in anul 1995, adica ultimul an de fabricatie pt sedanul e34 si daca te intereseaza exista chiar si touring 518i e34

 

 

Si masinutza asta a fost luata de NOUA exact de la Automobile Bavaria in 1995 de un tip din Bucuresti.....consumul nu este foarte mare,un plus de consum datorita cutiei automate.Eu am luat-o pt faptul ca sunt fan E 34,si nu prea ma intereseaza asa mult consumul.Sigurantza mea si confortul oferit de masina,e mai important decat daca imi luam o conserva care consuma cu 1-2 litrii mai putin.Nu e deloc lenesa,sprinteaza destul de bine de pe loc iar in depasiri daca ii dau kik-down,se lanseaza destul de binisor si mai este si modul sport la cutie,care schimba mult sus in turatii.Viteza maxima pe tahometru atinsa de mine a fost 200 km /h ...real,nu stiu cat o fi fost,avand in vedere faptul ca ceasurile fura mult...da un 175 spre 180 tot prinde.Sa nu uitam ca are totusi 1400 kg si doar 115 CP.O mai testez din cand in cand la o viteza mai mare,dar in rest merg foarte finutz cu ea 100-110 pe drumurile noastre pline de capcane,iar cand ies afara 130-140 ...e o viteza super decenta pt mine.Cu platforma incarcata dupa mine nu depasesc 90-100 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Nu ii lenesa ma am condus si eu un 518 vreo 200 km si am ramas surprins ca nu era asa de lenesa cum se spunea, adica ii o masina ok, hai sa fim seriosi ca majoritatea masinilor sunt pe aici 100 CP. Merge si in depasiri si sa nu uitam ii mare, cu loc mult.
Link to comment
Share on other sites

Foarte rare 518i.

Sa o conduci sanatos si fara incidente inca 15 ani de acum incolo .

 

Ps bogdy

 

# 518i (1989–1994) M40B18 Engine, 53,254 built[4] (all versions)

# 518i (1994–1996) M43B18

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate,nu am greutate,dar din pacate platforma mi-a cam mancat amortizoarele spate.......m-am pregatit deja sa le schimb.... :twoup:

 

Foarte rare 518i.

Sa o conduci sanatos si fara incidente inca 15 ani de acum incolo .

 

Merci la fel....asa cum am spus,nu am de gand sa o schimb multi ani de aici inainte.....

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi mult cu greutate pe spate cauta pe la cei care vand piese pt rulote. Exista un kit de camere sub forma unor cilindri care se introduc pe interiorul arcului. Cele 2 camere se unesc intr-o valva comuna, unde bagi pompa sau compresorul sa le umfli. Unele kituri fac asta automat, printr-un compresor altele sunt manuale: tragi furtunul in portbagaj si cand pui greutate, bagi cateva pompe, umfli camerele respective si-ti sustin greutatea. Asa nu mai fortezi arcurile pe spate. Daca amortizoarele trec prin arc, e mai nasol pt ca nu stiu daca exista solutii. Oricum, arcurile sunt consumabile, ele trebuie schimbate mai des daca pui greutate pe masina.
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate,nu am greutate,dar din pacate platforma mi-a cam mancat amortizoarele spate.......m-am pregatit deja sa le schimb.... :twoup:

 

curata masina, intretinerea spune multe, sa o stapanesti sanatos.

 

arcurile sunt problematice nu amortizoarele, arcurile sunt cele care dau tinuta de drum a masinii, nu amortizoarele, am schimbat si eu la e34 pe spate, s-a rupt unul..

 

@ rmg amortizorul si arcul nu sunt un ansamblu(amortizorul trece prin arc)? nu cred ca poate pune perne de aer, doar ai si tu e34 :)

 

 

p.s. daca ai scapa de colantele de pe spate cred ca ar arata si mai ok.

p.s.2 intre timp ai schimbat jantele?

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat acum si e cu arcul pe mijloc. La mine e alt sistem, amortizorul are rol de ridicare a masinii cand pun greutate pe ea (LAD).

Cred ca ar merge si pe asta pus, am vazut ca a fost si pe modelul asta pus sistemul insa iti trebuie alta pompa de servo, circuitele, amortizoarele, rezervorul de presiune.

Mai ieftin e sa schimbi arcurile! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

p.s. daca ai scapa de colantele de pe spate cred ca ar arata si mai ok.

p.s.2 intre timp ai schimbat jantele?

 

 

Nu am cum sa scap de colante deoarece : 1 sunt motociclist !! 2 atucolantele cu clubul sportiv de pe luneta reprezinta clubul de raliu unde activez !!

Nu am schimbat jantele,sunt cele originale cu care am luat masina,doar ca eu am 2 seturi de roti,jantele de alumniu au gume de vara si jantele de vara cu capace au gume de iarna.

Link to comment
Share on other sites

Foarte furmoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

se duc si amortizoarele de la rulota, nu numai arcurile. Exista un kit "heavy duty " Bilstein B4 recomandat exact pentru masini care trag rulote mai des sau pentru camionete mici gen Ford F150 care duc ceva greutate.

Faza e ca atunci cand mergi cu ea goala o sa fie cam dura suspensia pe spate si o sa cam topaie fundul..

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate,nu am greutate,dar din pacate platforma mi-a cam mancat amortizoarele spate.......m-am pregatit deja sa le schimb.... :twoup:

 

Foarte rare 518i.

Sa o conduci sanatos si fara incidente inca 15 ani de acum incolo .

 

Merci la fel....asa cum am spus,nu am de gand sa o schimb multi ani de aici inainte.....

 

Foarte tare,in prima faza am crezut ca te incurajezi si feliciti singur apoi iti raspunzi :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.