Jump to content

se poate pune o turbina mai puternica la e 34 tds


Recommended Posts

O turbina mai mare nu-ti va rezolva problemele pe care le ai cu masina. Pune-o la punct si apoi te gandesti ce mai faci. Probabil dupa ce o pui la punct, ori nu va mai fi nevoie de putere mai mare ori un soft tuning iti va satisface nevoia de putere mai mare. E cel mai ieftin.

Verifica injectoarele, pompa de injectie, intercoolerul, EGR, vacuumul la EGR, sa fie in stare buna, curatate si dupa aia iei o decizie.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

O turbina mai mare nu-ti va rezolva problemele pe care le ai cu masina. Pune-o la punct si apoi te gandesti ce mai faci. Probabil dupa ce o pui la punct, ori nu va mai fi nevoie de putere mai mare ori un soft tuning iti va satisface nevoia de putere mai mare. E cel mai ieftin.

Verifica injectoarele, pompa de injectie, intercoolerul, EGR, vacuumul la EGR, sa fie in stare buna, curatate si dupa aia iei o decizie.

oki dar ma gandeam dekt sa fac turbina asta poate luam alta si mai puternica :) chiar dak ma costa putin mai mult

 

app ai mai dat jos turbine si ai curatat ca mas baga eu in ea nu mi se pare asha greu numa sa nu o fac praf .... :)

si cu egr la fel

cu intercooleru il dau jos ca am pe cineva care lucreazxa la radiatoare si a zis ca mil baga intro solutie si il curatza pe interior :twoup:

la pompa de injectie si injectoarele mai greu alea trebe sa le duc undeva :(

Link to comment
Share on other sites

Ai 143 CP si cuplu in jur de 300 Nm. Ar trebuie sa traga suficient de bine. Probabil ai ceva la masina...

 

Decat sa schimbi turbina (care nu e o treaba asa de usoara pe cat pare la prima vedere, nu prea cred ca gasesti una bolt on, deci vor trebui adaptari, va trebui sa umbli si pe la alimentare, trebuie sa ajustezi ulterior si softul, etc.), mai bine o duci in Stage 0 si, cand ai ajuns acolo, ii faci un chiptuning. O sa ai zvâc mai mult decat suficient.

 

Plus ca, daca intradevar ai belele la motor, nici cu mama turbinelor nu o sa il faci mai puternic. Ci doar o sa il faci sa crape mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Ai 143 CP si cuplu in jur de 300 Nm. Ar trebuie sa traga suficient de bine. Probabil ai ceva la masina...

 

Decat sa schimbi turbina (care nu e o treaba asa de usoara pe cat pare la prima vedere, nu prea cred ca gasesti una bolt on, deci vor trebui adaptari, va trebui sa umbli si pe la alimentare, trebuie sa ajustezi ulterior si softul, etc.), mai bine o duci in Stage 0 si, cand ai ajuns acolo, ii faci un chiptuning. O sa ai zvâc mai mult decat suficient.

 

Plus ca, daca intradevar ai belele la motor, nici cu mama turbinelor nu o sa il faci mai puternic. Ci doar o sa il faci sa crape mai repede.

pfff vad ca esti aproape de brasov ...ce zici ne intalnim intro zi poate imi dai niste indicati poate sti ce are masina de nu trage asa cum trebe ... :twoup:

maine sper ca reusesc sai fac asigurarea ..... si ma pot da cu ea in sf

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa dai turbina jos. Cureti ce este dupa ea pana in admisie. O poti verifica la mana daca are jocuri.

Sunt convins ca masina ta nu e pusa la punct, de aia spui ca nu trage. Daca ii cureti injectoarele si-i refaci debitul la pompa pe banc, o sa vezi ca se misca altfel. Va porni mai usor, va consuma mai putin si va merge mai bine. Cam toate masinile de generatie veche sufera de asta: lumea merge cu ele pana pica pompa, pica injectoarele. Ori la un moment dat ele ar trebui verificate si puse la punct.

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa dai turbina jos. Cureti ce este dupa ea pana in admisie. O poti verifica la mana daca are jocuri.

Sunt convins ca masina ta nu e pusa la punct, de aia spui ca nu trage. Daca ii cureti injectoarele si-i refaci debitul la pompa pe banc, o sa vezi ca se misca altfel. Va porni mai usor, va consuma mai putin si va merge mai bine. Cam toate masinile de generatie veche sufera de asta: lumea merge cu ele pana pica pompa, pica injectoarele. Ori la un moment dat ele ar trebui verificate si puse la punct.

de pornit porneste la sfert de cheie.......... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

tot la sfert de cheie .... nu am treaba cu pornitu .. :twoup:

insa nu trage ....sa zic ca merg constant cu 40 la ora ....dak bag pedala la fund nu te baga in scaun ....dupa un timp incepe sa creasca ......si creste asha usor si constant nu se simte cum ar trebui ....

Link to comment
Share on other sites

Asta cu bagatul pedalei si sa se duca e din alt film. TDS-ul nu o sa faca niciodata asa. Contrar aparentelor, trebuie turat. Sub 2500 se misca ca mortu', dupa aia isi vine in fire si poti trage de el pana la 4500. Dupa 2500 se misca bine, pana acolo e martzoaga.
Link to comment
Share on other sites

N-are nici o treaba RAR-ul cu standul dyno. Poate e resoftata, poate merge masina ta bine si a aluia prost, poate tu te dadeai cu ala si ala nu se dadea cu tine, cine stie? :twoup:

De consumat cat consuma in oras/afara? Scoate fum negru cand te dai la ea?

Link to comment
Share on other sites

N-are nici o treaba RAR-ul cu standul dyno. Poate e resoftata, poate merge masina ta bine si a aluia prost, poate tu te dadeai cu ala si ala nu se dadea cu tine, cine stie? :twoup:

De consumat cat consuma in oras/afara? Scoate fum negru cand te dai la ea?

de dat sa dat cu mine, eram cam pe la 60 la ora, depaseam coloana, el era ultimul si cand mai aveam putin sa ma bag in fata lui i-a dat talpa...dar tot nu m-a facut.

pai consumul este undeva la 9.6l, mers mai linistit in oras (sincer chiar nu sunt genul vitezoman). au mai fost cazuri cand m-am dat la ea, extern si am scos undeva la 10l (cand zic m-am dat nu ma refer la 200++, 170-180 km/h). Oricum, consumul nu l-am mai facut dupa ce am schimbat filtrele si am curatat motorul, l-am facut doar cand am luat masina. acum nu ma intereseaza consumul.

Fum scoate dupa 3000 ture (asta ce vad eu in oglinda, deci poate scoate si mai devreme), dar nu este negru negru si nu este mult.

Link to comment
Share on other sites

Si a mea la fel ... pina in 2000 nici nu simt ca are turbo, iar din experienta proprie am dedus ca un E34 - TDS merge foarte bine intre 2500 - 3500 rot/min. Chiar si consumul este optim intre 2500 - 3500 rot/min (spun asta dupa ce imi indica litrometrul din bord).
Link to comment
Share on other sites

Pe vremurile cand se faceau TDS-urile producatorii nu se prinsesera inca ca 80% din soferi conduc subturat dieselul si ca au nevoie sa coboare cuplul foarte jos. De prin 2000 incoace, s-au conformat. Plaja de cuplu pleaca de pe la 1700-1800 si e constanta pana la 2500-3000 chiar.
Link to comment
Share on other sites

la mine la 324TD turbo incepe sa se simta de la 1500 RPM. diferenta o poate face reglajul pompei de injectie, daca ai debitul de motorina prea mic in sarcina e posibil sa nu simti mai nimic atunci cand accelerezi, desi Turba e buna, motorul merge ok etc. daca nu ai debit suficient la motorina, turbina nu ajunge sa isi faca treaba la turatia care trebuie.

turatia la care incepe turbina sa traga depinde de multi factori. o turbina mica intra devreme si se plafoneaza devreme (in jur de 3000 RPM). un reglaj prost al pompei de injectie la fel modifica turatia la care incepe masina sa traga. si, bineinteles, filtrele de motorina si aer imbacsite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.