Jump to content

ciudatenie e46 320d!


kerosen

Recommended Posts

astazi am observat o treaba foarte ciudata la dieselu meu:

 

1) pe liber, in mers la relanti ,acul turometrului sta la dunga galbena 900rpm respectiv

2) fiind pe liber si daca apas frana ,masina se opreste la punctul mort, tot la relanti ,acul scade la 700rpm respectiv dunga rosie

3) daca dau drumu la frana, pe liber fiind ,masina o ia la vale,nefiind in viteza..neapasand acceleratia ,acul turometrului urca la 900rpm

 

 

este normal oare?

daca nu,atunci care e problema? :twoup:

post-35096-1277673318_thumb.jpg

Edited by kerosen
Link to comment
Share on other sites

problemele descrise in topicul de mai sus sunt cu totul altceva, aparute la motoare pe benzina. ceea ce ti se intampla tie e perfect normal. si la mine, si la alte 2 masini cu acelasi motor se intampla exact la fel. banuiesc ca asa e softul masinii gandit. nu-ti fa probleme. e 100% normal. o explicatie logica pentru acest fapt ar putea fi si aceea ca se presupune ca in mers, chiar daca masina este pe liber, motorul are de pus in miscare mai multe accesorii decat in stationare: servodirectia, servofrana,etc... si de asta e gandit sa isi tina relantiul o idee mai sus. nu stiu daca asta e sigur explicatia, dar comportamentul acesta sigur e normal. bafta.
Link to comment
Share on other sites

stiu ca faza asta o face cu aeru conditionat la relanti,dar de asta nu stiam cu servodirectia,servo frana chestii de genu,si roco poza aia,am dat search pe net sa gasesc e46 ceasuri,ca nu aveam la indemana.. :twoup:

 

 

daca mai are si altcineva comentarii?...sau daca totu e asa cum zice stef,topicul se poate inchide...va multumesc...

Link to comment
Share on other sites

n-are treaba valva de la servo cu treaba asta. aici e vorba ca in mers relantiul e mai sus decat in stationare. el nu fluctueaza atunci cand folosesti sau nu servodirectia sau alte accesorii, cel putin la al meu relantiul e batut in cuie, chiar daca trag de volan sau pornesc clima, doar ca are valori diferite in functie de cum se afla masina: in stationare sau miscare. toate bmw-urile 2.0d pe care le-am vazut pana acum au acest comportament. vorba colegului de mai sus: or fi toate defecte. bafta tuturor. Edited by stef29
Link to comment
Share on other sites

astazi am observat o treaba foarte ciudata la dieselu meu:

 

1) pe liber, in mers la relanti ,acul turometrului sta la dunga galbena 900rpm respectiv

2) fiind pe liber si daca apas frana ,masina se opreste la punctul mort, tot la relanti ,acul scade la 700rpm respectiv dunga rosie

3) daca dau drumu la frana, pe liber fiind ,masina o ia la vale,nefiind in viteza..neapasand acceleratia ,acul turometrului urca la 900rpm

 

 

este normal oare?

daca nu,atunci care e problema? :twoup:

 

cred ca e normal...

Edited by vidoq
Link to comment
Share on other sites

astazi am observat o treaba foarte ciudata la dieselu meu:

 

1) pe liber, in mers la relanti ,acul turometrului sta la dunga galbena 900rpm respectiv

2) fiind pe liber si daca apas frana ,masina se opreste la punctul mort, tot la relanti ,acul scade la 700rpm respectiv dunga rosie

3) daca dau drumu la frana, pe liber fiind ,masina o ia la vale,nefiind in viteza..neapasand acceleratia ,acul turometrului urca la 900rpm

 

 

este normal oare?

daca nu,atunci care e problema? :twoup:

 

cred ca e normal...

 

Cititi cu atentie ce a scris si o sa vedeti ca nu este normal ( la mine se misca turometrul doar cand iau stg-drepata de volan ceea ce nu stiu daca este bine sau rau :))

Link to comment
Share on other sites

pai tocmai ce se intampla la tine e anormal. sa iti scada turatia motorului cand virezi in loc nu cred ca e tocmai bine. inseamna ca motorul intampina o rezistenta prea mare din partea fuliei pompei de servodirectie, asa de mare incat nu are forta necesara sa-si mentina turatia la relanti. in fine, nu sunt specialist, poate exista totusi cineva care e "de meserie" sa ne lumineze si pe noi. bafta tuturor.
Link to comment
Share on other sites

pai tocmai ce se intampla la tine e anormal. sa iti scada turatia motorului cand virezi in loc nu cred ca e tocmai bine. inseamna ca motorul intampina o rezistenta prea mare din partea fuliei pompei de servodirectie, asa de mare incat nu are forta necesara sa-si mentina turatia la relanti. in fine, nu sunt specialist, poate exista totusi cineva care e "de meserie" sa ne lumineze si pe noi. bafta tuturor.

 

la mine nu scade turatia ci din contra creste un pic apoi revine la normal

Link to comment
Share on other sites

E normal sa faca asa...stai linistit,nu e nimic in neregula...

 

eu stau linistit ca 99% eram sigur ca este normal la mine dar la colegu nu mi se pare normal, faze dastea se intampla iarna cand este rece creste turatia pana la 900-1000 si scade la normal in cateva secunde.

Link to comment
Share on other sites

OK ! :twoup: Deci defectiuni au acele BMW [in cazul nostru] care nu au aceste ''simptome''...da ?

Daca rotim volanul la maxim st/dr si scade turatie...pompa/cureaua/garnitura/etc <--- e defecta da ?

Daca la fel se intampla si la sistemul de franare...e OK !???

 

Nu am condus masina noua [6-7-8 intr-o luna] pana acum si sa aiba aceasta problema ! AM avut la un 318TDS acesta problema dar nu i-am dat importanta atat timp cat motorul nu se oprea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.