Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

nu cumva este 2001 masina aia ? 330ci. am impresia ca a fost masina unui amic.. este identica, dar nu mai retin nr pt ca este ceva timp de cand a fost la el.. a mai trecut prin cateva maini.. lovita, facuta face.. si apropo de consum, la el in B nu scadea sub 20! mers putin sportiv.

 

ii cer azi cartea de identitate...

 

La telefon proprietarul mi-a spus ca are masina de 3ani jumatate, fiind adusa de un prieten din Germania. Este FL, deoarece a fost lovita si refacuta pe Casco..o mica smecherie acolo :rolleyes: . Referitor la consum, un 330ci automat consuma cu cel putin 2-3l mai mult decat un 325ci manual..La un stil de mers sportiv, utilizata doar in Bucuresti, masina o sa consume undeva spre 18-20l/100km. La fel de bine poate sa consume si 10 in Bucuresti, daca mergi in intervalul orar 22.00-06.00.

@john: Tinand cont ca la 120i iti consuma 15, eu cred ca sub 20 nu o sa ai la 330ci..

 

eu ma gandesc ca mi consuma mult 120i pentru ca are prea putina putere si trebuie sa o tin din turatie mai mult ca sa am "un feedback pozitiv" din partea ei...pe de alta parte as putea sa merg cu 330ci linistit stiind ca n orice moment cand apas acceleratie imi raspune promt. eu putin cu dus intors si cu motorul asta mic de 2l...

Link to comment
Share on other sites

aici te contrazic ! exista o diferenta de consum! pe proba daca nu crezi! la un 530d 2004 este diferenta de 2l la consum urban intre auto si manuala. proba facuta! si sa stii ca nici cutiile astea automate noi nu decupleaza de tot la semafor, decat daca schimbi din D in N si daca tot faci asta toata ziua.. nush daca e bn pt cutie.. doar cutiile semi-automate secventiale cum este SMG decupleaza de tot, este la fel ca o manuala.

 

te inseli.

Se decupleaza automat, nu trebuie sa pui in N nimic. Vorbesc de la e60 e90 in sus..

 

Pur si simplu o cutie automata necesita un pic de practica pana mergi normal cu ea. Daca nu mergi des cu o astfel de masina iti i-a cel putin o saptamana acomodarea.

Si cum spuneau si colegii mai sus.. una e sa zici ca mai creste de la un 325i la 330 consumul cu 1-2l si alta e sa spuica un 330i socate 20% in mod curent , chiar si in Bucuresti.

 

WLF, motoarele noi sunt optimizate pentru benzina cu cifra octanica superioara .. de 98. Pui de 95, automat consuma mai mult. Iar daca aia de 98 nu e chiar de 98 sau ceva mai proasta, creste consumul..

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

te inseli.

Se decupleaza automat, nu trebuie sa pui in N nimic. Vorbesc de la e60 e90 in sus..

 

Nu exista asa ceva, steptronicul ramane cuplat in D la semafor, nu stiu la astea de pe F-urile noi. Numai la DSG e valabil ca isi decupleaza ambreiajele pentru ca e manuala de fapt.

Link to comment
Share on other sites

nu vorbesc de functia de start stop. ci decupleaza convertorul de cuplu automat, la viteza 0 si nu stiu cate secunde.. iti pot trimite pdf cu chema senzori tot tacamul..motorul invarte doar volanta..are un ambreiaj suplimentar special pentru asta. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce spui tu, dar steptronicul din cate stiu eu nu decupleaza nimic cand e in D pe loc.

 

Pai nici la GTI nu era start stop. Dar DSG-ul cand se oprea masina, isi decupla ambreiajele, in panta o simteai ca se duce la vale spre exemplu, lucru care nu se intampla la steptronic. E un mare dezavantaj pentru ca la plecare brusca de pe loc, intai trebuie sa cupleze ambreiajul si apoi pleaca, pierzi cateva ms.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Dar DSG-ul cand se oprea masina, isi decupla ambreiajele, in panta o simteai ca se duce la vale spre exemplu, lucru care nu se intampla la steptronic.

 

Exact asta pateam si eu la M6, cutie SMG. Dupa cateva secunde, o simtei ca o ia la vale ca si cum ai fi cu o manuala in neutru. Foarte incomod intr-adevar.

 

La steptronic nu se intampla chestia asta, tocmai pentru ca nu decupleaza complet in D.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce spui tu, dar steptronicul din cate stiu eu nu decupleaza nimic cand e in D pe loc.

 

Pai nici la GTI nu era start stop. Dar DSG-ul cand se oprea masina, isi decupla ambreiajele, in panta o simteai ca se duce la vale spre exemplu, lucru care nu se intampla la steptronic. E un mare dezavantaj pentru ca la plecare brusca de pe loc, intai trebuie sa cupleze ambreiajul si apoi pleaca, pierzi cateva ms.

Pentru a rezolva acesta problema, daca vrei sa pleci in tromba tii calcata frana cu stangul si accelerezi cu dreptul. Cand ajunge pe la 2000rpm ii dai drumul franei (asta in cazul dieselului). Atata tot ca amicul meu care facea asta des, la 65000km a schimbat cutia pe un golf 6 DSG :)

Link to comment
Share on other sites

Aºa este, la steptronic nu decupleazã nimic când e În D.

 

Doar ĂŽn N se decupleazĂŁ Âşi pompa de ulei nu mai pompeazĂŁ ulei ĂŽn cutie.

 

nu vorbesc de steptronicul ala din 95, ci de cutiile in 6 trepte de pe e90/e60..din seria ZF 6HP XXXXXX

Din cauza asta, daca si in carte la modele mai vechi aveai cel putin in oras consum mai maricel dat la automate, acum e virtual identic cu una manuala.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Cum sa decupleze, din moment ce trebuie sa tii frana apasata ca sa nu plece masina si trebuie doar sa ridici de pe frana ca masina sa porneasca, fara sa accelerezi ? Asa se intampla si la Cayenne si la E60, nu decupleaza nimic.

 

Doar la SMG decupla complet, dar aia e alta cutie.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa ma hotarasc; la modul in care conduc in acest moment cu siguranta ca as depasi 20 la suta in bucuresti si in acest moment nu mi permit sa suport asfel de cheltuieli. chiar daca nu mi place diesel ul o sa urmaresc o masina echipata cu motorul de 3l d pe seriile 3 sau 5 si gata...mi ar satisface "pofta" de cai si cheltuielile ar ramane la fel.

 

si pe aceasta cale MULTUMESC colegilor de pe forum pentru pareri si info!

Edited by john2004
Link to comment
Share on other sites

Pole, are sensor de pozitie si decupleaza, cand iei piciorul de pe frana cupleaza la loc si pleaca, ca orice cutie automata.

 

Adica poti crede ca au adaugat ambreiajele alea care fac lock-up si transforma convertorul de cuplu intr-o legatura mecanica, normala, sa nu mai ai nici un fel de peridere, si nu au mai putut pune inca un biet ambreiaj sa separe convertorul de volanta..

 

Ma repet am documentatie garla, e una din chestiile care reduce consumul.. .Chestia asta impreuna cu clutch lock-up e una din inventiile care a adus consumul la automatele moderne fix cat alea la manuale...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu vorbesc de steptronicul ala din 95, ci de cutiile in 6 trepte de pe e90/e60..din seria ZF 6HP XXXXXX

Din cauza asta, daca si in carte la modele mai vechi aveai cel putin in oras consum mai maricel dat la automate, acum e virtual identic cu una manuala.

 

Steptronicul nu e din '95.

 

Cutiile steptronic s-au pus pe E39 Începând cu '97 din câte Îmi amintesc.

Ăn '95 era cutie automatĂŁ clasicĂŁ.

 

MĂŁ rog, eu nu cred cĂŁ decupleazĂŁ la E60.

 

Poate la F10, F01, astea noi.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce spui tu, dar steptronicul din cate stiu eu nu decupleaza nimic cand e in D pe loc.

 

Pai nici la GTI nu era start stop. Dar DSG-ul cand se oprea masina, isi decupla ambreiajele, in panta o simteai ca se duce la vale spre exemplu, lucru care nu se intampla la steptronic. E un mare dezavantaj pentru ca la plecare brusca de pe loc, intai trebuie sa cupleze ambreiajul si apoi pleaca, pierzi cateva ms.

 

eu am avut DSG pe Golf VI GTI si nici un moment nu a decuplat nimic , mereu ramanea cuplat , pentru ca in nici o panta nu a avut tendinta sa o ia inapoi , si in al doilea rand se simtea cum masina se forta sa plece cand tineam piciorul pe frana !

Link to comment
Share on other sites

Si la GTI-ul meu se simte ca nu e decuplat complet in D. Se vede si pe consumul instant, in D e undeva la 1.5 l/h si in N la 1.2 l/h.

 

Din ce stiu e unul din ambreiaje patinat (la DSG in 6 trepte ambreiajele sunt in ulei) cand stai pe loc, si in momentul cand creste prea mult temperatura e decuplat complet, moment in care se simte ca o ia inapoi in panta. In schimb la cutiile DSG cu 7 trepte (ambreiaje uscate) in D la semafor ambreiajul e decuplat complet.

Link to comment
Share on other sites

Pole, are sensor de pozitie si decupleaza, cand iei piciorul de pe frana cupleaza la loc si pleaca, ca orice cutie automata.

 

Adica poti crede ca au adaugat ambreiajele alea care fac lock-up si transforma convertorul de cuplu intr-o legatura mecanica, normala, sa nu mai ai nici un fel de peridere, si nu au mai putut pune inca un biet ambreiaj sa separe convertorul de volanta..

 

Ma repet am documentatie garla, e una din chestiile care reduce consumul.. .Chestia asta impreuna cu clutch lock-up e una din inventiile care a adus consumul la automatele moderne fix cat alea la manuale...

 

Daca n-as fi avut E60, as mai zice, dar iti spun sigur ca nu se decupleaza nimic. Posibil sa ai documentatie la modelele noi de cutii de viteze din generatia F01. Dar naiba, am avut atatea steptronicuri si la nici unul nu decupla nimic, tot timpul era in viteza cutia.

 

f sigur , se simtea doar cum se forta masina cand o tineam din frana !

 

E impropriu spus ca se duce la vale, ca nu se duce, intervine electronica imediat dupa ce se da o idee in spate, dar o simti ca nu sta ca si steptronicul. Asta e principiul DSG-ului, vorba lui Domi cu documentatia, m-am uitat si eu la documentatia de DSG si asta e unul din lucrurile importante sustinute de cei de la VW, cutia se decupleaza la stationare.

 

GTI-ul meu cand il parcam, in P se ducea un pic in fata sau in spate in functie de panta, pana se infigea in viteza, asa cum fac cele manuale. La BMW o parchezi, o pui in P si acolo moare.

 

Iar la Alfa 159, chiar daca e cutie manuala simpla, are un sistem electronic pentru panta care iti tine masina pana ambreiezi sa pleci de pe loc, chiar am fost uimit ca nu se duce deloc in spate, ai luat piciorul de pe frana sa il pui pe ambreiaj si ea ramane infranata pana accelerezi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.