Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

mai eu iti zic ce zice ZF acum daca mint aia mint si eu..

http://en.wikipedia....26_transmission

in plus am schema de la ea.. cu tot ce inseamna input output de la ECU, si monitorizeaza si asta, la viteza 0 si cu frana calcata convertorul e decuplat, ai miscat putin pedala i-a dat drumu, ambreiajul ala e unul electromagnetic daca nu ma insel ca la compresorul de clima.

"The ZF 6HP26 uses a Lepelletier epicyclic/planetary gearset, which can provide more gear ratios with significantly fewer components. This means the ZF 6HP26 is actually lighter than its 5-speed predecessors. It also has the capability to achieve torque converter lock-up on all six forward gears, and disengage it completely when at a standstill, dramatically closing the fuel efficiency gap between automatic and manual transmissions."

sa nu imi spuneti ca e numai la cutia aia.. am ales una la intmaplare. asa e la toate cutiile ZF din generatia aia cu 6 viteze, adica cam tot ce misca de la e60/e90 incoace

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

80k.

 

Domi, nu stiu ce sa zic ca la asta cu convertorul nu cunosc. Pai si nu mai ramane in viteza? Daca deconecteaza convertorul, ambreiajele nu raman in viteza? Adica GTI-ul decupleaza ambreiajele clar pe loc, si masina nu mai e in viteza, steptronicul il simti in viteza indiferent de situatie.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

pai puterea se transmite cam asa.. Motor>volanta>convertor de cuplu>restul cutiei(plin de ambreiaje mai mult sau mai putin cuplate roti, rotisoare, arculete solenoizi si ce maruntaie mai are ea)>roti

 

 

 

 

ei au introdus un element suplimentar. Volanta>ambreiaj>convertor de cuplu>restul...

TU cand stai la stop, la o cutie manula pusa pe N sau cu ambreiajul calcat, motorul invarte doar volanta si ce mai invarte el.. compresor de clima, alternator etc..

LA automata, cand stati in N sau D., P . indiferent de varianta, motorul invartea si Volanta si Convertor de cuplu cel putin.

Acum introducand acel ambreiaj suplimentar intre Volanta si restul, adica convertor si restul cutiei, cand ala este decuplat, motorul invarte doar Volanta, exact ca la o manuala. De unde si diferenta de consum minimala, chiar si in oras, unde problema mare la automate era fix statul la stop.

Daca un m54b25 manca la relanti 0.7l./h, manual, ala automat mananca 3l/h doar stand la relanti, in P, N, D sau in orice alta pozitie.

Cu o cutie diansta smechera mananca la fel.

ea este facuta destept, ecu cutie primeste informatii si de la senzorul pedalei de frana oricum, si de la vitezometru, enzori abs, etc..si decupleaza complet numai la okm/h si cu frana apasata..

Cand sesizeaza schimbare de pozitie pedalei il cupleaza la loc..e simplu.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ti-am explicat de ce e creata senzatia aia..ecu urmareste si pozitia pedalei de frana, de aia comportamentul e tipic automata, sa nu te bage in ceata, ramane la fel de placuta de condus.. gen dai drumul la frana si pleaca usurel.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca n-as fi avut E60, as mai zice, dar iti spun sigur ca nu se decupleaza nimic. Posibil sa ai documentatie la modelele noi de cutii de viteze din generatia F01. Dar naiba, am avut atatea steptronicuri si la nici unul nu decupla nimic, tot timpul era in viteza cutia.

 

 

 

E impropriu spus ca se duce la vale, ca nu se duce, intervine electronica imediat dupa ce se da o idee in spate, dar o simti ca nu sta ca si steptronicul. Asta e principiul DSG-ului, vorba lui Domi cu documentatia, m-am uitat si eu la documentatia de DSG si asta e unul din lucrurile importante sustinute de cei de la VW, cutia se decupleaza la stationare.

 

GTI-ul meu cand il parcam, in P se ducea un pic in fata sau in spate in functie de panta, pana se infigea in viteza, asa cum fac cele manuale. La BMW o parchezi, o pui in P si acolo moare.

 

Iar la Alfa 159, chiar daca e cutie manuala simpla, are un sistem electronic pentru panta care iti tine masina pana ambreiezi sa pleci de pe loc, chiar am fost uimit ca nu se duce deloc in spate, ai luat piciorul de pe frana sa il pui pe ambreiaj si ea ramane infranata pana accelerezi.

 

exact ! doar ca , chiar daca masina era in D , se forta clar sa plece cand o tineam din frana ! Dar e exact cum ai spus , cand e pe P , se misca pana intra in viteza , nu ca la bmw !

Link to comment
Share on other sites

Eu eram la inceput foarte suspicios ca ceva nu e in regula cu cutia. Ma enerva la maxim ca de exemplu, daca o lasai in panta, cand o bagai in D, opunea rezistenta ca si cutiile manuale, mi se parea ca e ceva defect, mai facea si clanc. La BMW oriunde o lasi, freci schimbatorul cat vrei ca nu se simte nimic.
Link to comment
Share on other sites

Despre cutia zf 6hp26:

Part of the new electronic

control system for the

transmission is the Stand-by

Control /SBC. Instead of

having the converter running

against the engine with the

vehicle standing still (foot on

the brake pedal), as was

previously the case, the

converter is now

disconnected from the

powertrain so that there is

only minimal residual load.

This further reduces fuel

consumption.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut masina aceasta: http://ciautomobile.autovit.ro/ford-gt-C17501374.html

 

Foarte misto si aproape noua, mai erau dispusi sa negocieze la pret.

 

Ce numi-a placut in mod special e ca este foarte inalta si cam barcoasa in rest e state of the art daca ai pui o suspensie tare.

 

>500cp la pretul ala cred ca e foarte ok. singura problema ar fi manevrabilitatea, in linie dreapta e regina, in curbe e vai mama ei :download: . suspensia este cea stock, gen caruta? fiind shelby, ma gandesc ca i-au schimbat suspensia.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Suspensia e aceeasi ca pe Gt,adica fara suspsensie independenta , exact ca la Logan.

 

Arata foarte bine masina, dar mai mult de 30.000 nu as da pe ea, in contextul actual in 3 ani ai platit un sfert din valorea masinii.

 

In afara de asta e specataculoasa, motor construti manual intocmai ca la AMG-uri cu semnatura pe el, de design numai spun.

 

Motorul e cel ridicat de pe Ford GT 40, 5.4 supercharged

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=aYultfMHT3Y

Link to comment
Share on other sites

Pai cine a zis ca o cumpar, oricum as avea de unde sa fac rost de piese .

 

Masina e mai mult de fite , de show,si pt caii aia si ceva in plus si-o ia de la un gallardo se STOCK. deci nici la capitolul performante nu sta prea bine.

 

 

Rusinos.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Am crezut ca vrei sa o cumperi. :wacko:

 

Nu gasitul pieselor e problema, ci termenul de livrare. Cred ca piese iti poate aduce oricine, dar daca ti le aduce in vreo 2-3 saptamani si masina ta sta pe bara, e cam aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Pai cine a zis ca o cumpar, oricum as avea de unde sa fac rost de piese .

 

Masina e mai mult de fite , de show,si pt caii aia si ceva in plus si-o ia de la un gallardo se STOCK. deci nici la capitolul performante nu sta prea bine.

 

Pai da Stefan, dar la ce pret iei un Gellardo si la ce pret o iei pe asta. Era si culmea sa fie invers.

Link to comment
Share on other sites

un gallardo asemanator peste 100.000, dar in conceptia mea sunt masini foarte fragile, care cedeaza usor, cu plusuri si munusuri cel mai fiabil model dupa mine este Porsche.

 

Cat despre Mustang GT 500, e o masina foarte misto de show si cam atat.

 

+1 referitor la Mustang, sunt convins ca si WLF e de aceeasi parere. Din cate stiu, la dealerul bdt au si ceva piese de Mustang..s-ar putea sa ma insel :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.