Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Navigatia e replica, sau ceva AfterMarket dar ma cam indoiesc - probabil e o chinezarie ceva. Nu exista ProLogic7 pe Passat, doar DynAudio. Imi pare samsar, nu imi inspira incredere. :getlost:

 

E aftermarket intradevar..dar totusi masina e cumparata din tara, revizii in tara..nu stiu ce sa zic. O sa merg marti sa o vad, ma tenteaza tare mult ideea de 2.0Tfsi cu DSG si 4motion :thumbsup:

P.s. mai are un focus la vanzare si acela din 2009 si cu 19.000km..

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

E aftermarket intradevar..dar totusi masina e cumparata din tara, revizii in tara..nu stiu ce sa zic. O sa merg marti sa o vad, ma tenteaza tare mult ideea de 2.0Tfsi cu DSG si 4motion :thumbsup:

P.s. mai are un focus la vanzare si acela din 2009 si cu 19.000km..

 

Consum de 7.3% oras? <_< 200cp, bezina si tractiune permanenta?

Inca un indiciu tipic acestor categorii de vanzatori...

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

sa va feriti de orice model de VW facut intre ani 2005 - 06.2008 si in special de motoarele BKP de 2.0 TDi deoarece, pica injectoarele in prostie.

eu am avut un astfel de passat si m-a ars, desi era in garantie masina.

 

dupa 2008, s-a remediat acest lucru si sunt mult mai bune si fiabile.

Link to comment
Share on other sites

la cum arata masina in poze....daca e asa si in realitate, marti mai bine ne spui ca ai luat-o :) . combinatia de 2,0 turbo + 4x4 + dsg nu stiam ca e posibila, desi sincer sa fiu nu ma uitasem la passat-uri, ci doar la golf, unde 4x4 si dsg nu se gasesc impreuna :(
Link to comment
Share on other sites

eu la asta ma gandeam..http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C19151165.html

 

Vezi ca aia cred ca este 3.2 4motion DSG .

 

Nu exista 2.0 TFSI 4motion DSG .

 

Bafta :)

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca vrei un Passat? mi-e teama ca o sa fi cam dezamagit :), am mers cu unul din asta si nu m-a impresionat deloc, in afara DSG-ului nu prea mi-a placut nimic la el, era al unui prieten, o gramda de optiuni doar ca a lui era 2.0TDI si schimbase deja motorul in garantie din cauza pompei de ulei care l-a lasat in Austria. Mai bine cauti un GTI, daca nu iti trebuie spatiul din Passat nu vad rostul, interioarele arata foarte bine insa calitatea materialelor nu e asa buna iar greierii apar repede in ele, aia la 40k scartaiau plasticele in ea destul de grav.
Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca vrei un Passat? mi-e teama ca o sa fi cam dezamagit :), am mers cu unul din asta si nu m-a impresionat deloc, in afara DSG-ului nu prea mi-a placut nimic la el, era al unui prieten, o gramda de optiuni doar ca a lui era 2.0TDI si schimbase deja motorul in garantie din cauza pompei de ulei care l-a lasat in Austria. Mai bine cauti un GTI, daca nu iti trebuie spatiul din Passat nu vad rostul, interioarele arata foarte bine insa calitatea materialelor nu e asa buna iar greierii apar repede in ele, aia la 40k scartaiau plasticele in ea destul de grav.

 

Am mai condus un passat vreo 2 saptamani, un 1.9tdi..atunci mi s-a parut o masina foarte inchegata. Ce-i drept, aveam permisul luat de vreo 2luni :rolleyes: . Vreau ceva cat mai nou si cu cat mai putini km, asta e motivul pentru care m-as orienta catre altceva..nu e exclus nici un bmw 325i e90, dar deocamdata nu prea am vazut nimic deosebit.

Link to comment
Share on other sites

eu am passat b6 1.9.tdi 105 si da, este o masina buna, dar cu cai prea putini pt caroseria ei, dar cu un cip te duci uosr la 130 si e de auns.

variantele de 1.9 sunt mult mai bune ca fiabilitate decat cele de 2,000 iar pt un dsg se recomanda un motor de 2,000.

de altfel, va sfatuesc pe toti cei care doriti sa optati pt un passat b6, sa luati dupa jumatatea anului 2008, deoarece, pana in 2008 la cele de 2,000 motoarele au foarte mari probleme, pe cand cele de 1.9 nu au asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

pai 1.9TDI e PD, dupa parerea mea unul dintre cele mai fiabile motoare diesel facute, stiu masini care au depasit 600-700k km fara ca macar sa fi schimbat turbina, doar service la fiecare 10 max 15k km, 2.0TDi, cel putin prima generatie, pe langa sunetul mult mai pronuntat de tractor a avut si multe probleme de fiabilitate, la multe cedand pompa de ulei, injectoarele sau consumul mare de ulei. Si nici astea de 170cp nu sunt stralucite, tot sunetul ala de tractoras il au insa s-au mai rezolvat din problemele de la generatia precedenta, cred :).
Link to comment
Share on other sites

Este pe forum un 325i frumos e de mult la vanzare , cel de Ag . Mie-mi place masina :purple:

 

ceea a lui vlad? daca despre ea e vorba, i-am facut o oferta dar a refuzat. In principiu caut schimb+diferenta din partea mea. La diferenta as fi destul de generos in cazul in care as fi foarte incantat de o masina, incerc sa evit sa stau cu masina proprie pe autovit la vanzare etc. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.