Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Este adevarat, nu poti lua nr rosii zoll fara tuv. Faptul ca masina are nr galbene nu inseamna neaparat ca nu avea tuv, poate cel care a adus-o in tara a optat pt numere galbene deoarece sunt mai ieftine, numerele galbene costa intre 60 si 90 euro, in functie de ce carte verde au, pe cand celelalte numere pleaca de la 140 euro, deoarece cartea verde este foarte scumpa. Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

Fara TUV mi se pare ca nu poti lua numere rosii de toll. De asta si are galbene pe 5 zile.

 

poate a vrut sa scoata cat mai multi bani si a cumparat numar galben de 5 zile.e mai ieftin ca ala rosu.sau poate a cumparat masina in weekend si nu a avut acces la numere rosii, astea galbene le cumperi de pe raft ca si cum ai cumpara o bomboana.de cele mai multe ori si hartia care ti-o da cu ele , ti-o da necompletata, o completezi tu( daca vrei :D ), stiu oameni care au venit acasa, s-au dus inapoi in germania si au adus inca o masina cu aceleasi numere

 

LE: cred ca numere rosii poti scoate pentru orice masina cu sau fara tuv (nu-s sigur)

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt de accord cu chestia asta. 200.000 is 200.000 si in ro si in germania.da ca se duc articulatiile mai repede sunt de accord, dar alea se schimba

 

Dnu Viper , nici nu trebuie sa ma chinui sa-ti explic de ce e asa si dc nu.

 

E simplu, doar starea drumurilor contribuie la o uzura mai prematura decat ar trebui.

 

Una e sa mergi pe autobahn cu viteza medie 140-150 si sa ajungi la munca unde trebuie ft repede (la distante mari).

 

SI una e sa mergi cu viteza medie 65 prin gropi, pe o singura banda DN.

 

Apoi daca mai comparam doar estetic o masina de 200.000 DE cu una din Ro, deja poti sa spui AMIN.

 

PS: n-am mai pomenit de faptu ca nu arunca cu sare iarna ca sa-ti cocelasca tabla pe masina, ca nu sunt oameni care fac X si 0 pe masina, si multe altele,

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Simplu, una este sa te urci in masina de 10 ori pe zi, sa faci cate 15 km, ala e sa te urci de doua ori si sa faci cateva sute de km. Este vorba de frecus, efectiv, numarul schimbarilor de viteza, de directie si asa mai departe..Cand te freci in masina toata ziua, normal ca totul se uzeaza mai repede. Daca te-ai asezat in ea si mergi pe autostrada, frecarile sunt mai mici :D
Link to comment
Share on other sites

Corect. Un neamt in 150 de km se da jos din masina o data. Noi aici in Romania, in 150 de km ne dam jos de 15 ori cel putin. Nu mai spun halul in care se spala masinile la noi si mai ales cu ce se spala, cu ce carpe, cu ce materiale etc. etc.
Link to comment
Share on other sites

Nu era nici un versus. Era vorba ca o masina intretinuta de germania sh in majoritatea cazurilor va fi cu mult peste cele sh din romania cu km similari sau chiar mai putini.

 

Asa e tara asta de natura incat in foarte scurt timp reproduce uzura foarte mare.

 

Explicatia mai rezulta si din ignoranta oamenilor fara de propriile bunuri, la fel cum altii arunca pe geam scrumiera la semafor sau pachetul de tigari.

 

Exista si masini intretinute la noi, dar cei care le au nu le vand.

 

Eu raman la parerea ca Germania este ultimul bastion in care poti gasi masini adevaarate , chiar cu pretul taxei de inmatriculare.

 

Prefer sa dau 2-3000 euro la taxa si sa o recuperez apoi , decat sa iau o mega teapa de aici.

 

Am avut 3 bmwuri, 2 au fost aduse din Germania si au fost si este (530d) foarte bun.

 

330cd l-am luat de la cineva de aici care la fel ca mine avea mare grija de masini.

 

Intreaba-l pe cel care a cumparat masini de la mine cum considera ca este masina.

 

Si pretul de acolo reflecta calitatea . Nici nu ma intereseaza ca are 200.000 atata timp cat merge unsa.

Link to comment
Share on other sites

Nu era nici un versus. Era vorba ca o masina intretinuta de germania sh in majoritatea cazurilor va fi cu mult peste cele sh din romania cu km similari sau chiar mai putini.

 

Asa e tara asta de natura incat in foarte scurt timp reproduce uzura foarte mare.

 

Explicatia mai rezulta si din ignoranta oamenilor fara de propriile bunuri, la fel cum altii arunca pe geam scrumiera la semafor sau pachetul de tigari.

 

Exista si masini intretinute la noi, dar cei care le au nu le vand.

 

Eu raman la parerea ca Germania este ultimul bastion in care poti gasi masini adevaarate , chiar cu pretul taxei de inmatriculare.

 

Prefer sa dau 2-3000 euro la taxa si sa o recuperez apoi , decat sa iau o mega teapa de aici.

 

Am avut 3 bmwuri, 2 au fost aduse din Germania si au fost si este (530d) foarte bun.

 

330cd l-am luat de la cineva de aici care la fel ca mine avea mare grija de masini.

 

Intreaba-l pe cel care a cumparat masini de la mine cum considera ca este masina.

 

Si pretul de acolo reflecta calitatea . Nici nu ma intereseaza ca are 200.000 atata timp cat merge unsa.

 

foarte corect ce zici ,un unchi de al meu a adus acum 3 ani un e220 cu 260 de mii masina arata impecabil si mergea la fel acuma are 350 si merge la fel.anul trecut in decembrie am adus pentru tatal meu tot un mercedes e220 200000 de km am fost la repezentanta pt o verificare la care totul era ok doar 2 pivoti pe fata aveau joc.la un 320d cat ii taxa acuma cu motorul de 177 cp?dupa cate am observat ii si mai tare dar consuma si mai putin decat cel de 163.pe calculatorul de pe autovit imi iese 1694 euro atata este?va multumesc

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cand am adus masina din Germania ziceai ca abia a iesit pe poarta fabricii - era vopseaua ca noua. Cum a ajuns in Romanica, cum au inceput sa apara diverse chestii pe ea - ba o ciupitura, ca o pata de la gainat de pasare, ba de la copaci, ba zgarieturi de la spalatorii ... etc

 

Mai rau te enervezi cand te gandesti. La noi nu poti pastra o masina in starea aia.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Octavian , consider ca varianta de 163 e mai buna , unu pentru ca e masina cu efficient dynamics care o gasesti la vanzare acum .

 

Si in al doilea rand e vorba de pret. Se merita sa iei 320d numai euro 5 ca taxa sa fie mica in rest nu vad nici un avantaj fata de cel de 163.

 

Sunt multe de spus.Majoritatea masinilor de pe vitan sunt niste cazane umblatoare cu luciu profund.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

De ceva timp ma gandesc sa revin si eu la BMW si cum E39 e inca o masina decenta, mi-au cazut ochii pe asta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C20004320.html

 

sau asta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C19453211.html

 

Ce parere aveti, merita? Poate stie cineva masinile si imi poate da mai multe detalii.

 

Sunt inca in dubiu daca sa merg pe motorul de 2.0 sau 2.5 diesel. Nu ma intereseaza fugareala, vreau doar sa traga decent si sa aiba un consum rezonabil.

 

Merci

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

Octavian , consider ca varianta de 163 e mai buna , unu pentru ca e masina cu efficient dynamics care o gasesti la vanzare acum .

 

Si in al doilea rand e vorba de pret. Se merita sa iei 320d numai euro 5 ca taxa sa fie mica in rest nu vad nici un avantaj fata de cel de 163.

 

Sunt multe de spus.Majoritatea masinilor de pe vitan sunt niste cazane umblatoare cu luciu profund.

 

 

salut.dar din cate vad motorul de 163 consuma 8.1 in oras si cel de 177 6.1 L chiar asa mare diferenta?cum ii normal sa cauti pe mobile doar in ultimele 3 zile anunturi ,asa mi a zis cineva ca o masina buna nu sta mai mult de 3 zile pe site?va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Cred ca varianta de 177 este mai buna deoarece consuma mai putin, fiind efficient dynamics.

 

Referitor la cele doua e39, judecand exclusiv dupa fotografii si necunoscand nimic de starea lor tehnica, eu as alege-o pe cea gri pentru ca este modelul facelift care arata un pic mai bine, dar si pentru optiunile pe care le are in plus: consider canfarurile cu xenon oem(ofera o luminozitate mult mai buna decat farurile cu halogen) si comenzile pe volan (folosesc in mod frecvent cruise control si nu as mai lua o masina careia sa ii lipseasca optiunea asta) sunt un must have pentru mine. Daca locuiesti intr-un oras mare si pdc-ul este o optiune care face toti banii, deoarece e39 este o masina destul de mare si dificil de parcat in spatiile mai inguste. Intretinerea este destul de scumpa la un e39 si eu as alege sa intretin o masina foarte bine dotata, in loc sa intretin o masina fara optiuni, costurile sunt aceleasi.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

De ceva timp ma gandesc sa revin si eu la BMW si cum E39 e inca o masina decenta, mi-au cazut ochii pe asta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C20004320.html

 

sau asta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C19453211.html

 

Ce parere aveti, merita? Poate stie cineva masinile si imi poate da mai multe detalii.

 

Sunt inca in dubiu daca sa merg pe motorul de 2.0 sau 2.5 diesel. Nu ma intereseaza fugareala, vreau doar sa traga decent si sa aiba un consum rezonabil.

 

Merci

 

 

Prima e cheala, nici macar comenzi pe volan nu are si are faruri + stopuri de nfl :rolleyes: Plus ca pe spate are semnal galben si fata semnal alb !!

 

Si la cea de BH nu se asorteaza farurile cu stopurile :rolleyes:

 

Eu as mai cauta si altele !

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa tinem cont si de imbunatatirile aduse. Mi se pare ca s-a depus o munca titanica la acel M3.

 

L.E. are dreptate vanzatorul cand spune ca la banii care ii cere el poti gasi un M3 e46 pe care il vezi la fiecare colt, la fiecare semafor, pe cand e30-ul acela este o masina fantastica careia ii va creste valoarea odata cu trecerea timpului.

Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

salut mi se pare mie ca bara fata sta c-am departe de restul caroseriei la prima masina.care ii mai buna?mie cea cu mspotpaket imi place.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=149419185&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&vatable=true&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=ROMANIA&features=LEATHER_SEATS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO4&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&minConstructionYear=2005&lang=ro&pageNumber=1

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?lang=ro&id=148903017&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&vatable=true&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=ROMANIA&features=LEATHER_SEATS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO4&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&minConstructionYear=2005&tabNumber=1

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?lang=ro&id=147478735&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&vatable=true&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=ROMANIA&features=LEATHER_SEATS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO4&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&minConstructionYear=2005&tabNumber=2

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?lang=ro&id=143719299&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&vatable=true&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=ROMANIA&features=LEATHER_SEATS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO4&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&minConstructionYear=2005&tabNumber=2

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?lang=ro&id=149132089&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&vatable=true&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=ROMANIA&features=LEATHER_SEATS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO4&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&minConstructionYear=2005&tabNumber=1

Edited by octaviancj
Link to comment
Share on other sites

arata superb e30-ul, dar imbunatatirile nu prea ii cresc valoarea. motorul e schimbat, un 3,6 de m5 e34, iar dotari ca si computer de bord nu stiu daca functioneaza corect, aerul conditionat pare sa aiba doar butonul , nu vad compresorul pe sub capota.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.