Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Are iesi un haos daca s-ar putea lasa comment-uri. Ar lasa si samsarii niste comentarii la oamenii care vand masini pe bune, le-ar face praf doar sa isi vanda ei rablele. Cred ca sunt mai multi samsari ca si oameni seriosi.

 

 

Asta e sigur 100% , cati nu m-au sunat si pe mine cu nu stiu ce fel de combinatii.

 

Piata masinilor din Romania este facuta de cazane si facaturi,lustruite si bibilite,si cu vreo 100.000 de km mai tinere. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

pai zi-ne, ca vad ca tu ai o idee sau mai multe :)

 

fizz - un septar varza ca ala cat sa mai ceri pe el, se vede ca e obosit rau de tot...

 

 

La ce te referi cand spui ca se vede ca e obosit rau? Din poze nu arata rau masina. Totusi masina are 9 ani, arata binisor in poze.

Link to comment
Share on other sites

Un wrx sti nou este pana-n 40.000 , eu ti-l gasesc la 35-36.000, pe cand M1 60.000 , eu cred ca e oarece diferenta.

 

Nu ai mers cu ce trebuie , si anume EVO 9,daca iti plac cursele vino odata si ai sa vezi ce inseamna un EVO 9 facut cum trebuie. :thumbsup:

 

EVO X este un mare downgrade fata de 9 , l-au ingreunat,l-au latit, bate mai mult spre limuzina,le-am testat mai pe toate,evo 9 este o masina foarte completa. :goodjob:

 

Eu ziceam de pretul de la reprezentante. Evo X e 50 de mii. WRX STI e 45.... iar 1M e 53500. astea sunt preturile de plecare.

Ai mers cu 1 M Coupe? Mie mi s-a parut foarte smechera masina.

Link to comment
Share on other sites

Kip, ma doare fix unde nu bate soarele sa sti, las-o asa. :thumbsup:

 

MIk, diferenta intre WRX STI si EVO 9 este foarte mare, as spune ca wrx este o masina cu o suspensie foarte moale,este mai greu de preparat datorita arhitecturii specifice boxer, are o tinuta de drum foarte precara pot spune ca te pune in situatii foarte periculoase.

 

EVO este ca o ustensila elvetiana in schimb,precisa si foarte simpla,vine stock cu suspensia bilstein b9 ,este usor de tunat si dus la valori mari,

 

Noile wrx sti si evo tintesc catre zona rs4 M3,pentru ca sunt segmentul supersport,sunt alternativa japoneza la ce ofera germanii, la jumatate din pret.

 

Scopul japonezelor este sa ofere performanta cu orice cost,luxul si dotarile fiind puse pe al 2-lea plan(desi astea noi au o gramda de chestii bluetooth navi si numai ce cutii smechere).

 

De-asta evo 9 este considerat ultimul evo adevarat, la fel cum si la bmw pana la seria e39 e46 sunt considerate cam ultimele masini adevarate.

 

 

 

 

mai frate la tine toate masinile din romania sunt cazane sunt prost intretinute nu au nr de km reali numai a ta nu e.

Link to comment
Share on other sites

Mik detaliaza putin subiectul te rog..cum ti-ai dat seama ca o masina de 9 ani e obosita rau de tot din cateva poze? :rolleyes:

 

nu o cataloghez ca fiind obosita prin prisma anilor trecuti peste ea, masina mea actuala are 10 ani...la asta am vazut in primul rand ca toata plasticaria din partea fata de sub bara si aripi sta sa cada, e toata desprinsa iar cele de la aripi par a fi prinse cu alte suruburi in locul celor originale, grila din bara lipseste cu desavarsire, pentru mine astea sunt semne clare de neintretinere a masinii, asta dupa standardele mele, ma gandesc ca daca asta nu l-a deranjat nu prea cred ca l-ar fi deranjat alte defecte. Pot sa bag mana in foc ca nu are cauciucuri noi la ea ci are cel mult niste sh-uri mai rasarite care sunt date cu silicon in poze...impresia generala pe care mi-o lasa este de...obosita, e doar parerea mea. Eu nu as lua-o nici pe bani mai putini, urasc sa iau o masina cazuta si apoi sa investesc sa o aduc pe linia de plutire, am incercat asa ceva si mi-am dat seama ca e o prostie si nu-i deloc rentabil si am preferat sa dau mai mult si sa iau un lucru bun!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Eu ziceam de pretul de la reprezentante. Evo X e 50 de mii. WRX STI e 45.... iar 1M e 53500. astea sunt preturile de plecare.

Ai mers cu 1 M Coupe? Mie mi s-a parut foarte smechera masina.

 

Nu am mers cu M1 , nu am avut ocazia inca,consider ca masina se poate exploata la maxim pe un circuit ,ca orice masina cu propulsie, poate si pe cateva trasee din tara cum este la Ranca.

 

Dadogus, exact ,pentru ca lucrez intr-un service unde pe langa faptul ca muncim la masinile de curse , vin fel si fel de masini normale cu probleme , cu inventii romanesti facute, sarme in loc de coliere, si tot asa. :thumbsup: de ramanem toti masca.

 

Din moment ce masina de curse inghite per sezon circa 30.000 euro, crezi ca se mai pune problema de cateva mii pentru o masina de strada?

 

 

Masinile de firma spre exemplu sunt cele mai praf,sunt omorate pana le cad rotile, si sunt foarte multe masini pe firma la vanzare.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

 

a 2-a cred ca e masina unui vecin ,nu am mai vazut-o de cateva sapt,masina condusa de femeie,daca te intereseaza pot sa intreb can il vad cati km avea cand a plecat de la ei.

 

Kip, ma doare fix unde nu bate soarele sa sti, las-o asa. :thumbsup:

 

MIk, diferenta intre WRX STI si EVO 9 este foarte mare, as spune ca wrx este o masina cu o suspensie foarte moale,este mai greu de preparat datorita arhitecturii specifice boxer, are o tinuta de drum foarte precara pot spune ca te pune in situatii foarte periculoase.

 

EVO este ca o ustensila elvetiana in schimb,precisa si foarte simpla,vine stock cu suspensia bilstein b9 ,este usor de tunat si dus la valori mari,

 

Noile wrx sti si evo tintesc catre zona rs4 M3,pentru ca sunt segmentul supersport,sunt alternativa japoneza la ce ofera germanii, la jumatate din pret.

 

Scopul japonezelor este sa ofere performanta cu orice cost,luxul si dotarile fiind puse pe al 2-lea plan(desi astea noi au o gramda de chestii bluetooth navi si numai ce cutii smechere).

 

De-asta evo 9 este considerat ultimul evo adevarat, la fel cum si la bmw pana la seria e39 e46 sunt considerate cam ultimele masini adevarate.

de care WRX vorbesti?alea mai vechi au o suspensie foarte dura,daca zici de modelul nou nu stiu ce sa zic nu am mers cu el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

a 2-a cred ca e masina unui vecin ,nu am mai vazut-o de cateva sapt,masina condusa de femeie,daca te intereseaza pot sa intreb can il vad cati km avea cand a plecat de la ei.

 

poti sa intrebi te rog? imi trebuie o masina mai mare pentru catel si vreau sa dau mini-ul si sa iau un x3.

eventual poate iti spune si cu cat a dat-o ca sa stiu unde merg cu negocierea

Link to comment
Share on other sites

Fosta masina a lui Dumi? Cat de retarzi sunt genul acesta de vanzatori ..."unic proprietar, carte service IMPECABILA" / "doar pentru cunoscatori" (nasol ...eu nestiind cu ce se mananca un 335d ce seamana cu un e60 nu indraznesc sa-l sun...)

 

Nu voi intelege niciodata fenomenul cu genul acesta de masini...asa am patit si cu fostul e-klasse, dupa vanzare a schimbat 4 proprietari intr-un an.

 

Atentie mare la 335-ul asta. Are in jur de 190000 km, cel putin. Atat avea cand am dat-o eu. Si are consum foarte mare 20 si ceva in Bucuresti, masina are cip din ce mi s-a spus mie + alte maruntisuri.

Eu nu am avut carte service la ea :p

Link to comment
Share on other sites

tare si Dumi..a luat-o, a plimbat-o putin si si-a dat seama ca nu prea e de nasul lui, ca are consum prea mare, ca bla bla...cred ca e cam brusca trecerea de la 535 la Golf 1.6i...

 

Intr-adevar nu era de nasu meu, masina aia are bube serioase, consumul respectiv l-am scos la pompa. De fapt cel mai simplu de spus apropo de consum ar fi: ziua si milionu'

Ziua insemnand P-ta Muncii-->Metrou Pipera si inapoi la ore de varf.

 

Foarte brusca trecerea. Naspa Golfu... de aceea nici pe ala nu l-am tinut mult. Motoru de 1.6 benzina imi lua 11% in oras 0.o cum o fi asta economic, nu stiu.

 

Dumi, da macar alerga cum trebuie? :thumbsup:

 

Alex230ro ,daca te referi la n11, el are o suspensie stock foarte moale, este foarte posibil ca cel cu care ai mers sa fi avut alta suspensie probabil reglabila. :thumbsup:

 

Masina a stat la mine o luna jumate din care 1 luna nu am avut permis si a condus-o o prietena. Nu stiu sincer cum e cu trasul asta, probabil ca tragea, cel mai bine era daca o testa un coleg care mai avea asa ceva. Nu m-am gandit pe atunci la asta. Oricum mie personal mi se parea ca tragea grav, comparativ cu Passatu :p

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca prietena ta avea un bocanc greuuuu. :frantics: :frantics: :frantics:

 

Pai cine te-a indemnat sa-ti iei golf 1.6 pentru consum in bucuresti , te-a indemanat foarte gresit.

 

Traficul este asa de haotic in Buc, incat si un dizel consuma mult.

:thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Pai am luat-o logic mai mult. Avand in vedere ca bmw 2.2 benzina imi lua 16-17% in bucales, ma asteptam ca un amarat de golf sa ia undeva pe la jumate. Iar cunostinta care a condus masina in luna respectiva chiar nu o calca, mergea cu 60 km/h in Bucuresti, poate asta omora masina :D
Link to comment
Share on other sites

Pai am luat-o logic mai mult. Avand in vedere ca bmw 2.2 benzina imi lua 16-17% in bucales, ma asteptam ca un amarat de golf sa ia undeva pe la jumate.

 

Te plangi de economia de carburant si ai luat un Allroad care in carte cel putin consuma mai mult si decat 535-ul si decat Golful.

 

Nu te inteleg... Ai schimbat in 6 luni 4 masini. Nu ai pierdut prea mult la afacerea asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   2 members

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.