Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Pai bine, teoretic e acceptabil la clasa mica, poate in comparatie cu Polo GTI care parca tot 150 cai are. Cred ca doar Clio RS e in clasa cu Fiesta, dar ii da fum, are 200 de cai.

 

Oricum, nu vad de ce sa imi iau Fiesta si nu Golf 5 GTI, si golful e masina mica de oras.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si C6t9 , masina nu e facuta pentru straight line , 0-100, magia vine din ture multe, si felul in care gestionezi banda de cuplu .

 

Comparativ cu gti ai cam 0 probleme de fiabilitate nefiind supraalimentare,deja Gti-urile sunt aproape la fel de comune ca un e46.

 

Sunt foarte multe teste cu ea pe net,un amarat de focus este laudat pentru manevrabilitatea sa, darmite un ST.

 

Repet ,nu cifrele impresioneaza, ci tinuta de drum-echilibru, manevrabilitatea,un caracter cat mai neutru pe viraje chiar si supravirare nespecifica unei masini FWD

 

Iar ca raport kg/cp sunt foarte apropriate, 6.68kg/cp pt Gti si 7.57kg/cp pt FIesta..

ce mai zic si altii.

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

E mai scump, asta e clar, dar diferenta este evidenta. Undeva la 9 mii gasesti GTI, dar si Fiesta ST am vazut la 8 mii de vanzare.

 

Chiar 8500: http://www.autovit.ro/ford-fiesta-C19175186.html

 

Totusi 150 de cai din 2000cmc mi se pare foarte putin.

 

 

motorul e "limitat" la 150cp..e exact acelasi motor ca si pe focus st mk1 doar ca acolo beneficiaza de toti cei 170 d cai!

Link to comment
Share on other sites

La fel si 325 la focus ST.. , chiar am mers cu un focus, am rĂŁmas impresionat ..

 

La 325 vs Focus ST compari un aspirat cu un turbo..la 320 vs Fiesta ST compari 2 aspirate. Prin urmare comparatia nu isi are rostul :rolleyes: . Intradevar Focus ST trage foarte frumos, pe mine ma tenteaza ca viitoare masina.

Link to comment
Share on other sites

Am avut Clio Rs F1 Team, o masina cu adevarat sport ,echivalentul clasei GT3 sau GTR la bmw.

 

Alta suspensie , sasiu mai rigid, scaune recaro de curse.frane brembo si o cutie super scurta faceau un deliciu la fiecare plimbare.

 

Numai zic de coeficientul incredibil 100cp/l din 2.0 aspirati.

 

Ai pusesem aripa de Clio Cup pe spate si chiar se simtea.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

E foarte potenta masinuta, si nu numai pentru oras.

 

Sta exagerat de bine pe drum si pe un drum montan poate ingropa visele multor bmw-uri.

 

Vorbesc din proprie experienta , e o masina ce nu trebuie subestimata.

 

Din clasa asta mini hot hatch: Clio RS |F1 pentru e purist ,Mini Cooper s JCW,Peugeot 206/207RC, descoperim ca Fiesta ST e o solutie de buget foarte buna.

 

nici un hatch mai 'vioi' de la ford n-ar trebui subestimat, cam din nicio generatie - sunt foaaaarte manevrabile si echilibrate.

Link to comment
Share on other sites

Ca tot va ziceam de masinile lui Musculescu... Iata 335d-ul. Linkul trebuia postat la sectiunea accidente

 

http://viatabrailei.ro/accident-infiorator-intre-un-bmw-si-masina-de-gunoi-un-mort-si-trei-grav-raniti_1994

 

I-a facut ceva damage si utilitarei de gunoi, dar e incredibil ce fel s-a facut e90`ul. Cu siguranta avea viteza f mare, dar oricum...

 

Se pare ca sunt blestemate aceste masini. Cel care a cumparat de la el M3-ul lagua seca a sarit cu el de pe soseaua galati - braila si a murit anul trecut.

http://www.obiectivbr.ro/local/48057-un-tanar-a-murit-dupa-ce-a-sarit-cu-masina-de-pe-dig.html

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=126841...un 320ci se uita trist la stopurile unui fiesta st :rolleyes:

 

Eu zic ca se duce in fta 320 LINK

 

La fel si 325 la focus ST.. , chiar am mers cu un focus, am rĂŁmas impresionat ..

 

Si dc pui ST langa 330i?

Sa nu mai vb de M.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si C6t9 , masina nu e facuta pentru straight line , 0-100, magia vine din ture multe, si felul in care gestionezi banda de cuplu .

 

Comparativ cu gti ai cam 0 probleme de fiabilitate nefiind supraalimentare,deja Gti-urile sunt aproape la fel de comune ca un e46.

 

Sunt foarte multe teste cu ea pe net,un amarat de focus este laudat pentru manevrabilitatea sa, darmite un ST.

 

Repet ,nu cifrele impresioneaza, ci tinuta de drum-echilibru, manevrabilitatea,un caracter cat mai neutru pe viraje chiar si supravirare nespecifica unei masini FWD

 

Iar ca raport kg/cp sunt foarte apropriate, 6.68kg/cp pt Gti si 7.57kg/cp pt FIesta..

ce mai zic si altii.

 

am avut Fiesta 1,4 tdci si am activat ceva timp pe clubford,nu pot spune ca am auzit de bune despre ST... in principiu un 2,5 ai amesteca visele pe linie dreapta,pe viraje daca stii un pic cu covrigul nu ai probleme mari.Masina sta ok pe drum dar hai sa nu exageram

 

ca sa vin si eu exemplu

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/ford_fiesta_st-vs-bmw_325ti_compact.html

 

St vs cazan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.