Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Nu are nici o treaba cu EVO 9 Lancer Ralliart, e un gol sa umple spatiu dintre Lanceruri normale si EVO.

 

Cati din cei cu care ai vb aveau EVO?

 

Ralliart ĂŁsta (o denumire de rahat țĂŽnând cont cĂŁ Ralliart era folositĂŁ și pe modele anterioare tunate, deci e ca și cum ai spune cĂŁ a apĂŁrut un Mercedes AMG și atât, culmea fĂŁrĂŁ prea mare legĂŁturĂŁ și mai slab, dar ĂŽn fine, marketing, EVO 9 Ralliart e de fapt o altĂŁ mașinĂŁ fĂŁcutĂŁ de TMR pe bune) a preluat de la EVO IX tracțiunea și alte elemente. Nu sunt cele nou introduse pe EVO X.

 

Toți.

Link to comment
Share on other sites

Nu am inteles nimic din ce ai scris acolo, si acum se produc piese Ralliart, dar Lancer Ralliart nu are nici o legatura cu EVO 9 de la amplasarea turbinei,sistemul ACD, mivecurile in numar de 2, toate mitsubishiurile mai puternice au la baza acelasi sistem al tractiunii integrale dar managementul acestuia difera mult.

 

Daca ai vazut Tarmac Gravel Snow, sistem ACD, si etc, toate au , dar diferentele se gasesc in setari, turbina,suspensii etc.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

OK, îi poți spune management dacă crezi că are vreo importanță. Ralliart nu are vreo treabă cu EVO X din punctul ăsta de vedere, ci mai mult cu EVO IX. N-am pomenit nimic de motor. E de înțeles, nu erau proști cei de la Mitsu să ofere un EVO X numai cu puterea motorului redusă.

 

Degeaba se fac piese Ralliart. E fix cum spuneam, ca și cum apare un Mercedes AMG ca și model independent, dar mai prost ca un C AMG de exemplu, deși au aceeași caroserie. Ralliart însemna peste.

Edited by c6t9
Link to comment
Share on other sites

Am observat pe autovit, la BMW-uri, majoritatea celor aflate la vanzare au suportul de numar de pe fata diferit fata de cel de pe spate. Acest lucru nu ma face sa ma gandesc decat ca masina respectiva a fost pocnita, nu e o regula dar la unele se si vede chiar din poze acest lucru.
Link to comment
Share on other sites

Am observat pe autovit, la BMW-uri, majoritatea celor aflate la vanzare au suportul de numar de pe fata diferit fata de cel de pe spate. Acest lucru nu ma face sa ma gandesc decat ca masina respectiva a fost pocnita, nu e o regula dar la unele se si vede chiar din poze acest lucru.

 

Asta deja mi se pare carcoteala MAXIMA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.