Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ce plm vi se pare ma asa pret bun la un cazan de 11 ani si neinmatriculat ?

Daca se poate inmatricula si ajunge pe la 5000 cu totul e un pret bun avand in vedere piata, faptul ca are 11 ani nu o face automat un cazan.

Link to comment
Share on other sites

Pe ce mananca 10k pe an? Impozitul e 8700ron (7830 cu discount :)), o revizie simpla e 1000ron, iar ca fiabilitate un W12 nu cred ca are cine stie ce probleme :rolleyes: . Daca nu ii faci casco..e chiar decent :frantics:

P.s. Nici consumul nu e asa rau, cam 16-17 mixt :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Oricum tie, RZV, iti plac A8'urile, asa ca poti spune ca e POMANA :))

 

De SAVARA MOTORS stie cineva ceva?

X5-ul in cauza e inmatriculat ca autoutilitara nu?

 

http://www.autovit.ro/bmw-x5-C29414532.html

 

Pai decat sa dai 12.000E pe X5, nu mai bine mai pui inca 4.750E si iei un A8L W12 :hyper: ..glumesc, evident.

P.s. Arata foarte bine X5-ul ala, daca nu are probleme serioase merita luat. Chiar daca are de 2 ori mai multi km.

Link to comment
Share on other sites

Pe ce mananca 10k pe an? Impozitul e 8700ron (7830 cu discount :)), o revizie simpla e 1000ron, iar ca fiabilitate un W12 nu cred ca are cine stie ce probleme :rolleyes: . Daca nu ii faci casco..e chiar decent :frantics:

P.s. Nici consumul nu e asa rau, cam 16-17 mixt :hyper:

 

asa am zis si eu cu 760Li si da-mi voie sa iti fac o lista :)

 

impozit 9700 lei

amplif vreo 4800 lei

caseta directie 9500 lei

amortizoare fata ca nu mai erau in parametri vreo 7000 lei

bara stabilizatoare vreo 5000 lei parca

compresor ac 5000 lei

modul video 7500 lei ca-i cu fond

modulul ala de navi din spate vreo 10.000 lei

beleaua aia cu soft close la portbagaj specifica e65 m-a costat vreo 3000 lei parca

ziceai de motor ca-i fiabil si n-ai treaba? schimbat bujii si bobine vreo 5000 lei. 12 bucati din fiecare

cauciucuri la puterea aia pe spate cel putin 2 seturi per sezon, vreo 3000 lei spatele

 

Consum 30 oras 15 afara, si nu am pus costurile la manopere, diverse interventii minime gen clapete de acceleratie sau schimb ulei cutie, nici la revizii mai ales ca puneam motul 300v ca era singurul care nu-l papa 1l la 1000 km. Preturile sunt estimative asa din cap si majoritatea de la grozadan sa mai reduc din costuri sau reprezentanta unde era nevoie de garantie.

Si am vandut-o pe 15 mii!

 

 

La audi la fel crede-ma si poate sunt mai mari costurile la quattro ca au multe belele specifice gen sunet metalic pe sub masina cand virezi maxim si tot asa.

Edited by Roland
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ok, daca ai venit cu lista, da-mi voie sa te corectez..

1. Impozit....e la fel ca la A8, deci 7800lei cu discount.

2. Amplif...ghinionul tau, e o piesa care pica f rar.

3. Caseta directie...ZF, 4600lei, asta la prima cautare.

4. Compresor AC...Hella, 2400lei, la fel..prima cautare.

5. Modul Video+modul navi...din nou, ghinionul tau.

6. Bujii+bobine...50lei o bujie NGK, 100lei o bobina bosch. Total 1800lei.

7. Cauciucuri..o fi putere mare, dar cuplul nu e extraordinar. Un set de cauciucuri pe spate tine lejer 15.000km, in cel mai rau caz.

8. La bara stabilizatoare cred ca ai pus un "0" in plus, pentru ca pe site la unix (exemplu), o bara stabilizatoare OCAP costa 350lei.

9. Ulei 300V pun si eu la A6, nu e ceva extraordinar. E mai scump cu 20lei/l fata de restul..

 

Ghinionul tau nu e relevant deloc..aduna piesele de mai sus, fara impozit e vorba de cca 10.000lei (cauciucuri incluse), pana la 10.000E e cale lunga. Ca fapt divers, la A6 am sarit de 10.000lei doar pe piese+revizii, fiind vorba de un amarat de 2.0 tfsi. <_<

 

P.s. Chiar daca ai schimba toate piesele din lista, nu le schimbi in fiecare an. :thumbsup:

Edited by B-490-RZV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

impozit , casco, consumabile , sari lejer de 10k

 

asta fara sa punem la socoteala benzina, ca daca punem si benzina la socoteala la 15k pe an cu o medie e 20L/100km mai adaugi vreo 4k euro

 

Sincer, nu stiu, nu am avut o asemenea masina in intretinere, dar cu 5.000E in casco si impozit, mi se pare exagerat sa mai dai inca 5000E/anual pe toata durata de viata a masinii pentru intretinere (piese, consumabile, revizii). Cred ca o limita de 2500E/anual e mai apropiata de adevar.

Link to comment
Share on other sites

Ok, daca ai venit cu lista, da-mi voie sa te corectez..

1. Impozit....e la fel ca la A8, deci 7800lei cu discount.

2. Amplif...ghinionul tau, e o piesa care pica f rar.

3. Caseta directie...ZF, 4600lei, asta la prima cautare.

4. Compresor AC...Hella, 2400lei, la fel..prima cautare.

5. Modul Video+modul navi...din nou, ghinionul tau.

6. Bujii+bobine...50lei o bujie NGK, 100lei o bobina bosch. Total 1800lei.

7. Cauciucuri..o fi putere mare, dar cuplul nu e extraordinar. Un set de cauciucuri pe spate tine lejer 15.000km, in cel mai rau caz.

8. La bara stabilizatoare cred ca ai pus un "0" in plus, pentru ca pe site la unix (exemplu), o bara stabilizatoare OCAP costa 350lei.

9. Ulei 300V pun si eu la A6, nu e ceva extraordinar. E mai scump cu 20lei/l fata de restul..

 

Ghinionul tau nu e relevant deloc..aduna piesele de mai sus, fara impozit e vorba de cca 10.000lei (cauciucuri incluse), pana la 10.000E e cale lunga. Ca fapt divers, la A6 am sarit de 10.000lei doar pe piese+revizii, fiind vorba de un amarat de 2.0 tfsi. <_<

 

P.s. Chiar daca ai schimba toate piesele din lista, nu le schimbi in fiecare an. :thumbsup:

 

da-mi voie sa te corectez din nou.

 

Impozit in Cluj e 9700 lei cel putin era in 2012

Amplifurile h/k l7 pica rar? ai scos o mare prostie pe gura, am avut 4 e65-uri si am schimbat vreo 5 amplifuri. Nu se strica efectiv, si moare ori canalul de bass pe partea dreapta ori stanga, ori inaltele, ceva se duce.

Piese pe producator nu ma intereseaza preturile eu am cumparat originale bmw. Stiu povestea pescareasca cum ca de pe producator vine aceeasi calitate insa din experienta mea nu este asa.

Ah si la preturi ai gresit foarte mult, 350 lei e o bara stabilizatoare fara dynamic drive. La fel ai gresit pretul si la caseta, ai pus fara dynamic drive. E de la cer la pamant diferenta

 

daca o sa insisti iti fac si copie dupa o parte din facturi ca le am. Eu 760Li il intretin numai la reprezentanta ca imi place sa faca aia japca cu mine. Am avut o problema cu ac-ul si pana nu am ajus la reprezentanta NIMENI nu i-a dat de cap. Am umblat si pe la service-uri "profi" cu ea insa de exemplu si opratiunea de schimbat bujii si bobine a esuat initial.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara, dar amplificatoarele alea nu au garantie? Sau la fiecare E65 pe care l-ai avut schimbai amplificatoru la prima strigare? Chiar saptamana trecuta am schimbat la Ford-ul tatalui meu ceva intinzator transmisie, pe producator 500lei, original 1100lei. Pe piesa de 500lei erau sterse zonele in care era inscriptionat Ford si seria, am facut revizia la Ciolpani, se poate verifica. Se pare ca tu esti plin de "noroc", toate masinile pe care le-ai avut se stricau in draci. Printre putinele mele cunostinte cu masini scumpe, dar cumparate noi, cea mai serioasa problema a fost la un ML, in rest..nimic deosebit :rolleyes:

 

ok sunt 7500 + benzina care te va costa de 2 ori sau de 2.5 ori mai mult decat la o masina normala

 

Viper, am pus acel anunt pentru a scoate in evidenta devalorizarea acelui A8, nimic mai mult. Cheltuielile de intretinere standard sunt doar cele obligatorii, adica impozit, rca + revizia de consumabile. Faptul ca pica nu stiu ce modul tine de hazard si de norocul fiecaruia, poti sa pastrezi masina 3ani si sa nu schimbi nici macar discurile sau poti sa o pastrezi 1an si sa schimbi piese de 50.000ron, asa cum face Roland :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am inteles, eu doar evindentiam ca pentru un om normal nici daca ar primi-o gratis nu prea renteaza.

 

aceste masini sunt pentru cei foarte bogati, si cei foarte bogati nu cumpara sh, asa ca masina asta nu prea are cumparator , deasta se devalorizeaza asa de tare si ajunge sa coste mai putin decat un 3.0tdi care probabil de nou a costat cam 50% cat asta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

RZV amplifurile au garantie insa la fiecare e65 care-l cumparam se ducea dupa 1-2 luni amplifu. La primu e65 amm luat second si s-a dus si ala. Sunt ff sensibile si daca au un dif ars se ard si alea din cauza diffului. Ca sa imi argumentez si mai mult faptul ca pica amplifurile am pus pe okazii unu ca nou insa la pret mare si aproape la 3 zile intra cate un roman ca-i trebuie amplif da mai ieftin.

Sunt mai mult de 7500 viper, ca nu am pus si manopere, sau maruntisuri gen senzori, revizii, bucse/brate care si alea se aduna la vreo 1000 euro si se schimba anual, masina grea/cai multi. Si eu am avut norocul ca nu am avut probleme cu valvetronic si cutia! ca alea mai sareau cateva mii lejer.

760Li este o masina care trebuie intretinuta la reprezentanta fara zgarcenie, si nu cu piese "pe producator" prin service-uri aiurea, am incercat asta initial crede-ma si nu mi-a reusit.

Si am facut vreo 35 mii km cu ea, media de 19 litri la suta. Sa vezi si benzina... Asta in configuratia in care am mai avut si-un ford focus diesel de oras.

RZV seria este dr23209 vezi pe realoem part numbers si pe realoem.ro preturile care sunt cam cele mai mici.

 

Aceeasi poveste si la a8 ca am avut, e o idee mai fiabila pe suspensii ca are double wishbone... Insa si in aia bagi la fel de multi bani mai ales ca w12 are sistemul de franare prezent doar pe w12 si tot asa. Intr-o alta ordine de idei dai 17 mii euro dar asteapta-te la MINIM 5000 euro pe an intretinere asta fiind minimul necesar ( daca nu esti tipicar si esti genul de om care merge cu ea pana nu mai merge sau nu te deranjeaza batai, sunete ciudate, erori prin bord, mici defectiuni). Faptul ca c-un v12 n-ai treaba toata viata ca-i motor mare si etc sunt povesti. Un v12 iesit din garantie te rupe, mai ales la BMW, cauta N73 misfire pe goagal.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.