Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Myx, am tot vazut Bmw-uri, in special e92-uri. Crede-ma ca m-am saturat de cate bombe am vazut, prefer o masina curata, fara probleme, cu garantie si cu km cat mai putini. Audi nu l-am avut la suflet, dar cumva tot a reusit sa ma cucereasca, motiv pentru care am tot refuzat oferte nu foarte departe de suma ceruta. Oricum, vorbesc ipotetic, nu e nimic batut in cuie.

Daca poti, arata-mi 2-3 Bmw-uri la 17.000E care merita cumparate. Conditii: benzina, xenon. :rolleyes:

 

hai man ca o sa gasesti mai cauta da-l dracu de vw :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu ai avut V50, hatere ! sorcerer.png

v50 a doua masina :))) si era masina de 7k ..omul are buget 17 k pt o masina cineva sa-i dea una sa-si revina :))))

 

la cat de panicat eram eu cu benzina , uite ca am luat un diesel asa ca daca schimbi criteriul s-ar putea sa gasesti .Pana la urma orice masina iei tot o mai bibilesti putin pana e ce vrei si te poti baza pe ea .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu exclud varianta unui diesel, dar 95% viitoarea masina va consuma tot benzina :rolleyes:

Roland, am vrut sa cumpar un Mondeo 2.5T, varianta fara facelift arata destul de ieftin la interior, iar consumul nu scade sub 15-16l/100km in Bucuresti. Tinand cont ca masina e departe de a fi sport, nu ma incanta in mod deosebit, mi-ar placea in schimb un Focus ST. :rolleyes:

P.s. Nu vreau sa dau A6-le pentru ca e o masina proasta, in nici un caz. Daca il dau, il dau pentru un upgrade, fie o masina aproape noua, fie pt ceva mai bun :thumbsup:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Nu exclud varianta unui diesel, dar 95% viitoarea masina va consuma tot benzina :rolleyes:

Roland, am vrut sa cumpar un Mondeo 2.5T, varianta fara facelift arata destul de ieftin la interior, iar consumul nu scade sub 15-16l/100km in Bucuresti. Tinand cont ca masina e departe de a fi sport, nu ma incanta in mod deosebit, mi-ar placea in schimb un Focus ST. :rolleyes:

P.s. Nu vreau sa dau A6-le pentru ca e o masina proasta, in nici un caz. Daca il dau, il dau pentru un upgrade, fie o masina aproape noua, fie pt ceva mai bun :thumbsup:

 

 

este un focus st pe clubford la 7000 inmatriculat...electric orange

Link to comment
Share on other sites

Nu exclud varianta unui diesel, dar 95% viitoarea masina va consuma tot benzina :rolleyes:

Roland, am vrut sa cumpar un Mondeo 2.5T, varianta fara facelift arata destul de ieftin la interior, iar consumul nu scade sub 15-16l/100km in Bucuresti. Tinand cont ca masina e departe de a fi sport, nu ma incanta in mod deosebit, mi-ar placea in schimb un Focus ST. :rolleyes:

P.s. Nu vreau sa dau A6-le pentru ca e o masina proasta, in nici un caz. Daca il dau, il dau pentru un upgrade, fie o masina aproape noua, fie pt ceva mai bun :thumbsup:

 

ford mondeo 2.5t titanium x l-am cumparat de nou 0 km din showroom l-am vandut unui var, masina momentan are 165 mii de km de forja din 2010 ( cu chip si turbo mai mare, aprox 300 cp ) si absolut nici o problema majora.

nu imi parea deloc ieftin in interior, alcantara + piele, materialele destul de premium pt clasa ei, converse ala face tot si foarte foarte confortabila la drum lung.

am fost foarte multumit de ea insa tractiunea fata pe 300 cp e de cacat.

 

http://www.autovit.ro/ford-focus-C27822875.html

Asta imi place, facelift. Am vb cu el pt schimb, nu e interesat. :rolleyes:

 

Din cauza presurilor metalice mai mult ca sigur. frumos st-ul dar la banii aia ar fi bine sa mai aiba vreo optiune doua.

Link to comment
Share on other sites

Ieftin in sensul ca materialele folosite sunt destul de slabe, in toate review-urile este subliniat acest aspect, faptul ca la facelift au folosit plastice mult mai bune calitativ. In rest, e o masina foarte ok, fara pretentii de premium, dar cu siguranta o masina interesanta. St-ul are o dotare foarte interesanta dpmdv, km putini :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Singurul material nasol din interior... sunt butoanele alea de la navigatie care se exfoliaza, insa ford a scos rapid un kit pt asta si costa vreo 200 lei. In rest calitativ e ca-n e46, bord moale, usi la fel, rama metalica, chestii.

La st e aceeasi problema, tractiunea. Tractiunea fata, maxim 160 cp. Sunt patit.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

razvan am vrut eu sa iau noul Focus ST, insa cand am fost la test-drive cu el m-am razgandit, nu-i o masina de zi cu zi, probabil face ceva bun pe un circuit, altfel nu. Interiorul tot de Ford a ramas, adica pare ieftin, bordul ala ai impresia ca te sufoca, scaunele Recaro arata superb insa sunt prea incomode pentru daily drive. Pretul de noua e imbatabil pentru performanta pe care o ofera, dar vine cu prea multe compromisuri, asa ca am optat pentru un GTI cu 20k km la aceeasi bani, nu regret o clipa decizia mai ales ca are garantie pentru inca 4 ani si service gratis pana la 45k km. Iar depreciera la ST, si Ford in general, cat si felul cum imbatranesc, e iarasi un aspect negativ. De ce nu iei un R daca GTI e prea putin? Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Hai ca m-am apucat iar sa caut pe autovit..interesant :popcorn:

Mik, prietena mea are un Golf6, am mai multi km cu el decat cu A6-le, prin urmare un Golf, fie el un Gti, nu ar aduce nimic nou. Pe langa asta, imi place foarte mult cum se aude motorul de pe ST-ul vechi, 2.5t :rolleyes:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

ai condus un GTI sau un R? asa credeam si eu, insa sunt cu totul altceva, ce spui tu e ca si cum ai zice ca si E46 e la fel cu E46 M3, difera doar puterea, dar stim bine ca nu e doar atat ceea ce le diferentiaza, un Golf6 banal e 15k nou, un GTI bate la 25K iar R-ul la 35K, diferenta aia nu consta doar in badge...

 

intre ST-uri si eu tot pe cel l-as alege, pentru ca are un diferential fata mecanic si nu electronic cum e la asta nou care nu face treaba cum trebuie, dar ala vechi sta mai rau la capitolul interior...

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Am condus golf5 gti, golf 6 am condus doar 2.0d cu dsg. Vreo 25k a costat un 2.0d, gti-ul era vreo 31.000.

P.s. Ma refer la interior, la dimensiuni, la cum se vede prin parbriz samd. Si sa trec de la 2.0tfsi la 2.0tfsi pe o caroserie mai mica..nu ma tenteaza deloc :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

pai treci de la 2.0 multitronic(parca ai tu) la 2.0DSG2 si cu vreo 300kg mai putin, cu totul alta dinamica si feeling, depinde ce cauti, dar mie mi-a placut GTI-ul si comparativ cu RS-ul care are 500cp si tot mi se pare o mica racheta, mult mai agila si dinamica, mult mai fun...
Link to comment
Share on other sites

Daca tu gasesti un seria 1 mai ieftin care sa aibe facelift (dupa 12.2008) cu motor euro 5 cu efficient dynamics, volan cu comenzi, pilot automat si navigatie mare fac cinste rau de tot.

 

Si ma refer la Romania, ca in vest o masina ca asta nu se da sub 12.000 EUR.

Edited by Dragose90lci
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.