Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Are minim 150-180.000km.. dar minim...Orienteaza-te dupa elementele care sunt mai greu de schimbat,cotiera centrala si uzura scaunului de la sofer in zona lombara unde scaunele sunt cele mai predispuse uzurii la urcat si coborat din masina.

Cere-i vanzatorului seria de caroserie daca esti interesat de masina.

Link to comment
Share on other sites

numai cumparati masini aduse de afara pt vanzare de la samsari ! normal ca sunt dati inapoi, altfel nu are cum sa faca profit , masinilie bune in Germania sunt mai scumpe ca in Romania.

Am intalnit in Germania langa Frankfurt un parc de turci/arabi nu stiu ce erau , dar oamenii aveau blatul direct la reprezentanta Audi. aveau primite pt 3 masini 2 A4 si un A3 hartii cum ca au km reali. Nu era posibil sa fie reali ce naiba erau praf , interior praf , volan praf , plafon cazut... dar costa a4 2800 euro ultimul pret in timp ce unele bune pe net erau intre 5000 si 6500...

Deci daca cumperi una asa , si daca ii schimbi tot interiorul faci profit. normal ca dau baietii inapoi km si schimba tot pe acolo.

Daca te duci in vitan mori de ras ce e acolo 90 % din masinile de acolo apartin samsarilor, eu nu inteleg cum de mai cumpara lumea de acolo. Daca vrei masina SH cel mai bine e sa pui deoparte 800-1000 euro intr-un plic si sa scrii pe el : bani pt drum pana Germania si inapoi..... si iti cauti singur pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa e, mancare+cazare+avion dus (wizzair)+benzina intors si vignete si toate celalte te duc exact intre 800-1000. Ai uitat sa zici ca cine merge, sa ia de la privat, ori reprezentanta, ori un dealer serios care da garantie (dar care deasemenea are preturi mai mari).

 

Ce fac samsarii, merg cate 5 intr-o masina, dorm prin masini si le iau pe cele mai ieftine pe care le gasesc (de pe la turci), eventual usor lovite (sunt mult mai ieftine), asta daca nu le-au reparat turcii cu tinichigiul din dotare, in fundul curtii. Asta din ce am vazut eu.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Da, asa e, mancare+cazare+avion dus (wizzair)+benzina intors si vignete si toate celalte te duc exact intre 800-1000. Ai uitat sa zici ca cine merge, sa ia de la privat, ori reprezentanta, ori un dealer serios care da garantie (dar care deasemenea are preturi mai mari).

 

Ce fac samsarii, merg cate 5 intr-o masina, dorm prin masini si le iau pe cele mai ieftine pe care le gasesc (de pe la turci), eventual usor lovite (sunt mult mai ieftine), asta daca nu le-au reparat turcii cu tinichigiul din dotare, in fundul curtii. Asta din ce am vazut eu.

 

Da , cam atat te duce, eu am mai adus pt prieteni , ai mei locuiesc in Frankfurt si nu platesc cazare si oricum ma duc destul de des, stiu germana , i am mai ajutat pe unu pe altu , de cate ori nu am batut sute de km pe acolo si am dat de diversi arabi... Cel mai bine e sa pleci de aici cu o masina ....una care consuma putin ca sa ai acolo cu ce sa te plimbi sa cauti. Cand esti acolo fara masina parca nu poti sa te duci sa vezi 10 masini sa iti alegi una ca dai f mult la tren... Bine daca o gasesti dinainte pe net si stii ca reprezentanta serioasa , atunci te duci direct , si slabe sanse sa nu fie buna de la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Tot vad e60 520i-525i(la diesel nu ma uit ca la banii astia-s pocnitori cu siguranta) la pretul de 6-7-8k!Oare toate au defecte majore?

Care e probabilitatea sa gasesti unul bun?Daca ar fi vorba doar de impozit si consum mai ca as da passatul diesel sa revin la benzina!

Oricum si passatul ia minim 12 in Bucuresti...

Un exemplu, prima ce am vazut-o:

http://www.autovit.ro/bmw-525-C31247993.html

Sau 520i:

http://www.autovit.ro/bmw-520-C31817496.html

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

Alin, acele masini sunt putin depasite, de aici si pretul mic. Nu e exclus insa sa fie nevoie sa mai bagi ceva bani in ele. Nu ti-as recomanda 520i, platesti impozit aproape la fel ca la 525i, consumi la fel, pur si simplu nu merita. Motorul de 192cp de pe 525i (generatia veche) e excelent, un motor foarte reusit, putine probleme. Daca te impaci cu un consum de minim 13-14l in Bucuresti..go4it :)

P.s. Ai grija la timbrul de mediu, te cam rupe daca e nevoie sa il platesti. Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acest coupe 316i pare a avea reali km dati in anunt http://www.autovit.ro/bmw-316-C31792784.html are nuca schimbatorului inlocuita si interioru pare prea uzat pentru o masina cu 98000 km.Nici volanul de M nu cred ca era in dotarea initiala a masinii.Voi ce parere aveti?

 

ai vazut masina sau de unde spui ca e prea uzat interiorul?din poze? am vazut masini cu 20k km mult mai neingrijite si cu interiorul mai deteriorat...oricum cel mai sigur iei vinul si mergi la o preprezentanta bmw unde iti va da istoricul masinii;) daca nu are istoric la bmw renunta la idee de a-l lua;) sau daca in istoric apar mai multi km decat in bord:P

Link to comment
Share on other sites

cel mai bine inchizi topicul si postezi aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__20540

 

 

legat de masini bune, dotate cu km putini si ieftine aduse din strainatate.......wake up!!!!!!! nu exista in realitate asa ceva!!!!! exista doar samsari lipsiti de scrupule care profita de oameni naivi si creduli, sau de pacalici care cauta cu obstinatie clima automata, navigatii si alte dotari, in detrimentul unei stari tehnice bune/istoric clar si nemasluit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lovita fata spate.

 

pe spate a aparut rugina pe sub vopsea...

ca are bara fata + spate m tech 2 asta inseamna ca a fost lovit fata spate? ...

 

C`mon... ca deja o dam in fabule

 

PS: "a fost lovita grav in spate, i-a schimbat chiar si triplele" ceva de genu ai dat-o

Edited by raul_bog
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

vezi k are rugina pe sub vopsea, uitate la poze.

daca te referi la lovitura mica de la portbagaj, poate a dat cu spatele in ceva si a lasat-o asa de asta a si aparut rugina... offf repede dauna totala masina :laugh:

 

Sau ma rog nu stiu la ce te referi tu "rugina sub vopsea"

Edited by raul_bog
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca te referi la lovitura mica de la portbagaj, poate a dat cu spatele in ceva si a lasat-o asa de asta a si aparut rugina... offf repede dauna totala masina :laugh:

 

Sau ma rog nu stiu la ce te referi tu "rugina sub vopsea"

 

poza 4 sub capacul de benzina...

 

daca n-a fost stramba pe acolo si e plina de chit ii mananc pachetul ala m :))

Edited by Briz
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar dubioasa pata aia de rugina, dar e46-urile ruginesc si fara sa fie lovite e drept nu in locul ala ci pe la praguri, aripi...

 

Totusi la o vechime de 10-11 ani e raritate sa mai iei masina cu vopseaua originala pe absolut toate elementele. conteaza sa nu fi fost lovita foarte grav si chiar daca a fost putin atinsa sa nu fi fost reparata de mantuiala...

Sincer imi place masina, e drept eu cand vb despre o masina iau in calcul si pretul ei, care mi se pare ok. cu ce mai negociezi daca iesi cu ea pe la 4500 inscrisa si e in toate mintile ei tehnic(mare mare grija la motorul ala) eu zic ca e ok :)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

cel mai bine inchizi topicul si postezi aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__20540

 

 

legat de masini bune, dotate cu km putini si ieftine aduse din strainatate.......wake up!!!!!!! nu exista in realitate asa ceva!!!!! exista doar samsari lipsiti de scrupule care profita de oameni naivi si creduli, sau de pacalici care cauta cu obstinatie clima automata, navigatii si alte dotari, in detrimentul unei stari tehnice bune/istoric clar si nemasluit.

 

Intradevar cele cu km putini sunt mai scumpe;) dar sunt...

 

Reprezentanta da informatii depre masina doar in baza cheii sau a cartii masinii.

 

Ai dreptate, si doar in prezenta proprietarului;)

 

dar in cazul in care ai pe cineva acolo se poate si fara:P

Link to comment
Share on other sites

pai nu este deloc ieftina, este break, motorul cu problema la distributie si este si cam cheala! pretul este cam mare dupa parerea mea!

 

Ca si optiuni are cam tot ce-mi trebuie :rolleyes:

Legat de distrubutie, din cate am citit, fiind din 2009 si 318 scad putin sansele la probleme, nu?

Aveti idee cam la ce pret sa ma astept daca inlocuiesc distributia la N47D20 preventiv?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.