Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Eu mi-am pus masina la vanzare, ce e drept un pic mai scumpa si nici un telefon nu am primit :))). Optiuri are ceva pe ea, nu e cheala, iar in 2 ani am bagat aproximativ 5000 euro in ea. Pai cum sa vand eu masina asta la un pret ca al samsariilor? Strica piata persoanele rau intentionate, dar aici si cumparatorii sunt de vina.

 

Pai in majoritatea cazurilor cumpĂŁrĂŁtorii sunt de vina,o masina intretinuta nu e apreciata.ii arati la posibilul cumpĂŁrĂŁtor facturi de 7-8k in discurs de 2-4 ani,masina tehnic si optic beton,iar cand vine vorba de pret:BOSS,am gasit tot model desta' la 5k .iti vine sa ii lovesti in cap!!!

Link to comment
Share on other sites

Mai sunt si oameni care apreciaza. Eu cand am vandut fosta (1500eur pierduti in putin peste 10k km), am negociat maxim 5% pretul. Atat. Respectivul a vazut tot ce am avut de aratat, facturi, intretinere corespunzatoare, piese date in portbgaj o data cu masina. Pana la urma a vazut ca masina e buna si a luat-o.
Link to comment
Share on other sites

Mai sunt si oameni care apreciaza. Eu cand am vandut fosta (1500eur pierduti in putin peste 10k km), am negociat maxim 5% pretul. Atat. Respectivul a vazut tot ce am avut de aratat, facturi, intretinere corespunzatoare, piese date in portbgaj o data cu masina. Pana la urma a vazut ca masina e buna si a luat-o.

Ai avut noroc,omul stia ce vrea si avea cunostinte cand vine vorba de masini,dar asta se Întâmpla destul de rar

Eu din cauza asta nici macar nu iau in considerare sa o vand actuala,mult prea multi bani investiti in ĂŽntreținere si retrofituri plus de asta,inca o conduc cu placere

Pana la urma,cel putin eu,de motor si de dotãri ma bucur in primul rând,nu de caroserie/model

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Ai avut noroc,omul stia ce vrea si avea cunostinte cand vine vorba de masini,dar asta se Întâmpla destul de rar

 

se intampla rar chiar si pe forum , desi masinile au istoric la vedere la vanzare tot se negociaza pretul comparativ cu Autovit , un user de pe forum a dorit sa cumpere masina in toamna anul trecut si desi nu eram f hotarat am acceptat o discutie , mi-a spus ca nu prea conteaza ca am anvelope noi , comparativ cu pretul cerut si ce exista pe Autovit vroiam prea mult . Deci imi dadea doar linkuri din Autovit si incerca sa-mi dovedeasca ce ...ca atat costa masinile alea . Inclusiv ca merita N47 chiar daca-i schimba distributia candva la toamna cealalta probabil. In schimb dorea jantele de vara cu gume noi ca i-am propus sa o ia cu cele de iarna . Asa ca am decis sa-i mai tocesc eu anvelopele daca tot nu conteaza :p] Mai ales ca se negociau 500 E , adica nu vreo suma mare :) Dar avea el o ambitie sa-i donez suma asta .

Dpmdv fiecare masina are clientul ei potrivit si anume cel care o doreste si o apreciaza , in conditiile in care nu exista vreo presiune financiara e mai bine sa astepti si atat , intre timp beneficiezi de o masina buna si in stare tehnica si optica impecabila :thumbsup:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat E46 cu 6000e, am mai bagat in el vreo 3000e numai in partea tehnica, timp in care am facut si 30k km, o detin de 2 ani si jumatate si e pusa pe net la 4350e, nu suna nimeni.

 

La mine mai e si taxa 1800e. Decat sa o dau pe nimic, mai bine ii dau foc.

 

Gasesti E46 320d FL si la 2000e, neinmatriculat si chel.

 

O mai tin o vreme si voi vedea ce se intampla, de ea nu vreau sa ma scap ca nici o problema semnificativa nu am avut si nu am ramas in drum niciodata (spre deosebire de fostul E36 care m-a lasat de 2 ori :laugh: ) .

 

A ajuns si E36 pe maini bune, mecanicul suspina putin dupa el ca mi l-a pus la punct si apoi l-am vandut.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Suntem noi fraieri ca le punem la punct si le vindem. Acum imi caut un e39 sa-l tin 10 ani, si nu gasesc unul ca lumea in tara. Macar UNU cu km reali, carte service si ingrijit. Pana la urma caut in Germania, numai ca sunt limitat putin din punct de vedere geografic

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520d-touring-edition-exclusive-nurnbeg/210656392.html?lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Link to comment
Share on other sites

apropo de Germania, si acolo este la fel de aici, masinile bune sunt scumpe, masinile ieftine sunt cazane sau semi cazane..

poate nu atat de rau pentru ca exista o alta putere de cumparare (ruptii in cur, cei care isi doresc masini ieftine nu sunt chiar asa multi ca in Romania) si pt ca exista multe posibilitati de vanzare catre est, potentialii clienti fiind mult mai mult ca la noi.

 

pretul de vanzare il face cumparatorul asta e realitatea. nu vreau sa fiu rau dar si multi vanzatori sunt absurzi. daca eu cumpar azi un e90 cu 5000euro, bag in 2 luni 4000 sa il aduc la viata total, oare sunt indreptatit peste 3 luni sa cer 9000? eu spun ca sigur NU.

pentru mine o masina este o gaura, asa ca inca de cand cumpar o masina ma astept sa pierd destul la ea. daca vreau sa o vand nu imi mai fac calcule cat am dat pe ea, cat am bagat in ea, caut sa limitez cat mai mult pierderea si aia e. de multe ori e mai intelept sa lasi la pret din start si o dai repede decat sa pui un pret bomba si stai cu ea 8 luni la vanzare timp in care piata se duce si mai jos si in final nu vinzi nici masina, iti faci si nervi frustrari ca nu suna nimeni, iti mai faci o impresie (total gresita) ca TOATE care sunt ieftine sunt cazane, astia care le baga ieftin strica piataa etc... nu e chiar asa, sunt si oameni cu masini bune care baga un pret mai mic doar ca sa vanda mai repede masina :).

 

iar daca vorbim de masini vechi, de peste 10-12-14 ani (e46,e39, in curand e90), deja e raritate sa mai gasesti una buna in Romania. Cine isi ia o masina de cateva mii de euro nu prea are nici posibilitati de intretinere, mai ales daca vorbim de masini premium. In general asa se intampla, daca avea posibilitati de intretinere isi permitea si o masina mai scumpa. Evident sunt si exceptii dar foarte rar, asta vis a vis de baiatul care cauta e39 in stare f buna.

Edited by CosminE46
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

F07 530d - cumparata cu 24000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 6500 de euro intr-un an si 2 luni / la vanzare @ 21000 de euro ( aproape 10.000km facuti ) fara nici un fel de interes pana acum

 

GT-ul nu este un model foarte placut/interesant vizual pentru majoritatea romanilor, iar asta conduce la o devalorizare mai rapida si acelasi timp la probleme in vanzare. Modelul se adreseaza unui segment mult mai mic decat un F10 si vazusem chiar in threadul masinii cum unele persoane ziceau ceva in genul "nu mi-a placut asta pana acum dar sunt sigur ca tu o sa ma faci sa imi placa, acum ca ti l-ai luat".

 

Totodata - in topul masini care isi pastreaza cel mai bine valoarea sunt seria 3 si seria 5 (primele 2) dar cu siguranta nu poate fi si inclus modelul asta care are cativa ani.

 

Mie unul imi place cum arata masina (cu jantele gri) dar nu mi-as lua modelul asta.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat masina cu 11000 E. am bagat 5000 in ea, se duce undeva la 16000. Aici vorbim fara asigurari impozite si toate cele, doar piese de schimb. Acum o am pusa la 11900, taxa platita si nerecuperata, si nimic. Nu prea imi vine sa o dau cu 9000.

M-am uitat la tine pe topicul de prezentare al mașinii,e foarte faina.daca nu stai in loc de bani,nu o da,bineinteles asta in cazul in care nu Primești pretul care tie ti se pare corect

Greșeala noastrĂŁ,a proprietarilor e ca ne atasam prea mult pe masini,investiții,retrofituri si alte minuni si din aceasta cauza tindem sa le supraevaluam,dar si cumpĂŁrĂŁtorii tind sa le subevalueze maxim

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

a mai schimbat un proprietar X6le asta

 

http://autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7Gezdn.html#d274f0a43f

 

ruta a fost Calarasi - Bucuresti - Constanta ( in 3 saptamani )

 

70.000km in bord , 65.000km in anunt :mellow:

 

2010 in anunt , 22.10.2008 dupa VIN

 

si deja clasica replica " Unic propietar achizitionata din reprezentanta "

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Tot ceva in genu a luat si un fost coleg de-al meu de facultate

Un f10 520d 2011

Masina având 4 proprietari pe acte de noua

Ăntr-adevĂŁr km reali 205k,dar a fost dauna totala de 2 ori

Omul fiind orbit de masina având inainte o Skoda Octavia,a aruncat cu banii si si-a dat singur o teapa monumentala

Link to comment
Share on other sites

Tot ceva in genu a luat si un fost coleg de-al meu de facultate

Un f10 520d 2011

Masina având 4 proprietari pe acte de noua

Ăntr-adevĂŁr km reali 205k,dar a fost dauna totala de 2 ori

Omul fiind orbit de masina având inainte o Skoda Octavia,a aruncat cu banii si si-a dat singur o teapa monumentala

 

Pics or it didn't happen! :)

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat la tine pe topicul de prezentare al mașinii,e foarte faina.daca nu stai in loc de bani,nu o da,bineinteles asta in cazul in care nu Primești pretul care tie ti se pare corect

Greșeala noastrĂŁ,a proprietarilor e ca ne atasam prea mult pe masini,investiții,retrofituri si alte minuni si din aceasta cauza tindem sa le supraevaluam,dar si cumpĂŁrĂŁtorii tind sa le subevalueze maxim

Imi place si mie masina mea foarte mult. Merge perfect, iar cuplul de 500 nm e senzational. Am un prieten care si-a cumparat un M235i A. Bomba mașina. Nu am bani de M2, dar de un 335i parcĂŁ mai am. Tot timpul vreau sa o vand pana ma urc la volan :))).

Link to comment
Share on other sites

Pics or it didn't happen! :)

 

Eu va spun ce mi-a zis omul,faza cu proprietarii,am vazut-o personal,cea cu dauna totala mi-a spus-o el,era foarte necĂŁjit,acum daca el ma minte va mint si eu pe voi,eu va spun ce a zis,cu o chestie de genu,nu prea vorbesti aiurea pe la prieteni

Daca ma lasa sa ii fac poze la carte o pun aici,iar pe la masina daca o da ceva de gol si pot sa fac poze,le pun sa te convingi,omul chiar nu avea motiv sa minta cu o chestie de genul asta,zic eu

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Am intrat pe autovit si am obsercvat o masina. Nu cunosc proprietarul, nu cunosc masina. putea sa fie mercedes sau auti sau orice. S-a nimerit sa fie BMW. Aici ma refer strict la locul pozelor. Eu nu am mai vazut pana acum o masina pozata pe autostrada. Voi ce parere aveti de locul unde si-a facut asta poze?

http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gezjw.html#4b96ca4051

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e vb de o portiune inchisa/in lucru pe ruta Sibiu - Cluj. Am nimerit eu pe acolo si arata cam la fel.

 

Masinile aranjate trebuie tinute, nu date dupa 2 ani unora care nici nu apreciaza. Eu imi tin preventiv piesele stock pt vanzare: interior, frane, suspensie, muzica - flinticuri de 2,500e. Asta fara articulatii fata spate de 700e, cauciucuri vara 450e, jante iarna 450e, presuri OE 100e, bari fata spate 1,000e, remap+evacuare 800e. Cine vede masina zice "bai ce misto e", dar le trece cand aud cat a intrat in ea :))

Link to comment
Share on other sites

din experienta proprie daca vrei cu adevarat sa vinzi masina ( ai deja bani pusi deoparte pentru upgrade ) trebuie sa scazi simtitor pretul , altfel nu te suna nimeni , exemple concrete

 

E46 325i - cumparata cu 7800 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 3000 de euro in 2 ani / vanduta cu 5000 de euro ( aprox 20.000 km facuti )

 

E60 530i - cumparata cu 9500 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 2500 de euro intr-un an si 6 luni / vanduta cu 8300 de euro ( aprox 10.000 km facuti )

 

E93 335i - cumparata cu 17000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 3200 de euro in 2 luni / vanduta cu 18000 de euro ( putin peste 2000km facuti )

 

F07 530d - cumparata cu 24000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 6500 de euro intr-un an si 2 luni / la vanzare @ 21000 de euro ( aproape 10.000km facuti ) fara nici un fel de interes pana acum

 

In general romanul te negociaza la telefon de cateva mii de euro fara sa vina sa vada masina , sa mearga cu ea etc ...

pai greu scoti banii pe upgradeuri,concluzia mea a fost ca daca nu tii masina mai mult de 2 ani masina trebuie sa faci doar intretinerea normala si daca pica ceva sa schimbi,fara mega upgraderuri fara alte nebunii.In general nimeni nu apreciaza ca de ex la 325i ai schimbat preventiv disa radiatorul sau ccv-ul,la noi primeaza pretul si celebra expresie "cat vrei pe ea la cash bo$$ ".Daca stai sa calculez cat am bagat in E46 ma ia durerea de cap,si la vanzare pe nimeni nu o sa intereseze ca am putini km,ca am H&R ca am schimbat tot sistemul de racire sau ca am vopsit masina integral,din contra o sa zica ca masina a fost lovita,km nu sunt reali si aia a fost.Daca ai si masina care nu se cauta atunci e mai rau.parerea mea e ca mai bine tii GT-ul ,macar stii ce ai facut la ea :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Tot timpul vreau sa o vand pana ma urc la volan :))).

 

Bine ca nu sunt singurul :laugh: .

 

Tot ceva in genu a luat si un fost coleg de-al meu de facultate

Un f10 520d 2011

Masina având 4 proprietari pe acte de noua

Într-adevăr km reali 205k,dar a fost dauna totala de 2 ori

Omul fiind orbit de masina având inainte o Skoda Octavia,a aruncat cu banii si si-a dat singur o teapa monumentala

 

S-a grabit. 4 proprietari pe CIV de Romania e mult, mai ales pentru o masina din 2011.

 

Eu am luat E46-le in toamna lui 2012, un singur proprietar in RO. Omul o avea de 6 ani. Si se vedea pe masina ca e tinuta din scurt. Era ingrijita, insa nu prea ingrijita sa zici ca e spoita, a avut-o la 7200e initial si dupa vreo 6 luni am luat-o eu la 6000e. Dar nu a lasat nici un euro sub 6000.

 

Insa varsta isi spune cuvantul, cere piese care e normal sa le inlocuiesti.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Bine ca nu sunt singurul :laugh: .

 

 

 

S-a grabit. 4 proprietari pe CIV de Romania e mult, mai ales pentru o masina din 2011.

 

Eu am luat E46-le in toamna lui 2012, un singur proprietar in RO. Omul o avea de 6 ani. Si se vedea pe masina ca e tinuta din scurt. Era ingrijita, insa nu prea ingrijita sa zici ca e spoita, a avut-o la 7200e initial si dupa vreo 6 luni am luat-o eu la 6000e. Dar nu a lasat nici un euro sub 6000.

 

Insa varsta isi spune cuvantul, cere piese care e normal sa le inlocuiesti.

 

Mai sunt si masini intretinute,dar mai putine,mai ales modele de 10 -15 ani,eu vad la mine la e60,anul acesta mi-a mâncat o spinare de bani

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns, Dragos. Am facut o programare, costurile sunt de 400 de lei verificare completa. Mai am o intrebare...nu e tocmai topicul potrivit dar oarecum se incadreaza. Daca eu cumpar o masina cu numere rosii, omul imi ofera fiscal la vanzare...dar eu nu o inmatriculez atunci, ci mai scot un rand de numere rosii si o inmatriculez abia peste 2 luni. Am nevoie de un alt fiscal sau o pot trece la finante pe mine inca de cand am cumparat-o ca pe urma sa o inmatriculez oricand?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.