Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Mi-a sĂŁrit și mie ĂŽn ochi E60-ul ĂŁla și chiar voiam sĂŁ merg sĂŁ-l vĂŁd, dar are ceva foarte ciudat ĂŽn istoric: pânĂŁ la 2013-03-04 10:06:00 115,359 km are o singurĂŁ altĂŁ intrare ĂŽn service pe la 10k km.
Link to comment
Share on other sites

Da, e ciudat cu istoricul. Are doar 4 intrari, prima la 10k in 2008, apoi direct 115k in 2013.

 

Ultima intrare in service care apare in istoric, aprilie 2013 la 116k. Deci, el pretinde ca, masina a facut doar ~25k in peste 3 ani. Greu de crezut.

 

Oricum, o mare necunoscuta in ceea ce priveste kilometrii.

 

Aa, si e 2007, luna 12, nu 2008.

 

Masina e misto, dynamic drive, head up, sistemul audio individual, cutia SAT, etc.

 

Daca va uitati la un 535d asemenator, in Germania, LCI si cu foarte multe dotari o sa vedeti ca sunt de pe la 14-15k pana la 20k+. Inca isi tin bine pretul.

Edited by dragos1801
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa le tina...inseamna ca nu se grabesc cu vanzarea lor.O sa le tina si mai mult mai ales in urmatoarea perioada cand iarasi ar trebui sa fie o scadere de preturi... si eu am E60, dar nu am luat-o ca sa o dau, sunt constient de pierderi, dar pana la urma este masina dorita de mic! Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mi-a sĂŁrit și mie ĂŽn ochi E60-ul ĂŁla și chiar voiam sĂŁ merg sĂŁ-l vĂŁd, dar are ceva foarte ciudat ĂŽn istoric: pânĂŁ la 2013-03-04 10:06:00 115,359 km are o singurĂŁ altĂŁ intrare ĂŽn service pe la 10k km.

 

Nu e nimica ciudat, si a mea are cam acelasi istoric in germania pentru ca proprietarul a facut revizia la un service care nu era in reteaua BMW. Eu am pe cartea service toate intrarile si le-am verificat la service. Poate si el este in aceasi situatie.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Putin mai devreme era la 9900E si rata de leasing mai mica putin (nu mai stiu exact cat era).

Descrierea este cam mincinoasa: anul este 2011, motorizarea nu este Twin turbo si nu are suspensie reglabila (adaptive dampers).

In rest, merita vazuta daca sunteti in zona. As fi curios unde este rulata masina, pare adusa din Franta.

Edited by kotoy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30.000 euro pt o masina de 5 ani cu 130.000km cu motorizare basic, scaune basic, doar pt ca are "in plus" head-up display si camere video?

mi se pare un pic cam exagerat totusi.

probabil o buna parte din rata e casco, dar chiar si asa, parerea mea e ca cere cam mult fata de pretul actual al pietei.. o masina de genul nu cred ca ar trebui sa coste mult peste 20K.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Putin mai devreme era la 9900E si rata de leasing mai mica putin (nu mai stiu exact cat era).

Descrierea este cam mincinoasa: anul este 2011, motorizarea nu este Twin turbo si nu are suspensie reglabila (adaptive dampers).

In rest, merita vazuta daca sunteti in zona. As fi curios unde este rulata masina, pare adusa din Franta.

 

Ma poti lamuri si pe mine care e codul pt optiunea de suspensie reglabila?

Am observat ca majoritatea traiesc cu impresia ca butoanele de sport / eco / confort etc de langa schimbator au ca efect si schimbari in reglajul suspensiei.

 

Articolul astalauda suspensia "reglabila" de pe F10 dar nu clarifica daca ea vine standard sau ca optiune.

Din raspunsurile celor de pe forum, care sunt dinainte sa apara modelul totusi, inteleg ca ar fi vorba de 2 optiuni: "223" (dynamic damper control and dynamic driving) si "2VA" (adaptive drive, dynamic damping and dynamic drive) care cel putin la acea data nu ar fi fost disponibile pe 520D?

 

Si eu sunt in cautarea unui F10 2.0L automat iar unele dintre optiunile care mi se pare nice-to-have sunt scaunele confort ventilate, active steering si suspensia reglabila desi probabil voi renunta la unele dintre ele pt ca nu vreau sa dau o galeata de bani pe o masina second, mai ales acum cand urmeaza lansarea noului model :)

Link to comment
Share on other sites

normal ca nu este standard ( Adaptive Drive - Dynamic Drive - Dynamic Damper Control / Electronic Damper Control ) si sunt chiar greu de gasit in configuratie completa , mare parte au doar Adaptive Drive daca si pe ala , romanu nu prea baga de seama pentru ca nu este ceva vizibil ( la buton )
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

normal ca nu este standard ( Adaptive Drive - Dynamic Drive - Dynamic Damper Control / Electronic Damper Control ) si sunt chiar greu de gasit in configuratie completa , mare parte au doar Adaptive Drive daca si pe ala , romanu nu prea baga de seama pentru ca nu este ceva vizibil ( la buton )

 

Mersi de info, aici gasiti catalogul oficial BMW cu toate optiunile disponibile la F10. Sunt mentionate si cele standard in functie de model.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi de info, aici gasiti catalogul oficial BMW cu toate optiunile disponibile la F10. Sunt mentionate si cele standard in functie de model.

 

 

Mi-ai luat-o inainte.

Da, sunt mai multe combinatii care pot avea adaptive dampers, dar foarte rare din cate am vazut.

Eu caut de ceva timp si am vazut in principiu pe 530 optiunile de genul, nu am gasit niciun 520 cu ele.

Idem scaune ventilate, nu am vazut pe nicio masina din RO pusa la vanzare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Revopsita complet proprietarul zicea ca nu are elemente revopsite, probabil accident usile nu se inchideau cum trebuie.

 

 

Bataie la volanta zicea ca defapt se aude protectia antipraf la amortizor....

 

Suspensie sport aftermaket destul de dura.

 

3 bujii arse,pompa secundata de apa arsa, plasa scaun pasager, erori pe calculatorul de lumini, pe CCC

 

+ altele de care nu imi mai aduc aminte

 

Km 240 mii km in bord.

 

Uzura la interior.

 

Ideea e ca la telefon masina era perfecta.

 

Imi pare rau de timp si de bani pierduti pe drum pentru un om care nu are coloana vertebrala sa zica clar ce vinde.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Revopsita complet proprietarul zicea ca nu are elemente revopsite, probabil accident usile nu se inchideau cum trebuie.

 

 

Bataie la volanta zicea ca defapt se aude protectia antipraf la amortizor....

 

Suspensie sport aftermaket destul de dura.

 

3 bujii arse,pompa secundata de apa arsa, plasa scaun pasager, erori pe calculatorul de lumini, pe CCC

 

+ altele de care nu imi mai aduc aminte

 

Km 240 mii km in bord.

 

Uzura la interior.

 

Ideea e ca la telefon masina era perfecta.

 

Imi pare rau de timp si de bani pierduti pe drum pentru un om care nu are coloana vertebrala sa zica clar ce vinde.

 

Doar e castana la 6000Euro. La banii astia poti avea pretentia sa cumperi ceva bun?!?! Romanu nu se prea invata minte. Toti vrem lucruri bune la bani putini, doar ca in 95% din cazuri acest fel de gandire este unul pagubos. Offtopic: ( "Masina pentru pretentiosi" :)) Ma ia rasu' tot timpul cand vad astfel de anunturi.) Oricum, e de apreciat faptul ca ai dat detalii despre masina, a.i. doritorii de chilipiruri sa sara peste ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.