Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Iti pot da un exemplu de reparatie dupa grindina, un mercedes a-class, acum 7 ani, avariat pe aproape toata caroseria (doar 2 usi au scapat). Reparatia a fost facuta la un atelier prin Otopeni, a costat 8500lei. Daca tin bine minte, atelierul a cerut 100lei/indoitura, erau peste 100, si au facut o "oferta" la 8500lei. Problema e la loviturile de pe stalpi, alea stiu ca nu au iesit perfect.
Link to comment
Share on other sites

Nu e BMW, insa masina mai manarita ca asta rar mi-a fost dat sa vad.

 

Anunt: https://www.autovit.ro/anunt/chevrolet-cruze-ID7GwbkP.html

VIN: KL1JF68E9CK549258

 

An, km, daune, a fost si furata... parca-i din GTA masina.

Nici macar inmatriculata in Romania nu este. Ce naiba, i-o fi pus placute doar cat sa faca pozele pentru anunt?

post-74709-0-51011600-1561907065_thumb.jpg

post-74709-0-10817300-1561907071_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Opinii: https://www.olx.ro/oferta/bmw-328i-xdrive-f30-sport-line-automat-IDcutvs.html#01ee24e210

 

Estimativ cat ar costa reparatia de grindina?

 

Multumesc!

 

 

VIN: WBA3B3C54DF543772

 

Acesta ar fi raportul de la RAR, in afara de asta nu am gasit nici un raport care sa ma ajuta daca kilometri sunt reali sau nu.

In afara de capota nu m-ar deranja prea mult loviturile de gheata, iar capote am vazut la pret destul de ok.

 

Mai mult m-ar interesa daca chiar are doar atatia km? Oare unde as mai putea intersa de asta?

 

Poze detaliate: https://imgur.com/a/dk0hKQn

 

Raport RAR:

Informaţiile de mai jos sunt extrase din baza de date a RAR în data de 30.06.2019 22:00:07, pentru vehiculul cu numărul de identificare WBA3B3C54DF543772. Valorile oferite au caracter informativ, iar utilizarea acestora reprezintă exclusiv alegerea şi responsabilitatea utilizatorilor aplicaţiei.
Carte de Identitate a Vehiculului	ACTIVĂ
Categorie vehicul	AUTOTURISM M1
Caroserie vehicul	AA BERLINA
Marcă	BMW
Tip/variantă/versiune	328Xi
Denumire comercială	NESPECIFICAT
Număr omologare de tip	-
An fabricaţie	2013
Masă maximă tehnic admisibilă (kg)	2075
Masă în ordine de mers (kg)	1624
Lungime/Lăţime/Înălţime (mm)	4624/1811/1434
Capacitate cilindrică motor (cm3)	1997
Putere motor (kW)	180
Putere motor electric (kW)	-
Normă de poluare	EURO 5
Culoare	NEGRU
Număr locuri	5
Viteză maximă (km/h)	250
CO2 (g/km)	159
Anvelope/jante	225/45R18 91Y-8JX18
Capacitate rezervor (l)	60
Valabilitate I.T.P.	09.05.2021
Ţara de provenienţă	US
Activităţi efectuate la RAR	
Activitate	Rezultat	Data
Certificarea autenticitatii	ADMIS	09.05.2019
Înregistrare citire odometru	
Valoare	Data	Loc
78740	09.05.2019	RAR

Edited by katona44
Link to comment
Share on other sites

Recent am gasit pe olx aceasta masina https://www.olx.ro/oferta/bmw-328i-260hp-IDc2cNs.html, dimineata era 19.299, acum este 18.500. Seria VIN este WBA3C1C52EK107075, conform cautarilor mele a fost postata pe site-ul de masini avariate din state. Ce parere aveti?

 

prod 2013

 

09.2014 la 5400 km - Job: F2x F3x Remove the water drain grommet of the units compartment

 

 

 

VIN: WBA3B3C54DF543772Acesta ar fi raportul de la RAR, in afara de asta nu am gasit nici un raport care sa ma ajuta daca kilometri sunt reali sau nu. In afara de capota nu m-ar deranja prea mult loviturile de gheata, iar capote am vazut la pret destul de ok.Mai mult m-ar interesa daca chiar are doar atatia km? Oare unde as mai putea intersa de asta?Poze detaliate: https://imgur.com/a/dk0hKQnRaport RAR:

Informaþiile de mai jos sunt extrase din baza de date a RAR în data de 30.06.2019 22:00:07, pentru vehiculul cu numãrul de identificare WBA3B3C54DF543772. Valorile oferite au caracter informativ, iar utilizarea acestora reprezintã exclusiv alegerea ºi responsabilitatea utilizatorilor aplicaþiei.Carte de Identitate a Vehiculului	ACTIVÃCategorie vehicul	AUTOTURISM M1Caroserie vehicul	AA BERLINAMarcã	BMWTip/variantã/versiune	328XiDenumire comercialã	NESPECIFICATNumãr omologare de tip	-An fabricaþie	2013Masã maximã tehnic admisibilã (kg)	2075Masã în ordine de mers (kg)	1624Lungime/Lãþime/Înãlþime (mm)	4624/1811/1434Capacitate cilindricã motor (cm3)	1997Putere motor (kW)	180Putere motor electric (kW)	-Normã de poluare	EURO 5Culoare	NEGRUNumãr locuri	5Vitezã maximã (km/h)	250CO2 (g/km)	159Anvelope/jante	225/45R18 91Y-8JX18Capacitate rezervor (l)	60Valabilitate I.T.P.	09.05.2021Þara de provenienþã	USActivitãþi efectuate la RAR	Activitate	Rezultat	DataCertificarea autenticitatii	ADMIS	09.05.2019Înregistrare citire odometru	Valoare	Data	Loc78740	09.05.2019	RAR

 

03.15 - 31k

12.15 - 44k

04.16 - 51k

09.16 - 61k

02.17 - 69k

04.17 - 73k

07.17 - 74k

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

 

Ma intereseaza achizitionarea unui seria 5. Dupa ceva cautari m-am oprit la astea doua:

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GxpUh.html#4b503b8954

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gy3Ey.html#4b503b8954

 

Masinile apartin aceluiasi samsar, din pacate, dar par destul de ok si sunt luate de la licitatii. Le-am mai vazut cineva si care ar fi mai recomandata?

Link to comment
Share on other sites

https://www.olx.ro/oferta/bmw-328i-xdrive-f30-sport-line-automat-IDcutvs.html#01ee24e210

 

M-am documentat si motorul la aceasta masina pare foarte buna, mai ales daca km sunt reali si din istoric se pare ca sunt reali.

 

Puteti sa-mi ziceti niste pareri? Legat de pret, dotari? Daca ma duc sa-l testez la ce sa fiu atent?

 

Masina pare sa fie importata din SUA, acesta ar fi o problema? Is pareri ca majoriatea vehiculelor din SUA au avut ceva dauna...

 

Multumesc!

Edited by katona44
Link to comment
Share on other sites

E destul de scumpa pentru un seria3 fara facelift, mai ales ca acum exista si un model mai nou. La pretul total platit ar trebui sa gasesti facelift 2016-2017 pana in 125.000km. Edited by Gizmo.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Totuși mașina are un singur și unic proprietar, garanție și un istoric ireproșabil. Este într-adevăr scump, dar nici (cel puțin din prezentare) beneficiile nu sunt mici, puține sau de neglijat. E și destul de bine dotată, neașteptat de bine pentru o mașină luată de nouă din RO aș spune. Majoritatea pe la noi sunt achiziționate destul de chel. Edited by deeJayOg
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Totuși mașina are un singur și unic proprietar, garanție și un istoric ireproșabil. Este ĂŽntr-adevĂŁr scump, dar nici (cel puțin din prezentare) beneficiile nu sunt mici, puține sau de neglijat. E și destul de bine dotatĂŁ, neașteptat de bine pentru o mașinĂŁ luatĂŁ de nouĂŁ din RO aș spune. Majoritatea pe la noi sunt achiziționate destul de chel.

 

nu stiu de unde aveti voi ideile astea dar la noi se pun dotari pe masini la care un neamt nici macar nu se uita :)))) sunt foarte dotate masinile cumparate de noi din Romania...

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Are și xdrive ceea ce conteazĂŁ destul de mult, 184hp. Eu am x1 xdrive aceeași motorizare și da plĂŁtești ceva mai mult pentru o mașinĂŁ cu un singur proprietar și km puțini,iar istoricul din reprezentanțĂŁ plus garanția conteazĂŁ atunci când plĂŁtești o sumĂŁ de peste 10k.

 

Eu pe a mea am dat 16k luatĂŁ din Germania cu garanție un an. Un singur proprietar și service doar la reprezentanțĂŁ cu 105k km. Ăn țarĂŁ se gĂŁsesc mai ieftine ca ĂŽn Germania.. Foarte curios..

 

Cavaliere. Când am spus meritĂŁ am fĂŁcut referire la ĂŽntrebarea lui legat de garanție dacĂŁ merita. Mașina ĂŽn sine el decide dacĂŁ meritĂŁ sau nu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

20000 euro pentru seria 3 din 2014 nici macar facelift. Merita? Ce fumati fratilor? :) Pretul este astronomic, desigur.

 

 

Nu compara cu sămsăriile de pe meleaguri românești, dacă omul nu e samsar. Pare că a fost a lui.

 

Dar de acord că e scump. Am dat eu 21000 pe a mea la început de 2017, așa e, cu 100000km și garanție, la fel cu HUD, navi mare, scaune sport, trapă...șamd

Pare însă sigură treaba. Km sunt puțini, uzura ar trebui să fie destul de mică.

 

Am încercat să caut similar pe Gebrauchtwagen

 

Mai bine îți aduci :)

Edited by deeJayOg
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca preturile la F30 au scazut destul, mai ales la nfl si euro 5. O fi avand km putini, dar la revanzare in 3 ani iei 8 mii pe el.

E plina piata de masini. Sincer, in loc de 18 mii pe o masina cu 100 de mii de km , mai bine iei una cu 150 de mii si dai 4-5 mii mai putin.

Oferta e enorma la ora actuala, mai ales la tot ce nu e euro6.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

UitĂŁte la Bavaria Used, vezi acolo ce au ĂŽn ofertĂŁ și te lĂŁmurești :)

 

CĂŁ sunt 1-2 care chiar și le iau pentru ei, da, dar mulți le au luate pentru și pe firme, la flote. Chel-line e suficient așa :)

 

nu am de ce sa ma uit sau sa ma lamuresc, stiu destul de bine ce vorbesc...dar nu stau sa ma contrazic + ca vad ca ai oameni care te sustin pe forum la cele spuse pentru ca este o idee implementata default asa ca nu are sens sa aduc argumente sau sa contrazic...este exact asa cum crezi tu :D

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

nu am de ce sa ma uit sau sa ma lamuresc, stiu destul de bine ce vorbesc...dar nu stau sa ma contrazic + ca vad ca ai oameni care te sustin pe forum la cele spuse pentru ca este o idee implementata default asa ca nu are sens sa aduc argumente sau sa contrazic...este exact asa cum crezi tu :D

 

Crezi ce vrei tu. Dar pui problema greșit.

Dacă tot știi bine ce vorbești, dovedește. Accept orice argumentație sănătoasă.

Până una alta eu ți-am oferit ceva concret. Dacă te uiți în oferta de la seria 3 de ex. pe Bavaria Used vezi că multe sunt cu dotări destul de slabe. Și e valabil și la alte mărci.

 

Dacă poți da mai mult decât “eu știu ce vorbesc” și ceva concret să știi că îți dau dreptate și sunt dispus să-mi schimb părerea, dacă poți dovedi că știam greșit situația. Până atunci ...

Edited by deeJayOg
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu am de gand sa ma contrazic cu cineva de pe forum care are pareri preconcepute pana si la ideea de a cumpara masini de la "samsari" atata timp cat nu toata lumea are cunostintele necesare sau timpul necesar pentru asta, atata timp cat istoricul masinii + masina se verifica in prealabil. singura diferenta este ca economisesti banii pe care ii castiga "samsarul" in rest nu este nici cea mai mica diferenta. (sa nu se intealaga gresit, nu dau exemplu aici oameni care aduc masini lovite sau care umbla la km) - sunt foarte multe masini la vanzare in stare buna si istoric OK aduse de "samsari".

 

nu ma intelege gresit, e normal sa ai propria idee formata si conceptie dar una e sa arunci cu noroi si sa argumentezi ceva la nesfarsit sau sa o spui cu fiecare ocazie.

 

dar ca sa iti dau un exemplu totusi pe subiect desi am spus ca nu o sa ma agit sa iti aduc argumente, observ zilnic masini ex-AG si compar cu masini luate la buy-back sau potentiali clienti cum isi configureaza/cumpara masinile.

Edited by ckh
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Atunci cand lumea se plange de conditiile mizerabile din spitale, scoli, infrastructura, sa nu uite ca diferenta dintre Romania si alte tari consta si in sumele pe care statele "model" isi permit sa le investeasca in aceste domenii, si ca poate, merita sa aruncam un ochi si pe statisticile dintre sub-dezvoltare si evaziunea fiscala.

Iar comertul cu autoturisme uzate in Romania este lipsit de cadru legal, si face de multe ori obiectul unei duble evaziuni: eludarea de la plata TVA, si neinregistrarea si neplata unui impozit pentru profitul pe care acesti "samsari" il realizeaza. Insa obiectivul multor romani este sa aiba "5 butoane" la pret cat mai mic....restul se rezolva cu niste cruciulite atarnate la oglinda.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.