Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Aia e puterea in kw / HP, nu mai aberati. Rulajul e mai in dreapta putin si e 101(000)km. Masina e onesta.

 

Corect, am urmarit gresit. Totusi de unde stii ca e onesta, ai vazut-o sau testat-o? Macar pt limbajul samsaresc din anunt si volanul tapitat as fi sceptic.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al kilometrajului ma refeream ca e onesta, ca in rest n-am de unde sa stiu cum e. La volan si la 6WB i-a facut el retrofit, ca vad ca nu le avea din fabrica. Probabil ca sa mai creasca pretul sau cine stie... Dar da, volanul ala e urat cu spume. :))

Ideea nu era ca imi place masina sau ca mi-as cumpara-o. Ideea era ca trebuie sa fii sigur pe informatiile tale inainte sa arunci cu noroi pe un forum public cum ca ar avea kilometrii dati inapoi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pai inseamna ca ti-ai gresit masina din start daca zici ca un BMW e prea rigid. Pana la urma rigiditatea unui BMW face parte din intregul care se numeste "Placerea de a conduce" alaturi de "tractiune" spate, motor montat longitudinal si amplasat in spatele puntii fata, etc. N-am mers cu F30, dar stiu ca fata de E90, l-au facut mai soft atunci cand vine vorba despre suspensie. Nu stiu daca ai mers cu G20, noul treiar, sa vezi aici rigiditate. E peste E90 care chiar si asta era f rigida. S-au reintors la origini cu acest G20 si pe mine unu ma incanta acest aspect pt ca imi face placere sa conduc mai sportiv. In oras intr-adevar nu-i placut mai deloc, dar compenseaza cand ies cu ea in extra-urban. Daca vrei smooth-ride, confort, atunci trebuie sa mergi pe Merc sau Audi, aceasta fiind si ordinea daca ai avea de ales.

 

 

In clipul de mai sus Buhnici si Andrei spun ca G20 e MULT mai confortabil decat F30, laudand in mod special suspensia mai iertatoare. Tot netul e plin de concluzia ca G20 e mai confortabil. A lega prestatia PROASTA pe drumuri cu gropi si denivelari de handling in 2021 - e aberant! E90 e o tigaie gandita la sfarsitul anilor 90 si aparuta 2005, nu stiu de ce oamenii o mai aduc in discutie 16 ani mai tarziu. O masina moderna din gama de preturi de peste 40.000 de EUR trebuie sa asigure atat un handling bun pe drumuri virajate cat si o prestatie decenta pe drumuri proaste. Audi, Jaguar, Mercedes fac deja asta din 2015. E bine ca si BMW a inceput sa inteleaga asta cu seriile G (desi F1- e un exemplu bun de handling si prestatie buna pe drumuri proaste inca din 2010). Dupa ce vand F30 cu siguranta o sa iau G20 sau G30.

Edited by Alexxx
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

 

In clipul de mai sus Buhnici si Andrei spun ca G20 e MULT mai confortabil decat F30, laudand in mod special suspensia mai iertatoare. Tot netul e plin de concluzia ca G20 e mai confortabil. A lega prestatia PROASTA pe drumuri cu gropi si denivelari de handling in 2021 - e aberant! E90 e o tigaie gandita la sfarsitul anilor 90 si aparuta 2005, nu stiu de ce oamenii o mai aduc in discutie 16 ani mai tarziu. O masina moderna din gama de preturi de peste 40.000 de EUR trebuie sa asigure atat un handling bun pe drumuri virajate cat si o prestatie decenta pe drumuri proaste. Audi, Jaguar, Mercedes fac deja asta din 2015. E bine ca si BMW a inceput sa inteleaga asta cu seriile G (desi F1- e un exemplu bun de handling si prestatie buna pe drumuri proaste inca din 2010). Dupa ce vand F30 cu siguranta o sa iau G20 sau G30.

 

Daca ti-ai luat informatiile de la Buhnici eu zic ca nu-i prea relevant. Am mers cu G20, am avut si E90 si chiar stiu ce spun: G20 e rigida. Citeste ce spune si BMW in declaratiile oficiale atunci cand au lansat G20-le, despre faptul ca au rigidizat sasiul cu peste 20% daca-mi amintesc fata de F30. E90 sau alta "tigaie" mai veche de zici, nu inseamna ca au fost masini proaste sau ca in contextul actual sunt masini depasite tehnologic. Esti informat total gresit. Sunt masini noi care la multe capitole sunt inferioare inca si unui E46, sa nu mai zic de E90. Nu au briz-brizurile unui Pasat din asta nou, ecrane si altele, doar ca dpdv al tinutei de drum un E90 este inca ce trebuie pt cei care cauta ca masina sa aibe o tinuta buna de drum.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am descoperit misterul. F30 Efficient Dynamics are la amortizoare si arcuri aceleasi coduri OEM cu M suspenssion. Asadar fara sa stiu aveam suspensie de M pentru ca masina mea este versiunea de 163 F30 LCI 320 ED. Asta din cauza ca pentru eficienta F30 ED e mai coborat. Deci probabil colegii de mai sus au dreptate ca F30 e confortabila... am avut eu ghinion. Daca stiam informatia asta inainte sa iau masina nu as fi luat-o. O sa ma uit sa vad cat m-ar costa sa cumpar arcuri + amortizoare OEM de BMW + montaj poate le schimb... Edited by Adi82
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai luat informatiile de la Buhnici eu zic ca nu-i prea relevant. Am mers cu G20, am avut si E90 si chiar stiu ce spun: G20 e rigida. Citeste ce spune si BMW in declaratiile oficiale atunci cand au lansat G20-le, despre faptul ca au rigidizat sasiul cu peste 20% daca-mi amintesc fata de F30. E90 sau alta "tigaie" mai veche de zici, nu inseamna ca au fost masini proaste sau ca in contextul actual sunt masini depasite tehnologic. Esti informat total gresit. Sunt masini noi care la multe capitole sunt inferioare inca si unui E46, sa nu mai zic de E90. Nu au briz-brizurile unui Pasat din asta nou, ecrane si altele, doar ca dpdv al tinutei de drum un E90 este inca ce trebuie pt cei care cauta ca masina sa aibe o tinuta buna de drum.

La G20 au rigidizat caroseria nu masina (suspensia) pentru ca o pregatesc pentru full electric la facelift. Suspensia este MULT mai moale ca la F30 - din TOATE review-urile de pe net.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La G20 au rigidizat caroseria nu masina (suspensia) pentru ca o pregatesc pentru full electric la facelift. Suspensia este MULT mai moale ca la F30 - din TOATE review-urile de pe net.

 

Eu zic s-o conduci si dupa mai vbm. "Ca caroseria", ca suspensia, vei simiti toate imperfectiunile din asfalt. Pe de alta parte ce sens sa rigidizezi caroseria fara sa faci acest lucru si din suspensie...e clar ca ambele au fost reglate in acest sens. Sloganul BMW cu placerea de a conduce si de aici vine f mult, altfel n-ai cum sa indeplinesti acest deziderat cu o masina soft, barca. In fine...iti sugerez sa mergi sa faci test-drive si dupa te reintorci aici sa-mi dai dreptate. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria5-posibilitate-rate-an-2008-motor-2-0-diesel-IDezaUW.html

 

WBANX31020CW73529

 

ma interesa masina pentru un prieten si am zis sa o verific inainte sa batem drumul pana la Timisoara.

 

aveti grija, masina avea 222k in 2017 si este produsa in 2007, cand i-am spus a inceput sa vorbeasca foarte urat si sa injure efectiv, el este parc auto "autorizat" :)))))))) la el in curte....

Link to comment
Share on other sites

Olx a intrdus sistem de evaluare al vânzĂŁtorilor si cumpĂŁrĂŁtorilor, cum gĂŁsiți unul din asta, dați evaluare ca o sa se vada notele dupĂŁ ce sistemul va face o medie finala in baza a mai multor ratinguri.

 

I am dat rating si am dat si report la anunț.

 

Samsarii mai “jmecheri” au pe cineva care le spune ultima intrare cu ultimii km ca sa știe cat sa de a inapoi. Sau consulta car vertical si etc si da inapoi ca si cum sa zicĂŁ ca a stat masinii in ultimii ani si de aia, dar el da inapoi la greu.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.