Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

  • 1 month later...

Salut,

Dupa ce am luat 325i-ul de la colegul de forum crtir, tot am continuat sa ma uit, din cand in cand, dupa o masina cu N52B30 de 190kW, in principal la 330i si foarte putin la 530i.

Niciodata nu am crezut ca voi ajunge sa ma uit vreodata la un seria 6, dar acest anunt mi-a cam trezit interesul - https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-6-630-ci-coupe-ID7H94PS.html
VIN: WBAEH31070B690331

Am vorbit putin cu proprietarul in aceasta dimineata, prin mesaje, iar pana acum imi place ce aud:
- Luata in 2008 de la un dealer din Germania de un prieten, si cumparata de proprietarul actual acum ~3 ani de la acel prieten.
- Ar avea intrari doar in reprezentanta (n-am apucat sa verific, o sa cumpar astazi un raport checkvin)
- Aripa stanga spate revopsita dupa o mica iesire in decor in 2010.
- Consum de ulei de ~0.7L intre revizii (la 10k km)
- N-ar avea tacanitul la rece specific unor N52-uri, dar zice ca nu e sigur ca stie la ce ma refer.
- Ambreiaj original, discuri si placute OE schimbate acum 15k km.
- N-are rugina, dar aripa mentionata mai sus ar trebui revopsita pentru ca n-a fost facuta foarte bine initial.
- In rest mai trebuie sa-i faca ITP-ul ca este expirat, sa-i schimbe un bec pe marsalier care este ars si un senzor de parcare defect.

Mai trebuie sa aflu pe ce stil/dimensiune sunt al 2-lea set de jante, apoi e cam de vazut masina, zic eu.

Voi ce parere aveti?

Edited by De-MaRcOnE
Link to comment
Share on other sites

Buna seara. 

Este prima experienta pe forum, imi cer scuze anticipat daca nu intreb unde trebuie. 

Doresc sa achizitionez un bmw seria 3 in viitorul apropiat si de vreme ce preturile in RO sunt departe de a fi atractive, am cateva nelamuriri cu privire la achizitionarea masinii din Germania. 

As dori sa iau masina pe firma din Germania, dar nu sunt sigur ce inseamna asta, la o masina cu "bmw premium selection". Garantia respectiva este valabila si in RO? Pierd garantia daca o iau pe firma? Daca o pierd pot achizitiona un pachet de garantie in RO? Transportul stiu ca este in jur de 1K€, partea cu garantia ma intereseaza, nu as vrea sa iau fara. 

Cum ies mai bine? Daca gasesc ceva la noi si nu este pe stoc, este in Germania, se mai adauga 5% la pretul masinii fara TVA, apoi transport, plus ce isi adauga Bavaria..

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

@tibittn Salut, garantie ai conform legii de 12 luni, daca cumperi de la persoana juridica. 

Citez de pe site-ul www.europa.eu 

 

Under EU law, the quality and performance of goods must be satisfactory. Even if you buy a second-hand product, the seller must deliver you the product in conformity with the contract of sale. The product must comply with the description given by the seller and be fit for your particular purpose. The product must comply with the conditions you accepted at the time of conclusion of the contract. 

The seller is not liable for defects you already knew at the time of purchase and for those resulting from the usual deterioration of the car. 

If the car has a major defect which you were unaware of when you bought it, you may well be entitled to a remedy. 

Under EU law, you have minimum two years to invoke guarantee if the product you purchased turns out to be faulty or not as advertised. The guarantee period may be reduced to no less than one year for a used vehicle. This should be made clear to you at the time of purchase. 

If the defect appears within the first 6 months of use, it is presumed that it existed at the time of the delivery and only became apparent later. 

After 6 months, you can still invoke the guarantee but, if the dealer contests that the defect existed from the start, you may have to prove it, probably by involving a technical expert. 

When you discover a technical problem, you are required to notify the seller as soon as possible but not later than two months. 

You should contact the seller first to check that they agree to your taking the car to a local garage for repairs. This is generally not a problem for new cars, but can be for second-hand cars.

 

Asta este garantia conform legii pentru un bun second hand, care evident este pentru defecte majore (cutie viteze/motor/etc). Restul de garantii care se iau contracost, defapt sunt un fel de asigurari, la care trebuie sa citesti bine contractul si sa vezi ce este acoperit si ce nu este si in ce conditii. 

 

Si da toate astea sunt valabile oriunde, doar suntem in EU si avem drepturi. 

Edited by Shep86
Link to comment
Share on other sites

Din ce imi aduc aminte, daca cumperi de la dealer BMW cu Premium Selection, garantia este valabila si in RO, dar trebuie sa verifici exact ce cuprinde, uneori nu se refera la toate componentele masinii.

Daca masina este in garantie "de fabrica" adica 2 ani de la fabricatie, sau are vreun pachet de prelungire a garantiei de 3-4-5 ani atunci 100% garantia e valabila si in Romania.

Prelungirea garantiei nu se mai poate face ulterior, maxim la 3 luni de a achizitia masinii cand a fost noua.

Din punctul de vedere al transportului, daca vrei sa iesi mai ieftin, poti lua legatura cu firme/persoane specializate in importul de autoturisme, sigur vei iesi mai ieftin decat daca apelezi la un dealer BMW.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Sunt anunturi si pe mobile si pe gebrauchtwagen care au bmw premium selection. Voi da un mail unui dealer sa imi spuna exact ce acopera garantia respectiva si daca este valabila si la noi, sa nu fie nevoie sa trimit masina inapoi in Germania in caz de ceva. 

Link to comment
Share on other sites

Premium Selection inseamna 12 sau 24 luni garantie, depinde cum gasesti si maxim 100.000 km.

Eu am luat o cu 24 de luni.

Daca depasesti cei 100k atunci platesti procent din reparatie, gasesti in contract detaliile, ti le spune dealerul.

Garantia e valabila in Ro.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

am un coleg de munca in cautare de un 440i, se tot uita la masina asta din anunt, stie cineva ceva?

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-ID7H4J3y.html

 

Singura chestie care ma pune pe ganduri este " - recalibrare software motor MHD Stg2 ~ 460 cp si cutie XHP Stg 3 " 

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

O masina ca asta as lua de la pers fizica doar daca as cunoaste proprietarul. Trebuia sa te puna pe ganduri stickerul de la capacul de alimentare - drift happens.  E clar ca masina a vazut jar la viata ei, nu ca ar fi ceva neaparat rau daca a si fost intretinuta.

O vorba din popor, spalata e ca noua...

40i as lua numai 100% stock, numai de la dealer.

Link to comment
Share on other sites

Eu nici sa-l cunosc pe proprietar n-as lua masina asta. Facut tuning maxim cat se poate fara schimbat de piese si la motor si la cutie, cu soft-uri de pe net cu mape standard, cu telefonul si un adaptor? No freaking way. 

Link to comment
Share on other sites

Deja citesc pe aici si mie e frica sa mai pun LSD si suspensie pe masina 🙂  Personal daca nu apare cu daune majore as merge sa o vad . Vezi ca mai era un 240 xi frumusel pe olx. Legat de daune am ceva rapoarte RAR o sa las pe aici VINurile .

@mgi MHD aia sunt laudati la fel si XHP  adica nu sunt chiar ceva no name in US/UK sunt multi oameni care pun hartile lor . edit lista de vin : WBA1R91090VA07738 ; WBA5X71020FJ25245 ; WBA5X71060FH87977 ;WBA1R910705H90509 ;

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

LSD si suspensie e una. Doar nu iti faci soft stage 2 motor si cutie ca sa mergi legal. I-a rupt fasu' bro, pops and bangs noaptea vrummm vrumm

Fiecare face ce vrea cu masina lui, fiecare face ce vrea cu banii lui. eu unul asa cum am zis mai sus nu o sa cumpar masina gata "tunata" din mai multe motive, unul fiind ca printre placerile vietii (cel putin pt mine) e sa-mi customizez masina dupa bunul meu plac.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

A clar nu a mers la piata cu ea , acum daca accepti treaba asta bine , personal as vedea lucrurile" bune"  adica daca masina e ok in parametri cele 2 softuri se pot scoate ca sa stai mai linistit si bonus ai un LSD 🙂 .  Dar cel mai important as verifica seria de sasiu. mai sus unde am pus VINurile e o masina cu reparatii de 160.000 RON ...in poze masina si la o privire superficiala masina era "tipla" 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

XHP sunt printre cei mai cunoscuti pentru soft cutie. MHD nu o fi cea mai buna varianta pentru remap motor, dar sunt foarte populari in afara cu feedback pozitiv.

Cunosc un pusti (dintr-o famile cu o situatie financiara foarte buna) care a investit sume considerabile (de ordinul zecilor de mii de euro) intr-un 340i (interior, admisie, evacuare, softuri, etc) si singura bucurie a lui e sa accelereze masina pe drum drept. In sensul ca ii e frica si sa dezactiveze DSC-ul, nici nu discutam de 'drifturi'. Multi pusti se dau raceri si incerca sa isi construiasca imaginea asta pe social media.

Nu zic ca ar fi acelasi lucru si in cazul de fata, doar voiam sa subliniez ca modificari aduse nu implica 100% o masina omorata. In plus, cred ca suntem prea optimisti sa credem ca drifturile se fac atat de usor incat doar asa a mers. Cati oameni cunoasteti care isi bat cu bunastiinta joc de masina?

Si cu soft si fara soft, pana la urma nici 40i nu il iei ca sa mergi 100% legal.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ce e XHP, dar chiar si asa, nu toata lumea care il foloseste da setarile in rosu (stage 3 in cazul asta). La fel si cu remaparea motorului. Cine e interesat sa faca un remap calumea se duce la un tuner sa-i faca o mapa personalizata. Nu instalezi softul si dai toate setarile la blana.  

In fine, fiecare face ce vrea cu banii lui. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Da, si nu adica m-am uitat la acest video incercand sa aflu mai multe despre B58-ul de pe 140i

 

pe la minutul 8.18 se explica ca pentru stage 1 + trebuie XHP stage 3 ...

So stage 2 MHD automat => XHP Stage 3.

Sincer vorbind o cam dam in SF-uri , cine ia masina de peste 300 cai va merge si mai tare cu ea acum cat/cum rezista sau daca are grija cum trebuie de ea e alta discutie.Da ideal e sa iei ceva stock cu care s-a mers pana la piata si inapoi dar mai greu asa ceva :))

 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Un amic, vrea o masina super ieftina. Se uita la asta si m-a intrebat pe mine. Eu nu am habar despre E90 sau despre ce trebuie verificat, asa ca ajutati-ma voi.

BMW 320i - 2.0 benzina 170cp Baia Mare • OLX.ro

Ce parere aveti?

 

Urmareste aici discutia, si probabil va raspunde singur in continuare, eu doar i-am dat curaj la tăntălău.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.