Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

daca aia 200k a fost intretinuta corespunzator, si masina are un istoric al reviziilor la 10-15k km, atunci nu vad o problema a lua una spre 200k, dar daca la 200k a avut doar 7 revizii gen ( tot la 30k aprox ) atunci e alta poveste...

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, sskkaa said:

daca aia 200k a fost intretinuta corespunzator, si masina are un istoric al reviziilor la 10-15k km, atunci nu vad o problema a lua una spre 200k, dar daca la 200k a avut doar 7 revizii gen ( tot la 30k aprox ) atunci e alta poveste...

Eu zic ca in fiecare interval: gen: 50k - 100k Km costurile cu intretinerea vor fi mai mici decat [100k - 150k Km] < [150k - 200k Km] < [200k - 250k Km] < ... si asta indiferent ca intretinerea s-a facut corespunzator, a la carte. Evident, conteaza si intretinerea, rata defectiunilor si implicit a costurilor va fi mai redusa, doar ca tot vor fi alte subansamble care vor sta sa cada cam dupa fiecare interval mai sus mentionat. E logic, parerea mea.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine cred ca ar fi de cumpărat ceva pana în 50-60k km și vândută la 100-120k km. 

Bine, cea mai buna alegerear fi noua! 

Iar ajungem la dilema mașina non premium nouă sau mașina premium sh.

Eu tot zic ca următoarea mașină va fi noua și apoi iar cad în păcat 😂. Chiar am vrut sa iau Mazda noua, nu m am împăcat deloc cu interiorul, cu puterea mica și iar am luat un 5-ar sh. 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Daca banii sunt destui si nu e o problema bugetul, cred ca orice om intreg la cap isi va lua o masina noua.

Dar sa zicem, la un buget de aprox 40k, cum a fost speta mea, am avut de ales intre o masina noua ( gen octavia decent dotata/sau poate un superb cu ceva dotari ) sau un X3 M40d de 3 ani si 50k km... cred ca alegerea e no brainer...

Si eu zic ca o masina de aprox 2-3 ani si 50-70k km e o alegere foarte ok la SH.

@RaYn3 sansele sa pice ceva grav/foarte grav, sunt mult mai mari la o masina de 200-250k km ( logic! ) mai ales cand intretinerea a fost precara ( fara schimb ulei cutie, fara schimb ulei cutie transfer, sau diferentiale, ulei motor tot la 30k, etc ) e clar ca aici pot pica mult mai multe...

Link to comment
Share on other sites

Eu consider ca f.important la o masina SH este sa cautati una cu garantie, chiar daca platesti putin mai mult, nu mai ai batai de cap pt piesele importante si costisitoare. Iar reprezentantele BMW din afara (si din tara dar aici oferta e mai restransa si nu prea ai ce alege) au plin de oferte pt toate buzunarele si sunt obligati de legislatie si de concurenta sa asigure 2 ani garantie la gama Premium Selection pt SH.

Link to comment
Share on other sites

Cand o sa citesti clauzele garantiei, si te vei lovi de ea, vei intelege de ce nu merita sa dai 5-7000eur in plus pe o masina doar ca are premium selection. Eu nu m-as crampona in asa ceva. Daca are la pretul corect, sa fie primit, daca nu are, de diferenta aia de bani sigur iti cumperi un motor sau o cutie sa ce va pica... pentru ca restul maruntisurilor taote sunt CONSUMABILE.

  • Like 1
  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

Am avut Premium Selection la actualul X3 si am schimbat pe garantie de la piese la coloana de directie, compresor clima (de 2 ori), chiar si burduf planetara am schimbat pe garantie. Depinde de asiguratorul extern la PS. Eu zic ca si-a scos pretul garantia, iar diferenta nu a fost chiar 5000-7000 eur fata de alt X3, far mai rulat. Dar masina a venit cu revizie la zi, recall-uri efectuate, impecabil spalata/curatata/hidratata pielea. Plus ca la masinile care sunt vandute cu garantie Premium Selection se fac verificari extra, nu acorda BMW garantie la o rutala cu multi km si service-uri facute prin vecini, ci la masinile *aproape noi. 

Acum depinde si de buget si de noroc. Poti gasi o masina corect intretinuta si la particulari dar fara garantie.   

Important pana la urma este sa fie cat mai noua ca an de productie si cu cat mai putini km

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

am mai vazut-o pe olx la vanzare... sta de ceva timp cu ea.

cred ca era la vanzare si anul trecut dar mai scumpa !

greu de gasit cumparator, mai ales in romania, unde nu exista inca cultura si piata pentru "youngtimer"

masina este geniala pentru cei care sunt din generatia X 💪👍🥰.

daca prietenul are bani si drag de asemenea exemplar... sa nu mai stea pe ganduri, in cativa ani nu mai gasesti asa ceva !

succes !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da da, și eu am văzut o anul trecut, voia 15mii parca. Asta cu prețul, de obicei ma abțin, fiecare cere cât vrea pe lucrul lui dar ca o părere, nu e mașina sa o iei sa circuli zi de zi. Sa o iei sa o ții în garaj sa o pui la punct și sa te plimbi duminica are sens, altfel nu as da banii ăștia. Indiferent ca e 10mii sau 15mii.

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

On 8/13/2024 at 1:25 PM, Cosminbad said:

Am avut Premium Selection la actualul X3 si am schimbat pe garantie de la piese la coloana de directie, compresor clima (de 2 ori), chiar si burduf planetara am schimbat pe garantie. Depinde de asiguratorul extern la PS. Eu zic ca si-a scos pretul garantia, iar diferenta nu a fost chiar 5000-7000 eur fata de alt X3, far mai rulat. Dar masina a venit cu revizie la zi, recall-uri efectuate, impecabil spalata/curatata/hidratata pielea. Plus ca la masinile care sunt vandute cu garantie Premium Selection se fac verificari extra, nu acorda BMW garantie la o rutala cu multi km si service-uri facute prin vecini, ci la masinile *aproape noi. 

Acum depinde si de buget si de noroc. Poti gasi o masina corect intretinuta si la particulari dar fara garantie.   

Important pana la urma este sa fie cat mai noua ca an de productie si cu cat mai putini km

finally cineva care a inteles A-Z cum merg lucrurile si nu compara mere cu pere! :))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

 

aș vrea dacă puteți să mă ajutați cu o părere legată de următoarea masina

https://casaauto-rulate.ro/bmw/bmw-seria-3-1
 

Atașez și un raport car vertical  

 

Dilema mea este ca nu găsesc date concrete pentru perioada 2016-2019, timp în care ea a fost înmatriculată în Germania  

 

prețul ei la dealer este de 15k. Merită banii aceștia? 
 

Multumesc frumos ! 
 

 

update: am găsit ceva comic. Intr un deviz de-al lor, în ianuarie 2023 mașina avea 139321 km. Deviz in care clientul era chiar dealerul. Iar în prezent mașina apare ca are 137.103 km....ciudat  

 

WBA8A11070K670313.pdf

Edited by Mihai!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare, scriu aici, desi masina este in Germania. Mi s-a pus pata pe E39 (clar sunt blocat in generatia 2002-2005).

Masina este asta si, la cat de putin ma pricep, as zice ca e o provocare:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=375449747&c=Limousine&dam=false&fr=2002%3A2003&isSearchRequest=true&ml=245000%3A260000&ms=3500%3B%3B22%3B&p=%3A1550&ref=srp&refId=b8ea4058-c97b-8142-b2f3-4afca909ed25&s=Car&sb=rel&searchId=b8ea4058-c97b-8142-b2f3-4afca909ed25&vc=Car

As fi un mic Restoration de Romania, 😀.

Tot discut cu el pe mesaje, cam zgarcit la vorbe, deh la 1500 euro, ... Mai jos de 1400 euro nu vrea sa scada. Zice ca are rugina doar in aripa dreapta fata. Asa cum scrie si in anunt, oglinzile de la faruri sunt praf, carcasa oglinzii dreapta e sparta, geamurile de la oglinzi trebuiesc inlocuite, masina e cam murdara, anvelope vara pirelli + jante aliaj, anvelope + jante tabla si capace iarna. Necunoscuta este motorul (el zice ca era functional).

Link to comment
Share on other sites

Interiorul e interesant in rest e o masina de 20 + ani 250k rulata in Germania, as zice ca nu a schimbat mai nimic la ea 🙂 . Asa daca ai banii si nervii necesari poti sa o iei, la final dupa ce tragi linie posibil sa iti dai seama ca mai bine de banii "investiti" luai direct una in stare buna .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer, de asta imi este frica, in loc de 3k euro, sa nu ma trezesc ca bag 10k, sau peste, ca la 325xi. Cu cabrio am avut noroc, masina a fost super ok (si este), aici, e cam riscant. Una in stare buna este prea scumpa, mult prea scumpa.

 

WhatsApp Image 2024-10-09 at 14.31.52 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-10-09 at 14.31.52.jpeg

WhatsApp Image 2024-10-22 at 14.14.52 (1).jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ca fost posesor de E39, chiar modelul Exclusive Edition precum e cel din poza, interior crem si alt motor ( unul anost din pacate ), pot sa-ti zic ca daca ti s-a pus pata pe masina asta, ar trebui sa o iei. Bani ai sa bagi o gramada, dar nu neaparat deodata, dar cred ca singura problema mai greu de rezolvat la un E39 ramane rugina ( deobicei pragurile sunt praf). Totusi modelul din anunt chiar pare decent in privinta asta. Probabil ai sa te lovesti de probleme clasice: suspensie, caseta de directie care bate, vad ca si farurile trebuie reconditionate ( la anii astia sigur trebuie inlocuite lupele, nu doar sticlele).

Asa din poze masina arata neglijata, dar pretul reflecta starea ei. Sper ca ai observat ca nu merge incalzirea in scaunul soferului dupa acea gaura de arsura ( tipic pentru scaunul de E39).

Combinatia de culori e foarte frumoasa, iar editia asta are mai multe elemente cromate care ii asigura un look distinct si special. Pielea e fina si moale, dar e greu de intretinut.

Ma uit pe acasa si daca mai am sigla de capota, ti-o fac cadou. Stiu ca aveam una noua de E39, dar nu mai stiu ce am facut cu ea.

Link to comment
Share on other sites

E ok M54 se rezolva, rugina asa din avion pare sa nu aiba, ca proiect pentru urmatorii 1/2 ani merge 🙂 sunt si eu pe cale sa fac o gresala din asta, doar ca la mine e mai ieftina/grava treaba .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

"Sper ca ai observat ca nu merge incalzirea in scaunul soferului dupa acea gaura de arsura ( tipic pentru scaunul de E39)."

Vazusem dar nu stiam ca asta inseamna, multumesc.

Masina pare sa fi fost folosita preponderent de o singura persoana (cel putin bancheta spate arata f. bine). Neingrijita rau de tot, e murdara ca un purcel. 

De rugina ma tem fiindca, daca cabrio ramane in familie nu am alt loc decat in aer liber. Si nu suport sa o vopsesc si sa apara iar.

Masina va fi doar un hoby, sa o readuc la viata, sa mai am un M54B25 la poarta, sa o mai repar, sa o mai bibilesc (nu-mi place gradinaritul de nici un fel). Ca si km, de ex. cu cabrio, intre cele doua ITP-uri am facut vreo 1500 km care se vor imparti la 2 masini, deci, maxim 1000 km / an (presupunand ca le scot pe amandoua la fiecare sfarsit de saptamana).

Astept sa-mi trimita poze cu actele, poate mai multe poze cu ea (asa i-am cerut) si vedem ce o mai fi.

De curiozitate: E39 este o masina confortabila? 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu pe noi trebuie sa ne convingi 🙂  din nou e o mașină sh de peste 20 ani și 250k km care pare nemișcată de ceva timp, tot ce e plastic / cauciuc posibil sa fie în stare proasta, așa ca fun fact vezi cât costa un cheder nou . Dacă ai timp /nervi / bani go for it . Și așteaptă-te la orice, inclusiv ca mașină sa fie în stare mai buna decât credem noi .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.