Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ma dau si eu cu parerea: de la un punct incolo e greu de estimat valoarea unui lucru strict dintr-un anunt.

In 99% din cazuri, din experienta mea, nu exista chilipiruri. Unde e ieftin, e o problema.

In schimb oameni lacomi exista, deci pot sa inteleg critica pretului.

Insa cat ar trebui sa fie un E39 intretinut?

In sensul in care, un exemplar curat si fara rugina ar putea sa fie 6-7k euro? Dpmdv, da. 

Avem cum sa ne dam seama din anuntul respectiv in ce stare e masina respectiva? Nu stiu, eu unul nu, dar pare curata.

PS: acum un an am urmarit cateva luni bune internetul si anunturile din Germania (mobile, kleinanzeigen, autoscout) pentru un E90/E82. Concluzia dupa minim 4-5 luni, nenumarate drumuri batute si masini vazute, e cum am scris mai sus: nimic din ce e ieftin nu a fost bun, iar nu tot ce era scump era bun.  Dar raspunsul a fost intre cele scumpe, cum as spune ca va fi si cazul unui E39 curat, pentru cine cauta.

 

Link to comment
Share on other sites

Un E39 intretinut poate valora si 20 k in ochii unora . Acum eu vad un E39 525i cu 255k km vandut de turci acum intrebarile mele catre ei ar fi :

1. caiet service are?  de aici pot vedea daca :

-schimburile de ulei sunt facute la timp si la intervale rezonabile

-bujii/bobine au fost schimbate vreodata

-lichid servo, racire, cutie automate, diferential au fost schimbate vreodata

-pompa de apa curea accesorii schimbate vreodata

-garnitura capac tacheti si valva DISA schimbate vreodata

-suspensii inlocuite vreodata 

-tratamentul anticoroziv reinoit vreodata 

Daca are operatiunile de mai sus facute da merita clar cei 6500 eur. Daca nu ... 🙂  . ceva imi spune ca multe elemente sunt originale si abia asteapa sa fie schimbate de "un pasionat" 

Plus: rugina= ce inseamna rugina , poze si asa mai departe, ceva ce pare "banal" se poate lasa cu o schimbate de element asa cum am constata prin proprie experienta . Ar mai fi si de astia 6500 eur ce alte masini pot lua, poate "merita" un E34 sau poate un E60 sa poate un E28 🙂 

 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, dar daca ar fi sa fiu realist, o masina cu ce spui tu acolo se duce in 8k. O persoana care a facut lucrurile astea, a bagat bani in ea, (in Germania, unde preturile sunt altele ca in RO) nu o va vinde pe suma de care mentionezi.

Cel putin eu asa vad lucrurile. Nimeni nu da lucruri bune pe 2 lei. Ba, asa cum am spus mai sus, unii vor sa vanda lucruri de 2 lei pe 4 lei, si aici trebuie grija.

6500 mi se pare decent pentru un E39, chiar daca nu are schimabt tot ce trebuie schimbat. La varsta asta, mai important mi se pare sa fie fara rugina (sau minima), istoric service, fara accident si preferabil fara revopsiri. Deja iti garantez ca, cu filtrele astea, cauti acul in carul cu fan, si acul oricum va fi scump.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat aseara cu zoom, pe tv la pozele din anunt (sunt chior, 😀, dar, nici chiar asa, intentia era sa vad detalii). Si, pe langa rugina, am observat si ca farul dreapta este busit si lipit. Ca urmare, ma astept si la altele, chiar daca, in poze, masina pare ok.

Hai sa va spun experienta mea cu cabrio, pe care l-am achizitionat cu 4100 euro plus restul: am cautat un an si jumatate, obsesie, nu alta. Cand aproape ca renuntasem, vineri dimineata, l-am vazut. Nu era perfect dar, avea defecte minore si usor de rezolvat. Foarte important, fara rugina. Am avut noroc, recunosc, fiind cu motor de 2.0 benzina, avea reparatia facuta super bine. Altfel, numai tigai, superevaluate. Ce era ok, se dadea imediat, nici o sansa ca eu din ro sa pot sa iau. Si, foarte important, vanzatorul a avut rabdare si incredere in mine (am plecat dupa ea la doua saptamani distanta).

E39 nu am gasit fara rugina. Si fara alte probleme. Si fara sa pape ulei. Poate sunt, nu zic nu, dar, unele persoanele fizice, chiar si autohaus-uri nu raspund la mesaje, ca urmare, daca nu vorbesti cu ei in germana, slabe sanse. Asa ca, sansele sa gasesti o masina corecta scad.

Am incercat mai multe variante/ abordari, degeaba.

Aseara am decis sa renunt la cautari, voi pune doar un filtru cu ce imi doresc cu adevarat sa cumpar si gata (adica rezultat cautari 0 in momentul de fata).

-Unu, nu am garaj pentru ea, doar pentru cabrio, asta este o mare problema pentru mine.

-Doi, sa cumpar inca o masina de care nu am nevoie care sa ma duca anul asta in 10k euro si, dupa, anual, vreo 600 euro si sa stea in soare, vant si ploi, iarasi nu e ok.

Recunosc, asteptarile mele au fost altele, acum vad realitatea si o accept.

Link to comment
Share on other sites

On 1/13/2025 at 7:04 PM, alex230ro said:

Eu ma refer la masina din acel anunț când am spus ca nu merita 6500 Eur, dar repet de banii lui fiecare face ce vrea.Personal nu aș da 6500 pe mașina aceea.

Sunt curios de ce nu ai da. Eu nu as da pentru ca e automata, dar in afara de reparatia la far, nu imi sare ceva flagrant in ochi. 

Anunturile de pe mobile.de sunt puse cu atentie totusi. Pe anuntul asta daca te uiti, o sa vezi ca masina nu e marcat ca Unfallfrei. Deci are ceva dauna. In acelasi timp, vorbim de masini de 20-25 de ani.

Mi se pare ca un E39 curat e aproape imposibil de gasit. Daca il gasesti, nu o sa fie 6500e. Compromisuri trebuie facute.

On 1/14/2025 at 10:33 AM, pvsilviu said:

Ce era ok, se dadea imediat, nici o sansa ca eu din ro sa pot sa iau. Si, foarte important, vanzatorul a avut rabdare si incredere in mine (am plecat dupa ea la doua saptamani distanta).

Total de acord. Ce e bun, se va da rapid, vorbim de cateva zile.

Unde e rabdare si e multa bunavointa cu persoane externe (din afara DE), de obicei e si ceva la mijloc.

@pvsilviu fara garaj si buget care poate fi blocat in ceva de genul, nici eu nu as face mutarea asta. In Romania e si greu de vandut ulterior o masina  de tipul asta, incat sa zici ca iti vei recupera costurile usor in caz de nevoie.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Pai e simplu as lua https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-525-RADIO-CD/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-22_,frx:1995/pg:vipcar/413692049.html  sau poate https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535iA-H-Kennzeichen-Bitte-Text-lesen/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-22_,frx:1995,ful:petrol,pwn:110/pg:vipcar/363648170.html

Ma rog fiecare cu ale lui repet personal nu as da atatia bani pe un E39.

Se mai gasesc masini dar e de cautat , Italia, Franta, Spania. Rabdare trebuie si un pic de noroc

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E acelasi lucru si in anunturile postate de tine - nici una nu e marcata ca fiind fara accident.

Prima e vanzare prin intermediere - deci nu exista garantia legala pentru cineva din Germania.

Asa ca tot apar niste rezerve. Dar am inteles ce spui, cred ca mai degraba e vorba de gusturi / de un model preferat de fiecare.

Am intervenit doar pentru ca mi se parea nerealist subiectul discutiei.

Am ramas socat putin, probabil de trecerea brusca a timpului, cand am cautat E90/E92 anul trecut si pana sa gasesc unul curat (care n-a fost curat in final), am trecut prin, fara exagerare, 30 de masini in Germania, din care am vazut macar 10.

E90 e, pur si simplu, batran si nu mai exista modele curate.

E39, sau mai rau, E34...ai nevoie  de service de mecanica si tinichigerie. Poti doar sa te rogi sa o iei nelovita si neruginita.

 

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt socat cum au sarit preturile , masini care erau 3-4k eur acum sunt 6-7k. Mai socant a fost sa nu gasesc picior de 1.8is pe mobile (E30) . Pe partea de tinichigerie e jale, daca acum 10 ani la E30 a costat cam 3000 eur toata distractia (vopsit, schimbat o gramada de panouri piese si ce a mai fost pe acolo) acum o "simpla" antifonare a masinii ajunge pe la 1000 eur ( pret de plecare)  Am avut un Suzuki Vitara "preparat"  de off road care l-am dat nasului, pentru tinichigerie vopsitorie si inca ceva mecanica a ajuns pe la 5k eur devizul, masina a fost 2k eur 🤣 . Se scumpesc cam toate, vorbeam cu un amic care are service , el lua in general 100 lei manopera la revizie , au ras agentii care vand piese de el aparent nimeni nu mai ia sub 200 lei manopera la revizie 🙂 

Edited by alex230ro
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 

9 hours ago, alex230ro said:

Cu prima, am si fost in drive test, in vara. Am ramas socat de demaraj (am avut 325xi manual si nu aveam senzatia asta). Nu arata rau, dar, nu merita mai mult de 4500 euro. 

Desi am promis ca ma potolesc si nu mai caut, am cazut in abatere:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=411495792&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

4500, zice el, poate o scot la 4400, sa ajung in tara pe roti cu 5000. Zice ca, in afara de faptul ca descarca bateria noaptea, altceva nu are, nici rugina, nici alte probleme, proprietar de 4 ani, masina are acum 125000 km.

 

10 hours ago, paul_e88 said:

Sunt curios de ce nu ai da. Eu nu as da pentru ca e automata, dar in afara de reparatia la far, nu imi sare ceva flagrant in ochi. 

Anunturile de pe mobile.de sunt puse cu atentie totusi. Pe anuntul asta daca te uiti, o sa vezi ca masina nu e marcat ca Unfallfrei. Deci are ceva dauna. In acelasi timp, vorbim de masini de 20-25 de ani.

Mi se pare ca un E39 curat e aproape imposibil de gasit. Daca il gasesti, nu o sa fie 6500e. Compromisuri trebuie facute.

Total de acord. Ce e bun, se va da rapid, vorbim de cateva zile.

Unde e rabdare si e multa bunavointa cu persoane externe (din afara DE), de obicei e si ceva la mijloc.

@pvsilviu fara garaj si buget care poate fi blocat in ceva de genul, nici eu nu as face mutarea asta. In Romania e si greu de vandut ulterior o masina  de tipul asta, incat sa zici ca iti vei recupera costurile usor in caz de nevoie.

De ce nu?

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, alex230ro said:

Eu sunt socat cum au sarit preturile , masini care erau 3-4k eur acum sunt 6-7k. Mai socant a fost sa nu gasesc picior de 1.8is pe mobile (E30) . Pe partea de tinichigerie e jale, daca acum 10 ani la E30 a costat cam 3000 eur toata distractia (vopsit, schimbat o gramada de panouri piese si ce a mai fost pe acolo) acum o "simpla" antifonare a masinii ajunge pe la 1000 eur ( pret de plecare)  Am avut un Suzuki Vitara "preparat"  de off road care l-am dat nasului, pentru tinichigerie vopsitorie si inca ceva mecanica a ajuns pe la 5k eur devizul, masina a fost 2k eur 🤣 . Se scumpesc cam toate, vorbeam cu un amic care are service , el lua in general 100 lei manopera la revizie , au ras agentii care vand piese de el aparent nimeni nu mai ia sub 200 lei manopera la revizie 🙂 

Eu vad problema principala a masinilor vechi (>15 ani) intretinerea lor - care va fi din ce in ce mai deasa si scumpa.

Asta inseamna ca un proprietar care tine o astfel de masina, o face din pasiune sau din motive personale. 

Deci 1. ori stie ce are, ori 2. e atasat de ea. In nici unul din cazuri nu pleaca masina ieftin de la el.

Mai e cazul 3, unde omul nu stie ce are si vinde ca sa mearga mai departe in viata. La modele f. vechi tip E39/E34 greu de crezut ca mai exista astfel de proprietari - poate doar motorizari/echipari mai putin dezirabile. Dar poate fi, cine stie de unde sare norocul.

Iar masinile curate devin mai rare pe masura ce trec anii. Orice e rar, se va aprecia, din pacate.

Deci pentru unele modele e o singura directie a pretului, in sus.

@pvsilviu e vorba de preferinte personale doar, sa nu iti inchipui ca am vreo baza tehnica in ce am spus. Nu cunosc automatele pe E39, dar dupa cativa ani de condus automate, as prefera ca masina secundara/de weekend sa conduc ceva manual.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro Nu stiu cum face amicul tau, dar service-urile in general banii din tinichigerie ii fac cu asigurarile.

Cam de acolo au crescut preturile. Evident si costurile cu angajatii si materialele au crescut, dar nu cat sa justifice preturile de acum.

Iar masinile vechi, a scazut oferta, ce era putregai a putrezit de tot si au ramas cele care inca mai au ceva valoare. Plus de asta, daca vrei sa inlocuiesti o componenta cu rugina, optiunile nu sunt prea multe, ori scump "custom" ori tabla de turcia.

Link to comment
Share on other sites

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-520-e39-2-hand-automatik/2949188135-216-8097

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=411495792&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

Cred ca raman pe asta. Ideal ar fi sa-l conving sa vina cu ea la aeroport, sa nu bantui cu trenurile prin Germania (este la vreo 120 km de Stuttgart).

L-am intrebat din nou de alte probleme si zice ca, in afara ce capacul borcanului de la servo, care se umezeste (stiu de asta) plus consumatorul care fura curent, masina e ok, fara rugine, fara probleme.

Totusi, 4500 pentru o masina de 125k km pretul pare cam mic. 

Ce nu ma incanta: culoarea, anvelopele (pe 15 cu 205, cam bicicleta, dar, se schimba cu altele usor) si, oarecum, lipsa navigatiei (iarasi se poate rezolva usor). Si, va trebui sa-i gasesc un culcus uscat, sa nu-mi bat joc de ea (cred ca un garaj tip cort sau o prelata smechera, sa nu tina umezeala).

A trimis, suplimentar, 2 poze, cerute de mine

mo-yams-00a4eac5589248cb8ea00607c04e22fb-3A17B472-5D76-431D-9835-03F7C3C227EC.jpeg

mo-yams-7b7b7a4c73134e2a8d423f86902899a1-IMG_4212.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Daca ti se pare ok mergi si ia-o, verfica km si aia e .Roti se gasesc , navigatia mi se pare un moft sincer, e ok asa cum e din punctul meu de vedere, dar daca tii neaparat poti sa faci retrofit .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2025 at 4:28 PM, alex230ro said:

Eu sunt socat cum au sarit preturile , masini care erau 3-4k eur acum sunt 6-7k. Mai socant a fost sa nu gasesc picior de 1.8is pe mobile (E30) . Pe partea de tinichigerie e jale, daca acum 10 ani la E30 a costat cam 3000 eur toata distractia (vopsit, schimbat o gramada de panouri piese si ce a mai fost pe acolo) acum o "simpla" antifonare a masinii ajunge pe la 1000 eur ( pret de plecare)  Am avut un Suzuki Vitara "preparat"  de off road care l-am dat nasului, pentru tinichigerie vopsitorie si inca ceva mecanica a ajuns pe la 5k eur devizul, masina a fost 2k eur 🤣 . Se scumpesc cam toate, vorbeam cu un amic care are service , el lua in general 100 lei manopera la revizie , au ras agentii care vand piese de el aparent nimeni nu mai ia sub 200 lei manopera la revizie 🙂 

Heh, daca faci un business plan cu 100 lei manopera, o sa intelegi de ce se rade de el :))

Evident, nu vorbim de gigel de la colt. Vorbim de un service cu acte in regula.

Link to comment
Share on other sites

On 1/18/2025 at 4:48 PM, pvsilviu said:

Gata, vazut, placut, semnat contract, virat avans.

Felicitari! Am avut si eu un E39 525i exclusive luat dupa ce am vandut E34-ul (tot525i). Fata de E34 era mai economic si avea cuplu mai de jos, dar statea mult mai rau pe viraje, iar DSC-ul mai rau facea. Masina confortabila de drum lung. 

Acum mi-as cumpara iar un E34, dar preturile sunt cam prohibitive, mai ales pentru o masina pe care o sa o conduc doar vara si foarte rar..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.