Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

sa spunem ca m-am saturat sa verific masinile altora pe bani multi(300-400 lei la bmw)...poate ar fi venit chiar pe banii lui,dar nu aveam chef de inca un drum la craiova..cunosc un service in targu jiu si daca o sa fie ok la brate-articulatii-distributie-accesorii-pompa apa-tester eu zic ca e ok...istoricul l-am aflat ,se poate sa omita ceva cei de la acest service,doar nu sunt specializati bmw,dar o sa incerc eu sa nu o fac.Parbriz schimbat pe casco,bara schimbata sau revopsita pe casco,bara spate revopsita de vreo 2 ori,acum are o zgarietura stersatura tot dintr-un eveniment pe bara din spate,dar nu se observa,oricum ala il fac eu pana la urma.El mi-a spus ca pana acum nu i-a dat decat revizii in rest nimic altceva,i-am spus ca e posibil sa gasesc destule la ea si i-am zis ca o iau numai cu conditia sa nu baga vreun leu in ea,i-am zis ca maxim placutele le accept,dar mi-a zis ca sunt bune alea:D..vedem data trecuta la craiova tot asa mi-a zis si baiatul ca nu a schimbat nimic decat a facut revizii si cand i-am verificato la mhs au aparut toate bratele-bascule-bielete,fulie accesorii,kit accesorii,etc...vedem acuma!

 

 

P.S deja am dat vreo 250 euro pentru 2 masini dupa care m-am dus (verificari-drum-timp pierdut,etc).Nu neaparat banii au fost problema cat dezamagirea!

 

Serios? Astea sunt criteriile tale cand cumperi o masina? Pompa de apa si articulatiile , accesorii? Nu cumperi o masina ca trebuie schimbata rola intinzatoare? Ai aflat ca are parbrizul schimbat si cu toate astea ai mai fost curios de masina? Pff, curajos esti, nu multi s-ar incumeta la asa ceva...

Nu ma intelege gresit, una e sa bata din toate incheieturile si alta e sa nu cumperi o masina ca are in deviz la reprezentanta trecute biletele antiruliu sau un capat de bara...cu asa pretentii si daca dupa 2 masini verificate in reteaua BMW te-ai saturat de asta, o sa ajungi cu una intr-un service de plictisiti, vor trage de brate iti vor spune "e buna nene" si sunt sanse mult mai mari sa fie un cazan. Ieftin si bun nu exista, rectific, in cazul tau, ieftin si excelent nu exista.

  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din pacate pentru tine nu ai dreptate,din fericire pentru mine nu ai dreptate! Am cummparat masina,2 bujii arse,in rest nu are nici-o problema..niciun brat,bieleta,basculta,fulia de la accesorii (cauciucul din interior cel gros) are mici crapaturi...dar e normal la 179.000 km,este imbatranit,o sa-l am in vedere,piele este impecabila,este modelul cu pielea fina (edition),scaunele sunt Maxim! nu am ce spune deocamdata...masina nu bate,troncane,tot ce mi-a zis baiatul la telefon exact asa a fost,a fost masina lui si a intretinuto bine,chiar nu i-am gasit defecte,am vazut ca se aude ceva la relanti,un sunet foarte foarte mic,dar mi-a spus ca se aude ceva din cauza celor 2 capace de pe motor,o sa mai investighez maine(oricum e un sunet de plastic pe ceva,cv de genu).Cutia este buna,nu trebuie schimbit kit nimic,volanta nu da semne deloc de oboseala.Totul functioneaza pe masina!

 

A avut parbrizul schimbat deoarece a avut casco spune el! Vopseaua este cea originala peste tot,am inspectato cat am putut de bine,am duso si la spalatorie ca era murdara,la suruburi era umblat la cele de la faruri deoarece le-a dat jos sa schimbe nu stiu ce becuri ,erau cele originale dupa data de fabricatie.Dupa drumul de 80km in toate modurile testata nu am descoperit nimic rau si sper nici sa nu descopar.Eu zic ca 12500 pe un 520d tot mult e fiind 2008 in carte (28/11/2008) Euro 5.Masina are zgarieturi fine peste tot daca te uiti foarte atent de aproape,dar baiatul mi-a zis de la inceput ca nu i-a dat niciun polish niciodata deoarece nu e adeptul.Mi-a placut si cumparatorul fata de ce am intalnit pana acuma care mai aveau putin sa fie batuti.

 

Deci in sfarsit am gasit! Multumesc pentru ajutor,dar mai mult v-am ajutat eu pe voi la cate masini am verificat si le-am spus aici cu km dati inapoi sau cu probleme!Nu intru in mai multe detalii ,dar service-ul din targu jiu este unul care este si la mine in oras unde lucrez si eu.Motorul nu era spalat la masina si nu avea nici-o scurgere,doar la furtunul de intercooler avea in ambele capete ulei(exact cum se face la EGR de la passaturile vechi),adica o chestie mai normala sa spunem asa,dar in rest nici-o picatura de nimic!

 

P.S Omul era fumator(a fumat vreo 5 tigari in masina pana ne-am plimbat si etc), dar masina v-am spus la interior impecabila,o zgarietura pe scaune sau fetele de usi sau gaura sau orice fel...nimic nimic!fara sa fie matuita stearsa ,ca noua!

Edited by davyd
  • Like 3
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Multumesc scuba!

 

Avea toate cartile masinii in gentuta aia neagra,avea si cartea service,dar nu avea completat nimic...masina nu mai avea intrari in service de 5 ani,iar masina el o avea de exact 3 ani acum in ianuarie si mi-a zis ca nu a trecut deloc pe la reprezentanta ,schimburile le-a facut la un prieten,mi-a zis de la inceput ca nu are trecut nimic in cartea de service si ca putea sa faca ca toti samsarii sa cumpere o carte cu 50 de lei completata,omul inainte sa vin seara s-a dus sa puna testerul pe ea,m-a auzit cat de pretentios sunt si a inteles si a vrut sa se asigure si el ca e totul ok cand vin,mi-a spus ca a aparut releul de bujii si sonda lambda,sonda lambda s-a sters si nu a mai aparut si i-a zis ala cu testeru lui sa faca plinul la masina si sa mai mearga,iar releul de bujii nu are nimic deoarece cand am verificato noi la service a dat 2 bujii arse si mi-a explicat mie nu stiu cum baiatul de la service ca daca imi dadea doar releul singur da trebuia schimbat,dar in principiu trebuie sa schimb bujiile si numai apare nici releul,o sa le schimb luni-marti.

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Dar de unde stiti asa cert ca are km dati inapoi? Toti faceti reviziile la reprezentante? Eu banuiesc ca majoritatea schimba uleiul in alte serviceuri.

Cat despre pielea in stare impecabila, este asa imposibil sa fie si oameni care sunt atenti cand se urca, cand coboara, care nu au 120 de kile ca sa uzeze aripioarele scaunului, etc?

Iar faza cu parbrizul e de ras. Adica daca ii schimbi parbrizul e ceva rau?

Eu la unul dintre C klassuri am schimbat parbrizul pe casco pt ca avea mici ciobituri de la pietre care se vedeau in soare si aveam un fix. Am vopsit bara si capota tot pt ca aveau mici ciobituri de la pietre. Fix inainte sa expire Casco pentru ca ulterior am schimbat firma.

Mai degraba lasi masina zgariata ca sa vina nea CaisĂŁ sa zica "mama ce masina cinstita are vopsea originala?"

Daca omul a zis ca pare ok masina si ca proprietarul parea serios, de unde aveti voi certitudini ca nu e asa? El e incantat de masina, dar mare noroc cu expertii forumului care citesc in globul de cristal si ii bagĂŁ mintile in cap :))))

Doamne ajuta-ne cu zapada :))

  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.