Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

http://autovit.ro/an...SEC-81;promoted De prietena asta aveti vreo parere? M-as duce azi sa o vad. Tot samsar tipul. Mi-a dat eroare la VIN :ermm:

 

Eu zic ca nu pierzi nimic daca te duci sa o vezi si ii faci o verificare. Arata foarte ok si are dotari mult peste ligheanele care se gasesc, unele chiar cu volan fara comenzi pe el . Samsar, nesamsar, daca masina tehnic e ok. eu zic ca merita banii. Totusi 9000 pt un seria 1 e un pret decent, avand in vedere ca e manual. Nu mi se pare extrem de ieftin incat sa zici ca a fost rasturnata. Cel mai probabil a fost intinerita cu cateva zeci de mii, insa daca tehnic corespunde, care e problema? Acum na, sa curga minusurile. :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In aceeasi situatie am fost si eu cu sotia pana mai sapt trecuta. Isi dorea f mult un Golf 5, pe care pana la urma l-am achizitionat, dar tot la fel dupa "lupte seculare". Nu e perfecta nici asta, dar dupa ce am vizualizat, analizat, plus multe mers si vazute prin zona de vest, am decis sa luam una din Austria. Eu dupa toate acestea mi-as fi luat un Logan nou, doar ca nu m-am putut intelege cu consoarta. I se pusese pata pe Golf 5 de multa vreme si n-am avut ce-i face. Pe de-o parte am putut s-o inteleg, fiind si eu in aceeasi situatie cand mi-am luat bmw-ul. Ca si concluzie dupa toate aceste cautari, am un gust foarte amar in ceea ce priveste piata auto din RO. Este o piata artificiala si foarte deformata intr-un sens negative in comparatie cu ce-i prin alte tari pe unde m-am mai uitat: Germania, Austria, Franta, Italia. Prin toate aceste tari alte preturi vei regasi la acelasi nr de km, dotari in comparatie cu ce gaseste pe la noi. Daca stai sa analizezi o sa ramai uimit. O prima concluzie este ca majoritatea masinilor de pe la noi au km-ii dati inapoi, a doua ar fi starea jalnica dpdv tehnic, dar si neingrijite, iar ca si o a treia concluzie ar fi de notat, samsareala larg raspandita, minciuni sfruntate, toti vor doar sa te tepuiasca. Prin targurile de masini e jale cel putin. In Arad sau in TM, toate-s lustruite si lucioase atat la interior cat si la exterior, desi butoanele sunt julite, scaunele rupte, km dati inapoi. Sunt de-a dreptul scarbit dupa aceasta experienta. Inclin sa cred ca mai bine o masina noua, poate intr-o clasa mai jos, decat una SH si poate intr-o clasa mai sus. Pana la urma sunt plusuri si minusuri de fiecare parte. Cred ca noi barbatii ne mai descurcam cu una SH, chiar daca mai trebuie reparat cate ceva la ea, avem poate un simt tehnic mai dezvoltat in general(fara sa fiu misogin), dar pt o femeie consider ca mai potrivita e o masina noua, mai slaba intr-adevar dpdv al performantelor, dar macar nu-ti vor da batai de cap.
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai bine iti iei o Kia Ceed. Daca esti fata, banuiesc ca nu te incanta asa de tare sa vezi ce bine sta o masina pe curbe abordate la viteza excesiva.

Daca mergi legal, nu simti vreo diferenta intre FWD/RWD.

Plus, sa nu uitam ca la BMW nu ai nici macar roata de rezerva subtire, ce sa mai zicem de marime normala.

 

Inca o chestie, diesel-ul nu e un motor curat. Noxele emise sunt cancerigene. Sunt planuri sa le interzica in diverse orase prin Europa.

Edited by Horus
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru sfaturi! Am fost sa vad masina de mai devreme, arata super, chiar nu am ce sa reprosez estetic, doar 2 puncte de vopsea sarita de pe capota, vizibile la o examinare super atenta. Am facut si un mic test drive, nu se aude nimic ciudat la pornire, la relanti, la a 3-a la 3500 de turatii niciun fum negru, fara pierdere de putere, fara nimic anormal. Ce ma da inapoi e faptul ca samsarul cand i-am cerut cartea de service a zis ca sa ma duc maine sa mi-o arate, ca e la un prieten. Oook. Am verificat-o pe bmwdecoder, imi apare un singur millage history, o singura intrare la 31.12.3015 la 179000 km. Atat. Eu ce sa inteleg din asta? Masina asta a venit de nicaieri? Wtf? Nu stiu ce sa fac... sa ma mai duc maine?
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa supraestimezi km unei masini.Daca e intretinuta si merge ok go 4it.Degeaba are 50k km daca bate din toate incheieturile si e frecata peste tot.

Mergi la reprezentanta cu ea,daca te astepti la fum negru la un diesel din 2011 mai bine lasi pe altii sa o verifice!

Edited by akon
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok, inteleg asta. Dar cum poate avea doar o singura intrare in istoric din 2011? Ce poate insemna?

Dealer History

Date Mileage Type Dealer

2015-12-31 11:28:00 178,855 km Dealer Visit Zwartepoorte Roosendaal bv , Roosendaal.

 

Si visi ce inseamna? Rechemare, or what?

Edited by Cupcake91
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca a fĂŁcut reviziile la un service care nu le a ĂŽncĂŁrcat ĂŽn baza de date bmw, ce ar putea sa ĂŽnsemne? :)

Cartea aia de service pe care ți o va aduce mâine o poți arunca la gunoi.

 

AmuzantĂŁ partea cu vopseaua sĂŁritĂŁ ĂŽn douĂŁ puncte pe capotĂŁ :D

Edited by coldone
Link to comment
Share on other sites

Fratilor masina costa 8000 euro, nu 20000, nu 50000. Daca o verifica la un service si nu are erori si nici defecte, care e problema mai nene? Nici eu nu am bifat in cartea service de la Mercedesuri nici o stampila si cu toate astea avea km reali. Si chiar de n-ar avea reali, traiti cu mirajjul asta al masinilor cu 120 de mii de km de 3 4 ani? Pai majoritatea au minim 150 mii. Si ce-i cu asta? Vreti masina cu 100 mii reali, scoateti banul serios. Aceste seria 1 il scoate in 8 mii euro probabil. Pt o masina din 2011 care nu a fost facuta din bucati este un pret foarte ok chiar daca are 200 si ceva de mii. Ca de fapt 99 la suta al celor din 2010 2011 au 200 de mii. :))
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Conta sa vad ca are o carte de service. Fie si daca deduceam de acolo ca are 100 000 dati inapoi, eram eu mai linistita. Um, si inca o intrebare. Am facut maine programare la Proleasing pentru verificare vanzare-cumparare, totusi, cum imi pot da seama ca nu e facuta din bucati? :)))

 

 

asta e meseria celor de acolo. la sf intreaba l pe mecanic ( nu de fata cu vanzatorul ) daca el recomanda s o cumperi. sa ne spui maine ce ai facut! n ai niciun flacau sa mearga cu tine?

Edited by lavi4175
Link to comment
Share on other sites

Conta sa vad ca are o carte de service. Fie si daca deduceam de acolo ca are 100 000 dati inapoi, eram eu mai linistita. Um, si inca o intrebare. Am facut maine programare la Proleasing pentru verificare vanzare-cumparare, totusi, cum imi pot da seama ca nu e facuta din bucati? :)))

Nu poti avea nici o certitudine, pentru ca si verificarile la reprezentanta se fac rapid, deci este posibil sa le scape ceva, sau sa fie prieteni.sa verifici si starea filtrului de particule, este costisitoare schimbarea, si in general obligatorie la un rulaj mare(mai e si varianta eco mioritica de eliminat....dar asta ramaane la constiinta fiecaruia).

Poate nu ar fi rau sa vezi si ce masini noi(chiar daca ai pune ceva bani) ai putea sa iti cumperi, deoarece nu se compara sentimentul unei masini noi, cu garantie cativa ani fata de o masina uzata fizic si moral.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si un mic test drive, nu se aude nimic ciudat la pornire, la relanti, la a 3-a la 3500 de turatii niciun fum negru, fara pierdere de putere, fara nimic anormal.

Daca inca are DPF pe ea nu ai cum sa vezi fum :).

 

Ce ma da inapoi e faptul ca samsarul cand i-am cerut cartea de service a zis ca sa ma duc maine sa mi-o arate, ca e la un prieten. Oook.

Verifica totusi cartea, vezi daca intrarea corespunde cu cartea.

 

Am verificat-o pe bmwdecoder, imi apare un singur millage history, o singura intrare la 31.12.3015 la 179000 km. Atat. Eu ce sa inteleg din asta? Masina asta a venit de nicaieri? Wtf? Nu stiu ce sa fac... sa ma mai duc maine?

Si masina mea avea o singura intrare la 99 000 si aia pentru o problema tehnica. In unele tari nu e musai sa treaca intrarile in "sistem", asa o fi si in Olanda. Fix intrarea aia m-a ajutat sa stau linistit in privinta kilometrilor comparand in cat timp a facut 99k ca sa imi dau eu seama de o medie anuala.

Din cate vad eu olandezul a facut 180k km in 5 ani, deci o medie de 35 000 km / an. As zice ca masina nu are mai mult de 200 000 sau pe undeva pe acolo. In bord avea 179 000? - ca mai au obiceiul samsarii sa treaca in anunt km de la ultima revizie ...

 

Ar mai fi un indiciu DOTul cauciucurilor, e trecut pe balon, are patru cifre, saptamana si anul de fabricatie. De acolo iti poti da seama daca masina e la al doilea set de cauciucuri si avand in vedere ca un set tine cam 100 000 km, poate mai mult, poti aproxima KM. Nu stiu daca in Olanda e obligatoriu sa ai cauciucuri de iarna ca si pe alea se mai pune ceva rulaj.

Edited by ccristian
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru sfaturi! Am fost sa vad masina de mai devreme, arata super, chiar nu am ce sa reprosez estetic, doar 2 puncte de vopsea sarita de pe capota, vizibile la o examinare super atenta. Am facut si un mic test drive, nu se aude nimic ciudat la pornire, la relanti, la a 3-a la 3500 de turatii niciun fum negru, fara pierdere de putere, fara nimic anormal. Ce ma da inapoi e faptul ca samsarul cand i-am cerut cartea de service a zis ca sa ma duc maine sa mi-o arate, ca e la un prieten. Oook. Am verificat-o pe bmwdecoder, imi apare un singur millage history, o singura intrare la 31.12.3015 la 179000 km. Atat. Eu ce sa inteleg din asta? Masina asta a venit de nicaieri? Wtf? Nu stiu ce sa fac... sa ma mai duc maine?

 

 

Ce naiba poate sa insemne daca are o singura intrare?

Chiar nu te duce mintea nici cat o gargaritza?

 

In plus, ma uimeste ignoranta asta.

Da, neaparat sa am eu masina, da eu, eu, eu... ce mai conteaza ca e diesel, ce mai conteaza ca au aratat cat de periculosi sunt oxizii de azot.

Ce mare lucru, imi mai iau si eu un diesel, toata lumea are...ca-mi iau, ca nu-mi iau, nu schimb prea mult balanta.

 

Frate, nu e asa, schimbarea incepe cu tine, nu astepta s-o vezi la altii mai intai.

 

Nu ai ce sa faci cu diesel-ul in oras.

  • Like 1
  • Downvote 13
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GiCkt.html

 

Ce ziceti?

 

Anuntul e impecabil postat, toate detaliile in poze, am vazut masina, am pornit motorul(si atat deocamdata), este impecabila. Am verificat VINul si corespunde, apar toate dotarile din anunt.

Am citit ce ati scris despre Savara, dar n-am mai vazut posturi negative in ultimii cativa ani, e posibil sa se fi mai normalizat si ei? Au la vanzare masini de 40-50000 de euro ...

 

Cum e prin Romania cu suspensie M si roti de 18?

 

Inca o intrebare, Savara pretinde ca are suspensie adaptiva, dar nu apare pe lista EDC. Suspensia M este si adaptiva? Din cate stiu eu nu.

Link to comment
Share on other sites

Am cumpĂŁrat și eu de la Savara acum vreo 2 ani un Opel Astra nu au fost probleme sunt niste samsari spalati am vĂŁzut cĂŁ vând mașini cu istoric de aici si prețul mai ridicat. Oricum un control amĂŁnunțit la reprezentanta este binevenit prețul fiind modic de 400 ron
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ce cauciucuri tin 100 mii. Abia daca tin 40 mii. Or tine 100 mii la logan sau masini usoare de clada mica sau masini cu care se merge incet si nu pe autostrazi.

 

Scuze de off topic, sunt un cumul de conditii:

- sa fie profil de vara - cele de iarna au cauciuc moale care se uzeaza mai usor;

- geometria sa fie corecta - pentru o uzura uniforma;

- sa fie pneu de calitate;

- sa nu faci drifts sau plecari cu pierderea aderentei;

- sa nu le faci galme;

- utilizate pe drumuri bune;

- sa aiba parte de un rulaj adecvat astfel incat cauciucul sa nu imbatraneasca - daca faci 5000 / an nu se asteapta nimeni sa te tina 20 ani;

- sa fie rotite pe punti conform cu recomandarile astfel incat uzura sa se distribue uniform la toate 4;

- sa nu te plicitsesti de ele :);

 

Bineinteles un cauciuc se considera uzat cand ajunge la martorul de uzura.

 

In vest, unde au parte de drumuri bune, unde au legislatie solida legata de conformitate si indeplinirea conditiilor tehnice, cam pe acolo (100000) le schimba. Asta desigur nu e o regula, insa in cazul meu s-a aplicat, masina din 2008, cumparata in 2013 la ~110 000 cu cauciucuri din 2012, aratau ca noi deci nu cred ca aveau mai mult de 10 - 15 000 rulaj.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GiCkt.html

 

Ce ziceti?

 

Anuntul e impecabil postat, toate detaliile in poze, am vazut masina, am pornit motorul(si atat deocamdata), este impecabila. Am verificat VINul si corespunde, apar toate dotarile din anunt.

Am citit ce ati scris despre Savara, dar n-am mai vazut posturi negative in ultimii cativa ani, e posibil sa se fi mai normalizat si ei? Au la vanzare masini de 40-50000 de euro ...

 

Cum e prin Romania cu suspensie M si roti de 18?

 

Inca o intrebare, Savara pretinde ca are suspensie adaptiva, dar nu apare pe lista EDC. Suspensia M este si adaptiva? Din cate stiu eu nu.

 

E impecabila ca vopsesc pielea,schimba butoane daca au uzuri doar deaia sunt samantari 'spalati'.Dar nu'i bai ca in toate tarile se procedeaza la fel doar de la nemti au invatat.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Omule arata-mi masina de la seria 3 in sus care tine niste cauciucuri mai mult de 50 de mii. Am avut continental sportcontact 5 pe 2 mercedesuri si rulajul mediu a fost de 40 mii. Si nu fac drifturi, nu le scartai. Ideea e ca o masina grea dezvolta forte inertiale mari, iar cauciucurile uhp pentru a fi aderente si sa opuna rezistenta minima la rulare, nu au cum sa tina 100 de mii. Pe masina low cost de clasa mica, usoare, acolo mergi cu Barum 100 de mii. Dar un turism de clasa medie rulat cu viteze mari, le toceste corespunzator. In cazul suv urilor mari e si mai nasol.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Omule arata-mi masina de la seria 3 in sus care tine niste cauciucuri mai mult de 50 de mii. Am avut continental sportcontact 5 pe 2 mercedesuri si rulajul mediu a fost de 40 mii. Si nu fac drifturi, nu le scartai. Ideea e ca o masina grea dezvolta forte inertiale mari, iar cauciucurile uhp pentru a fi aderente si sa opuna rezistenta minima la rulare, nu au cum sa tina 100 de mii. Pe masina low cost de clasa mica, usoare, acolo mergi cu Barum 100 de mii. Dar un turism de clasa medie rulat cu viteze mari, le toceste corespunzator. In cazul suv urilor mari e si mai nasol.

Iar daca te respecti, nu astepti sa ajunga la martor totusi.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dunlop SP Sport FastResponse 215/55R16 97W dot 2312

Asa arata dupa aproximativ 70000 km (aprox 50000 in RO), mai sunt ~2mm pana la martor uzura.

 

post-10465-0-78637000-1476187137_thumb.jpg

 

LE: Au fost rulate doar pe fata, tractiune fata, break, large family car, 1490kg, MMA 2070 kg.

Edited by ccristian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.