Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ar fi absurd, pt ca daca nu ar fi facut reviziile in reprezentanta, nu ar fi avut cei 2-3ani garantie la masina.

 

Nu și dacĂŁ legislația ĂŽți permite sĂŁ faci reviziile la service-uri autorizate pe marca ta de mașinĂŁ, dar nu reprezentanțe, deci fĂŁrĂŁ acces la baza de date comunĂŁ. Teoretic mi se pare cĂŁ și la noi e voie, dar practic nu știu pe nimeni care sĂŁ facĂŁ asta.

Link to comment
Share on other sites

Nu și dacĂŁ legislația ĂŽți permite sĂŁ faci reviziile la service-uri autorizate pe marca ta de mașinĂŁ, dar nu reprezentanțe, deci fĂŁrĂŁ acces la baza de date comunĂŁ. Teoretic mi se pare cĂŁ și la noi e voie, dar practic nu știu pe nimeni care sĂŁ facĂŁ asta.

 

La Bmw nu stiu, cochetez cu aceasta marca de doar doi ani, iar reviziile nu le-am facut niciodata in reprezentata..

 

Dar la Toyota (am avut vreo 10ani doar Toyote, diverse modele), pt a beneficia de garantie, trebuia ca reviziile sa fie facute in serivice-uri agreate RAR. Atat. Ei se bateau cu pumnul in piept ca nu dau garantie, dar cand au fost pusi in fata faptului implinit, au acordat garantie pt o componenta chiar daca nu facusem reviziile in reprezentanta. Dar pt asta mi-au cerut toate facturile de revizie, din care sa reiasa ca aveam la an calendaristic revizia.

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt sigur ca e chiar asa (sa nu aiba nicio revizie in reprezentanta)..

 

Ar fi absurd, pt ca daca nu ar fi facut reviziile in reprezentanta, nu ar fi avut cei 2-3ani garantie la masina.

 

 

Stiu Radu insa eu l-am intrebat inainte pe tip de revizii si mi-a zis ca sunt pe cheie.

Nu cred ca e vina lui, pur si simplu nu stia insa eu nu stau sa investighez acuma tot istoricul masinii de cand a parasit fabrica.

 

Masini sunt destule iar eu nu arunc cu banii fara sa am certitudinea ca masina a fost servisata la timp intr-un service ok.

 

Timp sa am de vizionari, cautari...

Link to comment
Share on other sites

Stiu Radu insa eu l-am intrebat inainte pe tip de revizii si mi-a zis ca sunt pe cheie.

Nu cred ca e vina lui, pur si simplu nu stia insa eu nu stau sa investighez acuma tot istoricul masinii de cand a parasit fabrica.

 

Masini sunt destule iar eu nu arunc cu banii fara sa am certitudinea ca masina a fost servisata la timp intr-un service ok.

 

Timp sa am de vizionari, cautari...

 

LOL, inseamna ca omul nu stia ce vinde :)) Cum sa nu stii tu totul despre bunul pe care il vinzi, nu pot sa inteleg. In fine.

E bine ca ai vazut masina de aproape, ca asa ai macar o masina cu care sa o compari.

Si e bine ca esti realist in buget, desi nici un pret mare nu iti garanteaza ca nu poti avea probleme pe viitor, dar sansele cred ca sunt mai mici de defecte la o masina cu pret corect.

 

Reviziile nu sunt pe cheie, ci se stocheaza km la care au aparut erorile din CBS, km la care au fost inlocuite componentele de revizie (dar care se inregistreaza fie din buton, fie din ISTA), regim de mers, nr de erori, viteza medie, regim, etc, etc. Plus km masinii, plus alti parametri (gasisem la un moment dat toate informatiile stocate in cheile compatibile cu CAS4 de BMW, si erau chiar multe informatii).

Restul de date de revizii stiu ca se stocheaza pe masina (masinile care au navigatie NBT), putand fi citite si cu testerul, dar am inteles ca nu raman pe cheie.

 

Spor la cautari!

 

 

 

Edited by Radu G
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt sigur ca e chiar asa (sa nu aiba nicio revizie in reprezentanta)..

 

Ar fi absurd, pt ca daca nu ar fi facut reviziile in reprezentanta, nu ar fi avut cei 2-3ani garantie la masina.

 

Adica, eu stiu ca in sistemul pe care il interogheaza cei de la Bmw se vad doar reparatii, citiri de chei si garantii, nu si revizii.

 

 

Nu e absurd. Si eu caut tot F30 si am mai gasit masini asa.

Link to comment
Share on other sites

Partea cu EGR nu e inca verificata, nu am stiut ca e electronic la N47.

La inceputul lui Martie ma apuc de servisat mai multe pe masina mea, si EGR era unul din puncte, asa ca ma voi interesa pana atunci, merci de pont.

 

Clapetele sunt problema si la N47 in jurul valorii de 200k km.

Se inlocuieste tot blocul de plastic si se curata galeria de amisie, costuri vehiculate pe net - 160lei pe OEM si cca 250lei manopera. Eu mi-o voi face in regie proprie, asa ca ma voi interesa exact ce presupune operatiunea.

 

 

180 ron cu tva costa clapetele oe si manopera este fix 250 cat ai zis tu. De principiu unii lasa la inmuiat galeria in ceva detartrant special si apoi o curata si iese luna. Vezi pe topicul masinii mele ca o sa postez poze.

 

Ma mir ca astea luate de pe cotw nu au istoric. Adica la masini scrie din start daca are carte service ori ba. De regula cele din Franta se mai intampla sa nu aiba carnet service pt ca aia sunt calici si cauta sa faca reviziile pe la diverse garaje mai ieftine. Am mai vazut multe si din Italia sau Spania fara istoric, desi km erau reali.

Link to comment
Share on other sites

180 ron cu tva costa clapetele oe si manopera este fix 250 cat ai zis tu. De principiu unii lasa la inmuiat galeria in ceva detartrant special si apoi o curata si iese luna. Vezi pe topicul masinii mele ca o sa postez poze.

 

Ma mir ca astea luate de pe cotw nu au istoric. Adica la masini scrie din start daca are carte service ori ba. De regula cele din Franta se mai intampla sa nu aiba carnet service pt ca aia sunt calici si cauta sa faca reviziile pe la diverse garaje mai ieftine. Am mai vazut multe si din Italia sau Spania fara istoric, desi km erau reali.

 

Merci de pont, Cavaliere, sigur ma uit.

 

Masina in cauza era de Olanda, si scria N/A la Carte Service. Anyway, sunt garla masini la vanzare, si cat timp exista buget si nu se grabeste, isi gaseste ceva bun (tin pumnii!) :)

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu placere ;)

 

Masina arata foarte bine, interiorul arata chiar demential :) La vara bagi o tura de Letherique pe piele, si n-ai grija pt urmatorii 3 ani, va arata ca din fabrica.

Sa schimbi uleiul si toate consumabilele, o curatare de EGR, o verificare de jocuri turbo si trasee, si o curatare de admisie si inlocuire de clapete, si pana pe la 200+k km nu ai motive de ingrijorare.

Sa asculti daca iti face zgomot de lant 1500-1700rpm, si la primele semne, e bine sa il schimbi.

In Olanda se merge mai domol cu masinile (amenzi mari), dar oamenii sunt mai zgarciti si schimba uleiul la 30+k km (nu e regula, dar te prinzi din rapoartele de la Bmw).

Sa nu uiti sa schimbi uleiul in cutia automata, chiar daca nu iti da socuri, pt ca reparatia cutiei 8HP este foarte-foarte scumpa.

 

Pai numai in Romania se schimba uleiul din 10.000 in 10.000 km. Afara se schimba din 20.000 in 20.000. In carte scrie clar ca se schimba uleiul din 20.000 in 20.000 sau din 30.000 chiar. Dar romanii le stiu ei mai bine pe toate... ( si eu sunt unul din cei care schimba din 10.000 in 10.000 ).

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.