Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Nu prea as risca sa iau N47 la un nr. de 200k km, nu stiu cum a fost exploatat si e riscant. Sunt probleme cu el cu distributia.

Vad ca pe mobile.de preturile sunt si acolo ridicate, in jur de 7500-9000 pe ceva bun. Ma gandesc ca astia dupa OLX sau Autovit de le aduc din Germania si au numere de Germania si le vand pe la 7500-8000, le ia cu 1000 de euro mai ieftin de acolo. De asta intreb, cu 8000 de Euro daca iei ceva bun din Romania adus de afara.

As dori un M47 intre 2005-2007, in special cu km mai putini (dotari nu ma intereseaza prea mult), negru si interior fara mahon, 520D.

Daca aveti ceva sugestii dupa internet, forumuri, va rog sa postati aici sau printr-un mesaj privat (cei care cunosc mai bine piata BMW, eu fiind posesor Passat B5.5 si nu stiu foarte bine cu ce se mananca BMW-ul, doar am citit ceva preliminar legat de motoare).

de ce sunt mai ieftine pe olx, pai cele de pe mobile.de la care nu ne uitam, ca sunt peste 200mii, sunt aduse in Romania, dati km inapoi sub 200mii si de aici si castigul...sau chiar cele lovite, ca bifam si chestia ca nu vrem lovite...si ma refer aici la chestii minore, o portiera, o aripa etc, care dupa legea germana, tu, ca vanzator trebuie sa nu ascunzi sta...Sau cu "noroc", de amandoua, si lovita si km inapoi.

Multi mai fac greseala pe mobile, si cauta si 1 singur proprietar, pai e aproape imposibil, pai multe masini au fost deja cel putin o data inmatriculate pe dealer/reprezentanta sau la 3-4 ani, 30-40000 km alt proprietar in rate.

No si pe olx, toate unic proprietar, si uite asa in Romania, dupa criteriile noastre toate masinile se incadreaza.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

de ce sunt mai ieftine pe olx, pai cele de pe mobile.de la care nu ne uitam, ca sunt peste 200mii, sunt aduse in Romania, dati km inapoi sub 200mii si de aici si castigul...sau chiar cele lovite, ca bifam si chestia ca nu vrem lovite...si ma refer aici la chestii minore, o portiera, o aripa etc, care dupa legea germana, tu, ca vanzator trebuie sa nu ascunzi sta...Sau cu "noroc", de amandoua, si lovita si km inapoi.

Multi mai fac greseala pe mobile, si cauta si 1 singur proprietar, pai e aproape imposibil, pai multe masini au fost deja cel putin o data inmatriculate pe dealer/reprezentanta sau la 3-4 ani, 30-40000 km alt proprietar in rate.

No si pe olx, toate unic proprietar, si uite asa in Romania, dupa criteriile noastre toate masinile se incadreaza.

 

Totusi, in general pe OLX sau Autovit, BMW-urile 2005-2007, E60 si cod motor M47, au peste 200.000. In jur de 250.000 km media. Dar nu stiu cat e de real acest numar avand in vedere anul de fabricatie al masinii.

Legat de unic proprietar, aici ai perfecta dreptate.

 

Pe mine ma intereseaza ca acel nr. de km sa fie reali, indiferent ca omul pune 280.000 si piata de pe OLX sau Autovit e 210.000. Mai bine as lua pe cea cu 280.000. Cum am zis, nu ma intereseaza asa mult dotarile full, gen navigatie mare, piele sau ce mai e.

Eu as vrea un BMW 520D E60, pe cod motor M47, in jur de 8000-8500. Sunt constient ca dupa ce il iau trebuie sa schimb distributie, filtre, ulei, placute. Dar sa nu ma trezesc cu bate caseta dupa 5000 km sau se duce turbina dupa 5000 km. Si luat dupa Romania, sa numai fac deplasare in Germania. Deci probabil un 7500 de Euro pe Germania echivaleaza cu un 8500 pe Romania.

Se poate gasi asa ceva? Aveti ceva sugestii?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Totusi, in general pe OLX sau Autovit, BMW-urile 2005-2007, E60 si cod motor M47, au peste 200.000. In jur de 250.000 km media. Dar nu stiu cat e de real acest numar avand in vedere anul de fabricatie al masinii.

Legat de unic proprietar, aici ai perfecta dreptate.

 

Pe mine ma intereseaza ca acel nr. de km sa fie reali, indiferent ca omul pune 280.000 si piata de pe OLX sau Autovit e 210.000. Mai bine as lua pe cea cu 280.000. Cum am zis, nu ma intereseaza asa mult dotarile full, gen navigatie mare, piele sau ce mai e.

Eu as vrea un BMW 520D E60, pe cod motor M47, in jur de 8000-8500. Sunt constient ca dupa ce il iau trebuie sa schimb distributie, filtre, ulei, placute. Dar sa nu ma trezesc cu bate caseta dupa 5000 km sau se duce turbina dupa 5000 km. Si luat dupa Romania, sa numai fac deplasare in Germania. Deci probabil un 7500 de Euro pe Germania echivaleaza cu un 8500 pe Romania.

Se poate gasi asa ceva? Aveti ceva sugestii?

eu cand am intrat sa spun asa in familia bmw, am urmat unele recomandari de pe aici de pe club, si nu am gresit...si imi amintesc perfect o regula de aur, si cred ca e valabila si la alti producatori...indiferent de km, conteaza mult cum este intretinuta masina, desi este foarte greu sa gasesti indicii, avand in vedere ca sunt adevarate "laboratoare" care se ocupa cu asta, si din pacate necesita si deplasare la fata locului...Dar daca corespunde din punctul asta de vedere prea multe surprize nu poti sa ai...Acu intr-adevar la km multi, indiferent daca e intretinuta sau nu, apare uzura unor piese care incet incet necesita schimbate...Plus la diesel, patit, e si riscul defectelor premature cauzate de calitatea motorinei...Apoi problema filtrului de particule, dupa 200mii...stiu in Romania e solutia eliminarii, dar eu i-as intreba pe cei care apeleaza la acest truc..."aveti copii?"Cazuri de km dati inapoi au fost si aici in topic semnalate, o octavia cu 200mii dati inapoi, asta chiar m-a uimit...Ca toti ne amagim hai 25,30,50mii hai 100mii, dar 200mii...

Pai clar ca ti se pare ca e chilipir si nu vrei sa mai verifici masina la pretul care e, cu doar 150000mii...Plus teapa cu TVA, ca multe masini ok, care sunt de la o firma(toate masinile care le-am cumparat de la firme, au fost toate ok, fara probleme, si ingrijite, ca nu fumat, nu carat animale, bagaje, masina strict firma-uzura doar stanga fata, rest ca nou) sunt ieftine la noi, ca cineva nu a platit tva acolo, si nu il va plati nici aici...Si multi nu pricep care e treaba, si o discutie cu un prieten, voia un superb, si i-am spus ca nu gaseste la banii care ii avea. A apelat la un specialist, a gasit un superb care s-a incadrat in toate, dotari, km, pret. Motivare, ca a negociat ala, si am luat-o logic...Masina in Germania cu TVA 19%, nu platesti 19%, o aduci in Romania (pe vremuri TVA RO 25%) si o vinzi aici cu TVA romanesc sub pretul cu TVA 19%. Cum e posibil?

Drumul, nr de Germania etc?Care e logica? Unde e profitul? Pai simplu, este diferenta de la suma achitata de cumparatorul de buna credinta din RO si pretul net achitat de dealer in afara.

Schema e veche, unii au inceput sa se mai prinda, dar...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De masina de mai sus ce zici? Am vorbit cu tipul la telefon si mi'a zis ca nu castiga nimic la ea ca a luat'o pt el si acum ii trebuie banii de i'a dat pe ea. Cam suspect, desi pretul nu e asa ieftin la dotarile care sunt.

Vezica mai are la vanzare cel putin o masina. Un vw passat.

Google rullz 😆

Link to comment
Share on other sites

E clar de respectivul.

 

Am gasit alta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-520-d-163-cp-179000km-ID8iGQl.html#73c643a494

 

Am vorbit si cu baiatul, mi-a trimis poza cu TUV facut acolo 4 Aprilie 2017 cu nr. de km 176.000, exact cum scrie acolo si mi-a zis ca pot suna eu daca stiu germana sau altcineva care stie la nr. de telefon sa ma conving ca atunci cand a plecat din Germania cu ea a avut nr de km respectivi. Masina pare destul de ingrijita pe interior si exterior din poze. Tipul a zis ca a luat-o in jur de 7700 de Euro din Germania si a ajuns in tara la 8200.

 

Pareri? Ma bate gandul sa ma duc o sa vad, cu toate ca am vreo 400 km pana la Alba Iulia.

 

EDIT: Am primit si poze cu talonul TUV, seria masinii si reviziile. Chestia e ca pe talonul masinii apare 560L si NC31 ca si cod de motor. Ce inseamna asta?

Edited by alynxs
Link to comment
Share on other sites

E clar de respectivul.

 

Am gasit alta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-520-d-163-cp-179000km-ID8iGQl.html#73c643a494

 

Am vorbit si cu baiatul, mi-a trimis poza cu TUV facut acolo 4 Aprilie 2017 cu nr. de km 176.000, exact cum scrie acolo si mi-a zis ca pot suna eu daca stiu germana sau altcineva care stie la nr. de telefon sa ma conving ca atunci cand a plecat din Germania cu ea a avut nr de km respectivi. Masina pare destul de ingrijita pe interior si exterior din poze. Tipul a zis ca a luat-o in jur de 7700 de Euro din Germania si a ajuns in tara la 8200.

 

Pareri? Ma bate gandul sa ma duc o sa vad, cu toate ca am vreo 400 km pana la Alba Iulia.

 

EDIT: Am primit si poze cu talonul TUV, seria masinii si reviziile. Chestia e ca pe talonul masinii apare 560L si NC31 ca si cod de motor. Ce inseamna asta?

Codurile astea asa apar, in Germania in Briefe sunt altfel codificate. Si la mine, in Brief, la 520d 177CP N47, am tot 560L, si PX31. Al meu e break.

Aici in Germania mai peste tot se foloseste casutele 2.1 si 2.2 cam cum e in RO cu VIN.Vrei o piesa sau ceva, alea le dai.

Dar cu VIN-ul poti verifica scurt pe realoem.com sau bmwfans.info

Ca si eu am o problema, o greseala, masina are 177 CP, dar conform actelor este de 163CP.

Dar pe siteurile alea iti da exact.

TUV unde e facut, ce firma...ca TUV-ul in unele locuri se face ca si in RO.

Mai ales daca cumperi masina de la cei care si fac!

Respectivul cu asta se ocupa, ca mai are 2.

Apoi pretul nu e asa de mic, sub 200mii pe mobile sunt de la 5300.

Asa ca a luat cu siguranta sub 7700.

A dat in jur de 7000, cu 500 drum, nr, ca e adusa tocmai din Hamburg.

Daca toate sunt ok, si iti place, se face dealul!

Edited by raswanp
Link to comment
Share on other sites

TUV-ul e facut la GTU din ce vad in poza. Omul mi-a trimis si anuntul de pe mobile.de, la pretul de 7700 a fost masina, iar el a zis ca a luat-o la 7600. Neamtul e singurul proprietar si i-a lasat doar 1000 de euro

Am platit 4,5 euro si am bagat seria pe auto-records. Kilomtrii par reali conform intrarilor in service.

Link to comment
Share on other sites

Codurile astea asa apar, in Germania in Briefe sunt altfel codificate. Si la mine, in Brief, la 520d 177CP N47, am tot 560L, si PX31. Al meu e break.

Aici in Germania mai peste tot se foloseste casutele 2.1 si 2.2 cam cum e in RO cu VIN.Vrei o piesa sau ceva, alea le dai.

Dar cu VIN-ul poti verifica scurt pe realoem.com sau bmwfans.info

Ca si eu am o problema, o greseala, masina are 177 CP, dar conform actelor este de 163CP.

Dar pe siteurile alea iti da exact.

TUV unde e facut, ce firma...ca TUV-ul in unele locuri se face ca si in RO.

Mai ales daca cumperi masina de la cei care si fac!

Respectivul cu asta se ocupa, ca mai are 2.

Apoi pretul nu e asa de mic, sub 200mii pe mobile sunt de la 5300.

Asa ca a luat cu siguranta sub 7700.

A dat in jur de 7000, cu 500 drum, nr, ca e adusa tocmai din Hamburg.

Daca toate sunt ok, si iti place, se face dealul!

 

 

nu e nici o gresala, masina ta are 163cp...motorul e de 177cp dar a ta are power reduction!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, am inceput si eu cautarile dupa un E90 2.0d care sa aiba motorizarea N47N ( dupa 03.2011 )

 

Am gasit pe autovit aceste 3 masini care s-ar incadra in bugetul meu :

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkxRl.html#f6059def2d - am vorbit cu proprietarul, mi-a zis ca e un 318d, a zis ca nu stie sigur daca km sunt reali pentru ca a cumparat-o de la cineva din RO si ca el crede ca are bara fata revopsita

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GgTFt.html#f6059def2d

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkQe7.html - stie cineva ceva despre firma ODAGIU AUTO ? m-ar interesa daca sunt seriosi...

 

Puteti sa-mi spuneti si mie va rog daca voua masinile astea vi se par ok ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Daca pe Auto Records am verificat si kilometrii corespund cu cei din bord, exista vreo posibilitate ca masina sa aiba km dati inapoi? Am verificat seria de sasiu si km sunt reali conform Auto Records, la fel si reviziile ca si in carte. Masina este 2006, 180.000 km, import Germania.
Link to comment
Share on other sites

Fireste ca nimic nu e sigur. Este o practica des intalnita ca chiar inainte de intrare in service sa se umble la km. Se fac 100000km pe an, se dau inapoi 50-80000 astfel incat, cumulat, la vanzare, sa aiba exact cat trebuie ca sa se vanda repede.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai da, dar avand in vedere ca pdf-ul de pe Auto Records corespunde exact cu cartea masinii in care apare stampila BMW la revizie si acelasi nr de km ca si in raportul de pe Auto Records.

 

http://www.fileshare.ro/e3172565818

 

Aici este raportul PDF de pe Auto Records.

 

Masina are trecut in carte reviziile pana la 116.000, cu stampila BMW. Dupa in carte numai este trecut nicio revizie. Dupa data de 2012-11-14, numai apare nimic.

Interiorul este impecabil, pielea de pe scaune e ca noua, volanul la fel, bordul la fel.

Singurul defect al masinii dpdv tehnic este ambreiajul (mai exact volantul) care trebuie inlocuit fiind uzat si avand zgomot la pozitia intermediara a ambreiajului. Ceea ce este inca un semn ca nr. de km este real, daca masina a fost mai mult pe oras e normal la 180.000.

 

Masina am luat-o la 8700 de euro de la cineva din Sibiu, numere de Germania. Omul mi-a trimis poze cu anuntul de pe mobile.de cu masina, acolo era trecut si nr. de km deci romanul de mi-a vandut sigur nu a umblat. Pretul in anuntul de pe mobile.de era 7700 de euro, iar romanul mi-a zis ca neamtul i-a mai lasat doar 100 de euro din pret. Deci un 7600 + vreo 400 de euro volantul si ambreiajul care urmeaza sa fie inlocuite, consider un pret cat de cat corect pt. anul 2006 la un E60.

 

Cat despre masina, nu am nicio nemultumire. Totul este foarte ok, atat tehnic cat si estetic.

De schimbat am doar cauciucurile care sunt foarte rigide si tari (pt. ca merg si pe pana), si ambreiajul, care ma costa 1700 (1100 volantul si 600 kitul) + 400 de ron manopera.

 

Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Acum ce mai conteaza ce spune, unu altu,daca ai cumparat-o acum e a ta,o repari si te bucuri de ea,eu unul nu o cumparam cu ambreajul defect,numai in cazul in care vanzatorul scadea costul afacerii din pret,ca nu merge o macara,un buton e una,dar daca nici nu tiai scos treaba la negociere,nu stiu ce sa zic.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu aici vorbeam de kilometrii, daca sunt reali sau nu, despre parerea voastra conform raportului atasat. Nu e vorba de ambreiaj defect (masina schimba foarte bine), pe mine nu ma incanta sa iau o masina cu 300.000 km si volantul schimbat, mai bine una de 180.000 si sa trebuiasca sa schimb eu volantul.
Link to comment
Share on other sites

Eu aici vorbeam de kilometrii, daca sunt reali sau nu, despre parerea voastra conform raportului atasat. Nu e vorba de ambreiaj defect (masina schimba foarte bine), pe mine nu ma incanta sa iau o masina cu 300.000 km si volantul schimbat, mai bine una de 180.000 si sa trebuiasca sa schimb eu volantul.

pai eu cred ca asa a si cumparat-o...si vanzatorul! Cu asta defecta! Si a negociat nu 100 euro. Pai cam 500 Euro piesa, plus manopera cred ca inca 300/400 Euro

Aia ca numa 100 nu o cred! Dar daca a descoperit defectul la fata locului, cu siguranta 500 euro a obtinut!

Pai am schimbat eu la a mea, la un prieten, si am si ajutat, mi/a luat 150 euro.

La un service noname cu 35 euro ora, vreo 10 ore...

Ca sa nu mai spun de reprezentanta, 100 euro ora!

Asa ca neamtul a lasat mult!

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca masina avand km reali, si fiind full ca dotari, poate pretul adevarat al neamtului era undeva la 8000-8200 de euro, si era deja redus la 7700 de euro in anunt fiind cunoscuta problema. Asa poate nu a mai vrut sa lase decat 100 de euro.

Nu stiu daca a observat romanul defectul, pentru ca nici eu nu am observat prima data cand am mers cu ea la fata locului, cand am cumparat-o. Tot ce se simte si se aude este un huruit in pozitia intermediara a ambreiajului. Nu are trepidatii la plecarea de pe loc.

Chestia e ca romanul nu a vrut sub nicio forma sa lase sub 8700 de euro, pretul in anunt pe OLX era 8900. I-am zis ca 8600, nici nu a vrut sa auda, si masina era in anunt de promovare de 2 saptamani.

Si de unde luati preturile astea pt. produse si manopera? Volantul este 1080 RON pe LUK pe Autokarma, si 590 de RON kitul de ambreiaj pe LUK. Iar manopera la un service BMW autorizat din zona este 400 de RON pentru schimbarea kitului. Deci undeva la 2000 de RON (450 de euro) toata treaba.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca masina avand km reali, si fiind full ca dotari, poate pretul adevarat al neamtului era undeva la 8000-8200 de euro, si era deja redus la 7700 de euro in anunt fiind cunoscuta problema. Asa poate nu a mai vrut sa lase decat 100 de euro.

Nu stiu daca a observat romanul defectul, pentru ca nici eu nu am observat prima data cand am mers cu ea la fata locului, cand am cumparat-o. Tot ce se simte si se aude este un huruit in pozitia intermediara a ambreiajului. Nu are trepidatii la plecarea de pe loc.

Chestia e ca romanul nu a vrut sub nicio forma sa lase sub 8700 de euro, pretul in anunt pe OLX era 8900. I-am zis ca 8600, nici nu a vrut sa auda, si masina era in anunt de promovare de 2 saptamani.

Si de unde luati preturile astea pt. produse si manopera? Volantul este 1080 RON pe LUK pe Autokarma, si 590 de RON kitul de ambreiaj pe LUK. Iar manopera la un service BMW autorizat din zona este 400 de RON pentru schimbarea kitului. Deci undeva la 2000 de RON (450 de euro) toata treaba.

astea sunt preturile in Germania.

Si ti-am spus din proprie experienta!

Nu am vazut anuntul din Germania, poate a fost deja scris.

Sau doar neamtul stia si era scris export si gata treaba. Nu cunosc! A fost o presupunere, dar asa cum a spus colegul mai sus, ai cumparat trebuie sa te bucuri de ea, cat mai putine intrari in service si cat mai multi km. Drumuri bune sa ne mai faca asa toate o sa stea la locul lor pe masina! :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ĂŽnțeleg ce vrei pana la urma ,,, sa te convingi pe tine ĂŽnsuți si pe noi ca ai luat mașina buna si ca ĂŁla nu a câștigat mai mult de 200-300e ca altfel te oftici si simți ca te -a pĂŁcĂŁlit,,,
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea voastra referitor daca km sunt reali sau nu. Omul a castigat in jur de 600-700 de euro, nu am zis nicaieri ca a castigat 200-300.

dupa cum ai spus ca ai anuntul din DE, hartiile de la TUV, si daca in contractul din DE nu e un Abdul samd nu vad de ce nu ar fi reali!

Dar daca masina arata bine (pt mine ff important, orice masina ce am avut si a fost intretinuta in special in interior, nu am avut probleme) nu vad ce surpriza ar avea!

Tre sa fii multumit, asa o sa te bucuri de ea!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.