Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Depinde foarte mult de modelul respectiv. Daca comparam un F10 cu putine dotari cu un F01 cu bara stabilizatoare activa, perne, suspensie activa, jante 19-20 (ce implica cost al anvelopelor considerabil mai mare), softclose etc. intretinerea devine mult mai costisitoare. Conductele de la bara stabilizatoare activa de exemplu costa 3000-4000 lei (si au prostul obicei sa corodeze=> pierd lichidul), compresorul pentru perne este ~4000 lei, daca se sparge o perna (si inevitabil se uzeaza in timp si ajung sa piarda aer) una singura costa ~2000 lei (nici nu se pune problema de una originala in banii astia). Cu siguranta diferente de intretinere sunt, ca doar sunt masini de clase diferite. Am lucrat in service si am intalnit toate problemele mentionate mai sus.

Pentru mine f10 fara dynamic drive /edc/adaptive drive si alte cateva optiuni e seria 3 imbracat in seria 5. Deci clar comparam un f10 3.0 adevarat cu un f01 ceea ce inseamna aceleasi piese.

 

Salutare, știe cineva ceva de WBAPG310X0VJ42009 ? Acesta este anunțul: https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-schimb-doar-cu-4x4-ID7QlZl.html. MeritĂŁ prețul acesta? Din ce vĂŁd, nu e chiar 2009, ci 10.2008: http://bimmer.work/vin/030e9cdebde5afe4645d00208026b72f/ mulțumesc mult 😊

Anuntul nu mai exista..

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Stiu pe cineva cu motorul ala si a avut numai probleme de la 100k km. Intreaba-ti mecanicul ce parere are de el. E silentios si se misca bine masina, atat timp cat merge. La 200k km si aia incerti...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

E 10 k euro un pret corect pentru un seria 3 / x1 xdrive an 2010 + ? In romania tot gasesc multe mai ieftin ca in germania. E vreo posibilitate sa se vada daca au fost reparate ( din epave)? Unele cred ca sunt fara TVA. Nu prea m-ar deranja sa iau fara TVA. Ce parere aveti? Ma pot incadra in 10 k euro pt xdrive automat 320d sau x1?

Link to comment
Share on other sites

Da..m-am "fript" odata sa iau fara verificare. N-a fost asa rau, ca n-am avut probleme cu masina pana acum in 60 000 km, dar avea 80 000 dati inapoi si totusi media pe an era de 30 000. De aia nici n-am mai incercat sa verific. Oricum acum ma orientez la o masina pana in 230 000.

Intrucat n-am avut pana acum bmw nu reusesc sa gasesc diferentele intre 320d , 320dA.

 

La un test la reprezentanta sunt in stare mecanicii sa identifice o masina reparata? Ma refer la reparatii majore, la structura masinii.

In acelasi timp poate iau una deja rulata si intretinuta f bine. Eu am intretinut masina mea obsesiv. Ma gandesc ca sunt multi pasionati.

M-am ferit de motoarele de 3000 din cauza impozitului, dar m-am gandit acum ca sunt si astea o varianta. Sunt mai bune? Au probleme la distributie? Diferenta la asigurare e mare?

Edited by AddVl
Link to comment
Share on other sites

Nu prea m-ar deranja sa iau fara TVA.

 

Daca iei 'fara tva' iti asumi un risc. In cazul fericit nu se intampla nimic si ai economisit cateva mii de euro, dar in cazul cel mai nefericit te calca anaf si politia si poti fi acuzat de evaziune fiscala. Mai ia in calcul si fals si uz de fals, daca samsarul iti face actele 'intre tine si neamt, boss'. Tu decizi daca merita sau nu..

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Da..m-am "fript" odata sa iau fara verificare. N-a fost asa rau, ca n-am avut probleme cu masina pana acum in 60 000 km, dar avea 80 000 dati inapoi si totusi media pe an era de 30 000. De aia nici n-am mai incercat sa verific. Oricum acum ma orientez la o masina pana in 230 000.

Intrucat n-am avut pana acum bmw nu reusesc sa gasesc diferentele intre 320d , 320dA.

 

La un test la reprezentanta sunt in stare mecanicii sa identifice o masina reparata? Ma refer la reparatii majore, la structura masinii.

In acelasi timp poate iau una deja rulata si intretinuta f bine. Eu am intretinut masina mea obsesiv. Ma gandesc ca sunt multi pasionati.

M-am ferit de motoarele de 3000 din cauza impozitului, dar m-am gandit acum ca sunt si astea o varianta. Sunt mai bune? Au probleme la distributie? Diferenta la asigurare e mare?

 

 

320d - cutie manuala 320dA - cutie automata

 

Am 330d, non facelift. Nicio problema la motor de la 0-240.000km. Probleme cu distributia exista si la cele de 3000, alea cu N in fata la cod motor (cel de 245 cai).

 

Daca nu ti atat de mult la an, am eu de vanzare 330d, 2006. Cu multe optiuni extra fata de majoritatea si istoric complet la reprezentanta.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.