Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut,

 

Ce parere aveti despre aceasta masina? https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-3-coupe-325i-e92-n52b25a-IDfmB0K.html // WBAWB31060P083135

Masina / anuntul nu-mi par samsarite, dar poate-mi scapa mie ceva.

 

In teorie sunt in cautarea unui E90 N52 manual, insa coupe-ul acesta mi se pare cea mai ok masina aflata acum la vanzare in RO cu N52-ul pe ea. E91 si E93 clar nu ma intereseaza, insa cu un E92 as putea trai :)

Edited by De-MaRcOnE
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ce parere aveti despre aceasta masina? https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-3-coupe-325i-e92-n52b25a-IDfmB0K.html // WBAWB31060P083135

Masina / anuntul nu-mi par samsarite, dar poate-mi scapa mie ceva.

 

In teorie sunt in cautarea unui E90 N52 manual, insa coupe-ul acesta mi se pare cea mai ok masina aflata acum la vanzare in RO cu N52-ul pe ea. E91 si E93 clar nu ma intereseaza, insa cu un E92 as putea trai :)

 

Salut, nu stiu sa iti zic de masina dar sigur vrei n52b25 ? Eu am avut unul cativa ani in familie cu km putini si din fabrica au probleme cu segmentii: subtiri si subdimensionati si consuma mult ulei: in jur de 1l, 2l de ulei la o medie de 1500 km + vei auzi destul de des tachetii hidraulici la rece daca mergi subturat cu ea iar consumul este mare.

 

Pot sa iti recomand in schimb n52b30 care nu are problema cu segmentii. Grija la ambele motoare la pompa de apa electrica, la vanosuri, la semeringuri supape sa nu scoata fum. SI sa traga in parametrii chiar daca nu apar erori pe tester.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Primul 325i N52 pe care l-am avut avea doar 65.000 de km...luat din reprezentanta Bmw din Austria.Si da...avea acel zgomot de tacheti hidraulici la pornire la rece.Si consumul de ulei era oarecum maricel. La al doilea 325i N52, luat dintr-o reprezentanta din Germania la 90.500km,pe care il detin si in ziua de azi, dupa mai bine de 4 ani, nu am deloc probleme cu tachetii hidraulici...porneste perfect la rece si iarna, fara niciun zgomot suspect. Ca sa fiu sincer, de fapt cred ca o singura data mi-a dat impresia ca s-au auzit putin tachetii.Repet, o singura data in 4 ani jumate.Vizavi de consumul de ulei si acest 325 din urma mai avea in medie sa zicem un consum de aprox. 1l/1800 de km,1l/2500 de km dar cred ca conteaza mult si stilul de condus.Tot la modul cel mai sincer, ultimul schimb de ulei l-am facut in octombrie si acum, dupa 800 de km, pe display imi arata ca este inca la nivel maxim.La reprezentanta mi s-a spus ca se tine tare bine masina pt. varsta ei.

Si da, despre problema segmentilor de pistoane de pe 325i stiu de mult timp si eu, ca de altfel si despre problema cu pompa de apa sau termostatul, care cedeaza si la km putini. Pe 330i sunt segmenti Mahle,cica aici nu ar fi problema.Termostatul, pompa de apa, valvele DISA, furtune de la CCV le-am schimbat din timp in reprezentanta, fara sa fi ajuns sa intampin real probleme inainte de inlocuire.

Dar problemele cu simeringurile supape, tachetii hidraulici, valva CCV, pompa de apa etc. sunt probleme comune in toata gama N52. De altfel, mare parte din componentele motoarelor sunt comune atat la N52 2.5 cat si 3.0.

In linii mari, al doilea 325i N52 s-a dovedit foarte fiabil in timpul celor 4 ani jumate, sunt multumit de el.

In trecut am avut si 325i e46 si 320i 2.2 e46. Toate aveau un consum relativ maricel de ulei.Nici nu prea cred ca un L6 benzina nu va consuma ulei. Am un amic cu un F01 740i N54 si am inteles ca si la el e maricel consumul de ulei. Poate pana la urma asa zisul consum mare de ulei la astfel de benzinare este normal. Eu am primit in trecut o notificare de la reprezentanta ca un consum de pana la 0,7l/1000km pt. un benzinar BMW ar fi ceva normal.

Si da, intre un 325i si 330i e90, poate ca si eu as recomanda un 330i. In prinicipiu pt. acel plus de 40 cp.

Edited by crtir
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru post si transparenta. Intradevar, n52b25 si n52b30 au aceleasi probleme mai putin consumul de ulei la modul ca n52b30 si n53b30 care nu au luat forja la greu si schimburi intarziate se tin destul de bine pe consumul de ulei in medie 1 litru la 6000-10.000 km. De altfel, toate benzinarele consuma ulei la bmw. Acum el decide daca poate trece peste aspectul asta. Mie unul mi a placut motorul mai putin aspectul asta de completam des cu ulei cand imi era lumea mai draga.

 

Ps: Am schimbat si semeringurele de la supape sperand la o imbunatatire dar nu a fost nicio diferenta.

Edited by z1r3n
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru post si transparenta. Intradevar, n52b25 si n52b30 au aceleasi probleme mai putin consumul de ulei la modul ca n52b30 si n53b30 care nu au luat forja la greu si schimburi intarziate se tin destul de bine pe consumul de ulei in medie 1 litru la 6000-10.000 km. De altfel, toate benzinarele consuma ulei la bmw. Acum el decide daca poate trece peste aspectul asta. Mie unul mi a placut motorul mai putin aspectul asta de completam des cu ulei cand imi era lumea mai draga.

 

Ps: Am schimbat si semeringurele de la supape sperand la o imbunatatire dar nu a fost nicio diferenta.

 

 

 

Pana la urma treaba cu completatul uleiului nu ar fi ceva deranjant pt. mine atata timp cat stiu ca acest consum este conform cu cel indicat de producator. Nu ma intereseaza ca alte motoare consuma mai putin...atata timp cat eu am un consum aflat in limitele specifice modelului meu, e ok. De altfel cred ca nici N52B30 nu ar fi exceptat de la un potential consum mare de ulei , care poate e normal pana la urma.

http://mywikimotors.com/n52b30/

Pe de alta parte, cel putin N52B30, care e foarte popular in state, e considerat un motor foarte fiabil acolo...sunt destule tutoriale pe YouTube.

Faptul ca in Romania N52B30 este ca si inexistent, poate fi justificat de faptul ca, tot ca alternative de 3l benzina, exista si N54B30. Pe principiul de ce sa platesc xxxx impozit pe un motor de 258cp cand pot plati tot atata pt. 306cp.Eu personal nu imbratisez acest concept dar il inteleg.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt destul de chitit pe N52B25, insa unul ingrijit corespunzator din punct de vedere mecanic.

 

Cat despre E92-ul de mai sus, erori pe valvetronic, camshaft position si termostat, fara check engine aprins (probabil sterse recent, iar check-ul reapare dupa 20-30km); desi cica pompa de apa si termostatul ar fi fost schimbate in 2019 la 129k km.

N-am chef sa ma leg iar la cap cu erori, diagnoze, gasirea problemelor, etc, mai ales la o masina/vanzator care nu-mi inspira incredere => Am zis pas :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am verificat si eu niste masini in ultima saptamana, va las rapoartele poate ajuta:

Din pacate nu pot sa atasez toate rapoartele, cine are nevoie, sa imi scrie

L483152.pdf

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, daddy0307 said:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GVP4x.html

nu are seria sasiu completata, dar atentie cum arata

• Linie audio de inalta calitate Harman & Kardon

mizerabili de samsari de lipesc logoul HK.

Cate inflorituri mai ceva ca ghioceii primavara.

Sunt niste poze in care se vede ca nu are nici tweetere in usile fata, apoi in altele apar grilele cu HK, masina cred ca nu are nici HI-FI.

Jantele sunt pe 19 nu pe 20

Pielea e Dakota, nu Nappa

Pielea de pe bord si fetele de usi a fost furata probabil ca nu se vede decat plastic in poze

Pentru suspensia adaptiva stiu ca trebuia sa existe in buton transversal langa modurile de condus, dar de asta nu sunt sigur daca e asa.

Telecomanda TV-uri ? Care TV-uri ?

• Stopuri cu Tehnologie Led - Optiune rara, G30 are de obicei stopuri pe becuri cu filament 🤡

• Magazie cd - Nici nu cred ca exista asa ceva pe G30

• MAGIC VISION CONTROL - WTF ? ce e asta ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.