Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

presupun ca te referi daca merita pretul garantiei pt ca o masina fara optiuni etc si cum ai descris tu nu prea face pretul , mai ales ca evident ajungi sa o revinzi in o zi ,zic sa-i lasati sa stea cu ele acolo pana ruginesc , ca tot la pret de impecabil le vor vinde. In genere lumea tine pretul la masini pana in 100k  pt ca cele cu 200k + sunt cam praf , incepe sa pice cam tot , nu mai e ca inainte luai o masina si mai trageai de ea 5 ani poate fara reparatii majore . 

Edited by Myx
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

daca aia 200k a fost intretinuta corespunzator, si masina are un istoric al reviziilor la 10-15k km, atunci nu vad o problema a lua una spre 200k, dar daca la 200k a avut doar 7 revizii gen ( tot la 30k aprox ) atunci e alta poveste...

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, sskkaa said:

daca aia 200k a fost intretinuta corespunzator, si masina are un istoric al reviziilor la 10-15k km, atunci nu vad o problema a lua una spre 200k, dar daca la 200k a avut doar 7 revizii gen ( tot la 30k aprox ) atunci e alta poveste...

Eu zic ca in fiecare interval: gen: 50k - 100k Km costurile cu intretinerea vor fi mai mici decat [100k - 150k Km] < [150k - 200k Km] < [200k - 250k Km] < ... si asta indiferent ca intretinerea s-a facut corespunzator, a la carte. Evident, conteaza si intretinerea, rata defectiunilor si implicit a costurilor va fi mai redusa, doar ca tot vor fi alte subansamble care vor sta sa cada cam dupa fiecare interval mai sus mentionat. E logic, parerea mea.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine cred ca ar fi de cumpărat ceva pana în 50-60k km și vândută la 100-120k km. 

Bine, cea mai buna alegerear fi noua! 

Iar ajungem la dilema mașina non premium nouă sau mașina premium sh.

Eu tot zic ca următoarea mașină va fi noua și apoi iar cad în păcat 😂. Chiar am vrut sa iau Mazda noua, nu m am împăcat deloc cu interiorul, cu puterea mica și iar am luat un 5-ar sh. 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Daca banii sunt destui si nu e o problema bugetul, cred ca orice om intreg la cap isi va lua o masina noua.

Dar sa zicem, la un buget de aprox 40k, cum a fost speta mea, am avut de ales intre o masina noua ( gen octavia decent dotata/sau poate un superb cu ceva dotari ) sau un X3 M40d de 3 ani si 50k km... cred ca alegerea e no brainer...

Si eu zic ca o masina de aprox 2-3 ani si 50-70k km e o alegere foarte ok la SH.

@RaYn3 sansele sa pice ceva grav/foarte grav, sunt mult mai mari la o masina de 200-250k km ( logic! ) mai ales cand intretinerea a fost precara ( fara schimb ulei cutie, fara schimb ulei cutie transfer, sau diferentiale, ulei motor tot la 30k, etc ) e clar ca aici pot pica mult mai multe...

Link to comment
Share on other sites

Eu consider ca f.important la o masina SH este sa cautati una cu garantie, chiar daca platesti putin mai mult, nu mai ai batai de cap pt piesele importante si costisitoare. Iar reprezentantele BMW din afara (si din tara dar aici oferta e mai restransa si nu prea ai ce alege) au plin de oferte pt toate buzunarele si sunt obligati de legislatie si de concurenta sa asigure 2 ani garantie la gama Premium Selection pt SH.

Link to comment
Share on other sites

Cand o sa citesti clauzele garantiei, si te vei lovi de ea, vei intelege de ce nu merita sa dai 5-7000eur in plus pe o masina doar ca are premium selection. Eu nu m-as crampona in asa ceva. Daca are la pretul corect, sa fie primit, daca nu are, de diferenta aia de bani sigur iti cumperi un motor sau o cutie sa ce va pica... pentru ca restul maruntisurilor taote sunt CONSUMABILE.

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

Am avut Premium Selection la actualul X3 si am schimbat pe garantie de la piese la coloana de directie, compresor clima (de 2 ori), chiar si burduf planetara am schimbat pe garantie. Depinde de asiguratorul extern la PS. Eu zic ca si-a scos pretul garantia, iar diferenta nu a fost chiar 5000-7000 eur fata de alt X3, far mai rulat. Dar masina a venit cu revizie la zi, recall-uri efectuate, impecabil spalata/curatata/hidratata pielea. Plus ca la masinile care sunt vandute cu garantie Premium Selection se fac verificari extra, nu acorda BMW garantie la o rutala cu multi km si service-uri facute prin vecini, ci la masinile *aproape noi. 

Acum depinde si de buget si de noroc. Poti gasi o masina corect intretinuta si la particulari dar fara garantie.   

Important pana la urma este sa fie cat mai noua ca an de productie si cu cat mai putini km

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

am mai vazut-o pe olx la vanzare... sta de ceva timp cu ea.

cred ca era la vanzare si anul trecut dar mai scumpa !

greu de gasit cumparator, mai ales in romania, unde nu exista inca cultura si piata pentru "youngtimer"

masina este geniala pentru cei care sunt din generatia X 💪👍🥰.

daca prietenul are bani si drag de asemenea exemplar... sa nu mai stea pe ganduri, in cativa ani nu mai gasesti asa ceva !

succes !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da da, și eu am văzut o anul trecut, voia 15mii parca. Asta cu prețul, de obicei ma abțin, fiecare cere cât vrea pe lucrul lui dar ca o părere, nu e mașina sa o iei sa circuli zi de zi. Sa o iei sa o ții în garaj sa o pui la punct și sa te plimbi duminica are sens, altfel nu as da banii ăștia. Indiferent ca e 10mii sau 15mii.

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

On 8/13/2024 at 1:25 PM, Cosminbad said:

Am avut Premium Selection la actualul X3 si am schimbat pe garantie de la piese la coloana de directie, compresor clima (de 2 ori), chiar si burduf planetara am schimbat pe garantie. Depinde de asiguratorul extern la PS. Eu zic ca si-a scos pretul garantia, iar diferenta nu a fost chiar 5000-7000 eur fata de alt X3, far mai rulat. Dar masina a venit cu revizie la zi, recall-uri efectuate, impecabil spalata/curatata/hidratata pielea. Plus ca la masinile care sunt vandute cu garantie Premium Selection se fac verificari extra, nu acorda BMW garantie la o rutala cu multi km si service-uri facute prin vecini, ci la masinile *aproape noi. 

Acum depinde si de buget si de noroc. Poti gasi o masina corect intretinuta si la particulari dar fara garantie.   

Important pana la urma este sa fie cat mai noua ca an de productie si cu cat mai putini km

finally cineva care a inteles A-Z cum merg lucrurile si nu compara mere cu pere! :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.