Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

nici eu nu cred ca e o masina buna, Jeremy sigur nu se insala :), dar aia testata de TG era parca cea cu motor de 3.2, ziceau ca e mai rapida ca un E55 AMG in linie dreapta, asta din anunt e de 3.0, ma rog, la capitolul dinamica sigur e la fel de slaba, mai bine iti un 330i decat asta sau, de ce nu, un Ford Mondeo ST!

 

Exista doar varianta 2.8T..s-ar putea sa ma insel, dar sunt destul de sigur ca asa e. Nici Mondeo ST nu e mai breaz, dar totusi sta mult mai bine decat Vectra!

http://www.youtube.com/watch?v=2FHLzWwghmU

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

O masina sport mica si perfecta la capitol dinamic performante consum este renault clio rs f1 team .

 

am avut una 1 an jumate exceptionala,cred ca am sa revin la una in curand ca nu gasesc nimic convenabil pe piata.

 

<_<

 

Consuma 9.2 extern si 13-14 oras 210 cp aspirati 2.0.frane brembo suspensie sport,scaune recaro. rusina multe masini cu pretentii pe viraje.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Pentru distractie, ma gandeam sa iau un TT 2001-2003 1.8 Turbo 225 cp AWD. Am vazut ca sunt ceva disponibile la preturi de bun simt iar masina, datorita cilindreei mici, puterii si tractiunii se preteaza perfect ptr a fi folosita doar cateva mii de km pe an: taxe mici, putere mare cu posibilitati destule de marire, tractiune 4x4 numai buna ptr viraje, performante destul de ok, etc.

 

O sa astept pana in iarna cand se poate negocia serios la o astfel de masina si o sa imi iau una mai mult ca sigur.

Link to comment
Share on other sites

nu e deloc o masinuta rea TT-ul, ala Quattro, altfel nu are rost sa iti iei FWD. Am mers o vreme cu unul, avea un bun prieten de al meu, cel de 225 dus pe la 260, fugea bine masina, pe curbe statea ca un tren pe sine, ca si probleme garnitura de chiulasa care a cedat intr-un final, din cate am inteles e ceva comun mai ales la cele alergate bine, consumul maricel, in Buc lua cam 15-16% la un mers nu prea alert, dar in rest o masina dupa care intorcea lumea capul, asta avea BBS-uri pe 18, kit-ul de 3.2, frumusica :).
Link to comment
Share on other sites

Numai varianta 4x4 ma intereseaza, oricum. Bineinteles ca voi ridica puterea motorului iar consumul nu ma intereseaza catusi de putin fiindca nu o voi folosi decat cand si cand. Inca mai am timp sa ma hotarasc pana la iarna, cert este ca vreau sa iau o masina de duminica, motor cu cilindree in jur de 2000 cu potential de tuning relativ usor, coupe sau cabrio, macar 200 cp in varianta stock, valoare de piata in jur de 7.000 euro maxim. Pana acum cea mai misto varianta mi s-a parut TT-ul asta 4x4 dar am timp sa descopar si alte varinte. Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare stupida, care defapt e un mit despre care imi tot vorbesc cativa indivizi cunoscuti posesori de motoare diesel: Este adevarat ca o benzinara consuma mai mult decat un diesel in momentul in care este "alergata"? Adica ii creste cu mult mai mult consumul comparativ cu dieselul? Un amic imi zicea ca dieselul lui, aleargata fiind masina, mai mult de 1-2 litri nu are in plus la consum. Este adevarat sau minte el la drumul mare? Se poate spune acelasi lucru si despre o masina pe benzina? Rog posesorii de modele e46 cu motoare peste 2000 sa-mi zica cate ceva, dar REALITATI va rog, nu basme de adormit copilasii.

Va multumesc anticipat si imi cer scuze pentru postarea of-topic. Am postat pe anuntul meu de cumparare autovehicul dar nu am primit nici un raspuns.

Link to comment
Share on other sites

la 3000 benzina mers normal aveam medie de 13-14 in oras. alergata la maxim vreo 20-30 km noaptea prin oras am scos 22,5 .

o consuma mai putin dieselul in aceleasi conditii de mers....dar nici sa creasca doar cu 2 litri cand e alergata zdravan nu prea se poate ;)

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca pana la iarna o sa gasesti la 7-8k Golf 5 GTI, deja sunt 9k. Cred ca e cel mai usor de tunat si fuge grav.

 

Eu imi caut de ceva vreme un R32 , am observat ca sunt mult mai intretinute, poate si datorita raritatii modelului, nu ma intereseaza ca are impozit cat M3,pentru ca tractiunea integrala este mult mai performanta pe o gama mai larga de suprafete nu doar asfalt uscat.

 

daca stiti un R32 ca lumea de vanzare postati aici. merci

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Daca spuneai mai din timp...

Tocmai a vandut un prieten R32`ul care a fost a lui Florentin Petre,negru in 4 usi si 86k km!

Cred ca 13-14k euro a fost in final!

Cred ca mai stiu unul albastru in 2 usi,dar este posibil sa fie mai scump,ca are ff putini km si a fost luat tot de la porche!

cum ma intalnesc cu baiatul,iti dau pm!

Link to comment
Share on other sites

merci baieti,am fost de am testat un R32 de la C&I leasing si am fost profund dezamagit.

 

Scaunele cu aripioarele laterale tocite pana la material la numai 67.000km.

 

Un motor care batea prin simpla motivare: e de la ambreiaj.

 

Am vrut sa-i dau un spritz pe loc, nu am putut pentru ca : motoru este rece, desi functiona de aproape 1h.

 

Dau de fel si fel de oameni care mint crunt, atat la dotari, stare tehnica,an de fabricatie in special.

 

Cine nu stie,o inghite rau de tot, mai ales la masinile sport unde piesele nu sunt ieftine deloc.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Eu imi caut de ceva vreme un R32 , am observat ca sunt mult mai intretinute, poate si datorita raritatii modelului, nu ma intereseaza ca are impozit cat M3,pentru ca tractiunea integrala este mult mai performanta pe o gama mai larga de suprafete nu doar asfalt uscat.

 

daca stiti un R32 ca lumea de vanzare postati aici. merci

 

Ehe, acum iti cauti si tu, cand aveam nu interesa pe nimeni. Am adus impreuna cu AR99RMS un R32 din State in 2008, 2 mii de mile reale. A iesit euro 3 la RAR, a fost de belea masina aia, pana la urma a inmatriculat-o pe handicapat fara taxa. Dar a vandut-o prin iarna.

Link to comment
Share on other sites

motoarele sunt bune , insa daca iei una de 4-5-6 ani vechime , trebuie neaparat sa schimbi tot ce tine de sistemul de vacuum ( furtune , valve etc ) alfel o sa ai tot felu de surprize ori nu trage , ori trage da consuma cat un M5 , ori amandoua :rolleyes: , si daca sunt cu DSG trebuie sa ai grija sa fie uleiu schimbat , se specifica in manualul masinii ca uleiu se schimba la 40.000 KM deci daca iei una cu 100k km si na schimbat nimeni uleiu la cutie riscurile sunt mari

 

mie imi face cu ochiu asta http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C18932930.html insa este dubios de ieftina avand in vedere ca zice ca este recent adusa din .DE , pe mobile una asamanatoare chiar cu mai multi km este de la 13k in sus

 

 

aaa si am mai uitat un lucru legat de 2.0 turbo de la vag , sunt sanse foarte foarte mari sa fie foarte alergate si trase de ele la limita gen stage 2 sau 3 , adica spre 400cp , dupa care pus softu OEM si scoase la vanzare , cunosc caz concret masina era exclusiv de liniute and stuff macar omul a avut bunul simt sa recunoasca asta , chiar daca la prima vedere nu si-ar fi dat seama nimeni

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

motoarele sunt bune , insa daca iei una de 4-5-6 ani vechime , trebuie neaparat sa schimbi tot ce tine de sistemul de vacuum ( furtune , valve etc ) alfel o sa ai tot felu de surprize ori nu trage , ori trage da consuma cat un M5 , ori amandoua :rolleyes: , si daca sunt cu DSG trebuie sa ai grija sa fie uleiu schimbat , se specifica in manualul masinii ca uleiu se schimba la 40.000 KM deci daca iei una cu 100k km si na schimbat nimeni uleiu la cutie riscurile sunt mari

 

mie imi face cu ochiu asta http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C18932930.html insa este dubios de ieftina avand in vedere ca zice ca este recent adusa din .DE , pe mobile una asamanatoare chiar cu mai multi km este de la 13k in sus

 

 

aaa si am mai uitat un lucru legat de 2.0 turbo de la vag , sunt sanse foarte foarte mari sa fie foarte alergate si trase de ele la limita gen stage 2 sau 3 , adica spre 400cp , dupa care pus softu OEM si scoase la vanzare , cunosc caz concret masina era exclusiv de liniute and stuff macar omul a avut bunul simt sa recunoasca asta , chiar daca la prima vedere nu si-ar fi dat seama nimeni

 

eu la asta ma gandeam..http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C19151165.html

Link to comment
Share on other sites

2 FSI e aspirat, nu vad de ce te-ai orienta spre asa ceva.

TFSI-ul, in schimb, este un motor reusit din multe puncte de vedere. Daca te uiti dupa un Golf 5 GTi, cauta un Edition 30 - vine din fabrica cu turbina K04 (=230cp stock) si cu posibilitati de marire semnificative. Tocmai s-a vandut unul pe vwforum cu 13.5k :pirate:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.