Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Uneori si omul vinde masina, nu numai masina se vinde singura. Adica, daca esti cunoscut si lumea are incredere in tine, prefera sa ia de la tine decat de la un oarecare.

 

trebuie ceva mai mult de atat sa depaseasca bariera pretului . Poate fi pur noroc . Asa cum stefan a jubilat ca a vandut CDsuper car la super pret .Acum e greu sa repete experienta . Deci nu e o regula .Pot doar sa spun ca daca-mi pare vreunul dubios nu as cumpara masina de la el . De fapt din cateva intrebari iti dai seama daca ascunde ceva .Stilul nu stiu , n-am vazut , n-am auzit , nu cunosc e cel mai usor de recunoscut .

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am suparat deloc.E parerea ta sa fi sanatos.

 

WLF, daca apuci sa iei masina este foarte misto,merita banii , am mers cu ea ,omul are toate actele si tot ce trebuie.

 

Un pic dezamagit de motor, ma asteptam sa fie ceva mai potent dar na.

 

S-ar putea sa vinzi mai greu ALfa aia :pirate:

 

Apropo, ce sunt chestiile alea din jurul schimbatorului de viteze, si din dreapta volanului? Arata ciudat.

Link to comment
Share on other sites

eu vad ca sunt doar vreo 2 la 7000 si sare pretul rapid la 10000...da na, asa e cand vrei sa cumperi, te uiti doar la alea ieftine cu 300.000 km in germania

are pret exagerat 14600 , dar nici 7000 totusi e INMATRICULATA ro, si nu stai pe drumuri 3 zile pentru ea si sa mai cheltui 1000 pe drum si inca 3500 pe inmatriculare ;) cea mai oripsita din .de te mai costa 4500 in afara de pretul masinii

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchrefine.html?minFirstRegistrationDate=2000-01-01&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar&lang=en

Link to comment
Share on other sites

Decat sa iau cazanul astuia, mai bine dau o fuguta pana in Germania si mi-o aduc eu cum trebuie, cu ce te incalzeste ca e inmatriculata daca e rupta in 2, daca era 5-6000 o foloseam ca recarosare da asa ,dream on.

 

WLF, alarma de perimetru, daca uiti geamu , trapa deschisa si cineva incearca sa intre, porneste, e ft misto nu am mai vazut astfel de optiuni pe e46.

 

Myx, anul trecut era alt context economic, lumea mai isi permitea sa arunce 12-13.000 pe un moft , cum este o masina.

 

Acum nu se mai intampla lucrul acesta din cauza ca se merge din rau in mai rau , exista oameni cu bani dar nu-i mai baga in masini, considerand ca sunt o investitie proasta si nu de viitor.

 

Acum nu o sa las la pret nejustificat doar ca e piata nasoala, sau deoarece cazanele fac pretul,si sa sti ca 330cd ala era supercar , mai zi tu masina de 200 de cai sa consume extraordinar de putin si cu toate dotarile alea,km stare tehnica/estetica etc.

 

Eu am reusit sa regasesc o masina cu toate lucrurile astea , dar dupa 1 an jumate de cand am vandut-o ,cu toate astea cate masini ai vandut tu de ma tot critici atata?

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

din cauza asta cere 14k pe ea, e taxa destul de mare. Oricum, e o masina foarte apreciata in US care cu modificari usoare ajunge lejer la 400cp cu motorul stock, mie imi place modelul...:)

 

Rectific: acum am vazut ca asta din anunt e doar un S4, aveam impresia ca este RS4, in cazul asta e mare pretul....

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

din cauza asta cere 14k pe ea, e taxa destul de mare. Oricum, e o masina foarte apreciata in US care cu modificari usoare ajunge lejer la 400cp cu motorul stock, mie imi place modelul...:)

 

Si mie dar nu aceasta,consider ca este sub evo 9 din lipsa diferentialelor active cat si a tinutei de drum.

 

Ca sa poti modifica o masina , trebuie sa pleci de la o baza solida, fara probleme tehnice etc, o masina sport presupune o altfel de intretinere, revizii mai dese,ambreiaje schimbate iarasi mai des,ceea ce nu sunt convins ca masina asta de 10 ani a primit.

 

 

Quze , nu ai nici o sansa sa o inmatriculezi fara 3000 EURO.tara de r***t.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

foarte frumos E39-le, din cate stiu, pentru ca am vrut acum vreo 2 ani sa iau un E46 2.2, fabricatie prima jumatate din 2002, nu iesea Euro4, dar daca pe carte din Germania scrie ca are Euro4 iese si in Ro, la ala scria Euro3!

 

pai nu stiu ce sa zic, am mai vazut pe carte euro 2 si la noi non euro :)

Link to comment
Share on other sites

nu poate fi 2007 anul de fabricatie, altfel e un pret foarte bun!

 

pai nu stiu ce sa zic, am mai vazut pe carte euro 2 si la noi non euro :)

 

depinde pe ce carte, pe cele vechi se trecea E2 care nu este acelasi lucru cu Euro2, E2-ul il treceau cand masina iesise Euro1 din fabrica si i se adaugase nu stiu ce ''inginerie'', omologata in DE, pentru a trece masina la Euro2 pentru a plati taxe mai mici! Dar pe cartile noi apare Euro3,4,5...

Link to comment
Share on other sites

Pai ori iti iei A8 ori iti masina de condus super sport care rivalizeaza cu masini peste 100.000 euro.

 

Ai mers cu vreun evo vreodata? am condus multe masini si pot sa-ti spun ca nu am mai avut asa senzatii decat in Gallardo LP 560,care costa 160.000 .,cel putin.

 

:thumbsup: :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Stefane, cand e vorba de masinile pe care vrei sa le vinzi tu la suprapret e ok ca sunt cele mai ingrijite, dar cand e vorba sa cumperi nu mai e la fel de ok si ti se pare ca sunt oamenii nebuni si tupeisti ca cer nu stiu cat pe o masina, de parca tu ai fi singurul din tara asta care isi ingrijeste masinile. Cand vrei sa exemplifici ca nu vinzi scump pui link cu o masina similara cu a ta la vanzare in Germania dar alegi unul dintre cele mai scumpe anunturi. Cand vrei sa exemplifici un pret exorbitant la o masina pe care vrei o cumperi amintesti de anunturile din Germania dar faci referire la primul anunt care apare in lista, cel mai ieftin, evident. Si vezi ca proprietarul fostei tale masini super ingrijite a postat pe aici ca baga in fiecare luna in piese cel putin 1.000 lei. Edited by KIP
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mama cata pologhia

 

 

Polologhie sau poliloghie, daca tot vrei sa folosesti termenul, macar foloseste-l corect.

 

Si da, normal ca te plictisesc, adevarul doare uneori sau plictiseste, depinde de fiecare-n parte.

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Kip, ma doare fix unde nu bate soarele sa sti, las-o asa. :thumbsup:

 

MIk, diferenta intre WRX STI si EVO 9 este foarte mare, as spune ca wrx este o masina cu o suspensie foarte moale,este mai greu de preparat datorita arhitecturii specifice boxer, are o tinuta de drum foarte precara pot spune ca te pune in situatii foarte periculoase.

 

EVO este ca o ustensila elvetiana in schimb,precisa si foarte simpla,vine stock cu suspensia bilstein b9 ,este usor de tunat si dus la valori mari,

 

Noile wrx sti si evo tintesc catre zona rs4 M3,pentru ca sunt segmentul supersport,sunt alternativa japoneza la ce ofera germanii, la jumatate din pret.

 

Scopul japonezelor este sa ofere performanta cu orice cost,luxul si dotarile fiind puse pe al 2-lea plan(desi astea noi au o gramda de chestii bluetooth navi si numai ce cutii smechere).

 

De-asta evo 9 este considerat ultimul evo adevarat, la fel cum si la bmw pana la seria e39 e46 sunt considerate cam ultimele masini adevarate.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.