Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Stefan, decat WRX Sti sau EVO X fabricate in 2011, eu as lua un BMW 1M Coupe valencia orange. E super misto masina si mult mai frumoasa la design. Cu wrx am mers si nu e mare branza la senzatii. Iar intre 1M si celelalte e diferenta de vreo 5000 eur (10% din pretul lor)

 

Un wrx sti nou este pana-n 40.000 , eu ti-l gasesc la 35-36.000, pe cand M1 60.000 , eu cred ca e oarece diferenta.

 

Nu ai mers cu ce trebuie , si anume EVO 9,daca iti plac cursele vino odata si ai sa vezi ce inseamna un EVO 9 facut cum trebuie. :thumbsup:

 

EVO X este un mare downgrade fata de 9 , l-au ingreunat,l-au latit, bate mai mult spre limuzina,le-am testat mai pe toate,evo 9 este o masina foarte completa. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Cunoaste cineva din Valcea e90-ul asta : http://www.autovit.ro/bmw-320-C21157320.html

 

Dupa numar nu-l gasesc sa fie samsar (dar poate ma insel) .

 

Nu e samsar baiatul, a mai avut si E92 si E90 inainte de asta, are o curatatorie chimica aici in oras, are grija de masini.

 

Spalatoria aia e vizavi de blocul unde sta tata, am vrut eu sa o iau dar barul ala pute de infractori si alcolici. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Un wrx sti nou este pana-n 40.000 , eu ti-l gasesc la 35-36.000, pe cand M1 60.000 , eu cred ca e oarece diferenta.

 

Nu ai mers cu ce trebuie , si anume EVO 9,daca iti plac cursele vino odata si ai sa vezi ce inseamna un EVO 9 facut cum trebuie. :thumbsup:

 

EVO X este un mare downgrade fata de 9 , l-au ingreunat,l-au latit, bate mai mult spre limuzina,le-am testat mai pe toate,evo 9 este o masina foarte completa. :goodjob:

 

daca sunt atat de destepte diferentialele alea active de la evo9 comparativ cu STI ,de ce toti care fac upgrade de putere si se dau cu adevarat cu masinile le schimba cu diferentiale mecanice ??? parca mai repede schimbi o suspensie la STI sa stea bine pe sosea si sa faci ce vrei cu ea, decat 2 diferentiale la evo ca sa nu te conduca electronica

si ce ce cutia aia cu 6 trepte de e evo9 se spune ca explodeaza mult mai repede decat cea cu 5 de pe evo8 ?

lauda evo8 daca esti asa fan curse, nu evo9 doar pentru ca e al tau.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Evo 8 probabil de care vorbesti , foarte similar ca si evo 9 , nu are mivec, ceea ce al face mai potent in zona de sus a turatiilor.si mai slab in zona de jos ,unde de regula ai nevoe.

 

Cutiile in 5 trepte sunt mai rezistente , impropriu spus, in functie de tipul de utilizare si cine le manevreaza, daca vorbim de cutie de serie vs craboti nu au nici o legatura una cu cealalta. ai mers cu asa ceva vreodata?

 

 

cutia in 5 trepte de RS, este singura omologata pentru a intra in categoria grupei de regulament.

 

Nu vorbesc doar eu , la noi in campionat majoritatea masinilor sunt EVO 9 , la fel si a colegului meu de echipa Paul Andronic de 800 cp.

 

Nu stiu unde ai auzit dar noile diferentiale active sunt superioare celor mecanice datorita faptului ca lagul este aproape inexistent ,lucru creat de diferentialul mecanic.

 

Diferentialele mecanice au fost puse pana la evo 4-5-6 , apoi de la 7 s-a trecut la cele active,

 

Diferentialul activ presupune existenta unei pompre de mare presiune care distribuie puterea rotilor care incarca cea mai multa putere, de regula spatele cand este comutat tarmac si muta treptat puterea pe fiecare roata in parte in mod separat dupa modul de utilizare gravel si snow.

 

cand puterea se pierde pe o anumita roata este transmisa instant roti opuse pentru a recapata controlul, zona diferentialelor merge doar intr-o deriva care sa nu depaseasca maxim 45 grade.

 

gasesti aici mai multe info: http://evomitsubishi.com/what-the-acd-actually-do-for-your-evo/

 

de fapt este plin internetul de ele.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Cutiile in 5 trepte sunt mai rezistente , impropriu spus, in functie de tipul de utilizare si cine le manevreaza, daca vorbim de cutie de serie vs craboti nu au nici o legatura una cu cealalta. ai mers cu asa ceva vreodata?

andronic mai are diferentialele electronice pe masina aia de 800 de cai ???

era vorba de cutiile de serie, cea cu 5 vs cea cu 6 trepte. craboti clar nu sunt pentru utilizare stradala , si da, am mers chiar cu evo9 mrXXX , cu cutie cu craboti, diferentiale mecanice si cca 500 de ponei din ce zicea proprietarul....parea sa aiba habar ce spune cand zicea ca a pus cutia cu craboti ca sa nu ii bubuie aia cu 6 trepte de evo9 la prima plecare in forta de pe loc

Link to comment
Share on other sites

Cea mai plimbareata masina care am avut-o, a ajuns acum la Constanta la 14.900, si fara jantele care le avea. intr-un an de zile a facut Valcea-Slatina-Craiova-Constanta, mai scumpa cu 1500 euro si cu 40 de mii de km mai putin in bord. Si unic proprietar. :)

 

http://www.autovit.ro/bmw-525-C20892489.html

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

La mine avea jante Individual pe 18. Nu stiu de ce s-au tot schimbat de a ajuns asa.

 

Poate ajunge inapoi la tine maine-poimaine :))

 

Imposibil, mie teoretic imi statea in 9800 euro, ar fi culmea sa o iau inapoi la un pret mai mare. :)

Link to comment
Share on other sites

Asta arata cata tiganie e in tara asta si ce masini avem. Cred ca i s-a schimbat cartea peste tot pe unde a fost, ca toti sustin ca sunt unici proprietari. Duplicat la duplicat la duplicat. :)

 

Teoretic, masina asta e cea mai buna investitie posibila, intr-un an de zile se pastreaza la acelasi pret, in timp ce altele, mai noi, scad drastic.

 

Si e 2004 nu 2005.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/90709-vand-bmw-525da-e60-2004/page__p__1282588#entry1282588

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

andronic mai are diferentialele electronice pe masina aia de 800 de cai ???

era vorba de cutiile de serie, cea cu 5 vs cea cu 6 trepte. craboti clar nu sunt pentru utilizare stradala , si da, am mers chiar cu evo9 mrXXX , cu cutie cu craboti, diferentiale mecanice si cca 500 de ponei din ce zicea proprietarul....parea sa aiba habar ce spune cand zicea ca a pus cutia cu craboti ca sa nu ii bubuie aia cu 6 trepte de evo9 la prima plecare in forta de pe loc

 

Da, bineinteles ca le are, altfel ar fi foarte greu de tinut pe drum.

 

Cutia de serie in 6 trepte am pe cea de strada si tine fara probleme pana in 400 de cai,peste trebuie umblat in interne.

 

Am schimbat 3 ambreiaje ,pana am ajuns la cel actual care tine puterea asta si cateva pinioane prin cutie.

 

In mare parte tine de utilizator, pentru mine este total inutil sa fac Launch controluri toata ziua, asta ingroapa ambreiajul si in acelasi timp si cutia.se poate sparge si centralul daca toata puterea nu se transmite la roti.

 

Diferentialele active presupun in paralel un lucru cu niste diferentiale mecanice ,eu nu cred ca ar fi avut vreun sens sa scoate pompa de active ,ar fi fost un down-grade mare ,si masina ar fi un EVO 6.

 

La Resita anul asta am ramas pe un viraj de mare viteza fara active si m-am dat peste cap, masina este foarte predictibila si foarte controlabila cu ele puse, cu niste diferentiale mecanice e mai greu de mers dar odata ce ai invatat-o pe active te joci.

 

Acum depinde si la ce foloseste prietenul tau masina la drag, rally , vtm. sunt abordari total diferite , eu pot doar sa-ti spun ce se intampla la noi fiindca nu m-au pasionat niciodata liniutele.

 

Le consider un mod inutil de a exploata o masina mai ales preparata, si anume numai pe linie dreapta.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Alta masian care se plimba pe la unul si pe la altul:

 

http://www.autovit.ro/bmw-335-C21169032.html :)

 

Fosta masina a lui Dumi? Cat de retarzi sunt genul acesta de vanzatori ..."unic proprietar, carte service IMPECABILA" / "doar pentru cunoscatori" (nasol ...eu nestiind cu ce se mananca un 335d ce seamana cu un e60 nu indraznesc sa-l sun...)

 

Nu voi intelege niciodata fenomenul cu genul acesta de masini...asa am patit si cu fostul e-klasse, dupa vanzare a schimbat 4 proprietari intr-un an.

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Fosta masina a lui dumi, mai tinerica si km mai putini("Doar pentru cunoscatori") vorba samsarului. :thumbsup: ...

 

Eu chiar mi-as fi dorit sub panaramele acestea de anunturi sa ai posibilitatea sa lasi comentarii... efectiv ma doare cata prosteala curata si pe fata se vinde in ttara asta.

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.