Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

12mii +-1mie. 5GTI, cu clima.

Stiu ca si-a cautat un prieten de-al meu vreo luna de zile, recent.

 

Eu mi l-am vandut pe al meu acum 10 luni cu 11 mii. Acum daca te uiti pe autovit, toate sunt in jur de 10 mii si se negociaza bine la ele. Era unul la 10.400, la CT, avea toate dotarile inclusiv navigatie originala cu touchscreen.

Link to comment
Share on other sites

WLF - cat de bun este GTI-ul asta? Vreau sa imi mai iau o masina si as vrea un R32 sau un RS6, aici se invart cam la aceeasi bani, dar apoi am vazut ca GTI-ul e cam la fel cu R32, la performante si preturi, diferente mici din cauza faptului ca cel din urma e mai greu, doar ca parca nu ma prea incanta tractiunea fata, se simte efectul subvirator rau? Pierde usor aderenta pe fata? Scartaie plasticele in ea?
Link to comment
Share on other sites

Mai usor de scos performanta dintr-un GTI, pentru ca e turbo. R32 este V6 aspirat. GTI il duci cu remapare in 250 de cai, ca si R32-ul. Pe de alta parte, R32 este integral si cred ca pune mai bine puterea pe strada. Nu scartie nimic prin el, cel putin al meu n-avea greieri.
Link to comment
Share on other sites

Pai 1 ar fi pretul combustibilului,si al 2-lea taxele exagerat de mari.

 

S-au dus vremurile cand aproape toata lumea isi permitea sa tina un 3.2 sau mai mare.

 

La cum decurg lucrurile intr-un an doi vor fi si mai jos.

 

Tot ce e peste 2000 nu se mai vinde aproape deloc, decat daca e manevra sau samsareala,la pret de rahat si cu cine stie ce boli ascunse.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

La 1000 euro pe an impozit, si consum de 20% in oras, cred si eu ca lumea le vinde.

 

cred ca problema e impozitul ca pana la urma de benzina primesti ceva in schimb , dar impozitul doar bani aruncati .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

cred ca problema e impozitul ca pana la urma de benzina primesti ceva in schimb , dar impozitul doar bani aruncati .

 

Pai si la benzinarie nu lasi tot cate zeci de milioane anual si nu primesti nimic in schimb ca masina consuma normal.

 

Pretul per km devine prea usturator si ajungi sa lasi cate o mica avere saptamanal doar pentru moftu sa ai motor mare.

 

Hai sa dau un mic exemplu , la Cayenne aveam rezervor de 100 de litri x 6.0 lei l= 600 lei plinu.

 

In conditiile in care cu 1 plin mergeam foarte putin 350 km 400.

 

Un R32 nu e departe de sumele astea sau orice alta masina pe benzina cu motor mai mare.

Pretul dicteaza autonomia, masinile consuma la fel.

 

De-asta arabetii aia isi permit sa aiba numai motoare de 4.0 in sus.

Link to comment
Share on other sites

Impozitul e, cel putin pentru mine si cunostintele mele.

Eu unul nu as da impozit pentru caii de LCI 525d si 530d, in schimb as da cu cea mai mare placere pentru 535d. De aia probabil ca va fi ori 520 ori 535. ori ai cai si platesti, ori n-ai da nici nu platesti.

R32-ul nu mi se pare ca isi merita impozitul (hai sa fim seriosi, 200cc in minus si am jumatate impozit?), in schimb GTI-ul si-l merita din plin :)

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

La R32 adica 3.2 ai impozit la fel ca la M3 3.2

 

R32= 250cp4motion< M3 343cp

 

E inutil sa discutam care merita sau nu ,sunt oameni care prefera spatele, altii care prefera integrala.

 

Totu se rezuma la cat esti dispus sa platesti ca sa-ti satisfaci un moft ,care de ce sa nu o spunem a devenit din ce in ce mai costisitor.

 

Eu de exemplu cu EVO am costuri de exploatare , doar cu benzina de aproape 5000e/anual.Alte interventii tehnice mecanice sunt costuri suplimentare.

 

Ceea ce inseamna cam 25% din valoarea masinii anual.

 

Asta ca sa nu o ti in garaj sa o scoti odata la 3 ani.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Daca maine s-ar modifica legea impozitarii, iar impozitul pentru un R32 ar fi ceva simbolic (<100euro/an) as cumpara-o fara nici cea mai mica ezitare pe cea de 13.000e de pe autovit.

O asemenea masina costa cel putin 16.000E in Germania si are de 2 ori mai multi km. Lasand impozitul la o parte, pretul unui motor de 3.2 aspirat, tractiune integrala, cutie manuala + dotarile masinii (navigatie, trapa, piele etc) este rusinos, cu 13.000E nu poti cumpara nici macar cea mai ieftina versiune de Golf 6, un amarat de 1.4/80cp costa vreo 15.000E. Luand in calcul si impozitul devine aberant sa arunci 40-50mil anual la gunoi pentru o placere ce poate fi satisfacuta si de un GTI, insa sunt convins ca fara acest obstacol (impozitul) acele R32-uri de pe autovit s-ar vinde in cateva zile. Este o masina mult prea speciala pentru a fi pusa in aceeasi oala cu un GTI si prea rara a.i. sa ajunga sa coste mai putin decat un GTI. :thumbsup:

L.E.: din curiozitate m-am uitat pe vw.ro si am configurat un golf 6 1.4/80cp trendline cu dotarile de pe acel R32. Doar dotarile cresc pretul masinii cu peste 6500E, ajungang la un pret final >22.000E. Si sa nu uitam ca un R32 arata cam de 10ori mai bine decat orice Golf 6 non-GTI. <_<

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Razvan e corect ce spui tu , dar daca ar modifica impozitu ar insemna sa se saraceasca singuri, sa-si ia painea de la gura.

 

Din ce crezi ca au milioane de euro de dat pe deplasari hoteluri, vacante, si numai stiu eu ce maruntisuri. :thumbsup:

 

Fiecare incearca sa-si reduca cheltuielile,in acord cu vremurile astea imputite,dar deja la o motorizare ce trece de 2.0 lucrurile o iau razna.

 

Asta e si scopul sa-i faca pe oameni sa-si dea lucrurile de valoare pe nimic.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

sub 100 de euro impozit la 3.2 L ...romanul vrea pe gratis !

 

Nu vrea nimeni pe gratis, daca asta ai inteles. Cel mai corect ar fi ca accizele/taxele din benzina sa acopere si acest impozit auto, bazat doar pe capacitatea cilindrica (o porcarie). Daca ai un R32 si mergi cu el 30.000km pe an, o sa platesti taxe si accize cat pentru 5 impozite. Iar o masina de genul asta are multe alte costuri de intretinere semnificative, doar ca prin plata acelor costuri te bucuri de o masina puternica, frumoasa si in stare buna. Prin plata impozitului ce obtii? Rovignete, taxe de drum si benzina la preturi nemtesti si standarde somaleze? Daca din pretul unui litru de combustibil, 20bani ar reprezenta impozit auto, pentru un vehicul cu un consum mediu de 10l/100km si care parcurge 25.000km/an ar rezulta un castig pentru stat de 500ron. Avand in vedere ca majoritatea parcului auto e compusa din autovehicule cu motoare mai mici de 2000cmc, deci cu impozit de 150-200ron maxim, o asemenea masura ar fi ideala pentru stat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.