Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Asta cred ca inseamna, bara, capota, faruri si ceva radiatoare... posibil sa nu fi fost asa de grav accidentul.

 

De fapt inseamna: Punte fata, punte spate, airbag cortina, aripa stanga bara fata+spate, suporti motor, roti stanga bla-bla-bla. Masina a fost lovita atat in roata fata stanga, cat si in roata spate stanga..a fost un accident mai dragut. Cei de la Honda au fost foarte ok si mi-au spus tot istoricul masinii. Eram foarte incantat de masina si eram hotarat sa o iau, am vorbit si cu colegii robytza si veyron1000cp sa ma ajute cu vizionarea/verificarea masinii (le multumesc inca o data :drinks: ). :rolleyes:

 

In alta ordine de idei, stie cineva care e procedura exacta in cazul in care vreau sa inmatriculez un autoturism cumparat din Germania fara a plati taxa de prima inmatriculare? Am gasit asta: http://law-company.eu/Taxa%20Auto.html..cu alte cuvinte, pt 600ron Statul Roman va fi obligat sa accepte inmatricularea autoturismului fara plata anterioara a taxei de inmatriculare. :twitch:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nici nu stiu cum ai putut sa-ti imaginezi c-ai putea sa iei o masina ca asta, 2009 si 50 000 km...cu 11 000 E si fara probleme...zau :)

 

"In alta ordine de idei, stie cineva care e procedura exacta in cazul in care vreau sa inmatriculez un autoturism cumparat din Germania fara a plati taxa de prima inmatriculare? " - dai in judecata, astepti hotararea judecatoareasca si te duci cu ea la inmatriculari si ti-o inmatriculeaza.

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce toate Accord-urile minim 2009 sunt de la 16.000 euro in sus, la ce te asteptai la una de 11.000 ?

 

A fost pusa initial la 12.999E. L-am sunat la o ora dupa ce a fost pus anuntul pe net si omul mi-a spus ca vinde masina pentru ca a dat deja avansul pentru un Opel Insignia OPC in Germania, pe care urma sa il ridice intr-o saptamana. Prin urmare Honda ar fi ramas fara sofer. Motivul vanzarii: nevoie de bani pt Opel. Omul pare foarte serios la telefon, are un limbaj decent si corect (fara boss, serifule, mancati-as, bagami-as, sa mor etc) si a spus ca imi pune la dispozitie toate datele necesare in vederea verificarii masinii. A doua zi am primit sms cu seria masinii, am sunat la Honda si am aflat intreg istoricul masinii. Intre timp proprietarul a schimbat anuntul de pe net si a pus si un pret mai mic. A mai fost o honda accord similara la 13.800, s-a vandut cu o zi inainte sa imi dau seama ca imi place masina. Cam asta e povestea.. :thumbsup:

 

 

ICCJ obliga prefecturile sa inmatriculeze masini second-hand din statele UE fara taxa de poluare

 

ICCJ a decis prin Decizia 24/2011 asupra unui recurs in interesul legii, prevazand faptul ca actiunea avand ca obiect obligarea Institutiei Prefectului prin serviciul de specialitate, la inmatricularea autovehiculelor second-hand achizitionate dintr-un alt stat membru al Uniunii Europene, fara plata taxei de poluare prevazuta de OUG 50/2008 si fara parcurgerea procedurii de contestare a obligatiei fiscale prevazuta de art. 7 din OUG 50/2008 este admisibila.

 

In cazul cererilor de restituire a taxei de poluare intemeiate pe dispozitiile art. 117 alin. (1) lit. d) din Codul de procedura fiscala, nu se aplica procedura de contestare prevazuta de art. 7 din OUG 50/2008 raportat la art. 205-218 din Codul de procedura fiscala.

 

Decizia a fost luata in sedinta din data de 14 noiembrie 2011, Instanta suprema admitand cu aceasta ocazie si alte 3 RIL-uri, cu privire la aplicabilitatea unor cresteri salariale magistratilor, indemnizatia lunara pentru cresterea copilului si calitatii procesuale pasive a Statului in unele litigii in baza Legii 10/2001.

 

si:

 

 

O solutie mai anevoioasa, dar cu succes este actiunea in justitie. Multe instante din tara s-au pronuntat deja in favoarea celor care au dat in judecata institutiile statului implicate, iar cumparatorii de autovehicule le-au putut inmatricula fara sa plateasca taxa.

Si noua varianta a taxei este discriminatorie, astfel poate fi atacata in justitie. Pentru a putea face acest lucru sunt necesare parcurgerea catorva etape:

 

te prezinti la Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor fara chitanta care atesta plata taxei pe poluare.

Se refuza inmatricularea autovehicolului intrucat lipseste de la dosar chitanta. Trebuie solicitat un raspuns oficial si in scris din care sa reiese ca DRPCIV refuza inmatricularea.

cu raspunsul scris de la DRPCIV, se actioneaza in judecata institutia in instanta de contencios administrativ din cadrul tribunalului, fie la cea de drept comun si se solicita judecatorului sa oblige DRPCIV sa inmatriculeze masina fara plata taxei.

In motivarea actiunii, trebuie mentionata incalcarea art. 85 si 90 din Tratatul de la Roma, precum si a articolului 148, alin. 2 din Constitutia Romaniei.

Articolul 90 spune ca nu poti stabili pentru marfurile existente pe teritoriul statului tau un regim fiscal discriminatoriu fata de marfurile care vin din spatiul intracomunitar, iar alin. 2 din articolul 148 mentioneaza ca in conflictul dintre o lege interna si o lege comunitara are putere cea comunitara.

trebuie platite taxa de timbru si onorariul avocatului.

 

Este bine ca inainte de a intenta proces sa verificati care optiune este mai costisitoare, plata taxei sau procesul.

Trebuie luat in calcul si timpul in care se poate solutiona litigiul. Durata procesului depinde de gradul de incarcare al instantei respective, in mod normal, poate dura intre o luna si sase luni. La asta trebuie adaugat si un eventual recurs al DRPCIV, insa, fiind vorba de o hotarare care nu este supusa dreptului de apel, este executorie imediat. Practic, iti poti inmatricula masina imediat dupa sentinta.

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

http://boldyauto.autovit.ro/mercedes-benz-c-220-C21895377.html c220 nu are 170 cp ? si c200 are 136 . Si aici face ca la bmw 318 il trasforma in 320

 

 

Dupa tips-ul tobei, care la C200 are 2 iesiri din teava iar la C220 o singura iesire ovala din inox, si dupa inscriptia de pe portbagaj, bineinteles ca e C200 !

 

 

Ce mi-as lua eu daca as avea 65k:

 

http://www.autovit.ro/bmw-x5m-C21515403.html

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Ce sa aleg intre http://www.autovit.ro/bmw-318-C21564718.html si http://www.autovit.ro/bmw-320-C21927219.html?

Si care din cele 2 motorizari e mai buna 320d sau 318i avantaje/dezavantaje (piese,consum....)

Multumesc.

 

In mod clar as merge pe 318i, arata mult mai bine si pare mult mai ingrijita, probabil are si km reali. Motor pe benzina, probleme mai putine, nu stai cu frica in san iti pica turbina. Impozitul este acelas la ambele si comsumul nu difera prea mult. Diesel se renteaza doar daca faci peste 30k km pe an.

Link to comment
Share on other sites

In mod clar as merge pe 318i, arata mult mai bine si pare mult mai ingrijita, probabil are si km reali. Motor pe benzina, probleme mai putine, nu stai cu frica in san iti pica turbina. Impozitul este acelas la ambele si comsumul nu difera prea mult. Diesel se renteaza doar daca faci peste 30k km pe an.

Nu inteleg de ce trebuie sa stai cu frica in san ca iti pica turbina la un diesel...O reconditionare costa in jur de 1000 Ron (poate chiar 900) si ai rezolvat problema asta pentru cati ani o sa tii masina. Cu banii astia iti cumperi 2-3 oglinzi furate intre timp...probleme sunt altele la BMW...

Link to comment
Share on other sites

Ce sa aleg intre http://www.autovit.ro/bmw-318-C21564718.html si http://www.autovit.ro/bmw-320-C21927219.html?

Si care din cele 2 motorizari e mai buna 320d sau 318i avantaje/dezavantaje (piese,consum....)

Multumesc.

 

Intre cele 2 motorizari as alege 320d-ul.

 

@dj_qveta O reconditionare costa relativ putin, dar de exemplu eu ca sunt mai tipicar, poate nu m-as simti bine sa stiu ca turbina e refacuta, poate pica (din nou) oricand, poate mi se pare ca nu mai trage ca inainte etc. Mi se pare ca 320d-urile sunt cam putin fiabile la banii si pretentiile unei masini de genul asta, iar e90-ul 320d, e si mai si cand vine vorba de turbina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.