Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

A-ti innebunit cu km astia ..ca are nu stiu cati , ca sunt masluite.Nu conteaza km asa mult , stiu masini cu 20 000 km cu volanta si ambreiaj facute praf sau cu 70 000 km si arata uzata de zici ca are 400 000 km si altele cu 200 - 300 000 km care arata si ruleaza impecabil. Conteaza cum arata si cum merge masina ca degeaba are 50 000 in bord si merge ca o caruta.Deasemenea exista care au schimbat turbo la 60 000 din cauza mersului subturat si altii au 300 000 si merge turbo perfect. O masina Sh e loterie , de aceea cand cumperi Sh nu il cumperi cu toti banii disponibili ci iti pastrezi o rezerva de bani cu care repari masina in caz de ceva ...parerea mea.La masina noua ai garantie, e alta treaba , de aia si costa atat.

Ai dreptate, partial! Sunt de acord ca, o masina ingrijita atent (cu tot ce inseamna asta) te poate duce la 300,000 km fara probleme (majore). E posibil si ca una mai noua (50-60,000 km) sa "cada" din varii motive (exploatare necorespunzatoare, consumabile dubioase etc). Dar NU asta e problema in Romania!

Problema este ca iti sunt vandute masini la 300,000 km si peste ca avand numai .....120,000! (vezi targul Vitan!!). In Germania poti fi pacalit mult mai rar si mai greu.

Daca spui km corect, am optiunea de a aalege in cunostinta de cauza. Dar, cand iau un BMW la numai ...120,000 km, ma astept sa nu am probleme curand. Dar ......

Link to comment
Share on other sites

Daaaa, cum naiba, alea de 300 000 km ruleaza fix impecabil :twoup:

tristul adevar e ca masinile de 8-10 ani (diesel in special), au peste 500.000 km. este vorba de acele masini care in Ro sunt puse la vanzare cu 200.000 km (vezi E39 si E46).

asadar, .... una de 300.000, daca sunt reali, probabil ca este intr-o stare relativ buna, daca a fost intretinuta corespunzator.

 

Intre "ruleaza impecabil" si "stare relativ buna" e o maaaare diferenta... sau poate mi se pare mie :)

Un motor cu 300 000 km nu are cum sa traga (sau dupa caz, sa impinga :twoup: ) ca unul nou... se numeste uzura si e ceva foarte firesc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da asta asa e , normal ca mai bine iei o masina cu sub 100 000km la bord decat una cu 300 000km , mai ales ca nu stii cum s-a mers cu masina aia.Eu doar vreau sa evidentiez ca sunt si cazaturi cu km foarte putini si masini bune cu km multi.Sunt curios ce ai alege intre cele 2...
Link to comment
Share on other sites

Da asta asa e , normal ca mai bine iei o masina cu sub 100 000km la bord decat una cu 300 000km , mai ales ca nu stii cum s-a mers cu masina aia.Eu doar vreau sa evidentiez ca sunt si cazaturi cu km foarte putini si masini bune cu km multi.Sunt curios ce ai alege intre cele 2...

 

cu alte cuvinte tu esti genul care se bucura de un cazan care arata in bord kilometrii putini ... pai de asta isi ia romanul m.... si prospera samsarii.

O masina SH se cumpara in fn de conditia tehnica .. nu in fn de nr de km afisati in bord!

cheers ....

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc ca gasesti la vanzare 2 masini ingrijite "asemanator" ... principial ai dreptate, dar repet: km afisati in bord nu sunt un criteriu de selectie chiar daca cumperi masina SH de la dealer (fie el AB - da un search pe forum si vei vedea de ce ) ...
Link to comment
Share on other sites

Da m-am lovit si eu de reprezentantele din RO (pe langa Bmw si Volvo si VW au reprezentante de 2 lei).Mecanicii din reprezentante sunt foarte prost pregatiti , baietii care se pricep au plecat la service-uri unde castiga mult mai bine si la reprezentante au ramas tot felul de pusti care nu au nicio treaba.
Link to comment
Share on other sites

Daaaa, cum naiba, alea de 300 000 km ruleaza fix impecabil :twoup:

tristul adevar e ca masinile de 8-10 ani (diesel in special), au peste 500.000 km. este vorba de acele masini care in Ro sunt puse la vanzare cu 200.000 km (vezi E39 si E46).

asadar, .... una de 300.000, daca sunt reali, probabil ca este intr-o stare relativ buna, daca a fost intretinuta corespunzator.

 

eu zic sa nu generalizezi si sa sti ca totusi 500k nu i faci asa repede

 

bafta oricum

Link to comment
Share on other sites

Mi-am pus X5-ul de vanzare pe autovit, am zis sa il pun la un pret corect si sa il pot vinde rapid, cred ca e cel mai ieftin 3.0d facelift de pe autovit. Iar m-am enervat la maxim, m-au sunat cel putin 10 persoane astazi (anuntul l-am pus ieri seara), care ba mi-au oferit 2 mii sub pretul cerut, ba m-au intrebat de ce e mai ieftin ca celelalte, ba variante de schimb din alea penibile. Cele mai enervante sunt SMS-urile, pe langa cei 10 care au vorbit cu mine la telefon, am primit si SMS-uri si email cu oferte de kkt, ba da nesimtire crunta pe toti. Recunosc ca cineva din Valcea a venit si chiar mi-a oferit cat as fi dorit dar am zis sa nu bat inca palma, dar pentru ca a avut asa priza la public, azi m-am suparat si l-am pus mai scump cu 1000 euro, sa fie in rand cu lumea.

 

Eu nu inteleg ceva, de ce omul este fericit ca negociaza 2000 euro din pret, cand de fapt tot la pretul care vrea vanzatorul cumpara masina. Adica daca cer 16k si las 1k sau cer 17k si las 2k, se pare ca varianta cu 2k negociere e cea mai cautata.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu te inteleg.

Te plangi ca te-au frecat asa multe persoane si te-au enervat.

Ai gasit un client disponibil sa-ti dea banii ceruti

 

Si ce faci, o pui din nou la vanzare cu un pret mai mare.

 

Pe de o parte vei avea in continuare stres-ul cumparatorilor

Pe de alta parte....daca mai gasesti un client disponibil, ce o sa-i zici? "haha, te-am pacalit, nu o vand nici la pretul asta, vreau si mai mult"?

 

De obicei cand vinzi ceva mai negociezi si mai lasi ceva din pret. Sau nu. Dar de negocieri crescatoare n-am mai auzit pana acum

Cum ar suna?

 

client: cat costa?

vanzator: 10 lei

client: hmmm...ok, hai ca merita, ia de aici 10 lei

vanzator: vreau mai mult, 11 lei

client: hai nu fi tigan

vanzator: totusi cred ca 11 lei e pretul corect

client: no bine, da-i incolo de bani

vanzator: m-am razgandit, vreau 13 lei, hai ca daca mi-ai da 10 sau 11 o sa-mi dai si 13

etc...etc

Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles nimic. M-am plans de faptul ca se negociaza 2 mii de euro la telefon, fara sa vezi masina. Adica domne daca vrei X, maine vin si o iau, indiferent cum e masina. Intelegi ideea? Persoanele astea m-au enervat. Au fost si altele pe care le-au interesat strict masina, nu pretul, si cu care se poate purta o discutie respectuoasa. Adica nu genul : boss (tati, sefu sau alte apelative din astea) acum vin la tine cu X banu jos cash. Ce plm, adica eu n-am vazut valuta pana acum, am fost crescut in padure sau ce? Iti dai seama ca daca accepti la telefon 2 mii de euro negociere, la fata locului vine si iti zice ca masina a fost data peste cap sau gaseste el ceva maruntis sa se lege, dar o ia daca mai lasi 1000 de euro, ca vezi doamne el a venit de la Botosani sa ti-o cumpere si e client serios?

 

Pentru ca am vrut sa las maxim 1k din pret, acum am fost nevoit sa cresc pretul cu 1k, ca sa las 1.5 sau 2k asa cum vrea lumea.

Link to comment
Share on other sites

Asta se Întâmplã pentru cã foarte mulÞi sunt ignoranÞi rãu de tot când vine vorba de achiziÞia unei maºini, Îi intereseazã doar preÞul.

Vor sĂŁ laÂşi la preĂž de la telefon, sau vin cu nasul pe sus, vĂŁd cĂŁ maÂşina e ok Âşi vor sĂŁ negocieze pe baza a nimic sau cu argumente cretine de genul "e crizĂŁ".

 

PĂŁi dacĂŁ e crizĂŁ, de ce ai mai venit sĂŁ-Ăži iei o maÂşinĂŁ premium?

Ia-Ăži Matiz Âşi calmeazĂŁ-te.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta e nimic. Dar unul mi-a zis mai demult ceva de genul : haide boss mancati-as, mai lasa din pret sa manance si gura mea ceva. El vruia sa o ia de la mine sa o vanda mai departe. Adica eu sa fiu prost sa las din pret ca sa ia el niste bani in plus. Te ia de fraier pe fata.

 

Acum realizez de ce se vand toate masinile astea obosite de la noi. Pentru ca in momentul in care cumparatorul a negociat 2k din pret, inghite orice, este bucuros ca a obtinut un pret bun chiar daca masina e stramba. Si de asta se ard toti, pentru ca negociaza niste preturi aiuristice. Cine vinde o masina buna, ori o pune la pret real ori nu lasa mult din bani.

 

Ca tot vorbeam de oferte, ce am primit acum cateva minute:

 

 

Stimate domn/doamna

 

Pentru anuntul nr. C15793093 (BMW X5) v-a fost trimis un mesaj.

Link catre acest anunt: http://autovit.ro/index.php?sect=show&id=C15793093

 

Persoana de contact:

 

Nume / Nume Firma:

Adresa e-mail: clasicdomus@yahoo.com

Telefon: 0769628362

 

Continutul mesajuluit:

--------------------------------------------------------------------------------

va intereseaza variante cu materiale de constructii(fier beton,bca,ciment)?

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Cu stima,

 

--

Echipa Autovit.ro

Link to comment
Share on other sites

WLF nu te baza pe piata facuta de autovit. Daca ar fi sa ne luam dupa autovit toti ne-am vinde e60-urile la 10k euro si e46 la 4k eur. Al tau e unul dintre putinele x5-uri pe care le-am vazut asa ingrijite. Fiecare masina isi are cumparatorul ei si pana la urma vei gasi pe cineva care sa aprecieze valoarea masinii.

Si eu am avut 2 masini la vanzare pe autovit, cumparate de noi: una la 35k km si alta la 50k km. M-a stresat unu o saptamana cu telefoane zi de zi. Era de la iasi si i-am zis din start ca scad de la 7000eur la 6500, mai jos sub nici o forma. El nu ... vroia sa o ia la 6000eur. Dupa 2 saptamani mia dat 3 sms-uri la fel (asta ca sa-mi intre bine in cap): "Ti-am spus ca o sa gasesc la 6000eur? Gata, mi-am cumparat! si e si diesel".

Si sms-uri primite la 2 noaptea, dar numai cu variante. Schimb pe schimb cu golf 3 si 4 cu "tuning" :twoup:.

Cand ii vezi asa batuti in cap si te iau de prost de cum le zici buna ziua, le dai dreptate alora de aduc masini din DE si le vand astora cu 200 mii km dati inapoi.

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

Eu nu te inteleg.

...

Cred ca tu confuzi "negociatorii" astia cu persoane sarmane care chiar au cu 1-2-3 mii mai putin decat pretul masinii, sau cu persoane care au evaluat in prealabil masina si ala e pretul real si cinstis conform evaluarii. La fel cum s-a inradacinat mentalitatea ca pentru a afla km reali ai masinii, inmultesti numarul spus de vanzator cu 16, le fel si moda de-a saluta vanzatorul la telefon cu "mai lasi 1-2-3 mii la pret?". Evident, asta fara nici macar sa fi vazut masina.

Asta pe langa celebra expresie "pretul pentru cash cat este?", ca doar tu ai pus anuntul ca o vinzi pe bonuri de masa sau cecuri de calatorie, superbul contract la notar pentru jumatate din suma, variante de schimb E60 pe barca/teren/iveco/tractor/ochelari de firma (toate le-am primit, nu fanteziez). Primisem la un moment dat si oferta de genul "mai lasi 3 mii, ca o iau pentru revanzare" - nu, nu m-am exprimat corect, omuletul chiar se referea ca mi-o cumpara ca sa o vanda dupa aia cu un oarece adaos.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare normal sa se negocieze de pret si la telefon, inainte de a vedea masina, in special in cazurile in care cumparatorul e din alta localitate

Majoritatea mai lasa un pic din pret, dar nu toti, si de asta trebuie sa "negociezi" la telefon sa afli pretul cu care e dispus sa o vanda persoana respectiva.

Ca nu merita sa bati 300km numai ca sa negociezi pretul.

 

Reversul este ca daca a venit cineva de la 300km sa vada masina, ca si vanzator poti sa nu lasi mai nimic la pret, fiindca daca masina e in regula, probabil o va cumpara.

Link to comment
Share on other sites

Nu intelegi pentru ca n-ai avut de a face cu oamenii astia. Iti ziceam de tipul din Valcea. Omul era dispus sa bata palma, fara nici macar sa mearga cu masina. Eu ii spuneam, uite, imi bate o bieleta antiruliu pe stanga, mi-a murit senzorul de unghi volan, mi-a zburat in mers rama de la oglinda, dar sunt comandate insa nu mi-au ajuns inca, nu mi-am inchipuit ca a doua zi dupa ce am pus anuntul imi vine client. Pe el nu il interesa, vruia pret asa cum e masina, adica sa ii mai las din bani. Pai ce plm sa ii mai las daca eu deja am comandat piesele, ce sa fac sa raman cu ele? Astia sunt clientii, daca pretul e mic, ce mai conteaza ca masina porneste doar impinsa, important e sa dai bani putini pe o masina care da impresia ca ai dat foarte mult pe ea. I-am schimbat placutele fata spate, un burduf la planetara si doua brate, pai cat de mare fraier sunt, ca vad ca nici macar nu conteaza, putea sa se rupa masina in doua daca pretul era mic.
Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------

va intereseaza variante cu materiale de constructii(fier beton,bca,ciment)?

--------------------------------------------------------------------------------

:twoup: , poate s-a gandit omul ca-ti faci vreo casa

Link to comment
Share on other sites

am luat un 330i in urma unui schimb + ceva diferenta din partea mea de 1500 de euro. ulterior baiatul de la care am luat-o mi-a explicat ce probleme financiare avea, si ca ar fi dat-o la schimb si fara diferenta, ca sa o vanda pe cealalta mai repede :twoup:) . oricum eu eram fericit ca am dat 1500 , ca atat ii propusesem eu ..... de altii cu 325/330 ma rugasem sa le dau 3-4000 diferenta si nu a vrut niciunul . ba chiar oferisem diferenta unuia cu 330i 5000 de euro, ca era superba masina

unii chiar lasa mult la pret....ori in disperare de bani, ori pentru ca masina e "topita" si vor sa scape de ea

mie imi place mult aia cu "pretul la cash cat e" sau aia care zic ca la schimb masina are pret 6000 dar "la cash" o da pe 3500 :)) .

Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles nimic. M-am plans de faptul ca se negociaza 2 mii de euro la telefon, fara sa vezi masina. Adica domne daca vrei X, maine vin si o iau, indiferent cum e masina. Intelegi ideea? Persoanele astea m-au enervat. Au fost si altele pe care le-au interesat strict masina, nu pretul, si cu care se poate purta o discutie respectuoasa. Adica nu genul : boss (tati, sefu sau alte apelative din astea) acum vin la tine cu X banu jos cash. Ce plm, adica eu n-am vazut valuta pana acum, am fost crescut in padure sau ce? Iti dai seama ca daca accepti la telefon 2 mii de euro negociere, la fata locului vine si iti zice ca masina a fost data peste cap sau gaseste el ceva maruntis sa se lege, dar o ia daca mai lasi 1000 de euro, ca vezi doamne el a venit de la Botosani sa ti-o cumpere si e client serios?

 

Pentru ca am vrut sa las maxim 1k din pret, acum am fost nevoit sa cresc pretul cu 1k, ca sa las 1.5 sau 2k asa cum vrea lumea.

 

Ma bucur ca nu sunt singurule care se confrunta cu situatii penibile ca aceasta!!! :twoup: Si eu m-am lovit de ele si, pt ca nu am timp, chef, dispozitie sa ..."negociez" cu astfel de indivizi si pe asemenea oferte, am fost calificat samsar sau alte de genul!!! Care samsar vinde masini IN GARANTIE, cumparate de la reprezentante, de noi, si inmatriculate pe nume propiu??!! Dar, nu cere cumparatorului sa gandeasca, ca lesina!!!

Si aici, pe forum, au negociat PRETUL (doar pretul!!) fara sa avda masina si fara sa o conduca 100 metri!!! Asadar, mi-am cerut scuze si am refuzat sa mai discut!

Niciun om serios nu negociaza pretul la telefon, indiferent de unde vine cumparatorul. Iar cumparatorul, trebuie sa aiba in buzunar pretul cerut. Daca, LA FATA LOCULUI, dupa testarea masinii (indiferent cat si cum) e dispus sa o cumpere, va negocia pretul. Dar NU la telefon. (si, daca ii las 1000 din pret, dar gaseste o cazatura, crezi ca iti da cat ai cerut minus 1000?)

Asa ca, negocierea telefonica, e de prisos si are ca rezultat, doar iritarea vanzatorului.

De aceea, nu sunt de acord nici cu negocierile lungi si ..... aiurea de aici, pe forum! Cine area banii, e interesat de masina, DA UN TELEFON si stabileste o intalnire. Chiar si un eventual schimb, il stabilesti tot telefonic.

 

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.