Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Cutia automata de pe laguna aia e sub orice critica. Are un coleg exact 150hp cu automata... VARZA! Ca sa nu zic ca suspensia e de rahat.

 

Era doar un exemplu de masina in banii aia, ca e automata sau manuala tine de preferintele fiecaruia. Ideea e ca pe langa Vectra aia, Laguna e bijuterie, mie interiorul ala imi place foarte mult, si culmea e ca au si materiale foarte bune, desi n-ai zice. La orice model din gama VW/Audi, li se cojesc plasticurile de arata ingrozitor, si la fel pielea se face foarte nasoala.

Link to comment
Share on other sites

Era doar un exemplu de masina in banii aia, ca e automata sau manuala tine de preferintele fiecaruia. Ideea e ca pe langa Vectra aia, Laguna e bijuterie, mie interiorul ala imi place foarte mult, si culmea e ca au si materiale foarte bune, desi n-ai zice. La orice model din gama VW/Audi, li se cojesc plasticurile de arata ingrozitor, si la fel pielea se face foarte nasoala.

La masina colegului meu, la 4.000km i s-a desprins plasticul de pe spatele scaunului. Iar pielea aia gaurita de pe laguna e sintetica, de-aia se uzeaza f greu. Singurul model de renault care mie imi place este laguna coupe.

 

Iar Renault vs. Opel, as alege oricand un opel [am unul in familie luat de nou, si pana la 100.000 km nu a avut nicio problema. si a fost condusa foarte aiurea o vreme - adica dat in ea in ultimul hal.]

 

Ca sa nu mai zic de probleme la laguna: la 20.000 km a inceput sa dea erori pe comp: injection failure si alte "maruntisuri"

 

PS: ca sa nu zic de cireasa de pe tort: masina cumparat noua, din reprezentanta, si cand a vrut sa o vanda dupa 2 ani, la testul de vopsea a iesit capota revopsita desi colegul nu a avut niciun incident cu ea. A fost revopsita de noua!

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Prefer sa bag bani in a repara o masina frumoasa si care imi place, decat sa merg cu o masina urata care nu se strica. :)

Cine mai e milionar ca tine? [e o gluma, sper sa nu o percepi gresit!]

Lasand gluma la o parte, sunt destui care prefera sa evite cheltuielile ulterioare sau pur si simplu nu si le permit, deci solutia fiabilitatii e o varianta mult mai buna pentru ei. Asa, a dat RZV link ala cu 545i :) Daca ii pune 12.000 pe masa eu zic ca pleaca cu ea... dar apoi ce face?:)

Link to comment
Share on other sites

Pai stai asa, sa nu exageram, ca doar nu iti iei o masina sa se strice zilnic. Daca treci o data la 2-3 luni prin service, mi se pare acceptabil. Asa si despre Alfa se spune ca sunt proaste, si eu cat timp am avut-o, am fost de doua ori in service in 10 luni de zile, n-am avut nici o problema majora cu ea. Ca mi s-a stricat o macara la un geam, asta mi se pare un mizilic, costa 100 lei sa cumperi 2 cabluri.
Link to comment
Share on other sites

Pai stai asa, sa nu exageram, ca doar nu iti iei o masina sa se strice zilnic. Daca treci o data la 2-3 luni prin service, mi se pare acceptabil. Asa si despre Alfa se spune ca sunt proaste, si eu cat timp am avut-o, am fost de doua ori in service in 10 luni de zile, n-am avut nici o problema majora cu ea. Ca mi s-a stricat o macara la un geam, asta mi se pare un mizilic, costa 100 lei sa cumperi 2 cabluri.

1) Cati km ai mers cu alfa?

2) Exista oameni norocosi si oameni ghinionisti. Cunosc persoana din ultima categorie care a bagat 6.000 euro intr-un audi a4 2007, motor 2.0tdi 140hp in mai putin de 1 an de la cumparare. [masina a fost luata SH]

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Apoi mananc covrigi ca sa am bani de benzina :hyper: . Serios vorbind, as putea cumpara masina, as putea plati impozitul/reviziile, as putea suporta consumul...dar pur si simplu nu consider ca este o masina potrivita pentru mine. Cu toate astea, sunt convins ca 545i-ul ala merita toti banii. :rolleyes:

De ex, la 325ci, pentru 1an si 6luni cat a stat la mine (14.000km) au fost platite: 2ani casco, impozit, 2 revizii consumabile, discuri+placute, toata articulatia fata, volant+kit ambreiaj, schimbat ulei in cutie viteze/diferential, antigel, lichid de frana...etc. Asta fara a lua in calcul imbunatatirile de ordin estetic. Daca fac un calcul, cred ca 545i-ul ar fi mai ieftin de intretinut 1an jumate :frantics:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

N-am mers foarte mult, in jur 10 mii. Chestia e ca preponderent in oras, la o medie de 12%, ceea ce inseamna ca unul cu ceva diesel economic mergea 20 de mii de km cu aceasi bani, un lucru care ma oftica.

 

Stiu si eu foarte multi care au bagat bani multi in masini. Dar sunt afoni. Se duc in service sa fie jecmaniti.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Apoi mananc covrigi ca sa am bani de benzina :hyper: . Serios vorbind, as putea cumpara masina, as putea plati impozitul/reviziile, as putea suporta consumul...dar pur si simplu nu consider ca este o masina potrivita pentru mine. Cu toate astea, sunt convins ca 545i-ul ala merita toti banii. :rolleyes:

Nu ma refeream la tine la faza cu "ce face dupa" ci la cel de mai sus care intreba de 320d.

Link to comment
Share on other sites

@B-490-RZV, daca tot vrei sa-ti iei o masina in mintile ei, de ce nu mergi tu dupa ea in Germanica? La noi, in Cluj, se percepe un comision de 300-400euro, drum + cautarea masinii + acte dupa ce o cumperi, practic te ajuta la tot, iar dupa ce o iei iti face actele numere etc numai benzina/motorina si cox pana acasa :D
Link to comment
Share on other sites

va plictisesc din nou, ceva pareri despre asta http://www.autovit.ro/bmw-318-C21913097.html ,mersi

 

Pare ok..da un telefon. Cere seria de caroserie, apoi da un telefon la Motor AG Pitesti, vb frumos si cere istoricul masinii, daca acesta exista. Mergi cu masina, pune-o pe o rampa, da-i banii, ia actele si inmatriculeaz-o :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Pare ok..da un telefon. Cere seria de caroserie, apoi da un telefon la Motor AG Pitesti, vb frumos si cere istoricul masinii, daca acesta exista. Mergi cu masina, pune-o pe o rampa, da-i banii, ia actele si inmatriculeaz-o :frantics:

mersi mult, :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

@B-490-RZV, daca tot vrei sa-ti iei o masina in mintile ei, de ce nu mergi tu dupa ea in Germanica? La noi, in Cluj, se percepe un comision de 300-400euro, drum + cautarea masinii + acte dupa ce o cumperi, practic te ajuta la tot, iar dupa ce o iei iti face actele numere etc numai benzina/motorina si cox pana acasa :D

 

Lol, 3-400 euro comision sa ce ? Iti trebuie ceva facultati sa iti iei o masina din .de ? Bai cum fac unii bani, daca as putea eu sa jecmanesc asa omu...

Link to comment
Share on other sites

Vad ca ziceti ca la 12mii nu ti-ai lua un E90.

Eu la 15mii+taxa inamtriculare mi-am luat un 525D E60 2006/12 la 167.000km~ dotat acceptabil (clima bixenon navi mare tempomat si ce o mai fi avut pachet m interior).

In afara de butonul de clima crapat si ceva elemente revopsite (capota ca avea pietre sarite, bara fata/spate si usa sofer polish) (care sa fim seriosi, e perfect ok) nu am avut nicio problema cu ea cat timp am avut-o (10k km?).

Nu am apreciat-o am zis ca sunt KM dati in fata, ma plangeam de butonul de clima spart, niste nimicuri.

A da, si discurile fata erau ovalizate, cauciucuri spate nexam.

 

Masina insa, acum ca ma uit inapoi, era impecabila.

 

Asta se intampla acum 1 an si ceva. Dupa atat timp, un E90 in stare buna, costa mai mult de 12K?

Link to comment
Share on other sites

@B-490-RZV, daca tot vrei sa-ti iei o masina in mintile ei, de ce nu mergi tu dupa ea in Germanica? La noi, in Cluj, se percepe un comision de 300-400euro, drum + cautarea masinii + acte dupa ce o cumperi, practic te ajuta la tot, iar dupa ce o iei iti face actele numere etc numai benzina/motorina si cox pana acasa :D

E o varianta pe care o iau in calcul. Ar fi o singura problema..taxa de prima inmatriculare care variaza intre 1.500e si 3.500e la masinile care imi plac. Am salvat in bara o cautare pe mobile.de, cu toate criteriile care ma intereseaza, si in fiecare zi verific sa vad ce mai apare. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

De aia 300 euro iti iei bilet de avion, iti platesti vreo 2-3 zile de hotel, si iti inchiriezi si o masina ca sa umbli pe la autohausuri. :)

 

M-am uitat acum, Baneasa-Dortmund la Wizzair costa 199 RON in data de 12 decembrie. Eu cand m-am dus la Iasi sa imi iau Alfa, am platit 300 lei la Tarom, era mai ieftin sa ma duc pana in Germania. :)

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.