Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

dooh, am dat reply exact la ce ai scris tu, nu altul, tu singur ai explicat de ce ceri atat pe masina, in acel post.

Sunt de acord ca fiecare cere cat vrea pe masina, dar motivatia pretului este gresita, in acel post, bafta la vanzare.

 

Cred ca s-a inteles gresit, ziceam doar ca aceste lucruri imi dau dreptul sa tin la pret mai bine decit cei de-si repara masinile

prin cine stie ce service, atat.

 

Un filtru de particule costa cca 1500 de euro, nu am pus nicidecum asta la pret, nicidecum nu m-am gandit sa fac asta vreodata.

 

Scuze daca s-a inteles gresit, si deja sunt mult prea offtopic.

 

 

In afara ca nu are km reali, pare ok pretul.

Link to comment
Share on other sites

Trebuia sa nu schimbi filtrul de particule, sa ceri cu cateva sute de euro mai putin pe masina, sa li se para tuturor o super-afacere ("in linie cu piata"), sa aibe cumparatorul surpriza sa fie nevoit sa schimbe filtrul si sa te injure si sa precizeze ca esti un tepar ordinar. Simplu, nu? :goodjob:

 

Mi se pare normal sa mentionezi ce lucrari faci la masina si sa tii la pret avand in vedere ca banii aia sunt bani pe care cumparatorul nu va mai fi nevoit sa ii bage in masina...

Link to comment
Share on other sites

dooh, de ce crezi tu ca esti indreptatit sa introduci in pretul masinii, costurile tale pentru a aduce masina pe linia normalului?

Mereu vad anunturi in care se explica de ce costa atat o masina, pentru ca s-au schimbat n filtre, n telescoape, n spalari la motor, etc.

Este problema ta ca ti-ai revopstit elemente ale masinii, nu este vina potentialului client, punct!

 

Fa o plimbare cu 4-5 320d-uri, intreaba proprietarul ce piese/revizii a schimbat/facut la masina si o sa intelegi mai bine. Te incanta cu ceva daca iei o masina cu 12.000E si trebuie sa bagi in primele luni 2-3mii euro in piese sa fie in regula? Nu ai prefera sa dai de la bun inceput 14.000E pentru o masina ingrijita? Personal am intalnit cateva cazuri in care proprietarii masinilor nu stiau (aproximativ) data cand au facut ultima revizie (ulei+filtre). Pentru mine, in calitate de cumparator, faptul ca fostul proprietar a schimbat mai multe piese ma face sa gandesc ca, dpdv financiar, si-a permis intretinerea corecta a masinii. Si eu imi doresc sa gasesc o masina cat mai ieftina, cu cat mai multe dotari, cu km putini etc...din pacate aceste caracteristici nu se regasesc in acelasi pachet :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fa o plimbare cu 4-5 320d-uri, intreaba proprietarul ce piese/revizii a schimbat/facut la masina si o sa intelegi mai bine. Te incanta cu ceva daca iei o masina cu 12.000E si trebuie sa bagi in primele luni 2-3mii euro in piese sa fie in regula? Nu ai prefera sa dai de la bun inceput 14.000E pentru o masina ingrijita? Personal am intalnit cateva cazuri in care proprietarii masinilor nu stiau (aproximativ) data cand au facut ultima revizie (ulei+filtre). Pentru mine, in calitate de cumparator, faptul ca fostul proprietar a schimbat mai multe piese ma face sa gandesc ca, dpdv financiar, si-a permis intretinerea corecta a masinii. Si eu imi doresc sa gasesc o masina cat mai ieftina, cu cat mai multe dotari, cu km putini etc...din pacate aceste caracteristici nu se regasesc in acelasi pachet :rolleyes:

 

Se pare ca am fost inteles gresit.

Nu am scris de pretul masinii ca ar fi mare sau mic!

Ci de motivul majorarii pretului dupa ce a fost pusa la vanzare de mai mult timp.

 

"De exemplu, azi iti pui masina la vanzare, cu poze, descriere completa, ceri sa zicem 10.000 euro pe ea.

Maine, vine unu si iti freaca vopseaua de pe masina.

Te duci in service, revopsesti elementele, platesti 2-300 de euro.

Revii aici, si cresti pretul masinii la 10.300 euro, motivand ca ai vopsit unele elemente ale masinii.

Ti se pare normal sa procedezi asa?

Masina cand ai pus-o la vanzare, ai scris o descriere a ei si ai postat poze.

Faptul ca intre timp, ai vopsit la ea, sau faptul ca nu ai vandut masina in timp util si ai fost nevoit sa schimbi consumabile la masina, nu te indreptateste sa MOTIVEZI pretul masinii pentru ca ai bagat banii in plus."

S-a schimbat acel filtru de particule pentru ca trebuia schimbat, punct.

 

Ma bucur ca unii isi intretin corespunzator masinile, cinste lor, dar asta nu justifica motivele invocate in acel post.

Sper sa intelegi macar o parte din ce am scris.

Edited by dy2
Link to comment
Share on other sites

La vopsit si la revizia normala de filtre si ulei ai dreptate.

In schimb, un filtru de particule, un ambreiaj, niste discuri/placute, gume,ma bucur sa aflu ca tocmai ce au fost schimbate.

Dar cum lumea nu apreciaza asta, cand vezi ca e pe duca volanta, pui niste jante de kko pe care le reconditionezi in curte, niste gume sh dot 0100, vinzi masina si restul separat, si culmea toata lumea e fericita. Mie unul nu mi se pare normal dar asta e. Si in cazul ala concret, un DPF nou ar trebui sa tina 2 proprietari, ar trebui sa te bucuri ca nu o sa dai o gramada de bani pentru el nowhere soon.

Link to comment
Share on other sites

La vopsit si la revizia normala de filtre si ulei ai dreptate.

In schimb, un filtru de particule, un ambreiaj, niste discuri/placute, gume,ma bucur sa aflu ca tocmai ce au fost schimbate.

Dar cum lumea nu apreciaza asta, cand vezi ca e pe duca volanta, pui niste jante de kko pe care le reconditionezi in curte, niste gume sh dot 0100, vinzi masina si restul separat, si culmea toata lumea e fericita. Mie unul nu mi se pare normal dar asta e. Si in cazul ala concret, un DPF nou ar trebui sa tina 2 proprietari, ar trebui sa te bucuri ca nu o sa dai o gramada de bani pentru el nowhere soon.

 

+1...exact asta incercam si eu sa spun. Mi se pare normal un pret mai mare in cazul in care au fost schimbate piese mai scumpe. DPF-ul putea fi anulat, curatat sau alta varianta de genul asta, faptul ca a fost schimbat spune ceva: 1500e au fost cheltuiti fara probleme pentru schimbarea unei piese, cand existau alte optiuni mult mai ieftine (anulare,curatare etc). Si daca 1500E nu au fost o problema, inseamna ca alte piese mai ieftine (articulatie, discuri etc) au fost si ele schimbate cand a fost nevoie. Asta inseamna ca masina a fost intretinuta, ingrijita si ca s-a dorit mentinerea ei intr-o stare cat mai buna. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

are cineva mai multe detalii despre acest parc. pareri pro sau contra

 

http://autorulatebucuresti.ro/

 

Eu cred ca, la fel ca alti dealeri de genul asta [gen Top Cars Pipera], umbla la km fara nicio problema. Eu ma uitam dupa un lexus IS 220 la ei, si am constatat ca toate au km apropiati. Lexus IS au 90 -100 mii km la ei. Au si 2 E90-uri, unul cu 91.800km si altul cu 93 de mii.

118i = unul are 89.000, iar celalalt 91.000. LOL

520d = 91.500

A6 = 93.300

A6 = 91.800

A6 = 93.000

Passat CC = 92.000

Range Rover = 95.000

PT mine e clar acest aspect.

 

Ca sa nu mai zic ca umbla cu cioara vopsita si in alte moduri: http://autorulatebucuresti.ro/cars/bmw-320-2 retapisat de ei.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

are cineva mai multe detalii despre acest parc. pareri pro sau contra

 

http://autorulatebucuresti.ro/

 

Am fost in urma cu cateva saptamani pe la ei.La telefon persoana cu care am vorbit a insistat sa vin sa vad masinile neaparat,ca nu o sa regret.Acolo erau doi baieti tineri foarte amabili dar care mi-au repetat de peste 10 ori "masinile au km reali,nu aducem masini lovite".M-am uitat mai atent la cele doua Insignii cu 80.000 km(atunci erau 14900 e)una din ele avea pana pe spate,urme de uzura in interior,nu aveau sigur km respectivi,ambele carti service erau scrise de aceeasi persoana,era trecut 06.2009 in loc de 10.2010 pe site,provenienta Olanda in loc de Germania,lipsa proiectoare ceata,torpedou refrigerat,etc.

La BMW-ul 520 break bara fata-spate difera culoarea de restul masinii,cand i-am spus baiatului ca bara fata e cam stramba mi-a zis ca daca ma hotarasc sa o iau o aduce el la linie.Au si un nene pe acolo care se face ca e client si vine si te intreaba "cati km are masina asta?ca e frumoasa rau",dupa ce ii spun cati scrie ca are,zice"are sigur ca arata bine domne".M-am uitat si la altele dar mai e mult de scris si nu cred ca e cazul.

Concluziile le trageti singuri.

Link to comment
Share on other sites

Am fost in urma cu cateva saptamani pe la ei.La telefon persoana cu care am vorbit a insistat sa vin sa vad masinile neaparat,ca nu o sa regret.Acolo erau doi baieti tineri foarte amabili dar care mi-au repetat de peste 10 ori "masinile au km reali,nu aducem masini lovite".M-am uitat mai atent la cele doua Insignii cu 80.000 km(atunci erau 14900 e)una din ele avea pana pe spate,urme de uzura in interior,nu aveau sigur km respectivi,ambele carti service erau scrise de aceeasi persoana,era trecut 06.2009 in loc de 10.2010 pe site,provenienta Olanda in loc de Germania,lipsa proiectoare ceata,torpedou refrigerat,etc.

La BMW-ul 520 break bara fata-spate difera culoarea de restul masinii,cand i-am spus baiatului ca bara fata e cam stramba mi-a zis ca daca ma hotarasc sa o iau o aduce el la linie.Au si un nene pe acolo care se face ca e client si vine si te intreaba "cati km are masina asta?ca e frumoasa rau",dupa ce ii spun cati scrie ca are,zice"are sigur ca arata bine domne".M-am uitat si la altele dar mai e mult de scris si nu cred ca e cazul.

Concluziile le trageti singuri.

 

am fost pina la urma la ei. la telefon amabili dar la fata locului... parca nu voiau sa-si vinda masina.

 

eu eram interesat de asta http://autorulatebucuresti.ro/make/cooper-s

 

cind am cerut sa fac test cu masina eu reprosat ca e murdar pe jos ca ploua :laugh: pina la urma am facut test cu ea.

 

la final am replicat sec. o vreau, dar te anunt dupa ce am programarea la bavaria.

 

replica lor a fost:

 

atunci nu iti mai dau garantia de 12 luni daca o verifici la bavaria. :LMAO: se pare ca acea garantie o asigura doar prin serviceul lor. au un service propriu. adica eventuala verificare dorita de client se face tot la ei. :)

 

masina se va vinde, pentru ca arata bine. balta are peste destul.

 

ce am remarcat eu la masina: tapiteria din piele cam "lesinata". materialul textil din spatele aparatorilor fata-spate nu prea statea la locul lui. semn ca barele au fost demontate. probabil o revopsire generala.

Edited by muzica9
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca, la fel ca alti dealeri de genul asta [gen Top Cars Pipera], umbla la km fara nicio problema. Eu ma uitam dupa un lexus IS 220 la ei, si am constatat ca toate au km apropiati. Lexus IS au 90 -100 mii km la ei. Au si 2 E90-uri, unul cu 91.800km si altul cu 93 de mii.

118i = unul are 89.000, iar celalalt 91.000. LOL

520d = 91.500

A6 = 93.300

A6 = 91.800

A6 = 93.000

Passat CC = 92.000

Range Rover = 95.000

PT mine e clar acest aspect.

 

Ca sa nu mai zic ca umbla cu cioara vopsita si in alte moduri: http://autorulatebucuresti.ro/cars/bmw-320-2 retapisat de ei.

 

 

Hehe, sa traiesti sa infloresti. De cand am semnalat eu treaba cu Top Cars Pipera in ceea ce priveste km aproape la fel la toate masinile din parcul lor !!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.