Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ce dracu sa ii raspunzi, lasa-l in prostia lui, poate se plictiseste si dispare singur.

 

Nu am vazut numerele ei...am doar VIN-ul

Calculasem 1000 in cazul in care ma duc sa caut acolo o masina...avion, hotel, masina de inchiriat, numere, motorina spre casa, taxe drum.

 

Bun si VIN-ul, da-l incoace.

Link to comment
Share on other sites

S-a interesat kristall de km dar eu n-am verificat la BMW inca. Dar o sa ma duc curand sa aflu si mai vb dupa. Si n-am ramas cu sechele deloc , n-am de ce pt ca masina e foarte ok. Ca or fi sau n-or fi km reali , asta e. Nu-i nici un capat de tara. Cate BMW SH la vanzare prin tara crezi ca au km reali?
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu inteleg sincer comportamentul vostru,serios! Ma asteptam la ceva mai mult de la voi.Pt ca sunt cam indecis nu cred ca trebuie sa ma injurati sau stiu eu,pana una alta sunt inginer,nu copchil sau ce ati scris voi.Am avut a4 pe care am dat 18.500 eur acum 4 ani,nu sunt vreun copchil care cauta conversatie,cum ziceti voi ,pe care l-am vandut anul trecut,am luat un a6 cu care mi-am cam luat teapa si l-am vandut mai departe,pierzand 2.000 eur .Dupa aceasta nefericita intamplare,sunt cam circumspect la o noua achizitionare si de asta le-am luat oarecum la rand.Am vrut inainte de A6 un C220,dar nu prea aveam bani.Apoi m-am gandit sa imi iau o masina de maxim 12k,si am zis sa revin la audi sau VW,insa probleme care apar pe forum m-au facut sa ma razgandesc ,nu mai vreau sa iau teapa.Pt ca citisem pe forum la VW ca tehnologia Common Rail te scapa de problema injectoarelor,am cautat sa vad ce alte marci au bagat mai devreme tehnologia(VAG a bagat-o in 2009) si sa achizitionez asa ceva.

As vrea un 320 D ,ani 2006-2008 ,de maxim 12 mii de euro ,cum am mai scris pt ca mi-am dat seama ca au mai multa fiabilitate fata de marcile VAG din perioada '06-'08.Acum am de ales intre a lua o masina de max 12k (adica bmw) sau sa mai fac un efort si sa iau un MB C220,care l-am vazut in Iasi si mi se pare bun.Forumul credeam ca e un loc unde poti primi sfaturi si oameni care sa te ajute ce decizie sa iei,nu sa te injure.Chiar nu va inteleg,serios !

Ce,voi daca aveti de ex toti banii vostri 25.000 eur,luati masina de 24k ? Asa si eu,zic sa imi iau o masina buna la pret bun si sa imi ramana bani si pt alte investitii sau sa dau mai mult si sa raman cu mai putini bani de mini-afaceri.Eu cred ca fiecare ati trecut prin dilema asta,cati bani sa dati pe o masina dintr-un total pe care il aveati.In fine,chiar m-a dezamagit atitudinea voastra.Sper ca daca nu ma ajutati,totusi daca o sa imi iau un 320 si o sa il prezint la membri,macar atunci sa va cereti oarecum scuze.

P.s. Asta a fost masina mea : http://www.clubaudi.ro/masina-mea-prezentarea-membrilor/25248-masina-mea-audi-a4-2006-1-9-116-cp.html

Link to comment
Share on other sites

Atunci sa ma scuzati voi,ca am tras concluzia asta.Faza e ca is cam afon in BMW ,in denumiri gen 320 d 2005-2008 se cheama E60 sau cum :-\,etc. Oricum,am sa mai caut informatii cand revin in 2 ore acasa,ca am mai mult timp ! Citisem anul trecut principala problema la bmw de anul cum as vrea eu ar fi turbina,nu prea auzisem de injectoare.E cam nasol pe aici pe forum caci,fata de alte marci,is mai greu de gasit informatiile la modelul care m-ar interesa in mod direct ...sau nu stiu eu unde sa ma uit cu atatea denumiri specifice: E39...60...etc !
Link to comment
Share on other sites

Atunci sa ma scuzati voi,ca am tras concluzia asta.Faza e ca is cam afon in BMW ,in denumiri gen 320 d 2005-2008 se cheama E60 sau cum :-\,etc. Oricum,am sa mai caut informatii cand revin in 2 ore acasa,ca am mai mult timp ! Citisem anul trecut principala problema la bmw de anul cum as vrea eu ar fi turbina,nu prea auzisem de injectoare.E cam nasol pe aici pe forum caci,fata de alte marci,is mai greu de gasit informatiile la modelul care m-ar interesa in mod direct ...sau nu stiu eu unde sa ma uit cu atatea denumiri specifice: E39...60...etc !

 

In orice caz, trebuie atentie cand cumperi un diesel de la BMW, cel putin fabricat in perioada data de tine, caci daca a fost echipat cu DPF - Filtru de Particule, multi merg cu el pana se duce dracului sau il scote de pe masina si il anuleaza din soft. Pe km, nu ai cum sa te bazezi, DPF asta se schimba pe la maxim 200.000, iar daca e sa cunperi de aici, km sunt dati inapoi.. bine, nu poti avea siguranta nici de prin alte parti.

 

Ideea e ca, DPF asta, costa in jur de 8000 de lei, iar daca mergi cu el infundat, poti strica si turbina.

 

Modelul de serie 3 la care faci referire, este E90, urmasul lui E46.

 

De asemenea, vezi ca sunt unele modele de 2.0d de exemplu (320d E90), care au 150 de cai in loc de 163, astea se numesc fleet edition (de-tunate din fabrica pentru un consum si taxe reduse) si au fost folosite ca si masini de companie mai mult ca sigur, deci eu nu as cumpara. So, atentie si la aspectul asta.

 

Ma rog, o verfiare atenta mecanica/electrica e musai, mai ales ca nu cunosti marca si spre exemplu, daca fluiera turbina, te poate imbarliga ala ca asa trebuie sa faca sau mai stiu eu ce.

 

Caseta de directie/cutia de viteze/turbina/admisie/articulatii, atentie sporita si zgomote din zona diferentialului.

 

Mai exista o problema comuna, se duce senzorul de prezenta din scaunul pasagerului, este o plasa in scaun, dificil de schimbat. Cand e defect, genereaza in bord eroare de airbag si centuri. Nu-i panica daca vezi asa ceva, nu e costisitor de schimbat si nu afecteaza functionalitea airbagului.

 

Daca are idrive (ccc sau cic) nu te baza pe ce scrie acolo la intervalele de service, se pot modifica info foarte usor, astfel ca totul poate fi pe verde, desi ar trebui schimbate de mult (ulei, filtre, dpf etc)

 

La fel, ce am mai auzit si patit personal la diesel (la un 120d), volanta pe duca, la cutie manuala. Daca volanta are probleme, vei simti si auzi un zgomot cand atingi ambreiajul, va trepida putin si dispare cand il calci complet sau cand nu atingi deloc ambreiajul.

 

Directia sa stii ca e mai dura la BMW decat la audi, sa nu crezi ca e un defect. Daca masina nu are Servotronic sau Active Steering si servodirectie standard, e mai dura decat la alte marci, sesizabil.

 

Suspensia M este foarte rigida fata de cea standard, sa nu te surprinda daca are masina dotarea asta.

 

Dupa VIN-ul masinii poti afla lista de dotari asa cum a iesit din fabrica si compari cu ce ai fizic pe masina.

 

Pachetul M, este ca si Sline de la Audi, deci optic, interior si exterior: bara fata/spate M si praguri M, interiorul cu scaune sport, volan M, footrest M , praguri marcate M si plafon interior negru. Majoritatea zic ca au M Paket daca pun o emblema undeva...

 

De asemenea, suspensia poate fi: normala, sport sau M. Ultima fiind cea mai joasa si mai dura. Asta apare in lista de dotari, la fel ca si pachetul M.

 

Trebuie sa mai citesti sa vezi dotarile, ca sa stii ce cauti si sa recunosti diferenta intre navi mare/navi mic de exemplu, professional sau business (pe langa altele difera dimensiunea ecranului), la business e mic, la professional e mare si ai 2 fante in bord, una pt DVD navogatie si una pentru CD, la business, nu ai decat una singura.

 

Sistemul audio standard, este o mizerie, cauta sa fie macar professional, mai sus e logic 7 si individual. Cauta info pe forum despre asta.

 

Daca masina are xenon din fabrica si nu e pus ulterior, trebuie sa aiba spalator de faruri in bara si nu exista reglaj manual al farurilor la interior, acestea avand autoleveling, daca ceva nu corespunde aici, inseamna ca au fost montate aftermarket si pot fi niste chinezarii. Bineinteles, nu exista xenon fara lupa si angeleyes. Daca masina are dynamic xenon sau asa zice vanzatorul, verifica, e simplu: trebuie sa scrie fix pe marginea metalica a lupei "dynamic xenon" si cu farurile aprinse, faza scurta, daca misti de volan stanga/dreapta, lupele ambelor faruri se vor misca si ele. Daca nu se misca, ori e defect (ar trebui si eroare in bord) ori nu sunt ale masinii. Verifici cu lista de optiuni dupa VIN.

 

daca de asemenea, clipeste beculetul verde de langa comutatorul de lumini, langa marcajul AUTO, semnaleaza o problema.

 

Nu stiu ce sa mai zic acum, ar mai fi destule.

Edited by Pole
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.