Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Atunci sa ma scuzati voi,ca am tras concluzia asta.Faza e ca is cam afon in BMW ,in denumiri gen 320 d 2005-2008 se cheama E60 sau cum :-\,etc. Oricum,am sa mai caut informatii cand revin in 2 ore acasa,ca am mai mult timp ! Citisem anul trecut principala problema la bmw de anul cum as vrea eu ar fi turbina,nu prea auzisem de injectoare.E cam nasol pe aici pe forum caci,fata de alte marci,is mai greu de gasit informatiile la modelul care m-ar interesa in mod direct ...sau nu stiu eu unde sa ma uit cu atatea denumiri specifice: E39...60...etc !

 

In orice caz, trebuie atentie cand cumperi un diesel de la BMW, cel putin fabricat in perioada data de tine, caci daca a fost echipat cu DPF - Filtru de Particule, multi merg cu el pana se duce dracului sau il scote de pe masina si il anuleaza din soft. Pe km, nu ai cum sa te bazezi, DPF asta se schimba pe la maxim 200.000, iar daca e sa cunperi de aici, km sunt dati inapoi.. bine, nu poti avea siguranta nici de prin alte parti.

 

Ideea e ca, DPF asta, costa in jur de 8000 de lei, iar daca mergi cu el infundat, poti strica si turbina.

 

Modelul de serie 3 la care faci referire, este E90, urmasul lui E46.

 

De asemenea, vezi ca sunt unele modele de 2.0d de exemplu (320d E90), care au 150 de cai in loc de 163, astea se numesc fleet edition (de-tunate din fabrica pentru un consum si taxe reduse) si au fost folosite ca si masini de companie mai mult ca sigur, deci eu nu as cumpara. So, atentie si la aspectul asta.

 

Ma rog, o verfiare atenta mecanica/electrica e musai, mai ales ca nu cunosti marca si spre exemplu, daca fluiera turbina, te poate imbarliga ala ca asa trebuie sa faca sau mai stiu eu ce.

 

Caseta de directie/cutia de viteze/turbina/admisie/articulatii, atentie sporita si zgomote din zona diferentialului.

 

Mai exista o problema comuna, se duce senzorul de prezenta din scaunul pasagerului, este o plasa in scaun, dificil de schimbat. Cand e defect, genereaza in bord eroare de airbag si centuri. Nu-i panica daca vezi asa ceva, nu e costisitor de schimbat si nu afecteaza functionalitea airbagului.

 

Daca are idrive (ccc sau cic) nu te baza pe ce scrie acolo la intervalele de service, se pot modifica info foarte usor, astfel ca totul poate fi pe verde, desi ar trebui schimbate de mult (ulei, filtre, dpf etc)

 

La fel, ce am mai auzit si patit personal la diesel (la un 120d), volanta pe duca, la cutie manuala. Daca volanta are probleme, vei simti si auzi un zgomot cand atingi ambreiajul, va trepida putin si dispare cand il calci complet sau cand nu atingi deloc ambreiajul.

 

Directia sa stii ca e mai dura la BMW decat la audi, sa nu crezi ca e un defect. Daca masina nu are Servotronic sau Active Steering si servodirectie standard, e mai dura decat la alte marci, sesizabil.

 

Suspensia M este foarte rigida fata de cea standard, sa nu te surprinda daca are masina dotarea asta.

 

Dupa VIN-ul masinii poti afla lista de dotari asa cum a iesit din fabrica si compari cu ce ai fizic pe masina.

 

Pachetul M, este ca si Sline de la Audi, deci optic, interior si exterior: bara fata/spate M si praguri M, interiorul cu scaune sport, volan M, footrest M , praguri marcate M si plafon interior negru. Majoritatea zic ca au M Paket daca pun o emblema undeva...

 

De asemenea, suspensia poate fi: normala, sport sau M. Ultima fiind cea mai joasa si mai dura. Asta apare in lista de dotari, la fel ca si pachetul M.

 

Trebuie sa mai citesti sa vezi dotarile, ca sa stii ce cauti si sa recunosti diferenta intre navi mare/navi mic de exemplu, professional sau business (pe langa altele difera dimensiunea ecranului), la business e mic, la professional e mare si ai 2 fante in bord, una pt DVD navogatie si una pentru CD, la business, nu ai decat una singura.

 

Sistemul audio standard, este o mizerie, cauta sa fie macar professional, mai sus e logic 7 si individual. Cauta info pe forum despre asta.

 

Daca masina are xenon din fabrica si nu e pus ulterior, trebuie sa aiba spalator de faruri in bara si nu exista reglaj manual al farurilor la interior, acestea avand autoleveling, daca ceva nu corespunde aici, inseamna ca au fost montate aftermarket si pot fi niste chinezarii. Bineinteles, nu exista xenon fara lupa si angeleyes. Daca masina are dynamic xenon sau asa zice vanzatorul, verifica, e simplu: trebuie sa scrie fix pe marginea metalica a lupei "dynamic xenon" si cu farurile aprinse, faza scurta, daca misti de volan stanga/dreapta, lupele ambelor faruri se vor misca si ele. Daca nu se misca, ori e defect (ar trebui si eroare in bord) ori nu sunt ale masinii. Verifici cu lista de optiuni dupa VIN.

 

daca de asemenea, clipeste beculetul verde de langa comutatorul de lumini, langa marcajul AUTO, semnaleaza o problema.

 

Nu stiu ce sa mai zic acum, ar mai fi destule.

Edited by Pole
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

foarte util pentru cei care nu se pricep la bmw-uri. ai avut rabdare sa scrii atit ? :)

 

eu as mai adauga:

 

atentie si la cei care vind masini 320d cu 143-150cai de cai, in realitate fiind 318d

 

cind verifici farurile xenon, verifica inclusiv daca spalatorul de faruri functioneaza. si daca lumina are aceeasi nuanta la ambele becuri. unii inlocuiesc becul ars (200euro) cu becuri china(15 euro). daca lumina unui bec bate mai spre violet, este posibil ca becul sa fie pe duca.

Edited by muzica9
Link to comment
Share on other sites

foarte util pentru cei care nu se pricep la bmw-uri. ai avut rabdare sa scrii atit ? :)

 

eu as mai adauga:

 

atentie si la cei care vind masini 320d cu 143-150cai de cai, in realitate fiind 318d

 

cind verifici farurile xenon, verifica inclusiv daca spalatorul de faruri functioneaza. si daca lumina are aceeasi nuanta la ambele becuri. unii inlocuiesc becul ars (200euro) cu becuri china(15 euro). daca lumina unui bec bate mai spre violet, este posibil ca becul sa fie pe duca.

 

ca o paranteza

am vazut 318d din 2009/05 care avea 136 cp cred ca era si euro5. la fel si 320 cu 163 tot din 2009.

Link to comment
Share on other sites

In orice caz, trebuie atentie cand cumperi un diesel de la BMW, cel putin fabricat in perioada data de tine, caci daca a fost echipat cu DPF - Filtru de Particule, multi merg cu el pana se duce dracului sau il scote de pe masina si il anuleaza din soft. Pe km, nu ai cum sa te bazezi, DPF asta se schimba pe la maxim 200.000, iar daca e sa cunperi de aici, km sunt dati inapoi.. bine, nu poti avea siguranta nici de prin alte parti.

 

Ideea e ca, DPF asta, costa in jur de 8000 de lei, iar daca mergi cu el infundat, poti strica si turbina.

 

Modelul de serie 3 la care faci referire, este E90, urmasul lui E46.

 

De asemenea, vezi ca sunt unele modele de 2.0d de exemplu (320d E90), care au 150 de cai in loc de 163, astea se numesc fleet edition (de-tunate din fabrica pentru un consum si taxe reduse) si au fost folosite ca si masini de companie mai mult ca sigur, deci eu nu as cumpara. So, atentie si la aspectul asta.

 

Ma rog, o verfiare atenta mecanica/electrica e musai, mai ales ca nu cunosti marca si spre exemplu, daca fluiera turbina, te poate imbarliga ala ca asa trebuie sa faca sau mai stiu eu ce.

 

Caseta de directie/cutia de viteze/turbina/admisie/articulatii, atentie sporita si zgomote din zona diferentialului.

 

Mai exista o problema comuna, se duce senzorul de prezenta din scaunul pasagerului, este o plasa in scaun, dificil de schimbat. Cand e defect, genereaza in bord eroare de airbag si centuri. Nu-i panica daca vezi asa ceva, nu e costisitor de schimbat si nu afecteaza functionalitea airbagului.

 

Daca are idrive (ccc sau cic) nu te baza pe ce scrie acolo la intervalele de service, se pot modifica info foarte usor, astfel ca totul poate fi pe verde, desi ar trebui schimbate de mult (ulei, filtre, dpf etc)

 

La fel, ce am mai auzit si patit personal la diesel (la un 120d), volanta pe duca, la cutie manuala. Daca volanta are probleme, vei simti si auzi un zgomot cand atingi ambreiajul, va trepida putin si dispare cand il calci complet sau cand nu atingi deloc ambreiajul.

 

Directia sa stii ca e mai dura la BMW decat la audi, sa nu crezi ca e un defect. Daca masina nu are Servotronic sau Active Steering si servodirectie standard, e mai dura decat la alte marci, sesizabil.

 

Suspensia M este foarte rigida fata de cea standard, sa nu te surprinda daca are masina dotarea asta.

 

Dupa VIN-ul masinii poti afla lista de dotari asa cum a iesit din fabrica si compari cu ce ai fizic pe masina.

 

Pachetul M, este ca si Sline de la Audi, deci optic, interior si exterior: bara fata/spate M si praguri M, interiorul cu scaune sport, volan M, footrest M , praguri marcate M si plafon interior negru. Majoritatea zic ca au M Paket daca pun o emblema undeva...

 

De asemenea, suspensia poate fi: normala, sport sau M. Ultima fiind cea mai joasa si mai dura. Asta apare in lista de dotari, la fel ca si pachetul M.

 

Trebuie sa mai citesti sa vezi dotarile, ca sa stii ce cauti si sa recunosti diferenta intre navi mare/navi mic de exemplu, professional sau business (pe langa altele difera dimensiunea ecranului), la business e mic, la professional e mare si ai 2 fante in bord, una pt DVD navogatie si una pentru CD, la business, nu ai decat una singura.

 

Sistemul audio standard, este o mizerie, cauta sa fie macar professional, mai sus e logic 7 si individual. Cauta info pe forum despre asta.

 

Daca masina are xenon din fabrica si nu e pus ulterior, trebuie sa aiba spalator de faruri in bara si nu exista reglaj manual al farurilor la interior, acestea avand autoleveling, daca ceva nu corespunde aici, inseamna ca au fost montate aftermarket si pot fi niste chinezarii. Bineinteles, nu exista xenon fara lupa si angeleyes. Daca masina are dynamic xenon sau asa zice vanzatorul, verifica, e simplu: trebuie sa scrie fix pe marginea metalica a lupei "dynamic xenon" si cu farurile aprinse, faza scurta, daca misti de volan stanga/dreapta, lupele ambelor faruri se vor misca si ele. Daca nu se misca, ori e defect (ar trebui si eroare in bord) ori nu sunt ale masinii. Verifici cu lista de optiuni dupa VIN.

 

daca de asemenea, clipeste beculetul verde de langa comutatorul de lumini, langa marcajul AUTO, semnaleaza o problema.

 

Nu stiu ce sa mai zic acum, ar mai fi destule.

 

Bravo.Scurt,concis si la subiect.Te salveaza de cateva ore de cautari! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

"Pe km, nu ai cum sa te bazezi, DPF asta se schimba pe la maxim 200.000" - nu este o regula asta. DPF-ul nu are cum sa se infunde decat daca mergi cu ea mult in oras cu motorul subturat excesiv. Se poate curata printr-o simpla forja si daca e de schimbat nu cred ca e chiar 8000 lei.

 

Hai ca s-au aliniat planetele si sper sa-l iau pe asta :D

O sa il iau pe firma si nu platesc TVA-ul. Va tin la curent

Mai cauta , nu te arunca din prima. Asa din anunt pare ok.

 

Lol. Chiar nu s-a referit nimeni la tine, era vorba de Andrei nu stiu cum, un copil care se baga in seama aiurea pe aici de cateva luni.

Mosule ce mai faci? Continui cu aceeasi placa? :)

Link to comment
Share on other sites

Auziti, cineva imi spune ca pot sa iau masina la pret fara TVA in Germania si sa o inscriu aici pe acea firma doar daca firma din Romania are ca activitate importul de masini.

Stiti ceva de genul? Eu nu am auzit de asa ceva pana acum si nici contabilul firmei. Din contra, el mi-a spus ca totul e ok.

Link to comment
Share on other sites

Mai omule, daca ai vazut ca nu te-am bagat in seama dupa ce m-ai facut parvenit, ce deduci de aici ? Iti spun eu: Ca nu dau 2 bani pe parerea ta, astfel ca nu mai cauta anturaj cu forta si nu imi mai adresa posturi, linkuri etc., nu ma intereseaza comunicarea cu tine pe nici un front.

 

Eu din clipa asta iti dau "ignore", este o functie minunata a acestui forum, care face o vraja, astfel ca posturile tale oligofrene, nu imi mai apar, asa ca de acum, vei scrie numai pentru tine. Enjoy. :sorcerer:

 

 

 

 

 

 

Manage your ignored users:

 

Name Group Posts Ignore Posts / Ignore Messages

Andrei_VUV

Edited by Pole
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Auziti, cineva imi spune ca pot sa iau masina la pret fara TVA in Germania si sa o inscriu aici pe acea firma doar daca firma din Romania are ca activitate importul de masini.

Stiti ceva de genul? Eu nu am auzit de asa ceva pana acum si nici contabilul firmei. Din contra, el mi-a spus ca totul e ok.

 

Pai p-aia nu-i intereseaza ce firma ai tu,doar sa fie in regula si sa existe,ei verifica intai prin telefon daca firma e-n regula,....eu am 2 luate asa din de.,dar trebe sa vorbesti intai cu ei la telefon,pentru ca unii nu accepta decat plata integrala,si dupa 2 saptamani,..iti trimite tva-ul in banca.Cel putin asa am avut eu la un e90 in 2009.Oricum,trebe sa vb mai intai la tel cu ei,...

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Mai Andrei, la BMW, cam pe la 200k km isi da duhul dpf-ul. Nu a dezinformat cu nimic Pole.

 

Nu stiu ce a scris, insa presupun.

 

Deci, daca vrei sa fii cretin pana la capat, pe principiul "prostul daca nu e si fudul, nu e prost destul", o poti face cu gratie si pana aici iti iese minunat, insa, indiferent de problemele tale interioare, de logica sau de alta natura, recomadarea BMW este ca filtrul de particule, sa fie schimbat la 200.000 de kilometri, iar pretul lui exact este: 8.575 RON TVA Inclus

 

Confirmarea o poti avea de la reprezentanta BMW - Automobile Bavaria.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.