Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

 

Am mers si eu cu seria 1 si doar in spate spatiul e mai mic dar in fata e cam la fel.

Diferenta "maricica" ar fi la portbagaj.

 

Trag concluzia si incep cu DECI : Ca sa ai loc in fata "consumi" spatiul celor din spate si 4 persoane de dimentiuni medii, mari, nu stau lejer deloc. Plus de asta, portbagajul este mult mai incapator.

Seria 1 nu este o masina pentru familie!

Edited by MihaiMAN
Link to comment
Share on other sites

Inteleg , dar daca te dai mai serios la el? Ca doar cine isi ia GTI n-o face doar de dragul de a avea unul. Eu n-as putea sa merg "normal" sau economic cu un GTI.

Ce sa mai zic de asta de 211cp , e racheta pe langa orice diesel de aceeasi putere. Daca ii mai faci si o resoftare...nu te-ar bate gandul? Sau e deja?

 

Pai am scris ca nu il iertam, in afara il alergam serios, dar nu consuma nici in conditiile astea foarte mult, probabil pentru ca era si caroseria usoara. Era resoftat la 250 de cai + cold air intake, un fel de Stage 1 cred, l-am vandut acum un an si ceva, il adusesem din USA.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/88106-vand-schimb-vw-golf-v-gti-2007/page__p__1246383__fromsearch__1#entry1246383

 

Mi-as mai lua un GTI, dar Golf 6.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Volantul dublu-masa cade cam la toate diesel-urile dupa un nr de km,mai ales la masinile care merg mai mult prin oras, si la VAG stiu si la BMW , chiar si la Volvo.

Problema cu lantul exista dar daca nu are niciun sunet metalic cand o cumperi mai duci km buni cu masina.

Masina perfecta inca nu s-a inventat...

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu e90 320i, dar in varianta de 150cai. E net inferior motorului vechi, l6 2200cmc. Asta insemnand..putere, elasticitate, sunet. Dar varianta de 170cai e mult imbunatatita, in special in ceea ce priveste consumul. Ca motor nu cred sa aiba mari probleme, este un banal motor de 4cilindri aspirat. Pentru uz preponderent urban cred ca e o alegere buna :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

o fi GTI ok dar nu stiu cum o vedeti de daily use... consumul nu e mare, nu sare de 13 la mers normal insa e foarte putin comfortabila.. golfurile sunt cam rigide si non-gti... gti-ul mi se pare ca ma zdruncina rau! personal imi place mai mult mk5 decat mk6, dar asta e chestie de gust. banuiesc ca oricum comparati cu mk5 pt ca presupun ca mk6 e mai scump decat majoritatea seria 1..
Link to comment
Share on other sites

Lol. E facatura poza. S-a asezat Piedone pe capota cred....

 

mi se pare sau cartea service e completata pe picior?

oare numai ce e bifat se face la km respectivi?

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=211531257

Pai a schimbat filtrul de polen. Daca l-a schimbat si nu doar pe hartie cum se face la noi...:)

Si uleiul.

Putea sa schimbe si altele , nu conteaza. Dar are cam putine rubrici tipul asta de carte. Probabil asa erau cele mai vechi.

Nu stiu ce inseamna Inspektion 1 (probabil un tip de verificare gen la cartile mai noi - Fahrzeug Check)

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Auziti, cineva imi spune ca pot sa iau masina la pret fara TVA in Germania si sa o inscriu aici pe acea firma doar daca firma din Romania are ca activitate importul de masini.

Stiti ceva de genul? Eu nu am auzit de asa ceva pana acum si nici contabilul firmei. Din contra, el mi-a spus ca totul e ok.

 

Pt Google - Masina fara TVA, deducere TVA, cum sa cumperi masina cu TVA dedus, cum sa cumperi masina fara TVA

 

pe scurt:

sunt 2 variante oficiale:

* iei pe firma care are ca activitate importul de masini (firma ta, a prietenului, etc) - nu platesti TVA si il vei plati la revanzare

* iei pe orice firma - poti deduce 50% din TVA. In cazul asta e recomandat sa platesti TVA acolo si sa-l deduci in tara ca sa scapi mai ieftin (ei au doar 19% nu 24%). La revanzarea masinii pierzi 24% TVA din nou

 

Mai sunt 2 variante neoficiale:

* iei printr-o firma care va da faliment, te imputerniceste firma, platesti comision (300-1000E in functie de valoarea masinii), cumperi masina din germania fara tva pe firma aia, firma aia ti-o vinde tie

* vanzatorul din Germania iti emite 2 facturi: una pe o firma care va da faliment de la tine din tara, de care se va folosi vanzatorul din germania pentru taxare inversa de TVA, iar una pe persoana fizica, de care tu te vei folosi pentru a-ti inmatricula masina

 

P.S. nu stiu nimic in plus despre variantele neoficiale, nu are rost sa ma contactati pe PM :) Eu am cumparat cu varianta 50% TVA dedus.

 

Flo, da' ce laptop ai?

un cotet de macbook air pe post de suport de cafea :)

 

stiti cumva daca sambata pot lua numere de 15 zile in Germania?

sambata, cel putin in Frankfurt, dealerul de la care mi-am cumparat masina mi-a zis ca nu se pot lua numere. Din ce am auzit, peste tot sambata nu poti lua.

 

GTI chiar are un consum foarte decent. Al meu consuma 7-8 in afara si nu il iertam, iar in oras pana in 12. E o super jucarie.

Am un prieten cu GTI, roti 17 ALU, cauciucuri iarna, pana acum 2 luni de zile avea 10 afara si 15 oras. Dar e nebun :)

A scos si 8.1 cu 4 persoane in masina si 4 schiuri pe masina cand a trebuit sa nu depaseasca 120km/h ca zburau schiurile pe sibiu-straja-sibiu.

 

Da, masina o iau pe firma.

M-am trezit tarziu cu scosul banilor si ca sa plec in dimineata asta plateam 1100 lei biletul de avion dus + tren de la Dortmund la Koln.

Ai grija ca ai voie sa treci maxim cu 5000EUR vama, daca mergeti 2 faceti split la bani; Oricum si asa e problema, posibil sa ia amenda firma (2000-4000RON) pe care cumperi ca ai facut achizitie cash mai mare de 5000EUR.

Poti face transfer bancar daca vrei de pe firma pe firma. Costa ~50EUR. Daca vrei sa ajunga in aceeasi zi, ~25EUR extra, pana in ora 12 in Germania trebuie sa faci transferul, dureaza 15min-2ore.

 

Mi-as fi dorit in plus sunt bluetooth, tempomat si senzor de ploaie si comutator de lumini cu functia Auto. Dar poate le voi pune dupa.

Masina are banana din aia in bord pentru telefon...oare are si ceva modul bluetooth?

Daca te referi la suport, nu are legatura.

Vezi ca din ce am citit, se poate face retrofit usor la BT/Voice comands la CCC. Usor dpdv al banilor zic, e putina bataie de cap. Eu zic ca se merita.

 

 

legat de DPF: mie cand o sa imi moara decat sa dau 8000RON, in functie de cum stau cu banii o sa imi iau unul SH, sau probabil ca schimb evacuarea, dezactivez DPF, fac soft, si in 8000RON o sa am si vreo 50caluti in plus.

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.