Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Ce ma enervati cu consumurile astea de Bucuresti. Mie GTI-ul imi consuma decent, in afara daca merg normal am scos sub 8% si in oras 11-12%, depinde. Nu stiu, cel putin in afara, pana si cu 735i E65 scoteam consum de 9%, poate voi sunteti calare pe racheta tot timpul, sau benzina de Bucuresti o fi mai exploziva ....

la fel si la mine. bucurestenilor le e greu sa accepte ca aglomeratia infernala le mareste consumul cu 50% fata de alte orase.

Link to comment
Share on other sites

Nu este adevarat...are o colega de a mea un RX-8...2.6..are doua motoare de 1.3,si il vinde sa`si ia RX-8 1.3!

S`a interesat la RAR despre acest model de 1.3 si atat ii trece capacitatea cilindrica,nu 2.6!

In rest f misto masina,fuge grav...te duci cu turatiile pana in 10000 aproape...dar sunt problematice la cutie,iar daca ai ghinionul sa`ti cada ceva la motor,te usuca service`ul!

Plus ca pe langa asta 2.6`le asta pe care l`am si condus ia undeva la 20-25l/100km daca te dai la ea!

Eu m`am "jucat" cu ea vreo 20min...cam de 50ron benzina!:)))

Despre ce două motoare vorbeşti?

 

Este vorba de un singur motor rotativ.

Este adevărat că este constituit din două corpuri care se rotesc pe o axă paralelă, ĂŽnsă e un singur motor.

 

Capacitatea e de 1.3, ĂŽnsă impozitarea este ca la un 2.600 cmc.

Impozitarea ţine de fiscalitate, nu de registrul auto român.

 

 

 

Pai cum asa? Criteriul parca il constituie cilindreea, nu caii putere... :twoup: Ce porcarie!

 

E vorba de un motor rotativ, nu se iau ĂŽn considerare caii putere.

Edited by Ciupanezu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Eu stiam ca RX8 n-are decat un singur motor, 1.3 rotativ, de puteri diferite in functie de an. Probabil cele mai noi sa nu mai fie considerate 2.6

 

Asa si este, un singur motor rotativ de 1.3 si diferite puteri. Nu inteleg cum sa fie considerat 2.6.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-8

Wankel rotary engine displacing 1.3 litres (2x654 cc)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Capacitatea e de 1.3, ĂŽnsĂŁ impozitarea este ca la un 2.600 cmc.

Impozitarea Þine de fiscalitate, nu de registrul auto român.

 

Gresesti, tocmai ca de RAR tine, ei sunt dobitocii care trec 2.6 in acte la capacitate. Finantele te taxeaza dupa cum scrie acolo, nu stiu ei ca tu ai motor rotativ de 1.3 pe masina.

 

Nu inteleg cum sa fie considerat 2.6.

 

Pur si simplu asa il omologheaza RAR-ul si asa iti scrie pe carte.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt dobitoci, pur şi simplu e un motor diferit fiind rotativ, ĂŽl clasifică altfel faţă de un motor clasic, există o logică ĂŽn spatele acestui lucru.

 

Volumul camerei de ardere este corespondent unui motor de 2.6 litri, nu unui motor de 1.300 cmc.

Edited by Ciupanezu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pai din ce am scris mai sus, rezulta ca-i fix 1,3 nu 2.6:

 

Wankel rotary engine displacing 1.3 litres (2x654 cc)

 

Cauta pe google, specs sau vezi pe wikipedofilia.

 

Maimutele de la rar, calculeaza 2 x 1.3cc in loc sa calculeze 2 x 654cc, cat este de fapt.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt dobitoci, pur ºi simplu e un motor diferit fiind rotativ, Îl clasificã altfel faÞã de un motor clasic, existã o logicã În spatele acestui lucru.

 

Volumul camerei de ardere este corespondent unui motor de 2.6 litri, nu unui motor de 1.300 cmc.

 

Pai Pole vad ca zice ca sunt 2 cilindri de 654cc. Pai cum poate fi o camera de ardere mai mare, daca cilindrii au 654cc? Sau de cand se calculeaza la camera de ardere in loc de cilindree, ca de ce ii mai zice cilindree, asa i-ar zice arderee or something. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai te aberezi cu camera de ardere, cum sa fie camera de ardere echivalentul la 2.6 cand cilindrii au impreuna 1.3 ? Camera de ardere este practic cilindrul plus portiunea de chiulasa unde sunt supapele, ai vazut si tu cum arata si e infima.
Link to comment
Share on other sites

they rate it at 1.3 liters but in actuallity it is more than that. Regardless of what you think the displacment is, the fact is the "measured' displacment is 1.3 liters. Both rotors (when fired) will only ignite 1.3 liters of mixture at any given time. Guess what Sherlock... the other face still has to wait its turn to produce power. It is true that the engine will consume 2.6 liter of air in "2" rotations of its eccentric shaft, there for it IS 2.6 liters. SWEET.... so since only 1/2 of a 03 cobra's pistons actually "fire" in one revolution, they have ~2.3 liters of displacement. They have 390 HP so that would be what? 169.5 HP per liter So face it your rotary sucks, the whole engine is 2.6 liters and just because the whole 2 rotors arent firing doesn't mean it is only 1.3 liters

 

The SAE (Society of Automotive Engineers) defined way of measuring the displacement of a rotary is to measure the difference in volume of the combustion chamber between when it is at its largest and smallest. Since each rotor has three of these chambers and there is one combustion event per rotation of the eccentric shaft, a 1.3 liter rotary would burn 1.3 liters of fuel and air per eccentric shaft rotation. A 2.6 liter reciprocating engine would burn this same amount. This confuses some people and makes them claim that rotary engines have twice the displacement their manufacturers claim they have. There is not right or wrong in this case. Rotary engines are different from reciprocating engines, so of course they need to be treated differently."

 

Sper că te-am lămurit.

 

Prima explicaţie cu camera de ardere a fost ĂŽntr-adevăr incompletă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai fizic camera de ardere este la fel, insa din cauza ciclurilor diferite ale motoarelor, ei echivaleaza volumul ca fiind dublu. Este cu totul altceva, din ce ai spus tu eu am inteles ca volumul camerei de ardere este 2.6, fizic vorbind.
Link to comment
Share on other sites

Am primit un RX8 la schimb mai demult, de fapt omul tot insista cu SMS-uri. Draguta masina dar nu as lua asa ceva niciodata. Cred ca nici la reprezentanta nu stiu aia sa repare motorul asta rotativ. Cand ma gandesc la motorul asta, imi vine in cap ceva din desene animate, deschideai capacul unui ceas si boing incep sa sara arculete, pistonase, rotite dintate. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Mda se pare ca toate sunt 1.3...M`am uitat pe mobile.de

...doar ca la noi in tara sunt toate 2.6!

Oare in germania platesc taxa pt 1.3 sau pt 2.6?

Asta pare a fi o tampenie f mare!

Poate o sa ma minta si pe mine astia ca de fapt eu nu am motor de 2l si ca arderea este mai mare si de fapt este de 3l!:twoup:))

Link to comment
Share on other sites

Mda se pare ca toate sunt 1.3...M`am uitat pe mobile.de

...doar ca la noi in tara sunt toate 2.6!

Oare in germania platesc taxa pt 1.3 sau pt 2.6?

Asta pare a fi o tampenie f mare!

Poate o sa ma minta si pe mine astia ca de fapt eu nu am motor de 2l si ca arderea este mai mare si de fapt este de 3l!:twoup:))

 

Scrie in citatul pus de Ciupanezu care este motovul, SAE a stabilit modul de masurare la motoarele rotative. Nici eu nu stiam chestia asta, se pare ca RAR-ul totusi respecta normele, nu e dupa ureche.

Link to comment
Share on other sites

PĂŁi eu am zis cĂŁ toate sunt de 1.3, ĂŽnsĂŁ sunt impozitate diferit, tu ai zis cĂŁ Âştii mai bine, cĂŁ de fapt sunt Âşi de 1.3 Âşi de 2.6 litri.

 

DupĂŁ Ăži-ai dat seama cĂŁ nu e aÂşa, ĂŽnsĂŁ nu prea-Ăži place. :twoup:

 

Lucrurile nu prea sunt aÂşa cum vrem noi din punctul nostru de vedere subiectiv.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

indiferent de explicatiile tehnice, e practica comuna sa fie taxate identic cu o cilindree dubla, acolo unde taxarea se face in functie de cilindree(ma refer la motoare rotative ).

Sunt misto, cred ca la aspirate de departe au cea mai mare putere/l la masini de serie lejer...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nici la reprezentanta nu stiu aia sa repare motorul asta rotativ.

 

Fara sa vrei, chiar ai spus un mare adevar. Chiar nu stiu sa-l repare. Avea un prieten mai demult un RX8 si s-a stricat ceva pe la motor, nu mai mergea cum trebuie. Guess what ? La reprezentanta nu au stiut ce sa-i faca si, masina fiind in garantie, i-au schimbat tot motorul ! Din ce imi povestea el, asa procedau cu toate RX8-urile la reprezentanta, daca se strica ceva, schimbau motorul direct !

 

Se pare cĂŁ argumentele raĂžionale sunt un pic prea mult pentru tine.

 

:twoup: Tare asta ! :)

Link to comment
Share on other sites

http://autovit.ro/bmw-530-C14593734.html

Asta e primul proprietar ,masina zice ca o lasa in 11500 si ca nu are absolut nici o problema,ca nu ii mai merge nu stiu ce afacere si trebuie sa o vanda(asta e expicatia lui).Ca si dotari in afara de navigatie mare nu prea are nimic,dar daca e intretinuta cum pretinde merita banii astia?

 

http://autovit.ro/bmw-530-C16203499.html

Asta al 2 sau al 3 proprietar,doreste 12 mii ca a luat0o in contul la o datorie si asta e suma care doreste sa o recupereze,un pusti cordit care zicea ca tasu avea banii de primit,nu ii merg senzorii de parcare fata ,in rest e ok.

Cam tocite scaunele nu?

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu merita.Bine nu imi place e60 de nici o culoare.

Mie imi plac e60,chiar foarte mult,dar nici eu nu i-as da banii aia tinand cont ca e cam cheala,dar daca intradevar masina merge bine poate as plati,si suma asta e la telefon scoasa,cred ca "face to face "cu banii in mana mai lasa 100-200 euro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.